Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

КУРИЛКА - различные вопросы по Fiat Doblo
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 664, 665, 666 ... 691, 692, 693  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
borel1990
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 57
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 13.01.2013
Сообщения: 4497
Откуда: Вільногірськ, Дніпропетр.обл.

Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009

СообщениеДобавлено: Сб Окт 26, 2019 07:58    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ти не зрозумів, але то все пусте.
_________________
Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17266
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Сб Окт 26, 2019 08:20    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Тоді давайте спочатку: величина компресії в кг/см.кв є показник стану ЦПГ двигуна- величини зазорів в системі поршень-кільця-циліндр, стану кілець, поршнів- кокс, пар клапан-сідло, фаз ГРМ, і нарешті- температури повітря та двигуна. Так, чи ні?
_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
OLE-OLE
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 52
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 12.11.2006
Сообщения: 933
Откуда: Вінниця

Авто: Opel Ascona 1.6 NZ-->> Fiat Doblo 1.6 16V BiPower

СообщениеДобавлено: Сб Окт 26, 2019 12:24    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
Тепер, коли ви стали старші та мудріші, розкажить про вплив виду палива на компресію, добре? Невже газ, його висока температура роблять зазори в тих же кільцях меншими настільки, шо авта скаженіє від більшої компресії та додаткових конячок?
Чи, може, при більш високій температурі згоряння, настільки ж росте температура двигуна в цілому, разом з системою охолодження і нормальною є не 90, а 150 градусів? Чи, може, я некоректно зрівнюю нафтопродукти та газ, а треба не забувати, шо в авто і вугілля застосовують?


Вам по атомам розкласти?
Чи тільки по молекулах???

Якщо вам цікаво, то можете заглибитись в наукові пояснення і шукати відповіді для себе.

Мені ж достатньо того, що по "науково не піддтвержених" причинах: а саме, що змінилося в єксплуатації авта (зміна палива та менш інтенсивна єксплуатація (менший пробіг за рік)). Двигун працює рівно і авто нормально їде.
А компресія - то теорія! В цілому мене авто влаштовувало і все що навішується на кузов (все що можна замінити) мене не сильно хвилювало. Тому при прискіпливому огляді авто результати замірів компресії мене не лякали. Тим паче, як я для себе передбачав, через пів року після покупки авто, в мене в гаражі вже три запасних двигуни лежали, з повною навіскою.
Тому міняючи ремінь ГРМ замірялась компресія і по результатах приймалось рішення, про подальші дії.

П.С. давайте перестанем вумнічати ..., або почнем спілкуватись нормально, без закидонів. Тим пече, що температура згоряння газу менша, а не як ви вважаєте
Цитата:
Невже газ, його висока температура


Хочете пояснень, ну можу тільки здогадуватись.
Наприклад: маємо, двигун їв масло і працював на бензині при великих пробігах - можливо в деяких циліндрах збирався нагар та залягли кольца. Бензин і масло дають нагар при згорянні, від чого і чорніє масло в двигуні.
Що отримали, зміна палива на газ і зменшились пробіги в 5 разів.
Нагару газ не дає і масло в двигуні на газу дооовго залишається світлим. По непоясненим мною причинах, можливо кільця розкоксувались і стали на місця піднявши компрессію.
Хто вумний хай пояснює собі сам, а не тільки задає запитання.
Бо мені пофіг, що там сталося і по яких причинах. Мені важлива реальність! А так як все нормально, то запасні двигуни ще полежать в запасі.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
OLE-OLE
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 52
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 12.11.2006
Сообщения: 933
Откуда: Вінниця

Авто: Opel Ascona 1.6 NZ-->> Fiat Doblo 1.6 16V BiPower

СообщениеДобавлено: Сб Окт 26, 2019 12:27    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

borel1990 писал(а):
Ти не зрозумів, але то все пусте.

То дядько дуже "сурьйозний" і жартів Laughing не розуміє. Laughing Laughing Laughing
не зважай Cool
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17266
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Сб Окт 26, 2019 13:16    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Таки серйозний, тому є пара запитань.
Але, перед цим, дещо по процедурі вимірювання компресії. Як правило, це роблять так реальні пацани:
- викручені всі свічки,
- повністю відкрита ДЗ,
- для чистоти екскременту він робиться пару разів. Можна один раз на холодному, другий раз на прогрітому двигуні, діло викусу, як казав Рябко...
І от тепер скажіть, панове старі, круті та несерйозні- який вплив має на цю процедуру вид палива, при умові, а інакше і не буває! - ДВИГУН НЕ ПРАЦЮЄ І ЙОМУ ПОХУЙ- ГАЗ ТАМ ПРИРОДНИЙ, ПРОПАН, ЧИ БЕНЗИН, коли вони не горять!!!???
Можна і АНТРАЦИТ добавити з КОКСОМ. По-моєму, він-кокс таки вживається. Не двигуном.

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
OLE-OLE
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 52
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 12.11.2006
Сообщения: 933
Откуда: Вінниця

Авто: Opel Ascona 1.6 NZ-->> Fiat Doblo 1.6 16V BiPower

СообщениеДобавлено: Сб Окт 26, 2019 14:18    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Знов запитання ... Confused
Александр Васильевич писал(а):

- викручені всі свічки,
- повністю відкрита ДЗ,

- для чистоти екскременту він робиться пару разів. Можна один раз на холодному, другий раз на прогрітому двигуні, діло викусу, як казав

Саме так!

Цитата:
І от тепер скажіть, панове старі, круті та несерйозні- який вплив має на цю процедуру вид палива, при умові, а інакше і не буває! - ДВИГУН НЕ ПРАЦЮЄ І ЙОМУ ПОХУЙ- ГАЗ ТАМ ПРИРОДНИЙ, ПРОПАН, ЧИ БЕНЗИН, коли вони не горять!!!???

заміри робились з інтервалом в ДВА роки!
Правда - перший раз замір робився на гарячу. Я приїхав з Вінниці в Подільськ (Котовськ), Одеської обл, нас зустріли на машині і двигун був гарячий. Лазили в авто кілька годин, в тому числі поміряли компресію.
переміряли кілька раз, двома компресометрами, бо 1 та 4 -16 та 14.5, а 2 і 3 баняки по 8 атм і це трохи напрягало (зате нам добре скинули в ціні, що мене влаштовувало)

-другий раз, через два роки - прослабився ремінь і натяжний ролік (падла), зламав гачок обмежувача і перескочив центр проти часової стрілки. Ремінь зовсім ослаб і змістились мітки ГРМ. Такий був грюкіт, як шатун обірвало, але ремінь по зубцях не перескочив ("повезло шо дурному"). Вже готувався міняти головку блока, думав клапанам хана.
Проставив другий ролік, виставив по мітках (були вже намальовані до мене) і вирішив завести, гірше все одно не буде (вручну мотор крутився нормально, нічого не закусувало, не впиралось і ніяких стороніх звуків не було). Завів двигун - а він ... "ШЕПЧЕ" краще як до поломки. Пів машини розібраної (морда вся знята і радіатор теж), двигун холодний.
Поїхав купив новий компект ГРМ і взяв в товариша-моториста компресометр. Приїхав і поміряв. Був приємно ДУЖЕ здивований.Shocked
В результаті замінив ГРМ і катаюсь вже рік з лишком (накатав 8 тис.) політ нормальний. Приблизно раз в три місяці доливаю літр мастила, бо підїдає.

Александр Васильевич писал(а):
Якщо нема різниці "ГАЗ ТАМ ПРИРОДНИЙ, ПРОПАН, ЧИ БЕНЗИН", то чому мастило в двигуні на бензі ЧОРНІЄ, а на газу НІ?

Попередній власник за рік на бензі наїзджав 35 тис., двигун брав масло (припустимо 0.5 на тис.) за 35 тис =17.5 літрів/за рік (кожен місяць більше літри) = нагар в циліндрах.
Я за рік 7 тис на газу, двигун бере масло (хай тих самих 0.5 на тис) за 7 тис = 3.5 літра/за рік. (менше 1 літра в три місяці)
Газ не дає такого нагару, про що свідчить чисте масло в двигуні. Весь лишній нагар "виплюнуло", кільця стали виконувати свою роботу краще.

Вже так багато написав, щоб "вумні"люди Very Happy Question не задавали питання, а щось підсказували, та боюся, що запитань може стати ще більше.

Ну фіг його знає, як так вийшло, що мотор став "кращий" ...
Та мені в принципі все одно, головне що мене влаштовує!
А "здохне" - то донор вже чекає, день роботи і на авто вже інший двигун. Dancing
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17266
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Сб Окт 26, 2019 17:25    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Розмова про процедуру вимірювання компресіі, точніше- тиску в такті стиснення, чи про подальшу їзду? Ще раз- при цьому має якесь значення вид палива, чи не має?
_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
OLE-OLE
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 52
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 12.11.2006
Сообщения: 933
Откуда: Вінниця

Авто: Opel Ascona 1.6 NZ-->> Fiat Doblo 1.6 16V BiPower

СообщениеДобавлено: Сб Окт 26, 2019 18:25    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
Розмова про процедуру вимірювання компресіі, точніше- тиску в такті стиснення, чи про подальшу їзду? Ще раз- при цьому має якесь значення вид палива, чи не має?


А це вже не до мене ..., а до нього.
Слідкуйте за темою.Rolling Eyes

Ромчик писал(а):
Привіт, вперше тут Пишу. Сьогодні був на СТО поміряв помпресію на добло 1.2, і у всих циліндра показало близько 10.
І от питання, порадьте будь ласка мотриста в Києві??? Був на Сто АТЛ (там просто облуговуюсь) сказали що в них мотриста немає.

Ромчик писал(а):
Та справа втому що і масло підбирає, і на свічки масло кидає, розумію, може там просто сальники клапанів поміняти, але якщо робити то робити все.


Я просто порадив не спішити з мотористами (з повгим капремонтом), а спрочатку поміняти сальники клапанів.

П.С. Александр Васильевич - Я здаюсь!Wink
Ти мене задавив свої інтелектом!!! Laughing Laughing Laughing Laughing
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
doblo223black
Amico


Amico

Возраст: 32
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 24.10.2019
Сообщения: 21
Откуда: Днепр

Авто: Fiat doblo 1.3Mjet 2014

СообщениеДобавлено: Чт Окт 31, 2019 10:36    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Подскажите как снять двигатель печки. Цокотит... (дело в смазке)?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Котопотам
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 44
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 11.12.2015
Сообщения: 653
Откуда: UA, Київ

Авто: Doblo Panorama 1.4 LPG; 2006 р.в.

СообщениеДобавлено: Чт Окт 31, 2019 14:11    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Под бардачек загляни. Там три винта открути. Моторчик в руки сразу и выпадет.
Дело не в смазке.

_________________
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
sulzer
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 62
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 25.01.2012
Сообщения: 872
Откуда: Городок Львівськ.

Авто: Doblo1.9 JTD 2003 р.в.

СообщениеДобавлено: Чт Окт 31, 2019 14:27    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

КотопотамПравду каже.А ще для зручності знімки дверку бардачка.Вона на двох штифтах кріпиться.Вони підпружинені,і їх треба затиснути чи запхнути всередину дверцят. Стопудово щось в вентилятор попало стороннє.
_________________
Найстрашніші комахи-таракани в голові!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
doblo223black
Amico


Amico

Возраст: 32
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 24.10.2019
Сообщения: 21
Откуда: Днепр

Авто: Fiat doblo 1.3Mjet 2014

СообщениеДобавлено: Чт Окт 31, 2019 14:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

а еще такой вопрос, Писк при поворотах появился где то в задней подвеске. Пустяк или нужно чинить?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
stomserv
Amico


Amico

Возраст: 44
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 08.01.2013
Сообщения: 16
Откуда: Харьков

Авто: Fiat Doblo 1.4i

СообщениеДобавлено: Чт Окт 31, 2019 20:37    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Привет всем.
Посоветуйте плиз. Нужно стекло задней правой (большой) двери. На 223 кузов, 2010 г.в. можно ли смотреть в китайскую сторону? БУ?? И вообще куда смотреть???
Спасибо за ранее. (Может кто занимается разбором? Харьков).
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Саня дед
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 39
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 21.02.2019
Сообщения: 86
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Doblo Cargo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Чт Окт 31, 2019 21:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

stomserv
Та возьми новое и не парся!

_________________
+380680509333
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Саня дед
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 39
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 21.02.2019
Сообщения: 86
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Doblo Cargo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Чт Окт 31, 2019 21:32    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Кто знает какого цвета идёт провод + к фаре на 1.9 жтд старая морда?
_________________
+380680509333
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 664, 665, 666 ... 691, 692, 693  След.
Страница 665 из 693

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу