Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

акумулятор
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 53
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 08:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

duddee писал(а):
Навіть якщо АКБ втрачає по 2% ємності за добу, то ПОЛОВИНУ ємності вона втратить десь за 5 тижнів. А РЕАЛЬНО справна ПОВНІСТЮ ЗАРЯДЖЕНА АКБ втрачає не більше 0,5...1,0%... Так шо... слідкуй за станом, вчасно роби "профілактику",

Не усе так просто,думаю не має заперечень що при зниженні температури АКБ-падає його ємність?,а от на скільки?
При зниженні від +20° до -20°с ємність АКБ падає на 25%.
Хай буде при -15°с -ємність упаде на 20%. http://www.1000va.ru/glossary/Temperatura-emkost-akkumulyatorov/
Маємо 60Ач-20%=48Ач.ЦЕ ЯКЩО БУВ ЗАРЯДЖЕНИЙ НА 100%(а реально??)
duddee писал(а):
взимку перед пуском "прогрівай" - і будєт тєбє щастьє... Wink

Не дуже на це розраховував-би.Чим прогрівати?Світлом??? Smile Smile
У дизеля є свічки накалу,одне включення прирівнюється 10 лампам дального світла,й працюють по 20-30секунд й що??? підняло ємність аж на 2%?.Едине що реально розігріває АКБ це стартер.Тої зими був запуск з "потугами",масло 10W40:
На вулиці -12,машина 1 добу на вулиці.АКБ 75% 75Аг.
Перший старт-крутив 6 секунд на 3-йку.
Другий старт-крутив 7 секунд на 4-ку.
Третій старт-крутив 7 секунд на 3+.
Четвертий старт-4 секунди на 3-.Більше не крутив.
Це для прикладу ємність 75Аг.Матиматично:
75Аг.-25%(реальний заряд)=57Аг-17%(низьку температуру)=47Аг.Залишку перед стартом.(мій випадок)
60Аг.(для порівняння)-20%(емність різна)=48Аг-17%(температуру)=40Аг.
Чи буде вдалий третій пуск для 60Аг.?Чи буде він взагалі?,от усе оце перенести на -20? Якщо для 75Аг.Другий старт ще можливий-то для 60Аг.-ні.Звичайно якщо усе ОК то другий старт не потрібний,а якщо свічка накалу вийшла з ладу?(чомусь вони "вилітають" у дизелі саме при низькіх температурах,не зрозуміло.)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
black hawk
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 53
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 03.11.2010
Сообщения: 10589
Откуда: Украина

Авто: пешеход

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 11:32    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Di-MA
плюс к последнему посту.

_________________
Кто понял жизнь, тот больше не спешит,
Смакует каждый миг и наблюдает -
Как спит ребёнок, молится старик,
Как дождь идёт, и как снежинка тает.
(с)О.Х.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Андрей К
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 51
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 19.06.2006
Сообщения: 6990
Откуда: Кривой Рог

Авто: Tempra 1.9TDs DGT & AR145TD (когда-то Uno D & "зубило")

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 12:00    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Возьмите инструкцию к Линеа (потому ка лично читал именно ее), но думаю в других современных авто то же самое.
Там четко прописано, при простоях в неделю рекомендуют отключать АКБ.
Факт? Причем тесть не послушал и через 10 дней даже панель не засветилась. Сказки про разряженный, убитый АКБ оставьте себе. Это было на новом авто, с заряженным АКБ, причем самым что ни на есть родным Фиамом. Пришлось несколько потрудиться дабы вернуть батарею в строй. Но бесследно это для нее не прошло, в четвертую зиму она не зашла - купил новый бош S5 и поболее емкости.
Однозначно Di-MA
+1000!

_________________
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
phosaly
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 53
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 27.05.2013
Сообщения: 1673
Откуда: Ровно

Авто: Fiat doblo 1.9Multijet 77kw 2007 Panaroma

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 12:39    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Мы говорим про акб обычным.
Понятненка что у нас должно исправности генератор и не нужно вынимать и под заряжать в дома и т.д....
У нас в Украине зиме еще не было 》 -50с и за 5 лет эксплуатации опима не было проблемы с ним что посадили и не мог запускать авто . Мой 54А ток 860А. Маленький размер а вес тяжело чем обычным. Вот вам пример - выберите известный бренд , оригинальный, качественные.. но они имеют срок службы и один день придет в конец.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17265
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 12:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Почитать бы эту инструкцию...
почему бразильцы для Сиены с АКБ всего 40 А*ч ни слова не прописали по такой процедуре?
И опять про этот мифический ток 860 ампер- ну очень это заяц или рыба здоровенные, сведите намного руки, чесслово несерьезно.
Лучше скажите какая там резервная емкость, это честнее немного, чем ток, который вы никак на извлечете на своем авто с этой АКБ.

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
duddee
Италофан


Италофан

Возраст: 65
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 11.04.2014
Сообщения: 173
Откуда: Україна\Київ

Авто: A.-R.116

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 18:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Di-MA
"Прогрівають" АКБ струмом у 10...15 А, а не 50...100. Чим холодніше - тим довше. Моєму при -10 вистачає півхвилини на "габаритах" і хвилину-півтори на "фари+стопи". Щоправда, у мене "бензин" 1,8 з компр.13 ... А взагалі "умниє кнігі" рекомендують при морозах -25 прогрівати 15...25 хв, залежно від ємності Smile Мабуть, шота знают... Wink
Доречі, у мене дві "галімих Істи" пропрацювали 13 років/170 тикм. І взимку НІКОЛИ не було проблем із запуском. Wink

_________________
KPИM - HAШ !
П Т Н
Н
Х Л О
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 53
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 19:04    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

duddee писал(а):
Di-MA
"Прогрівають" АКБ струмом у 10...15 А, а не 50...100. Чим холодніше - тим довше.

Ти напевно погодишся що эмнасть АКБ повьязана з його напругою.
Візьми прилад (мултиметр,вольтметр) й проведи невеликий дослід.(найближчих два дні якраз у пригоді).Й зроби заміри на АКБ без запалення:
1.На холодну.
2.Після включенні світла.(Обовьязково зверни увагу на ці слова ):
Цитата:
Прогрівають" АКБ струмом у 10...15 А, а не 50...100. Чим холодніше - тим довше.
особливо
Цитата:
Чим холодніше - тим довше
можеш потримати 0,5 години.
3.Від'еднай провід катушки (якщо у тебе бензин і це технічно не зашкодить),зроби прокрутку стартером 3-5 секунд.Виключи запалення.Зроби замір.
Порівняй усі три результата.
Про побачене напиши,думаю багатьом буде цікаво.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17265
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 19:11    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ой, маммамиа! На фоне прокрутки стартером ток, требуемый для системы зажигания- такие пустяки, сведущий и говорить не станет- потребление СЗ ну аж 8...10 ампер на больших оборотах, ток стартера- 150 и больше, и намного. И кто кого напугает?
_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 53
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 19:27    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
Ой, маммамиа! На фоне прокрутки стартером ток, требуемый для системы зажигания- такие пустяки, сведущий и говорить не станет- потребление СЗ ну аж 8...10 ампер на больших оборотах, ток стартера- 150 и больше, и намного. И кто кого напугает?

Так ,Александр Васильевич,погджуюся.Усі заміри на АКБ треба проводити у стані спокою.Не знаю на рахунок бензину,на JTD стан спокою наступає через 4 хвилини після вимкненя запалення.(чутно клацання реле яке вимикає ЄБУ).Не погано знати цей час для авто яке випробовується,похибка буде складати 0,1-0,15в.(це досить багато як для данного єксперименту).
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17265
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 19:36    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ой, маммамія!!!, при чому тут соляра, бензин, пропан, метан?? АКБ плювати на це все, нема в ного клепок в голові, щоб про таке думати. Давайте, не будемо про таке, добре? Нема, не було, та не буде АКБ спеціально для такого типу палива: газ- газ, бензин-не бензин. Добре?
_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 53
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 19:47    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
Ой, маммамія!!!, при чому тут соляра, бензин, пропан, метан?? АКБ плювати на це все, нема в ного клепок в голові, щоб про таке думати. Давайте, не будемо про таке, добре? Нема, не було, та не буде АКБ спеціально для такого типу палива: газ- газ, бензин-не бензин. Добре?

Александр Васильевич,тільки не треба репетувати,Ви поважна людина. Smile
Я не хочу казати про те авто яке не знаю.Наведу приклади свого,гаразд?
Приклад,реальні заміри:
1.Стан спокою-відкрили двері,відкрили капот,закрили двері,лампа салону згасла маємо 12,6в.
2.Включення запалення 11,5в.(свічки накалу)Дати світло 11,2в.Через 0,5 хв.12,3в.(вимкнулися свічки)Вимкнули світло 12,4в.Вимкнули запалення 12,45в.Через 4 хв.12,55-12,6в.(вимкнулося ЄБУ).
В який час Ви радите робити замір?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
металлист
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 55
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 02.07.2013
Сообщения: 1123
Откуда: Украина,Харьков.

Авто: 1,4 16V CNG Turbo. 88kW 120PS

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 20:15    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ребяты,простой умозаключительный вывод...
Берём АКБ 60 А/Ч и наваливаем на неё нагрузку в 60А(это токовое потребление целого подъезда 16-этажного дома в среднем режиме) в течении часа.Своим родным аккумом рискнуть слабо??? Та отож...
Понятно,что за это время под нагрузкой батарея превратится в массу...короче в гавно...
Берём нагрузку в 6А и наваливаем её на АКБ в течении 10 часов...
Это вселяет надежду ,но результат похожий...
Саморазряд и температурный коеффициент саморазряда мы ваще не трогаем,так как я понял,это уже высшие материи...

_________________
Если авто жрёт,но не едет, помогу с заменой масла и с заменой предохранителей.
Качество,гарантия.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17265
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 20:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Стан спокою є один- вся периферія авто, крім ЕБУ, через деякий час вмерла та спить, струм не жере, або геть мало. Будь-що відчинене, ввімкнене- вже інша пісня, невже і таке треба тлумачити?
До речі, ЕБУ завжди хоч трохи, а жере- і 20 и більше міліампер, інакше бути не може; сигналка- аналогічно(якщо є), гамнітола- аналогічно, іммо/цз- аналогічно. Точно сказати, скільки жере ваша вся електроніка, відповідно- яка при цьому напруга на клемах АКБ при невідомому ЇЇ стані, навряд чи хто з профі візьметься. А от поговорити- хто завгодно.

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 53
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 20:37    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
Стан спокою є один- вся периферія авто, крім ЕБУ, через деякий час вмерла та спить, струм не жере, або геть мало. Будь-що відчинене, ввімкнене- вже інша пісня, невже і таке треба тлумачити?
До речі, ЕБУ завжди хоч трохи, а жере- і 20 и більше міліампер, інакше бути не може; сигналка- аналогічно(якщо є), гамнітола- аналогічно, іммо/цз- аналогічно. Точно сказати, скільки жере ваша вся електроніка, відповідно- яка при цьому напруга на клемах АКБ при невідомому ЇЇ стані, навряд чи хто з профі візьметься. А от поговорити- хто завгодно.

Це узагалі,а мова йшла саме замір АКБ у стані спокою,саме на одному авто. Після різних режимах навантаження АКБ.
Що саме не відповідає питанню перевірки?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17265
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Вс Мар 18, 2018 20:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Та нічого, крім того, що треба чітко ділити та розписувати всі режими та напруги при цьому. Одна справа - 12,46 геть на мертвому, інша- при відчинених дверцятах.
_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  След.
Страница 14 из 23

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу