Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

акумулятор
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 21, 22, 23  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Сб Мар 10, 2018 11:16    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
Di-MA писал(а):
Тема цицьок не розкрита. Smile Що нам дають ці цифри?Вони є у кожній інструкції до ореометру.(мається на увазі щільність)
Так,а що по эмності АКБ ? Заведе авто саме емність,а не цифри по вольтажу.Приклад: У АКБ 10Ач і 80Ач усі ці цифри будуть однакові,здогадайся який АКБ у мороз заведе двигун?так,той що справний... Smile


А 4 А*г не варто пробувати? Кажуть, і 18650 запросто крутять.До чого ці крайнощі? Мова йде про штатну АКБ, або щось близьке, а не взагалі.

Гаразд,штатний то й штатний:
Штатний для мого авто 60Ач.(чи 50Ач.не пам'ятаю)Має 60\540 пускового.(буде 500-510 холодної,потрібно 480-500 холодної прокрутки-заведе).540-ідеальні умови при 10годинній розрядці.Три дні на морозі -15,до цього пару днів совань по місту-маємо 75%=405А(380 на холодну-машину не заведе,хоча дизель с потугами можна попробувати).Виробник ставить мінімальні можливі для своїх умов(Италія),а у нас стараються впихнути 70Ач+.(реалі трохи інші),але виправдано.ВД
Висновок: є сенс брати з більш емний АКБ,він перекрие недоліки менш емних АКБ й буде працювати в єконом режимі.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
CreAtoR
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 43
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 05.11.2010
Сообщения: 25200
Откуда: Одеса

Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)

СообщениеДобавлено: Сб Мар 10, 2018 11:19    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Орео-метр - міряти кількість печива Орео у складі АКБ?
Эмність, єконом - це що взагплі?
Пішов, бо так напекло вже очі, що тра промити хлоркою...

_________________
СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Сб Мар 10, 2018 11:28    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

CreAtoR писал(а):
Орео-метр - міряти кількість печива Орео у складі АКБ?
Эмність, єконом - це що взагплі?
Пішов, бо так напекло вже очі, що тра промити хлоркою...

взагплі-це що взагалі за мова?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ROY
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 43
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 01.12.2011
Сообщения: 2114
Откуда: Киев/Васильков

Авто: ///// Doblo 1.6 16v NP7

СообщениеДобавлено: Сб Мар 10, 2018 12:56    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Di-MA писал(а):
Александр Васильевич писал(а):
Di-MA писал(а):
Тема цицьок не розкрита. Smile Що нам дають ці цифри?Вони є у кожній інструкції до ореометру.(мається на увазі щільність)
Так,а що по эмності АКБ ? Заведе авто саме емність,а не цифри по вольтажу.Приклад: У АКБ 10Ач і 80Ач усі ці цифри будуть однакові,здогадайся який АКБ у мороз заведе двигун?так,той що справний... Smile


А 4 А*г не варто пробувати? Кажуть, і 18650 запросто крутять.До чого ці крайнощі? Мова йде про штатну АКБ, або щось близьке, а не взагалі.

Гаразд,штатний то й штатний:
Штатний для мого авто 60Ач.(чи 50Ач.не пам'ятаю)Має 60\540 пускового.(буде 500-510 холодної,потрібно 480-500 холодної прокрутки-заведе).540-ідеальні умови при 10годинній розрядці.Три дні на морозі -15,до цього пару днів совань по місту-маємо 75%=405А(380 на холодну-машину не заведе,хоча дизель с потугами можна попробувати).Виробник ставить мінімальні можливі для своїх умов(Италія),а у нас стараються впихнути 70Ач+.(реалі трохи інші),але виправдано.ВД
Висновок: є сенс брати з більш емний АКБ,він перекрие недоліки менш емних АКБ й буде працювати в єконом режимі.


Вывод- нужно брать аккум такой йомкости, с которой авто сошло с конвеера завода +/- 5%, почему- не вижу смысла объяснять элементарные вещи, тем более информации в и-нете просто завались....

_________________
Разбираю Добло 1.4 + детали салона...тел.098-258-49-11
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=44761&postdays=0&postorder=asc&start=0
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
ENERGETIK 35
Италофан


Италофан

Возраст: 46
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 07.12.2013
Сообщения: 283
Откуда: Полтава

Авто: DOBLO 1.4

СообщениеДобавлено: Сб Мар 10, 2018 13:24    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

вже потепліло - весна надворі. прблеми з акумуляторами можна забути до наступної зими. Very Happy
_________________
Україна,Рідний край,
Поле, річка,Синій гай.
Любо стежкою іти –
Тут живемо я і ти!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17205
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Сб Мар 10, 2018 13:28    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Шікарна порада! Моя Сієна зійшла в дикій Бразилії з АКБ ФІАТ 40 А*г, що накажете робити? Якщо в курсі, то на нашому базарі таких взагалі нема, а оригінал, якщо припече, буде в ціні Оптіми, спонсором будете?
Пора змиритись та зрозуміти- так, конвеєр комплектують кращим, навіть Іста на Славуті з заводу протягла 6 років, все інше- з базару, з тим же генератором, умовами їзди- 3...4 роки. І не треба говорити про перенедозаряди та інше, я вже досить багато собак в єлектроніці та автоелектриці зжер, щоб не знати, що таке сезонне обслуговування та інші дрібниці. Все є- і ареометри, і приладів вагон, а он довгоживучих АКБ- Васька наплакав. Або ресурс, або ціна вище неба. З туманним ресурсом.
І така тенденція- одноразово, як презерватив, давно вже панує скрізь, це вам не старий Електрон, чи Рекорд- лампу чи мікросхему поміняв, грай далі! Поміняйте зараз генератор/стартер авто, поміняйте агрегат холодильника, пральної машини, процесор чи панель сучасного ТВ, потім розкажете.
Бля, до чого дійшло- бренди перестали ними бути. На днях міняв на авті старий Блаупункт з МР-3 на новий, з ЮСБ та флешкою, і що я побачив? В старих вимкнена гамнітола жерла вся не більше 3...5 мА, память енергонезалежна геть, тут- підтримка памяті- 4 мА, струм в режимі ОФФ- 30 мА!!! Куди світ котиться? А ви- куди ампер-години тікають? Оттуди!

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Сб Мар 10, 2018 14:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

ROY писал(а):

Вывод- нужно брать аккум такой йомкости, с которой авто сошло с конвеера завода +/- 5%, почему- не вижу смысла объяснять элементарные вещи, тем более информации в и-нете просто завались....

Можна ссилку на прочитати,бо щось не знайшов стосовно зими і нема сенсу.Усе що попадалося-має сенс для зимової єксплуатації.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ROY
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 43
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 01.12.2011
Сообщения: 2114
Откуда: Киев/Васильков

Авто: ///// Doblo 1.6 16v NP7

СообщениеДобавлено: Сб Мар 10, 2018 22:14    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Di-MA писал(а):
ROY писал(а):

Вывод- нужно брать аккум такой йомкости, с которой авто сошло с конвеера завода +/- 5%, почему- не вижу смысла объяснять элементарные вещи, тем более информации в и-нете просто завались....

Можна ссилку на прочитати,бо щось не знайшов стосовно зими і нема сенсу.Усе що попадалося-має сенс для зимової єксплуатації.

http://www.prostobank.ua/blog/lichnye/byudzhet/kak_vybrat_akkumulyator_dlya_avto
https://wmeste.su/kak-vybrat
https://karpoff.com.ua/

_________________
Разбираю Добло 1.4 + детали салона...тел.098-258-49-11
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=44761&postdays=0&postorder=asc&start=0
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
duddee
Италофан


Италофан

Возраст: 64
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 11.04.2014
Сообщения: 173
Откуда: Україна\Київ

Авто: A.-R.116

СообщениеДобавлено: Вс Мар 11, 2018 03:09    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Шо вам сказать, посони...
Візміть ПОВНІСТЮ РОЗРЯДЖЕНИЙ акум, доведіть доливанням, НЕ ЗАРЯДЖАЮЧИ, щільність
електроліта до 1,27 і поміряйте напругу "мультімєтєром". А потім напишіть, що вийшло Very Happy

_________________
KPИM - HAШ !
П Т Н
Н
Х Л О
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
duddee
Италофан


Италофан

Возраст: 64
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 11.04.2014
Сообщения: 173
Откуда: Україна\Київ

Авто: A.-R.116

СообщениеДобавлено: Вс Мар 11, 2018 03:27    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Стосовно "необхідної ємності".
Років 40...30 тому було просте правило. Для бензинових моторів - 30...35 А*год на літр об"єму ДВИГУНА; для дизелів - 35...40.
Далі. "Зима" від "літа" відрізняється в"язкістю моторної оливи. А кільця по горшкам, а це 50% механічних втрат двигуна, взимку
навіть легше ковзають Very Happy
А щоб не було проблем при "холодному пуску" - "прогрівайте" акум.
Я після ночі при -15 спочатку вмикаю на півхвилини "габарити", потім на хвилину фари+"стопи" - і можна заводитись. Wink

_________________
KPИM - HAШ !
П Т Н
Н
Х Л О
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
duddee
Италофан


Италофан

Возраст: 64
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 11.04.2014
Сообщения: 173
Откуда: Україна\Київ

Авто: A.-R.116

СообщениеДобавлено: Вс Мар 11, 2018 03:38    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ще один "п'ятак". Very Happy
Звідки ці самашедші стартерні ампери? 500А - це 4 кВт. Навіть 4,5. На 6-літрових "Хаммерах" стоять такі Wink

_________________
KPИM - HAШ !
П Т Н
Н
Х Л О
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Вс Мар 11, 2018 14:38    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

ROY писал(а):
Di-MA писал(а):
ROY писал(а):

Вывод- нужно брать аккум такой йомкости, с которой авто сошло с конвеера завода +/- 5%, почему- не вижу смысла объяснять элементарные вещи, тем более информации в и-нете просто завались....

Можна ссилку на прочитати,бо щось не знайшов стосовно зими і нема сенсу.Усе що попадалося-має сенс для зимової єксплуатації.

http://www.prostobank.ua/blog/lichnye/byudzhet/kak_vybrat_akkumulyator_dlya_avto
https://wmeste.su/kak-vybrat
https://karpoff.com.ua/

Сам хоч читаєш на що посилання даєш?
Цитата:
Ошибка заключается в том, что генератор в каждой марке автомобиля рассчитан на определенное количество вырабатываемого тока, которого достаточно для установленного аккумулятора, и если поставить более мощную батарею, он не сможет полностью ее заряжать.
http://www.prostobank.ua/blog/lichnye/byudzhet/kak_vybrat_akkumulyator_dlya_avto
Цитата:
Кроме того, в зимнее время попыток запуска двигателя больше,а скорость зарядки батареи от генератора ниже, поэтому аккумулятор может не до получить той энергии, которая затрачена при запуске,что также способствует преждевременному его выходу из строя.
https://wmeste.su/kak-vybrat-akkumulyator/
Трете посилання-бите.
Вище згадане-повна маячня.Свідчить про некомпетентність автора у данному питанні.
1.Генератора вистачить для заряду батарей у 10ки разів більші по Ач аніж ті про які мова.
2.Батареї знадобиться рівно стільки єнергії,скільки було потрачено у момент пуску,і величина батареї на це не впливае.
Батарею можна порівняти з ресивером,чим він більший-тим більше зможеш з нього узяти при необхідности,а необхідність за звичай з'являється у зимку.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Вс Мар 11, 2018 14:59    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

duddee писал(а):
Ще один "п'ятак". Very Happy
Звідки ці самашедші стартерні ампери? 500А - це 4 кВт. Навіть 4,5. На 6-літрових "Хаммерах" стоять такі Wink

500А-це токи холодної прокрутки для батареї+-50Ач.
Які токи з'являються на АКБ при прокрутці стартера при напівсинтетиці(10W40) при-15?
Не па'мятаю,стартер здається 2000W/10.5=190A(вільного обертання)*3(пускове навантаження)=570А(максимальна нагрузка під час рушання).Відняти опір дротів думаю буде мати 400-450А на максимумі.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ROY
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 43
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 01.12.2011
Сообщения: 2114
Откуда: Киев/Васильков

Авто: ///// Doblo 1.6 16v NP7

СообщениеДобавлено: Вс Мар 11, 2018 15:10    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Di-MA писал(а):
ROY писал(а):
Di-MA писал(а):
ROY писал(а):

Вывод- нужно брать аккум такой йомкости, с которой авто сошло с конвеера завода +/- 5%, почему- не вижу смысла объяснять элементарные вещи, тем более информации в и-нете просто завались....

Можна ссилку на прочитати,бо щось не знайшов стосовно зими і нема сенсу.Усе що попадалося-має сенс для зимової єксплуатації.

http://www.prostobank.ua/blog/lichnye/byudzhet/kak_vybrat_akkumulyator_dlya_avto
https://wmeste.su/kak-vybrat
https://karpoff.com.ua/

Сам хоч читаєш на що посилання даєш?
Цитата:
Ошибка заключается в том, что генератор в каждой марке автомобиля рассчитан на определенное количество вырабатываемого тока, которого достаточно для установленного аккумулятора, и если поставить более мощную батарею, он не сможет полностью ее заряжать.
http://www.prostobank.ua/blog/lichnye/byudzhet/kak_vybrat_akkumulyator_dlya_avto
Цитата:
Кроме того, в зимнее время попыток запуска двигателя больше,а скорость зарядки батареи от генератора ниже, поэтому аккумулятор может не до получить той энергии, которая затрачена при запуске,что также способствует преждевременному его выходу из строя.
https://wmeste.su/kak-vybrat-akkumulyator/
Трете посилання-бите.
Вище згадане-повна маячня.Свідчить про некомпетентність автора у данному питанні.
1.Генератора вистачить для заряду батарей у 10ки разів більші по Ач аніж ті про які мова.
2.Батареї знадобиться рівно стільки єнергії,скільки було потрачено у момент пуску,і величина батареї на це не впливае.
Батарею можна порівняти з ресивером,чим він більший-тим більше зможеш з нього узяти при необхідности,а необхідність за звичай з'являється у зимку.


Если ты все знаешь в подборе аккума, то что здесь делаешь, покупай 120 А и будь счастлив в любой мороз...
Тот кто знает как сделать - делает, а тот кто не знает- учит других.

_________________
Разбираю Добло 1.4 + детали салона...тел.098-258-49-11
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=44761&postdays=0&postorder=asc&start=0
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 38
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8215
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Вс Мар 11, 2018 15:18    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Di-MA
Так то воно так.
Але моя Very Happy практика зводиться до іншого.

Виходячи з цього погоджусь з ROY

_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 21, 22, 23  След.
Страница 10 из 23

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу