Добавлено: Вс Мар 18, 2018 08:41 Заголовок сообщения:
duddee писал(а):
Навіть якщо АКБ втрачає по 2% ємності за добу, то ПОЛОВИНУ ємності вона втратить десь за 5 тижнів. А РЕАЛЬНО справна ПОВНІСТЮ ЗАРЯДЖЕНА АКБ втрачає не більше 0,5...1,0%... Так шо... слідкуй за станом, вчасно роби "профілактику",
Не усе так просто,думаю не має заперечень що при зниженні температури АКБ-падає його ємність?,а от на скільки?
При зниженні від +20° до -20°с ємність АКБ падає на 25%.
Хай буде при -15°с -ємність упаде на 20%. http://www.1000va.ru/glossary/Temperatura-emkost-akkumulyatorov/
Маємо 60Ач-20%=48Ач.ЦЕ ЯКЩО БУВ ЗАРЯДЖЕНИЙ НА 100%(а реально??)
duddee писал(а):
взимку перед пуском "прогрівай" - і будєт тєбє щастьє...
Не дуже на це розраховував-би.Чим прогрівати?Світлом???
У дизеля є свічки накалу,одне включення прирівнюється 10 лампам дального світла,й працюють по 20-30секунд й що??? підняло ємність аж на 2%?.Едине що реально розігріває АКБ це стартер.Тої зими був запуск з "потугами",масло 10W40:
На вулиці -12,машина 1 добу на вулиці.АКБ 75% 75Аг.
Перший старт-крутив 6 секунд на 3-йку.
Другий старт-крутив 7 секунд на 4-ку.
Третій старт-крутив 7 секунд на 3+.
Четвертий старт-4 секунди на 3-.Більше не крутив.
Це для прикладу ємність 75Аг.Матиматично:
75Аг.-25%(реальний заряд)=57Аг-17%(низьку температуру)=47Аг.Залишку перед стартом.(мій випадок)
60Аг.(для порівняння)-20%(емність різна)=48Аг-17%(температуру)=40Аг.
Чи буде вдалий третій пуск для 60Аг.?Чи буде він взагалі?,от усе оце перенести на -20? Якщо для 75Аг.Другий старт ще можливий-то для 60Аг.-ні.Звичайно якщо усе ОК то другий старт не потрібний,а якщо свічка накалу вийшла з ладу?(чомусь вони "вилітають" у дизелі саме при низькіх температурах,не зрозуміло.)
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 03.11.2010 Сообщения: 10589 Откуда: Украина
Авто: пешеход
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 11:32 Заголовок сообщения:
Di-MA
плюс к последнему посту. _________________ Кто понял жизнь, тот больше не спешит,
Смакует каждый миг и наблюдает -
Как спит ребёнок, молится старик,
Как дождь идёт, и как снежинка тает.
(с)О.Х.
Авто: Tempra 1.9TDs DGT & AR145TD (когда-то Uno D & "зубило")
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 12:00 Заголовок сообщения:
Возьмите инструкцию к Линеа (потому ка лично читал именно ее), но думаю в других современных авто то же самое.
Там четко прописано, при простоях в неделю рекомендуют отключать АКБ.
Факт? Причем тесть не послушал и через 10 дней даже панель не засветилась. Сказки про разряженный, убитый АКБ оставьте себе. Это было на новом авто, с заряженным АКБ, причем самым что ни на есть родным Фиамом. Пришлось несколько потрудиться дабы вернуть батарею в строй. Но бесследно это для нее не прошло, в четвертую зиму она не зашла - купил новый бош S5 и поболее емкости.
Однозначно Di-MA
+1000! _________________
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.05.2013 Сообщения: 1673 Откуда: Ровно
Авто: Fiat doblo 1.9Multijet 77kw 2007 Panaroma
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 12:39 Заголовок сообщения:
Мы говорим про акб обычным.
Понятненка что у нас должно исправности генератор и не нужно вынимать и под заряжать в дома и т.д....
У нас в Украине зиме еще не было 》 -50с и за 5 лет эксплуатации опима не было проблемы с ним что посадили и не мог запускать авто . Мой 54А ток 860А. Маленький размер а вес тяжело чем обычным. Вот вам пример - выберите известный бренд , оригинальный, качественные.. но они имеют срок службы и один день придет в конец.
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17265 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 12:54 Заголовок сообщения:
Почитать бы эту инструкцию...
почему бразильцы для Сиены с АКБ всего 40 А*ч ни слова не прописали по такой процедуре?
И опять про этот мифический ток 860 ампер- ну очень это заяц или рыба здоровенные, сведите намного руки, чесслово несерьезно.
Лучше скажите какая там резервная емкость, это честнее немного, чем ток, который вы никак на извлечете на своем авто с этой АКБ. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 65 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.04.2014 Сообщения: 173 Откуда: Україна\Київ
Авто: A.-R.116
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 18:31 Заголовок сообщения:
Di-MA
"Прогрівають" АКБ струмом у 10...15 А, а не 50...100. Чим холодніше - тим довше. Моєму при -10 вистачає півхвилини на "габаритах" і хвилину-півтори на "фари+стопи". Щоправда, у мене "бензин" 1,8 з компр.13 ... А взагалі "умниє кнігі" рекомендують при морозах -25 прогрівати 15...25 хв, залежно від ємності Мабуть, шота знают...
Доречі, у мене дві "галімих Істи" пропрацювали 13 років/170 тикм. І взимку НІКОЛИ не було проблем із запуском. _________________ KPИM - HAШ ! П Т Н
Н
Х Л О
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 19:04 Заголовок сообщения:
duddee писал(а):
Di-MA
"Прогрівають" АКБ струмом у 10...15 А, а не 50...100. Чим холодніше - тим довше.
Ти напевно погодишся що эмнасть АКБ повьязана з його напругою.
Візьми прилад (мултиметр,вольтметр) й проведи невеликий дослід.(найближчих два дні якраз у пригоді).Й зроби заміри на АКБ без запалення:
1.На холодну.
2.Після включенні світла.(Обовьязково зверни увагу на ці слова ):
Цитата:
Прогрівають" АКБ струмом у 10...15 А, а не 50...100. Чим холодніше - тим довше.
особливо
Цитата:
Чим холодніше - тим довше
можеш потримати 0,5 години.
3.Від'еднай провід катушки (якщо у тебе бензин і це технічно не зашкодить),зроби прокрутку стартером 3-5 секунд.Виключи запалення.Зроби замір.
Порівняй усі три результата.
Про побачене напиши,думаю багатьом буде цікаво.
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17265 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 19:11 Заголовок сообщения:
Ой, маммамиа! На фоне прокрутки стартером ток, требуемый для системы зажигания- такие пустяки, сведущий и говорить не станет- потребление СЗ ну аж 8...10 ампер на больших оборотах, ток стартера- 150 и больше, и намного. И кто кого напугает? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 19:27 Заголовок сообщения:
Александр Васильевич писал(а):
Ой, маммамиа! На фоне прокрутки стартером ток, требуемый для системы зажигания- такие пустяки, сведущий и говорить не станет- потребление СЗ ну аж 8...10 ампер на больших оборотах, ток стартера- 150 и больше, и намного. И кто кого напугает?
Так ,Александр Васильевич,погджуюся.Усі заміри на АКБ треба проводити у стані спокою.Не знаю на рахунок бензину,на JTD стан спокою наступає через 4 хвилини після вимкненя запалення.(чутно клацання реле яке вимикає ЄБУ).Не погано знати цей час для авто яке випробовується,похибка буде складати 0,1-0,15в.(це досить багато як для данного єксперименту).
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17265 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 19:36 Заголовок сообщения:
Ой, маммамія!!!, при чому тут соляра, бензин, пропан, метан?? АКБ плювати на це все, нема в ного клепок в голові, щоб про таке думати. Давайте, не будемо про таке, добре? Нема, не було, та не буде АКБ спеціально для такого типу палива: газ- газ, бензин-не бензин. Добре? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 19:47 Заголовок сообщения:
Александр Васильевич писал(а):
Ой, маммамія!!!, при чому тут соляра, бензин, пропан, метан?? АКБ плювати на це все, нема в ного клепок в голові, щоб про таке думати. Давайте, не будемо про таке, добре? Нема, не було, та не буде АКБ спеціально для такого типу палива: газ- газ, бензин-не бензин. Добре?
Александр Васильевич,тільки не треба репетувати,Ви поважна людина.
Я не хочу казати про те авто яке не знаю.Наведу приклади свого,гаразд?
Приклад,реальні заміри:
1.Стан спокою-відкрили двері,відкрили капот,закрили двері,лампа салону згасла маємо 12,6в.
2.Включення запалення 11,5в.(свічки накалу)Дати світло 11,2в.Через 0,5 хв.12,3в.(вимкнулися свічки)Вимкнули світло 12,4в.Вимкнули запалення 12,45в.Через 4 хв.12,55-12,6в.(вимкнулося ЄБУ).
В який час Ви радите робити замір?
Возраст: 55 Знак зодиака: Зарегистрирован: 02.07.2013 Сообщения: 1123 Откуда: Украина,Харьков.
Авто: 1,4 16V CNG Turbo. 88kW 120PS
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 20:15 Заголовок сообщения:
Ребяты,простой умозаключительный вывод...
Берём АКБ 60 А/Ч и наваливаем на неё нагрузку в 60А(это токовое потребление целого подъезда 16-этажного дома в среднем режиме) в течении часа.Своим родным аккумом рискнуть слабо??? Та отож...
Понятно,что за это время под нагрузкой батарея превратится в массу...короче в гавно...
Берём нагрузку в 6А и наваливаем её на АКБ в течении 10 часов...
Это вселяет надежду ,но результат похожий...
Саморазряд и температурный коеффициент саморазряда мы ваще не трогаем,так как я понял,это уже высшие материи... _________________ Если авто жрёт,но не едет, помогу с заменой масла и с заменой предохранителей.
Качество,гарантия.
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17265 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 20:31 Заголовок сообщения:
Стан спокою є один- вся периферія авто, крім ЕБУ, через деякий час вмерла та спить, струм не жере, або геть мало. Будь-що відчинене, ввімкнене- вже інша пісня, невже і таке треба тлумачити?
До речі, ЕБУ завжди хоч трохи, а жере- і 20 и більше міліампер, інакше бути не може; сигналка- аналогічно(якщо є), гамнітола- аналогічно, іммо/цз- аналогічно. Точно сказати, скільки жере ваша вся електроніка, відповідно- яка при цьому напруга на клемах АКБ при невідомому ЇЇ стані, навряд чи хто з профі візьметься. А от поговорити- хто завгодно. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 20:37 Заголовок сообщения:
Александр Васильевич писал(а):
Стан спокою є один- вся периферія авто, крім ЕБУ, через деякий час вмерла та спить, струм не жере, або геть мало. Будь-що відчинене, ввімкнене- вже інша пісня, невже і таке треба тлумачити?
До речі, ЕБУ завжди хоч трохи, а жере- і 20 и більше міліампер, інакше бути не може; сигналка- аналогічно(якщо є), гамнітола- аналогічно, іммо/цз- аналогічно. Точно сказати, скільки жере ваша вся електроніка, відповідно- яка при цьому напруга на клемах АКБ при невідомому ЇЇ стані, навряд чи хто з профі візьметься. А от поговорити- хто завгодно.
Це узагалі,а мова йшла саме замір АКБ у стані спокою,саме на одному авто. Після різних режимах навантаження АКБ.
Що саме не відповідає питанню перевірки?
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17265 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Вс Мар 18, 2018 20:41 Заголовок сообщения:
Та нічого, крім того, що треба чітко ділити та розписувати всі режими та напруги при цьому. Одна справа - 12,46 геть на мертвому, інша- при відчинених дверцятах. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме