Користуйтеся, Александр Васильевич, Гуглом. Це така занятна штука! _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Александр Васильевич, Ви, головне, сильно не дивуйтеся. Адже чудеса ще ніхто не відміняв.
На дизельном Добло класичний редукторний стартер. Усе, як завжди. "+" приходить з АБ на перший контакт реле, другий контакт з"єднується з обмотками збудження статора. Управляючий контакт реле приєднується з контактами ключа запалювання. Мінусові щітки через корпус стартера приєднуються з массою. Планетарний редуктор, бендикс з обгонною муфтою. Класика.
А ще класика - це "глухо", "гудить" і "не працює". З таким набором симптомів треба поставити діагноз. І діагноз таки успішно поставлено - винні щітки, адже саме через них на контакти втягуючого реле подається напруга. Так в мануалі написано.
Ось і все. Дійсно, дитяча справа!
а я тобі про що толкував..про те саме...!тут нема нічого дивного...!
Мужики розкажу ще раз.Від АКБ напряму до стартєра кидаю провода,реакції нуль,не щєлкає,і не круте.Від зарядного пристрою,підключаю на пряму;
Реакція:НЕ ЩьоЛКАЄ,НЕ КРУТИТЬСЯ,А ТІЛЬКИ ГУЛ ВІД СТАРТЄРА.
Мужики розкажу ще раз.Від АКБ напряму до стартєра кидаю провода,реакції нуль,не щєлкає,і не круте.Від зарядного пристрою,підключаю на пряму;
Реакція:НЕ ЩьоЛКАЄ,НЕ КРУТИТЬСЯ,А ТІЛЬКИ ГУЛ ВІД СТАРТЄРА.
провір масу на кузові...розбирай стартер.мож заклинив на втулках...
Мужики розкажу ще раз.Від АКБ напряму до стартєра кидаю провода,реакції нуль,не щєлкає,і не круте.Від зарядного пристрою,підключаю на пряму;
Реакція:НЕ ЩьоЛКАЄ,НЕ КРУТИТЬСЯ,А ТІЛЬКИ ГУЛ ВІД СТАРТЄРА.
провір масу на кузові...розбирай стартер.мож заклинив на втулках...
ще як варіант коротке десь є...зніми стартер..і пробуй..я ж тобі вже писав...якщо стартер робочий то шукай причини в авто...!!!
Александр Васильевич, Ви, головне, сильно не дивуйтеся. Адже чудеса ще ніхто не відміняв.
На дизельном Добло класичний редукторний стартер. Усе, як завжди. "+" приходить з АБ на перший контакт реле, другий контакт з"єднується з обмотками збудження статора. Управляючий контакт реле приєднується з контактами ключа запалювання. Мінусові щітки через корпус стартера приєднуються з массою. Планетарний редуктор, бендикс з обгонною муфтою. Класика.
А ще класика - це "глухо", "гудить" і "не працює". З таким набором симптомів треба поставити діагноз. І діагноз таки успішно поставлено - винні щітки, адже саме через них на контакти втягуючого реле подається напруга. Так в мануалі написано.
Ось і все. Дійсно, дитяча справа!
а я тобі про що толкував..про те саме...!тут нема нічого дивного...!
На знятому стартері ти повинен був зробити так:
1 ) Мінусову клему АБ приєднати до корпусу стартера (зручно приєднати до гвинтів, що зтягують корпус). Контакт повинен бути гарний.
2 ) Плюсову клему АБ приєднати до верхнього силового контакту втягуючого реле.
3 ) До нижнього силового контакту втягуючого реле приєднано клему з стартера.
4 ) До плюсової клеми АБ приєднати ще один провод. Цим проводом касатися до бокового (керуючого) контакту реле. Шпилька цього контакту тоньша за диаметром. При цьому стартер треба притримувати руками, від ривка буде стрибати.
Останне питання.
Звідки береться мінус на щітки якоря в стартері. (по яким деталям) _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Александр Васильевич, Ви, головне, сильно не дивуйтеся. Адже чудеса ще ніхто не відміняв.
На дизельном Добло класичний редукторний стартер. Усе, як завжди. "+" приходить з АБ на перший контакт реле, другий контакт з"єднується з обмотками збудження статора. Управляючий контакт реле приєднується з контактами ключа запалювання. Мінусові щітки через корпус стартера приєднуються з массою. Планетарний редуктор, бендикс з обгонною муфтою. Класика.
А ще класика - це "глухо", "гудить" і "не працює". З таким набором симптомів треба поставити діагноз. І діагноз таки успішно поставлено - винні щітки, адже саме через них на контакти втягуючого реле подається напруга. Так в мануалі написано.
Ось і все. Дійсно, дитяча справа!
а я тобі про що толкував..про те саме...!тут нема нічого дивного...!
Бачу, ти так і не зрозумів. Я з тебе тупо знущаюся.
зрозумів не зрозумів але нащо писати шлак коли тема не про це...
На знятому стартері ти повинен був зробити так:
1 ) Мінусову клему АБ приєднати до корпусу стартера (зручно приєднати до гвинтів, що зтягують корпус). Контакт повинен бути гарний.
2 ) Плюсову клему АБ приєднати до верхнього силового контакту втягуючого реле.
3 ) До нижнього силового контакту втягуючого реле приєднано клему з стартера.
4 ) До плюсової клеми АБ приєднати ще один провод. Цим проводом касатися до бокового (керуючого) контакту реле. Шпилька цього контакту тоньша за диаметром. При цьому стартер треба притримувати руками, від ривка буде стрибати.
Фото 11 - красними стрілками вказано приєднання мінусових щіток до корпусу пластини, що їх утримує.
Фото 12 та 13 - красними стрілками вказано приєднання плюсових щіток до виводів обмотки збудження, синіми стрілками - приєднання мінусових щіток до корпусу пластини (звиняй, не знаю її правильної назви, називають хто як хоче). На фото 13 видно клему вводу обмотки збудження, яку приєднують до нижньої шпильки втягуючого реле.
Фото 14 - красними стрілками вказано отвори, через які пластина з щітками з"єднується з кришкою стартера; синіми стрілками вказано отвори, через які частини стартера з"єднуються у одне ціле за допомогою двох гвинтів.
Сам стартер закріплюється на корпусі двигуна за допомогою трьох болтів.
[quote="Qstas"]Останне питання.
Звідки береться мінус на щітки якоря в стартері. (по яким деталям) [/quoteчерез корпус .там нема окремого контакта..щітки прикручені до корпуса своїми мідними проводами...
Фото 11 - красними стрілками вказано приєднання мінусових щіток до корпусу пластини, що їх утримує.
Фото 12 та 13 - красними стрілками вказано приєднання плюсових щіток до виводів обмотки збудження, синіми стрілками - приєднання мінусових щіток до корпусу пластини (звиняй, не знаю її правильної назви, називають хто як хоче). На фото 13 видно клему вводу обмотки збудження, яку приєднують до нижньої шпильки втягуючого реле.
Фото 14 - красними стрілками вказано отвори, через які пластина з щітками з"єднується з кришкою стартера; синіми стрілками вказано отвори, через які частини стартера з"єднуються у одне ціле за допомогою двох гвинтів.
Сам стартер закріплюється на корпусі двигуна за допомогою трьох болтів.
а ти тут вже розійшовся капєц ггг...ладно ладно..не захоплюйся..а ще краще з таким натхненням їдь тай зремонтуй мужику стартер...
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме