Добавлено: Сб Мар 10, 2018 11:16 Заголовок сообщения:
Александр Васильевич писал(а):
Di-MA писал(а):
Тема цицьок не розкрита. Що нам дають ці цифри?Вони є у кожній інструкції до ореометру.(мається на увазі щільність)
Так,а що по эмності АКБ ? Заведе авто саме емність,а не цифри по вольтажу.Приклад: У АКБ 10Ач і 80Ач усі ці цифри будуть однакові,здогадайся який АКБ у мороз заведе двигун?так,той що справний...
А 4 А*г не варто пробувати? Кажуть, і 18650 запросто крутять.До чого ці крайнощі? Мова йде про штатну АКБ, або щось близьке, а не взагалі.
Гаразд,штатний то й штатний:
Штатний для мого авто 60Ач.(чи 50Ач.не пам'ятаю)Має 60\540 пускового.(буде 500-510 холодної,потрібно 480-500 холодної прокрутки-заведе).540-ідеальні умови при 10годинній розрядці.Три дні на морозі -15,до цього пару днів совань по місту-маємо 75%=405А(380 на холодну-машину не заведе,хоча дизель с потугами можна попробувати).Виробник ставить мінімальні можливі для своїх умов(Италія),а у нас стараються впихнути 70Ач+.(реалі трохи інші),але виправдано.ВД
Висновок: є сенс брати з більш емний АКБ,він перекрие недоліки менш емних АКБ й буде працювати в єконом режимі.
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25238 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
Добавлено: Сб Мар 10, 2018 11:19 Заголовок сообщения:
Орео-метр - міряти кількість печива Орео у складі АКБ?
Эмність, єконом - це що взагплі?
Пішов, бо так напекло вже очі, що тра промити хлоркою... _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.12.2011 Сообщения: 2105 Откуда: Киев/Васильков
Авто: ///// Doblo 1.6 16v NP7
Добавлено: Сб Мар 10, 2018 12:56 Заголовок сообщения:
Di-MA писал(а):
Александр Васильевич писал(а):
Di-MA писал(а):
Тема цицьок не розкрита. Що нам дають ці цифри?Вони є у кожній інструкції до ореометру.(мається на увазі щільність)
Так,а що по эмності АКБ ? Заведе авто саме емність,а не цифри по вольтажу.Приклад: У АКБ 10Ач і 80Ач усі ці цифри будуть однакові,здогадайся який АКБ у мороз заведе двигун?так,той що справний...
А 4 А*г не варто пробувати? Кажуть, і 18650 запросто крутять.До чого ці крайнощі? Мова йде про штатну АКБ, або щось близьке, а не взагалі.
Гаразд,штатний то й штатний:
Штатний для мого авто 60Ач.(чи 50Ач.не пам'ятаю)Має 60\540 пускового.(буде 500-510 холодної,потрібно 480-500 холодної прокрутки-заведе).540-ідеальні умови при 10годинній розрядці.Три дні на морозі -15,до цього пару днів совань по місту-маємо 75%=405А(380 на холодну-машину не заведе,хоча дизель с потугами можна попробувати).Виробник ставить мінімальні можливі для своїх умов(Италія),а у нас стараються впихнути 70Ач+.(реалі трохи інші),але виправдано.ВД
Висновок: є сенс брати з більш емний АКБ,він перекрие недоліки менш емних АКБ й буде працювати в єконом режимі.
Вывод- нужно брать аккум такой йомкости, с которой авто сошло с конвеера завода +/- 5%, почему- не вижу смысла объяснять элементарные вещи, тем более информации в и-нете просто завались.... _________________ Разбираю Добло 1.4 + детали салона...тел.098-258-49-11
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=44761&postdays=0&postorder=asc&start=0
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.12.2013 Сообщения: 282 Откуда: Полтава
Авто: DOBLO 1.4
Добавлено: Сб Мар 10, 2018 13:24 Заголовок сообщения:
вже потепліло - весна надворі. прблеми з акумуляторами можна забути до наступної зими. _________________ Україна,Рідний край,
Поле, річка,Синій гай.
Любо стежкою іти –
Тут живемо я і ти!
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17265 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Сб Мар 10, 2018 13:28 Заголовок сообщения:
Шікарна порада! Моя Сієна зійшла в дикій Бразилії з АКБ ФІАТ 40 А*г, що накажете робити? Якщо в курсі, то на нашому базарі таких взагалі нема, а оригінал, якщо припече, буде в ціні Оптіми, спонсором будете?
Пора змиритись та зрозуміти- так, конвеєр комплектують кращим, навіть Іста на Славуті з заводу протягла 6 років, все інше- з базару, з тим же генератором, умовами їзди- 3...4 роки. І не треба говорити про перенедозаряди та інше, я вже досить багато собак в єлектроніці та автоелектриці зжер, щоб не знати, що таке сезонне обслуговування та інші дрібниці. Все є- і ареометри, і приладів вагон, а он довгоживучих АКБ- Васька наплакав. Або ресурс, або ціна вище неба. З туманним ресурсом.
І така тенденція- одноразово, як презерватив, давно вже панує скрізь, це вам не старий Електрон, чи Рекорд- лампу чи мікросхему поміняв, грай далі! Поміняйте зараз генератор/стартер авто, поміняйте агрегат холодильника, пральної машини, процесор чи панель сучасного ТВ, потім розкажете.
Бля, до чого дійшло- бренди перестали ними бути. На днях міняв на авті старий Блаупункт з МР-3 на новий, з ЮСБ та флешкою, і що я побачив? В старих вимкнена гамнітола жерла вся не більше 3...5 мА, память енергонезалежна геть, тут- підтримка памяті- 4 мА, струм в режимі ОФФ- 30 мА!!! Куди світ котиться? А ви- куди ампер-години тікають? Оттуди! _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Добавлено: Сб Мар 10, 2018 14:29 Заголовок сообщения:
ROY писал(а):
Вывод- нужно брать аккум такой йомкости, с которой авто сошло с конвеера завода +/- 5%, почему- не вижу смысла объяснять элементарные вещи, тем более информации в и-нете просто завались....
Можна ссилку на прочитати,бо щось не знайшов стосовно зими і нема сенсу.Усе що попадалося-має сенс для зимової єксплуатації.
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.12.2011 Сообщения: 2105 Откуда: Киев/Васильков
Авто: ///// Doblo 1.6 16v NP7
Добавлено: Сб Мар 10, 2018 22:14 Заголовок сообщения:
Di-MA писал(а):
ROY писал(а):
Вывод- нужно брать аккум такой йомкости, с которой авто сошло с конвеера завода +/- 5%, почему- не вижу смысла объяснять элементарные вещи, тем более информации в и-нете просто завались....
Можна ссилку на прочитати,бо щось не знайшов стосовно зими і нема сенсу.Усе що попадалося-має сенс для зимової єксплуатації.
Возраст: 65 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.04.2014 Сообщения: 173 Откуда: Україна\Київ
Авто: A.-R.116
Добавлено: Вс Мар 11, 2018 03:09 Заголовок сообщения:
Шо вам сказать, посони...
Візміть ПОВНІСТЮ РОЗРЯДЖЕНИЙ акум, доведіть доливанням, НЕ ЗАРЯДЖАЮЧИ, щільність
електроліта до 1,27 і поміряйте напругу "мультімєтєром". А потім напишіть, що вийшло _________________ KPИM - HAШ ! П Т Н
Н
Х Л О
Возраст: 65 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.04.2014 Сообщения: 173 Откуда: Україна\Київ
Авто: A.-R.116
Добавлено: Вс Мар 11, 2018 03:27 Заголовок сообщения:
Стосовно "необхідної ємності".
Років 40...30 тому було просте правило. Для бензинових моторів - 30...35 А*год на літр об"єму ДВИГУНА; для дизелів - 35...40.
Далі. "Зима" від "літа" відрізняється в"язкістю моторної оливи. А кільця по горшкам, а це 50% механічних втрат двигуна, взимку
навіть легше ковзають
А щоб не було проблем при "холодному пуску" - "прогрівайте" акум.
Я після ночі при -15 спочатку вмикаю на півхвилини "габарити", потім на хвилину фари+"стопи" - і можна заводитись. _________________ KPИM - HAШ ! П Т Н
Н
Х Л О
Возраст: 65 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.04.2014 Сообщения: 173 Откуда: Україна\Київ
Авто: A.-R.116
Добавлено: Вс Мар 11, 2018 03:38 Заголовок сообщения:
Ще один "п'ятак".
Звідки ці самашедші стартерні ампери? 500А - це 4 кВт. Навіть 4,5. На 6-літрових "Хаммерах" стоять такі _________________ KPИM - HAШ ! П Т Н
Н
Х Л О
Добавлено: Вс Мар 11, 2018 14:38 Заголовок сообщения:
ROY писал(а):
Di-MA писал(а):
ROY писал(а):
Вывод- нужно брать аккум такой йомкости, с которой авто сошло с конвеера завода +/- 5%, почему- не вижу смысла объяснять элементарные вещи, тем более информации в и-нете просто завались....
Можна ссилку на прочитати,бо щось не знайшов стосовно зими і нема сенсу.Усе що попадалося-має сенс для зимової єксплуатації.
Ошибка заключается в том, что генератор в каждой марке автомобиля рассчитан на определенное количество вырабатываемого тока, которого достаточно для установленного аккумулятора, и если поставить более мощную батарею, он не сможет полностью ее заряжать.
Кроме того, в зимнее время попыток запуска двигателя больше,а скорость зарядки батареи от генератора ниже, поэтому аккумулятор может не до получить той энергии, которая затрачена при запуске,что также способствует преждевременному его выходу из строя.
https://wmeste.su/kak-vybrat-akkumulyator/
Трете посилання-бите.
Вище згадане-повна маячня.Свідчить про некомпетентність автора у данному питанні.
1.Генератора вистачить для заряду батарей у 10ки разів більші по Ач аніж ті про які мова.
2.Батареї знадобиться рівно стільки єнергії,скільки було потрачено у момент пуску,і величина батареї на це не впливае.
Батарею можна порівняти з ресивером,чим він більший-тим більше зможеш з нього узяти при необхідности,а необхідність за звичай з'являється у зимку.
Добавлено: Вс Мар 11, 2018 14:59 Заголовок сообщения:
duddee писал(а):
Ще один "п'ятак".
Звідки ці самашедші стартерні ампери? 500А - це 4 кВт. Навіть 4,5. На 6-літрових "Хаммерах" стоять такі
500А-це токи холодної прокрутки для батареї+-50Ач.
Які токи з'являються на АКБ при прокрутці стартера при напівсинтетиці(10W40) при-15?
Не па'мятаю,стартер здається 2000W/10.5=190A(вільного обертання)*3(пускове навантаження)=570А(максимальна нагрузка під час рушання).Відняти опір дротів думаю буде мати 400-450А на максимумі.
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.12.2011 Сообщения: 2105 Откуда: Киев/Васильков
Авто: ///// Doblo 1.6 16v NP7
Добавлено: Вс Мар 11, 2018 15:10 Заголовок сообщения:
Di-MA писал(а):
ROY писал(а):
Di-MA писал(а):
ROY писал(а):
Вывод- нужно брать аккум такой йомкости, с которой авто сошло с конвеера завода +/- 5%, почему- не вижу смысла объяснять элементарные вещи, тем более информации в и-нете просто завались....
Можна ссилку на прочитати,бо щось не знайшов стосовно зими і нема сенсу.Усе що попадалося-має сенс для зимової єксплуатації.
Ошибка заключается в том, что генератор в каждой марке автомобиля рассчитан на определенное количество вырабатываемого тока, которого достаточно для установленного аккумулятора, и если поставить более мощную батарею, он не сможет полностью ее заряжать.
Кроме того, в зимнее время попыток запуска двигателя больше,а скорость зарядки батареи от генератора ниже, поэтому аккумулятор может не до получить той энергии, которая затрачена при запуске,что также способствует преждевременному его выходу из строя.
https://wmeste.su/kak-vybrat-akkumulyator/
Трете посилання-бите.
Вище згадане-повна маячня.Свідчить про некомпетентність автора у данному питанні.
1.Генератора вистачить для заряду батарей у 10ки разів більші по Ач аніж ті про які мова.
2.Батареї знадобиться рівно стільки єнергії,скільки було потрачено у момент пуску,і величина батареї на це не впливае.
Батарею можна порівняти з ресивером,чим він більший-тим більше зможеш з нього узяти при необхідности,а необхідність за звичай з'являється у зимку.
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
Добавлено: Вс Мар 11, 2018 15:18 Заголовок сообщения:
Di-MA
Так то воно так.
Але моя практика зводиться до іншого.
Виходячи з цього погоджусь з ROY _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме