|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
borel1990 Италоманьячище
Возраст: 57 Знак зодиака: Зарегистрирован: 13.01.2013 Сообщения: 4497 Откуда: Вільногірськ, Дніпропетр.обл.
Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Сб Окт 26, 2019 08:20 Заголовок сообщения: |
|
|
Тоді давайте спочатку: величина компресії в кг/см.кв є показник стану ЦПГ двигуна- величини зазорів в системі поршень-кільця-циліндр, стану кілець, поршнів- кокс, пар клапан-сідло, фаз ГРМ, і нарешті- температури повітря та двигуна. Так, чи ні? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
OLE-OLE Италомафиози
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 12.11.2006 Сообщения: 933 Откуда: Вінниця
Авто: Opel Ascona 1.6 NZ-->> Fiat Doblo 1.6 16V BiPower
|
Добавлено: Сб Окт 26, 2019 12:24 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич писал(а): | Тепер, коли ви стали старші та мудріші, розкажить про вплив виду палива на компресію, добре? Невже газ, його висока температура роблять зазори в тих же кільцях меншими настільки, шо авта скаженіє від більшої компресії та додаткових конячок?
Чи, може, при більш високій температурі згоряння, настільки ж росте температура двигуна в цілому, разом з системою охолодження і нормальною є не 90, а 150 градусів? Чи, може, я некоректно зрівнюю нафтопродукти та газ, а треба не забувати, шо в авто і вугілля застосовують? |
Вам по атомам розкласти?
Чи тільки по молекулах???
Якщо вам цікаво, то можете заглибитись в наукові пояснення і шукати відповіді для себе.
Мені ж достатньо того, що по "науково не піддтвержених" причинах: а саме, що змінилося в єксплуатації авта (зміна палива та менш інтенсивна єксплуатація (менший пробіг за рік)). Двигун працює рівно і авто нормально їде.
А компресія - то теорія! В цілому мене авто влаштовувало і все що навішується на кузов (все що можна замінити) мене не сильно хвилювало. Тому при прискіпливому огляді авто результати замірів компресії мене не лякали. Тим паче, як я для себе передбачав, через пів року після покупки авто, в мене в гаражі вже три запасних двигуни лежали, з повною навіскою.
Тому міняючи ремінь ГРМ замірялась компресія і по результатах приймалось рішення, про подальші дії.
П.С. давайте перестанем вумнічати ..., або почнем спілкуватись нормально, без закидонів. Тим пече, що температура згоряння газу менша, а не як ви вважаєте
Цитата: | Невже газ, його висока температура |
Хочете пояснень, ну можу тільки здогадуватись.
Наприклад: маємо, двигун їв масло і працював на бензині при великих пробігах - можливо в деяких циліндрах збирався нагар та залягли кольца. Бензин і масло дають нагар при згорянні, від чого і чорніє масло в двигуні.
Що отримали, зміна палива на газ і зменшились пробіги в 5 разів.
Нагару газ не дає і масло в двигуні на газу дооовго залишається світлим. По непоясненим мною причинах, можливо кільця розкоксувались і стали на місця піднявши компрессію.
Хто вумний хай пояснює собі сам, а не тільки задає запитання.
Бо мені пофіг, що там сталося і по яких причинах. Мені важлива реальність! А так як все нормально, то запасні двигуни ще полежать в запасі. |
|
Вернуться к началу |
|
|
OLE-OLE Италомафиози
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 12.11.2006 Сообщения: 933 Откуда: Вінниця
Авто: Opel Ascona 1.6 NZ-->> Fiat Doblo 1.6 16V BiPower
|
Добавлено: Сб Окт 26, 2019 12:27 Заголовок сообщения: |
|
|
borel1990 писал(а): | Ти не зрозумів, але то все пусте. |
То дядько дуже "сурьйозний" і жартів не розуміє.
не зважай |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Сб Окт 26, 2019 13:16 Заголовок сообщения: |
|
|
Таки серйозний, тому є пара запитань.
Але, перед цим, дещо по процедурі вимірювання компресії. Як правило, це роблять так реальні пацани:
- викручені всі свічки,
- повністю відкрита ДЗ,
- для чистоти екскременту він робиться пару разів. Можна один раз на холодному, другий раз на прогрітому двигуні, діло викусу, як казав Рябко...
І от тепер скажіть, панове старі, круті та несерйозні- який вплив має на цю процедуру вид палива, при умові, а інакше і не буває! - ДВИГУН НЕ ПРАЦЮЄ І ЙОМУ ПОХУЙ- ГАЗ ТАМ ПРИРОДНИЙ, ПРОПАН, ЧИ БЕНЗИН, коли вони не горять!!!???
Можна і АНТРАЦИТ добавити з КОКСОМ. По-моєму, він-кокс таки вживається. Не двигуном. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
OLE-OLE Италомафиози
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 12.11.2006 Сообщения: 933 Откуда: Вінниця
Авто: Opel Ascona 1.6 NZ-->> Fiat Doblo 1.6 16V BiPower
|
Добавлено: Сб Окт 26, 2019 14:18 Заголовок сообщения: |
|
|
Знов запитання ...
Александр Васильевич писал(а): |
- викручені всі свічки,
- повністю відкрита ДЗ,
- для чистоти екскременту він робиться пару разів. Можна один раз на холодному, другий раз на прогрітому двигуні, діло викусу, як казав |
Саме так!
Цитата: | І от тепер скажіть, панове старі, круті та несерйозні- який вплив має на цю процедуру вид палива, при умові, а інакше і не буває! - ДВИГУН НЕ ПРАЦЮЄ І ЙОМУ ПОХУЙ- ГАЗ ТАМ ПРИРОДНИЙ, ПРОПАН, ЧИ БЕНЗИН, коли вони не горять!!!??? |
заміри робились з інтервалом в ДВА роки!
Правда - перший раз замір робився на гарячу. Я приїхав з Вінниці в Подільськ (Котовськ), Одеської обл, нас зустріли на машині і двигун був гарячий. Лазили в авто кілька годин, в тому числі поміряли компресію.
переміряли кілька раз, двома компресометрами, бо 1 та 4 -16 та 14.5, а 2 і 3 баняки по 8 атм і це трохи напрягало (зате нам добре скинули в ціні, що мене влаштовувало)
-другий раз, через два роки - прослабився ремінь і натяжний ролік (падла), зламав гачок обмежувача і перескочив центр проти часової стрілки. Ремінь зовсім ослаб і змістились мітки ГРМ. Такий був грюкіт, як шатун обірвало, але ремінь по зубцях не перескочив ("повезло шо дурному"). Вже готувався міняти головку блока, думав клапанам хана.
Проставив другий ролік, виставив по мітках (були вже намальовані до мене) і вирішив завести, гірше все одно не буде (вручну мотор крутився нормально, нічого не закусувало, не впиралось і ніяких стороніх звуків не було). Завів двигун - а він ... "ШЕПЧЕ" краще як до поломки. Пів машини розібраної (морда вся знята і радіатор теж), двигун холодний.
Поїхав купив новий компект ГРМ і взяв в товариша-моториста компресометр. Приїхав і поміряв. Був приємно ДУЖЕ здивований.
В результаті замінив ГРМ і катаюсь вже рік з лишком (накатав 8 тис.) політ нормальний. Приблизно раз в три місяці доливаю літр мастила, бо підїдає.
Александр Васильевич писал(а):
Якщо нема різниці "ГАЗ ТАМ ПРИРОДНИЙ, ПРОПАН, ЧИ БЕНЗИН", то чому мастило в двигуні на бензі ЧОРНІЄ, а на газу НІ?
Попередній власник за рік на бензі наїзджав 35 тис., двигун брав масло (припустимо 0.5 на тис.) за 35 тис =17.5 літрів/за рік (кожен місяць більше літри) = нагар в циліндрах.
Я за рік 7 тис на газу, двигун бере масло (хай тих самих 0.5 на тис) за 7 тис = 3.5 літра/за рік. (менше 1 літра в три місяці)
Газ не дає такого нагару, про що свідчить чисте масло в двигуні. Весь лишній нагар "виплюнуло", кільця стали виконувати свою роботу краще.
Вже так багато написав, щоб "вумні"люди не задавали питання, а щось підсказували, та боюся, що запитань може стати ще більше.
Ну фіг його знає, як так вийшло, що мотор став "кращий" ...
Та мені в принципі все одно, головне що мене влаштовує!
А "здохне" - то донор вже чекає, день роботи і на авто вже інший двигун. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Сб Окт 26, 2019 17:25 Заголовок сообщения: |
|
|
Розмова про процедуру вимірювання компресіі, точніше- тиску в такті стиснення, чи про подальшу їзду? Ще раз- при цьому має якесь значення вид палива, чи не має? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
OLE-OLE Италомафиози
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 12.11.2006 Сообщения: 933 Откуда: Вінниця
Авто: Opel Ascona 1.6 NZ-->> Fiat Doblo 1.6 16V BiPower
|
Добавлено: Сб Окт 26, 2019 18:25 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич писал(а): | Розмова про процедуру вимірювання компресіі, точніше- тиску в такті стиснення, чи про подальшу їзду? Ще раз- при цьому має якесь значення вид палива, чи не має? |
А це вже не до мене ..., а до нього.
Слідкуйте за темою.
Ромчик писал(а): | Привіт, вперше тут Пишу. Сьогодні був на СТО поміряв помпресію на добло 1.2, і у всих циліндра показало близько 10.
І от питання, порадьте будь ласка мотриста в Києві??? Був на Сто АТЛ (там просто облуговуюсь) сказали що в них мотриста немає. |
Ромчик писал(а): | Та справа втому що і масло підбирає, і на свічки масло кидає, розумію, може там просто сальники клапанів поміняти, але якщо робити то робити все. |
Я просто порадив не спішити з мотористами (з повгим капремонтом), а спрочатку поміняти сальники клапанів.
П.С. Александр Васильевич - Я здаюсь!
Ти мене задавив свої інтелектом!!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
doblo223black Amico
Возраст: 32 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.10.2019 Сообщения: 21 Откуда: Днепр
Авто: Fiat doblo 1.3Mjet 2014
|
Добавлено: Чт Окт 31, 2019 10:36 Заголовок сообщения: |
|
|
Подскажите как снять двигатель печки. Цокотит... (дело в смазке)? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Котопотам Италомафиози
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.12.2015 Сообщения: 653 Откуда: UA, Київ
Авто: Doblo Panorama 1.4 LPG; 2006 р.в.
|
Добавлено: Чт Окт 31, 2019 14:11 Заголовок сообщения: |
|
|
Под бардачек загляни. Там три винта открути. Моторчик в руки сразу и выпадет.
Дело не в смазке. _________________
|
|
Вернуться к началу |
|
|
sulzer Италомафиози
Возраст: 62 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.01.2012 Сообщения: 872 Откуда: Городок Львівськ.
Авто: Doblo1.9 JTD 2003 р.в.
|
Добавлено: Чт Окт 31, 2019 14:27 Заголовок сообщения: |
|
|
КотопотамПравду каже.А ще для зручності знімки дверку бардачка.Вона на двох штифтах кріпиться.Вони підпружинені,і їх треба затиснути чи запхнути всередину дверцят. Стопудово щось в вентилятор попало стороннє. _________________ Найстрашніші комахи-таракани в голові! |
|
Вернуться к началу |
|
|
doblo223black Amico
Возраст: 32 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.10.2019 Сообщения: 21 Откуда: Днепр
Авто: Fiat doblo 1.3Mjet 2014
|
Добавлено: Чт Окт 31, 2019 14:55 Заголовок сообщения: |
|
|
а еще такой вопрос, Писк при поворотах появился где то в задней подвеске. Пустяк или нужно чинить? |
|
Вернуться к началу |
|
|
stomserv Amico
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 08.01.2013 Сообщения: 16 Откуда: Харьков
Авто: Fiat Doblo 1.4i
|
Добавлено: Чт Окт 31, 2019 20:37 Заголовок сообщения: |
|
|
Привет всем.
Посоветуйте плиз. Нужно стекло задней правой (большой) двери. На 223 кузов, 2010 г.в. можно ли смотреть в китайскую сторону? БУ?? И вообще куда смотреть???
Спасибо за ранее. (Может кто занимается разбором? Харьков). |
|
Вернуться к началу |
|
|
Саня дед Италолюбитель
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.02.2019 Сообщения: 86 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Doblo Cargo 1.9JTD
|
Добавлено: Чт Окт 31, 2019 21:31 Заголовок сообщения: |
|
|
stomserv
Та возьми новое и не парся! _________________ +380680509333 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Саня дед Италолюбитель
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.02.2019 Сообщения: 86 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Doblo Cargo 1.9JTD
|
Добавлено: Чт Окт 31, 2019 21:32 Заголовок сообщения: |
|
|
Кто знает какого цвета идёт провод + к фаре на 1.9 жтд старая морда? _________________ +380680509333 |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|