Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.11.2017 Сообщения: 5 Откуда: Немиров Винницкая обл.
Авто: Добло 1,3 Мульт
Добавлено: Сб Ноя 04, 2017 20:59 Заголовок сообщения: Не заводиться Добло на гарячу.
Доброго вечора. В мене виникла така проблема, авто добло 1,3 мультик після того як проїхав більше 10 км і авто нагрілося заводиться з другого ,а то і з третього разу і то треба по 15-20 секунд гонити стартер. Літом була проблема ,що на гарячу неможна було взагалі завести щей глохнув в ходу ,на Бош сервісі сказали проблема в ТНВД,замінив, в ходу хлохнути перестало,чек помилок потух,далеко не іздив вроді би заводився нормально,а потім почалось те що описав зверху. Правда ще є не значне підтікання соляри на штуцирі ,обратки,що входить в корпус паливного фільтра,не думаю що це може впливати на заводку. На холодну заводиться як на мене норма 3-5 сек гоню стартером, так заводиться відколи купив,незнаю чи це норма. Вчора знову заглохла в ходу і загорівся чек,на ранок чек потух,апроїхав 20 км нормально, потім знову загорівся і авто стало дуже слабо приймати газ,їхати практично було не можливо,пів дня постояла,завів все нормально,газ приймає,чек потух.
На діагностику сьогодні не попав ,всі специ були дуже зайняті, вирішив сам зробити діагностику ,хоч ту ,що можна зробити в домашніх умовах
Перевірив форсунки на злив в обратку:
1 форсунка-13 мл/1 хв
2 форсунка-12 мл/1 хв
3 форсунка- 20 мл/ 1 хв
4 форсунка -12 мл./1 хв
Прошу підсказати в чому може бути проблема в даній ситуації,Форсунки, Регулятор тиску ,чи можливо датчик тиску, чи ще щось. Дякую.
великий злив форсунок. якщо маеш комп то при запуску підключай і дивись на тиск в рампі. якщо не піднімаеться більше 180 бар то комп не дасть команди на запуск _________________ стаж на дизелю більше ніж 2000000 км
Слив в обратку великоват в 3 форсунке,так в пределах.Глохнуть от этого не должна.
По сути-диагностика по давлению в рампе.Скорее всего с давлением проблема,и скорее всего виной этому регулятор давления,но не факт что именно он.
в мене були приколи з форсунками, тепла спочатку погано заводилась потім і холодна стала тупо заводитись, і глюк прогресував, довелось зняти всі форсунки і вислати на СТО Ковш в Херсон, кантора серйозна, є на ютюбі їх канал
прислали герметично упаковані відпіскоструєні, як нові ззовні, але вироботка є вироботка, новими їх вже не зробиш
зараз холодна стартує з чвертьоберта а гаряча фігово заводиться,і літом коли було жарко то треба було довго крутить стартером або чекати годину поки охолоне, думаю що форси чистанули але на гарячу їх там не перевірили бо це впринципі не можливо, ще впливає ж те що солярка рідшою стає коли гаряча, тому думаю шукати причину яка саме форсунка глючить і міняти на нову
ТНВД перевіряв, коли був прогрітий то поливав водою , не допомогло, схиляюсь шо причина в форсунках
заміна клапана високого тисну не допогло
СУРЙОЗНЕ СТО, З СЛІВ ВІДПІСКОСТРУЇЛИ І ЗАПАКУВАЛИ ВИДНО))) А ТЕ ЩО ПРОБЛЕМА НЕ ВИРІШЕННА В ПОВНІЙ МІРІ , ТО ТЕ ВЖЕ НЕ СУТТЕВО)
...то ще не все, ще акт виконаних робіт прислали
те що змогли то те зремонтували, зі ...конфету вже не зробиш, свої функції хоч почали виконувати на 80% , а глюк то вже на гарячу тільки можна знайти, на холодну все працює нормально
Ітак, закінчилась моя історія тривалістю в РІК з тим шо машина не хотіла заводитись на гарячу!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Щойно з ремонта!
Лила одна форсунка в обратку.
Як рішили?
В нас в Клевані ремонтують форси , але не всі ( CDI, CDTI ) на вантажівки також, але прості ні.
Кароч був в електрика вранці, подивились по всіх форсунках параметри, одна конкретно тупила, показувала в мінус.
Всі параметри інші в нормі (клапан високого тиску, ТНВД) .
Дзвоню до майстра , питаю чи можна підїхати, за дві години я в нього (20 км від Рівного, але їм можна і присилати) , якщо комусь треба буде то пишіть в лічку, дам їхній тел.
Приїхав, зняли форси всі, бо сказали що може бути не та що комп показав і навіть не одна. Через год сказали що всетаки та що комп показав (4-та) .
Питання чи замінити то шо в ній глючить , шось там пєзо.... кажу ну замініть, ціна питання буде все з монтажем 3 тис. грн плюс гарантія шо якщо що то повертають і там дотягнуть якщо десь сочиться соляра буде, і гарантія того що вона стане адекватно працювати. Ще через годину форси на місці, стару віддали назад з коцнутою частиною.
Завожу машину, і двигун шепче, диму чорного абсолютно нема, до того диміло бо згорало не так як мало, тяга ледь торкаєшся педаль і нос піднімає при прискоренні .
Кароч проїхав я в різних режимах ,машина летить, на гарячу стартує з чверть оберта (навіть не з пів ! ). Росхід по трасі 4,1 л на 100 км (1,8 CDTI) .
Ура! А реально думав шо х...ове авто, а виявляється такі "специ" на деяких СТО і такі працівникі в офіціалів працюють!
МОжливо комусь ця інфа стане в нагоді, не завжди ТНВД або датчики чи клапани винні в тому що гаряча не хоче заводитись .
Зняв про цю історію відео
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме