В оригинальном виде крайне проблемно.
На разборках продают исключительно вместе с баллоном. _________________ Если авто жрёт,но не едет, помогу с заменой масла и с заменой предохранителей.
Качество,гарантия.
Доброго дня, може хтось підскаже. В мене раніше була проблема, що не було тяги в авто, стала дуже тупа. Виявилося що обплавився каталізатор, може тому що перед цим пробивала катушка. Після того як вирізали каталізатор, стала їхати набагато краще, але всеодно трішки не так як має. Недавно в салоні авто почало смердіти вихлопними газами, виявилося що тріснув випускний колектор і дим затягувало в середину. Після того як зняли, заварили і назад поставили колектор, двигун став давитися, особливо на вищих оборотах, під горку ледь їде на бензині, на газу взагалі глохне. Зробили комп.діагносику - все в порядку, свічки, провода, катушка - в нормі, компресія у всіх циліндрах 12,5. Я вже не знаю до кого їхати і що шукати. Чи може щось бути забите у вихлопній системі після каталізатора?
Доброго дня, може хтось підскаже. В мене раніше була проблема, що не було тяги в авто, стала дуже тупа. Виявилося що обплавився каталізатор, може тому що перед цим пробивала катушка. Після того як вирізали каталізатор, стала їхати набагато краще, але всеодно трішки не так як має. Недавно в салоні авто почало смердіти вихлопними газами, виявилося що тріснув випускний колектор і дим затягувало в середину. Після того як зняли, заварили і назад поставили колектор, двигун став давитися, особливо на вищих оборотах, під горку ледь їде на бензині, на газу взагалі глохне. Зробили комп.діагносику - все в порядку, свічки, провода, катушка - в нормі, компресія у всіх циліндрах 12,5. Я вже не знаю до кого їхати і що шукати. Чи може щось бути забите у вихлопній системі після каталізатора?
Проверить лямбды.
Нижнюю лямбду ввернуть в футорку или надеть на её сенсорную часть пиджак.
(как варианты).
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.09.2012 Сообщения: 24 Откуда: украина,ровно
Авто: фиат
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 12:51 Заголовок сообщения:
danilaviktor писал(а):
После полной заправки газом машина начинает дергаться'.Через километров 15-20 все станет в норму.С чем может быть связано?
В мене авто їхало ривками тільки після заправки, яка знаходиться по обїздній Новоград-Волинського і там вони заправляють до повного десь 27кубів. В Рівному, де я постійно заправляюся, влазить 23-24куба і ніколи не було ривків. Я б радив спробувати заправити на декілька кубів менше ніж завжди і подивитися результат
Возраст: 56 Знак зодиака: Зарегистрирован: 02.07.2013 Сообщения: 1123 Откуда: Украина,Харьков.
Авто: 1,4 16V CNG Turbo. 88kW 120PS
Добавлено: Пт Мар 02, 2018 01:13 Заголовок сообщения:
Тоже сталкивался точно с такой же хренью.
Ваще, у нас стоит одноступенчатый редуктор прямого действия,довольно примитивный. Качество работы не гарантируется,если входное давление превышает номинально заданное.
Мож кому будет интересен кусочек теории.
http://s-gas.com.ua/news/gazovyj-reduktor/
Возраст: 42 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.03.2011 Сообщения: 8 Откуда: Львів
Авто: Fiat Doblo
Добавлено: Вс Мар 04, 2018 22:38 Заголовок сообщения:
Вітаю. Допоможіть порадою.
Вчора і сьогодні стикнувся з проблемою... сьогодні додому не доїхав..
Ще раніше машина почала троїти... поміняв свічки, дроти - не допомогло, як виявилось.
Вчора... Нічого не віщувало біди... припаркував машину і пішов в магазин, по хліб... Заводжу і прозріваю від того що починають плавати оберти двигуна від 2000 - 3500 тисяч, причому газ не тисну. Заглушив, через секунд 15 такої роботи, машину і все не заводиться... При спробі завести, двигун запускається, оберти двигуна доходять до 900 обертів і двигун глохне. Педаль газу не реагує. Пробував заводити на бєнзі(тобто виключив газ), знімав клему... чекав.. підключав її і пробував завести повторно - результат 0. Десь за 40 хвилин машину вдалось завести(підключив газ і на перших обертах, коли автоматично перемкнулась на газ, вдалось зловити і з прогазовкою двигун запрацював нормально. Далі доїхав додому, вимкнув двигун, заніс продукти додому, вдало завів авто і загнав в гараж.
Сьогодні... Авто завелось без проблем. По місту проїхав приблизно 30 км і на одному з світлофорів знову почали плавати оберти і загорівся чек.... Проїхав в такому режим ще 1км і звернув на парковку. Вимкнув двигун і повторилась вчорашня ситуація... Тільки сьогодні мені так як вчора не "пощастило".
Машина залишилась на парковці, а я поїхав додому маршруткою.
Буду здзвонюватись завтра з діагностами... Але думаю напишу сюди, можливо хтось вже з таким стикався.
Тому буду вдячний за допомогу.
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.12.2011 Сообщения: 2105 Откуда: Киев/Васильков
Авто: ///// Doblo 1.6 16v NP7
Добавлено: Пн Мар 05, 2018 00:18 Заголовок сообщения:
Sergiy_kl писал(а):
Вітаю. Допоможіть порадою.
Вчора і сьогодні стикнувся з проблемою... сьогодні додому не доїхав..
Ще раніше машина почала троїти... поміняв свічки, дроти - не допомогло, як виявилось.
Вчора... Нічого не віщувало біди... припаркував машину і пішов в магазин, по хліб... Заводжу і прозріваю від того що починають плавати оберти двигуна від 2000 - 3500 тисяч, причому газ не тисну. Заглушив, через секунд 15 такої роботи, машину і все не заводиться... При спробі завести, двигун запускається, оберти двигуна доходять до 900 обертів і двигун глохне. Педаль газу не реагує. Пробував заводити на бєнзі(тобто виключив газ), знімав клему... чекав.. підключав її і пробував завести повторно - результат 0. Десь за 40 хвилин машину вдалось завести(підключив газ і на перших обертах, коли автоматично перемкнулась на газ, вдалось зловити і з прогазовкою двигун запрацював нормально. Далі доїхав додому, вимкнув двигун, заніс продукти додому, вдало завів авто і загнав в гараж.
Сьогодні... Авто завелось без проблем. По місту проїхав приблизно 30 км і на одному з світлофорів знову почали плавати оберти і загорівся чек.... Проїхав в такому режим ще 1км і звернув на парковку. Вимкнув двигун і повторилась вчорашня ситуація... Тільки сьогодні мені так як вчора не "пощастило".
Машина залишилась на парковці, а я поїхав додому маршруткою.
Буду здзвонюватись завтра з діагностами... Але думаю напишу сюди, можливо хтось вже з таким стикався.
Тому буду вдячний за допомогу.
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.09.2012 Сообщения: 24 Откуда: украина,ровно
Авто: фиат
Добавлено: Пт Мар 09, 2018 22:53 Заголовок сообщения:
Поділюся своєю радістю, накінець моє авто почало їхати так, як коли я його купив. Я просив поради, тому що двигун давився, під горку взагалі ледь їхала, а компютерна діагностика нічого не показала. Каталізатор на випускному колекторі був вирізаний, тому що був забитий, на лямбда зонді стоїть механічна обманка. Сьогодні майстер знайшов причину, пірометром, вимірював температуру випускної труби і виявилося, що там є ще один каталізатор і різниця температур до каталізатора і після каталізатора була 80градусів.(якщо не помиляюся 220гр і 140гр). Двигун давився, бо випускні гази не могли проходити і перед цим тріснув випускний колектор, а коли його заварили, почала давитися і глохнути. І коли вирізали другий каталізатор і приварили кусок труби, двигун запрацював так як має.
Возраст: 56 Знак зодиака: Зарегистрирован: 02.07.2013 Сообщения: 1123 Откуда: Украина,Харьков.
Авто: 1,4 16V CNG Turbo. 88kW 120PS
Добавлено: Пт Мар 09, 2018 23:11 Заголовок сообщения:
Rus626
Рад за то ,что ты победил проблему.
Однако,где на Добле стоит второй катализатор???
Похоже,ПИРОМАСТЕР шо-то знает...
Может просто глушитель или резонатор об бардюр был наглухо заплющен? _________________ Если авто жрёт,но не едет, помогу с заменой масла и с заменой предохранителей.
Качество,гарантия.
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 28.10.2017 Сообщения: 40 Откуда: Киев
Авто: Fiat Doblo 1.6 natural power
Добавлено: Пт Мар 09, 2018 23:14 Заголовок сообщения:
danilaviktor писал(а):
После полной заправки газом машина начинает дергаться'.Через километров 15-20 все станет в норму.С чем может быть связано?
Тоже была (и можно сказать есть) такая точно проблема. Но проявлялась только после заправки под очень высоким давлением, больше 250 атм и в мороз -10. В пустые баллоны влезло 32 куба (хватило на 340 км в смешанном цикле). На первых 10 км машина даже глохла на нейтралке. Как потом узнал, что газ не сушится там и я подъехал первым, после того, как только что выключились помпрессоры.
В связи с этим есть 2 вопроса:
1) Осталось ли то вещество, что мне залили с газом,в баллонах на дне?
2) Стоит ли делать опрессовку баллонов на наших машинах и где это могут сделать качественно?
С одной стороны страшновато под таким давлением заправляться, а с другой не хочется допускать к заводским баллонам не профессионалов (тем более что гарантия 20 лет).
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме