CarElf
Скільки ходять? Багато, ще не бачив жодної неходячої.
300, 400, старших двигунів не доводилося лапати.
Женя, питання, як до спеца: міняли сальник колінвала зовнішній на оф сервісі. Почав вити ремінь ГРМ. Не перетягнутий, ГРМ, помпі (17тис). До заміни було ок. Щойно оглядав шківи, щоб аж, виробітки немає. Ремінь в правильному напрямку обертання.
Що то?
То нічого, але щоб після заміни сальника при всьму рідному і правильному шось завило- таки дивина. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
CarElf
Бачив усяке.
Якщо ниє-виє саме ремінь, то значить перетягнутий. Як то натяг тестували? Чим перевіряли?
Це по-перше.
По-друге: новий ремінь ГРМ таки трохи еластичний, він тягнеться, а згодом приходить до якогось сталого стану довжини, тому спроба натягнути б/в ремінь до того самого зусилля, що й новий, призводить до перенатягу.
По-третє: товово всьо вищенаписане годиться за умови, що все зроблено правильно, ніґде ніхто нічого не наплужив... _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
розбирав уже сам. Експерементував, натягуючи 1) сильніше до 7мм вище мітки на планці та 2) з 5мм нижче (недотяг). На "недотяжці" починає вити при менших обертах.
На прогрітому двигуні звук з"являється при вищих обертах, ніж на холодному. Буду рити ще в сторону "ТНВД"
CarElf
помпу водяну помацати б
бо з тих симптомів, що наведено вище, я вже сумніваюся, що то звук від ременю.
є де взяти поганяти стетоскопа? _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Этот рокот у моей уже тысяч 120, ремни применял всякие. Помпа не рычит, стетоскоп под рукой всегда. Рокот этот, только на ХХ, пропадает при небольшом давлении на ремень пальцем даже, давлю на ветвь после шкива РВ, перед помпой. Ролик-натяжитель отрегулирован на метку, пробовал отпускать/натягивать +/- пару мм от нее- до феньки.
Как версия, моя- зубья ремня вершинами опираются на основание зубьев шкива, при этом ремень не садится однозначно, а имеет некий люфт. Сдается мне, рамень должен сопрягаться и воспринимать/передавать нагрузку боковыми гранями зуба, а не основанием/вершиной трапеции. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
CreAtoR
не маю на хазяйстві стетоскопа.
Александр Васильевич
у Вашому випадку звук не змінюється при змазці ремня, наприклад, вд-шкою? Повинен би. У мене - нє
В моєму гараже нема ВДшки і давно. Є інші мазилки, не гірші. Ні, не змінюється. Тільки від тиску невеликого.
Стетоскоп робится за 5 хвилин, правда 30 з них просити у половики дві або хоч одну котушку від ниток, відрізок дроту 3...4 мм довжиною 300...500 мм, можна електрод оббитий від обмазки. Один кінець гостримо терпужком/нажаком/болгаркою на конус, другий складаємо вдвоє на довжину 20...25 мм, обстукуємо молотком, шоб щільніше сидів в отвору котушки, гострим кінцем упираємось в цікаву для нас зону двигуна, котушкою- до вуха, не переплутати кінці!!! гострим до двигуна! і насолоджуємося різними звуками з двигуна- від цок-цок до шшшшш чи бу-бух. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
В моєму гараже нема ВДшки і давно. Є інші мазилки, не гірші. Ні, не змінюється. Тільки від тиску невеликого.
Стетоскоп робится за 5 хвилин, правда 30 з них просити у половики дві або хоч одну котушку від ниток, відрізок дроту 3...4 мм довжиною 300...500 мм, можна електрод оббитий від обмазки. Один кінець гостримо терпужком/нажаком/болгаркою на конус, другий складаємо вдвоє на довжину 20...25 мм, обстукуємо молотком, шоб щільніше сидів в отвору котушки, гострим кінцем упираємось в цікаву для нас зону двигуна, котушкою- до вуха, не переплутати кінці!!! гострим до двигуна! і насолоджуємося різними звуками з двигуна- від цок-цок до шшшшш чи бу-бух.
Також робив.
Металевий пруток ставив одним кінцем на підозрілий елемент (що треба перевірити) до іншого кінця притискав дном металеву банку від кави Нескафе ( не реклама).
Звуки дуже добре передаються. не потрібно і до вуха прикладати.
відписуюсь. Вирішив питання з писком ременя заміною комплекту ГРМ, помпи та шестерні колінвалу - не мєлочний я.
Більш за все, мав старий ремінь, який повторно натягували (Женя писав).
Дякую!
Всім привіт
автомобіль фіат добло 1,9 JTD 2008 року
Зявилась така проблема що коли опустилася температура повітря ниж 2-3 градусів тепла почала погано заводитись а коли дойшло до мінус 4 то відказалась зовсім запускатись.
а якщо тепло на дворі то заводиться нормально.
спершу стартер розкручує до 400 об за другим , третім разом обороти піднімаються до 600 яі якщо крутити дальше то обороти піднімаються по трохи і потом мотор запускається. якщо потепліло то нормально запускається.
Був в офіційного ділера знайшли що проводок від мозгів відпаєвся вони устранили.
свечі і реле свечей, воздухометер сказали що нормальні.
підкажіть будьласка де може свиня зарита бути.
мотор підєдає масло 200 грм на тищу.
моторі робилась капіталка одну зиму відїздив а цю вже незаводиться розход масла незбільшився.
діма2019
"Свєчі нормальні" і "сказали, що нормальні" - то не завжди одне й те саме.
Я би таки перевірив стан свічок. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме