Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Не заводиться Добло на гарячу.

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
sima84
Amico


Amico

Возраст: 39
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 04.11.2017
Сообщения: 5
Откуда: Немиров Винницкая обл.

Авто: Добло 1,3 Мульт

СообщениеДобавлено: Сб Ноя 04, 2017 20:59    Заголовок сообщения: Не заводиться Добло на гарячу. Ответить с цитатой

Доброго вечора. В мене виникла така проблема, авто добло 1,3 мультик після того як проїхав більше 10 км і авто нагрілося заводиться з другого ,а то і з третього разу і то треба по 15-20 секунд гонити стартер. Літом була проблема ,що на гарячу неможна було взагалі завести щей глохнув в ходу ,на Бош сервісі сказали проблема в ТНВД,замінив, в ходу хлохнути перестало,чек помилок потух,далеко не іздив вроді би заводився нормально,а потім почалось те що описав зверху. Правда ще є не значне підтікання соляри на штуцирі ,обратки,що входить в корпус паливного фільтра,не думаю що це може впливати на заводку. На холодну заводиться як на мене норма 3-5 сек гоню стартером, так заводиться відколи купив,незнаю чи це норма. Вчора знову заглохла в ходу і загорівся чек,на ранок чек потух,апроїхав 20 км нормально, потім знову загорівся і авто стало дуже слабо приймати газ,їхати практично було не можливо,пів дня постояла,завів все нормально,газ приймає,чек потух.
На діагностику сьогодні не попав ,всі специ були дуже зайняті, вирішив сам зробити діагностику ,хоч ту ,що можна зробити в домашніх умовах
Перевірив форсунки на злив в обратку:
1 форсунка-13 мл/1 хв
2 форсунка-12 мл/1 хв
3 форсунка- 20 мл/ 1 хв
4 форсунка -12 мл./1 хв
Прошу підсказати в чому може бути проблема в даній ситуації,Форсунки, Регулятор тиску ,чи можливо датчик тиску, чи ще щось. Дякую.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tymusandriy
Италофан


Италофан

Возраст: 52
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 04.01.2015
Сообщения: 142
Откуда: тернопіль

Авто: добло максі 1.9 88kw

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 05, 2017 16:51    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

великий злив форсунок. якщо маеш комп то при запуску підключай і дивись на тиск в рампі. якщо не піднімаеться більше 180 бар то комп не дасть команди на запуск
_________________
стаж на дизелю більше ніж 2000000 км
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
bogdan68
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 55
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 30.09.2008
Сообщения: 1762
Откуда: Украина,Каховка

Авто: FIAT Scudo 2005,2.0

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 05, 2017 17:52    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Слив в обратку великоват в 3 форсунке,так в пределах.Глохнуть от этого не должна.
По сути-диагностика по давлению в рампе.Скорее всего с давлением проблема,и скорее всего виной этому регулятор давления,но не факт что именно он.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Rolik
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 29.11.2009
Сообщения: 13433
Откуда: Ровно

Авто: інше)

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 05, 2017 17:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

схожа фігня

в мене були приколи з форсунками, тепла спочатку погано заводилась потім і холодна стала тупо заводитись, і глюк прогресував, довелось зняти всі форсунки і вислати на СТО Ковш в Херсон, кантора серйозна, є на ютюбі їх канал

прислали герметично упаковані відпіскоструєні, як нові ззовні, але вироботка є вироботка, новими їх вже не зробиш

зараз холодна стартує з чвертьоберта а гаряча фігово заводиться,і літом коли було жарко то треба було довго крутить стартером або чекати годину поки охолоне, думаю що форси чистанули але на гарячу їх там не перевірили бо це впринципі не можливо, ще впливає ж те що солярка рідшою стає коли гаряча, тому думаю шукати причину яка саме форсунка глючить і міняти на нову

ТНВД перевіряв, коли був прогрітий то поливав водою , не допомогло, схиляюсь шо причина в форсунках
заміна клапана високого тисну не допогло Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение AIM Address
Жук
Италофан


Италофан

Возраст: 42
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 23.10.2016
Сообщения: 280
Откуда: Винецианская обл, Хмельницька обл

Авто: Кабачек 1.3 jtd

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 06, 2017 10:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

СУРЙОЗНЕ СТО, З СЛІВ ВІДПІСКОСТРУЇЛИ І ЗАПАКУВАЛИ ВИДНО))) А ТЕ ЩО ПРОБЛЕМА НЕ ВИРІШЕННА В ПОВНІЙ МІРІ , ТО ТЕ ВЖЕ НЕ СУТТЕВО)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Aizek
Италофан


Италофан

Возраст: 41
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 16.04.2008
Сообщения: 360
Откуда: Житомир

Авто: Fiat Doblo Maxi 1.9 MJTD 120л.с 2008

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 06, 2017 22:57    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Була така проблема, (на гарячу заводилась тільки з буксиру) майстри знайшли в одній форсунці мікротріщину, заміна форсунки вирішила цю проблему.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Rolik
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 29.11.2009
Сообщения: 13433
Откуда: Ровно

Авто: інше)

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 06, 2017 23:39    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Жук писал(а):
СУРЙОЗНЕ СТО, З СЛІВ ВІДПІСКОСТРУЇЛИ І ЗАПАКУВАЛИ ВИДНО))) А ТЕ ЩО ПРОБЛЕМА НЕ ВИРІШЕННА В ПОВНІЙ МІРІ , ТО ТЕ ВЖЕ НЕ СУТТЕВО)

...то ще не все, ще акт виконаних робіт прислали Very Happy
те що змогли то те зремонтували, зі ...конфету вже не зробиш, свої функції хоч почали виконувати на 80% , а глюк то вже на гарячу тільки можна знайти, на холодну все працює нормально Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение AIM Address
Rolik
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 29.11.2009
Сообщения: 13433
Откуда: Ровно

Авто: інше)

СообщениеДобавлено: Пт Ноя 17, 2017 17:20    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ітак, закінчилась моя історія тривалістю в РІК з тим шо машина не хотіла заводитись на гарячу!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Щойно з ремонта!
Лила одна форсунка в обратку.
Як рішили?
В нас в Клевані ремонтують форси , але не всі ( CDI, CDTI ) на вантажівки також, але прості ні.
Кароч був в електрика вранці, подивились по всіх форсунках параметри, одна конкретно тупила, показувала в мінус.
Всі параметри інші в нормі (клапан високого тиску, ТНВД) .
Дзвоню до майстра , питаю чи можна підїхати, за дві години я в нього (20 км від Рівного, але їм можна і присилати) , якщо комусь треба буде то пишіть в лічку, дам їхній тел.
Приїхав, зняли форси всі, бо сказали що може бути не та що комп показав і навіть не одна. Через год сказали що всетаки та що комп показав (4-та) .
Питання чи замінити то шо в ній глючить , шось там пєзо.... кажу ну замініть, ціна питання буде все з монтажем 3 тис. грн плюс гарантія шо якщо що то повертають і там дотягнуть якщо десь сочиться соляра буде, і гарантія того що вона стане адекватно працювати. Ще через годину форси на місці, стару віддали назад з коцнутою частиною.
Завожу машину, і двигун шепче, диму чорного абсолютно нема, до того диміло бо згорало не так як мало, тяга ледь торкаєшся педаль і нос піднімає при прискоренні Rolling Eyes Smile .
Кароч проїхав я в різних режимах ,машина летить, на гарячу стартує з чверть оберта (навіть не з пів ! Smile). Росхід по трасі 4,1 л на 100 км (1,8 CDTI) .
Ура! А реально думав шо х...ове авто, а виявляється такі "специ" на деяких СТО і такі працівникі в офіціалів працюють!
МОжливо комусь ця інфа стане в нагоді, не завжди ТНВД або датчики чи клапани винні в тому що гаряча не хоче заводитись .
Зняв про цю історію відео Wink

https://www.youtube.com/watch?time_continue=23&v=5oLKWqufPLE
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение AIM Address
Valery_DN
Италофан


Италофан

Возраст: 60
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 20.06.2012
Сообщения: 232
Откуда: Днепр

Авто: Doblo Cargo 1,3 MJT

СообщениеДобавлено: Пт Ноя 16, 2018 13:51    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Интересная история! У меня летом была похожая ситуация - 1,3 двигло не хотело заводиться... попробуем смотреть форсунки. Спасибо за отчет!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу