Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Чт Май 10, 2018 17:36 Заголовок сообщения:
Де ви бачили такий м/метр, в якому для вимірювання опору застосовують 9 вольт??? Стандартний режим для них- всого 1 вольт. При такій напрузі все і робиться. Не забувайте, що та вшива батарея типу "Крона" в принципі більше пари десятих ампера і в молодості не видасть.
Реальний струм, напруга на свічці та її опір в розігрітому стані зовсім інші- не важко переконатись.
До речі, нормальний м/метр міряє 10 ампер запросто, деякі- 20. Мало? Достатньо для однієї. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Добавлено: Пт Май 11, 2018 09:37 Заголовок сообщения:
Александр Васильевич писал(а):
Де ви бачили такий м/метр, в якому для вимірювання опору застосовують 9 вольт??? Стандартний режим для них- всого 1 вольт. При такій напрузі все і робиться. Не забувайте, що та вшива батарея типу "Крона" в принципі більше пари десятих ампера і в молодості не видасть.
Реальний струм, напруга на свічці та її опір в розігрітому стані зовсім інші- не важко переконатись.
До речі, нормальний м/метр міряє 10 ампер запросто, деякі- 20. Мало? Достатньо для однієї.
Я вже зрозумів,що напевно не буде діла через опір.
Нормальний мультиметр.Де нормальний?У мене побутовий 150грн.Міряє до 10А.Свічку розжарювання не міряє.
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Пт Май 11, 2018 11:02 Заголовок сообщения:
Вмикаєте послідовно з свічкою лампу Н4 з двома живими нитками, це буде десь біля 9 ампер- такий струм будь-який м/метр витримає, міряєте падіння напруги на свічці, на лампі та суму, по падінню на них та струмові не важко вирахувати і опір. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Добавлено: Пт Май 11, 2018 16:46 Заголовок сообщения:
Александр Васильевич писал(а):
Вмикаєте послідовно з свічкою лампу Н4 з двома живими нитками, це буде десь біля 9 ампер- такий струм будь-який м/метр витримає, міряєте падіння напруги на свічці, на лампі та суму, по падінню на них та струмові не важко вирахувати і опір.
Як варіант,в кого немає можливості поміряти амперметром.
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
Добавлено: Пт Май 25, 2018 14:04 Заголовок сообщения:
У нас в Черкасах є Вегаавто 2 магазини. Я у хлопців все беру. Ціни нормальні. Привозять за день-два, дещо з Польщі пруть за тиждень.
http://vegaauto.com.ua/ їх сайт. Подивіться.
Купував помпу вчора, взяв ще 2 такі свічки, але ще жодну не поміняв. ))) Так комплект 4 шт лежать поки що.
за свічки можу додати.... діло було не на фіаті а на моїй теперішній машині рено кенго...
Одним словом міняв я якось свічку, відкручував стару ключем, покоцав її страшно але це була стара і не страшно, закручую нову свічку а вона дуже важко йде і різьба там велика, крутив-крутив і так і не зміг закрутити докінця десь на 1 см))) Ну не можу крутити і все тут. Зломати не хочеться то так і лишив.. Машина завелася бо одна недокручена свічка то не проблема. А на другий день приїхав і вечером пробую поки мотор горячий і свічка на горячо закрутилася легко і без проблем!
Але так доступ усюди дуже складний, не розумію я цих інженегрів що такі мотори роблять це що всюди так що нікуди не мож руки запхати, чому на старих авто в моторі купа місця, можна хоч з ногами туди залізти і крутити а в нових авто це просто капець як все накручено
Завернулась легко тому, шо алюміній ГБЦ при нагріванні розширюється вдвічі більше сталі, тільки і того. Різьбу краще було прогнати, бо можуть потом бути проблеми. Наприклад, звичайну іскрову свічку ніколи не затягують на гарячому двигуні, інакше танці гарантовані. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Всем привет! Хочу поделится И так, загоралась у меня несколько раз спираль на панели и выскакивал надпись "check glow plugs"..... сделал диагностику!
И сегодня поменял свечи.
Искал где поменять, почти все пугали что придется снимать турбину и называли достаточно приличные суммы. В итоге все выкрутили и поменяли сняв только тепловую защиту турбины. Заняло всего пару часов, немного ждали, чтоб хоть чуть чуть остыла машина. _________________ http://reklamatv.net
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
Добавлено: Пн Сен 02, 2019 09:11 Заголовок сообщения:
Якась проблема незрозуміла. Замінив вже всі свічки, помилка свічок вискакує. Всі свічки прозвонюються. Опір у всих рівний. При тому, що тестив так - знімаю один ковпачок, підключаю нову свічку не вкручуючи, включаю, свічка нагрівається, помилок немає. Вкручую цю ж свічку - помилка. Помилка то є, то немає.
Значить десь в проводкі обрив, або в компі щось не так. Заміряв напругу паралельно свічкі. На свічкі написано 4,3В, а на неї подається при включенні 8 вольт і поступово знижується до 2 вольт коли вже нагрілась. Фігня якась.
Є на форумі електрики? Де стоїть блок управління свічками? В чому може бути проблема?
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме