![Сайт Українського клуба фанів FIAT](templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
![](/forum/images/flag.jpg) |
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Di-MA Италоманьячище
![](images/avatars/18486408484d6d1b07e64c1.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 53 Знак зодиака: ![Весы Весы](templates/subSilver/images/icon_zodiac_libra.gif) Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 11:15 Заголовок сообщения: |
|
|
Bohdan Kalina писал(а): | А ну и конечно соглашусь с версией про массу. Проверено лично. |
Версія з масою може пройти якщо на 10й раз теж погано крутить,а якщо на 2-3 вже не крутить то масса ні до чого. |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
vypra Италофан
![Италофан Италофан](images/ranks/rank2.gif)
Возраст: 41 Знак зодиака: ![Рыбы Рыбы](templates/subSilver/images/icon_zodiac_pisces.gif) Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 12:44 Заголовок сообщения: |
|
|
Ух ти яке обговорення. Втручусь і я.
А соляра яка? Та сама проблема була при -15. При -10 ще з перебоями заводив. Акум новий. Паливний фільтр новий.
Короче соляра загусла. Заправляв на Сокарі зимову, обіцяли до -30. Хрєн там. Лив антигель. Не допомагає. Тільки -15, можна не стараться. Садив акум, ніс додому на зарядку. Паливний насос пищить з перебоями, не качає соляру.
Вихід знайшов так: ніхромова проволка 0,7мм 2 метри, надів термоусадку 1мм і до акума. Термоусадка обтягла проволку від нагріву. Нагріває саму проволку до 70-80 градусів якщо не охолоджувати. Потім цю проволку підєднуємо до довгого провода через мідні колодки, намотуємо туго на паливний фільтр знизу і закріплюємо. І до старого акума у якого ємності не вистачає навіть на раз крутнуть. Ток споживання, якщо не помиляюсь, 3-4 А. Через 15 хвилин корпус паливного фільтра теплий. Якщо рука відчуває тепло, значть більше ніж 36,6 градусів ))). Грію довше, щоб весь обєм соляри в фільтрі прогрівся і розтопив парафін.
Так, теплої соляри на завод із фільтра повинно вистачати, але є ще в трубках до двигуна. На трубки надів утеплювач.
При заводі пару раз включаємо/виключаємо запалення без прокрутки стартера, щоб свічки прогріли соляру в циліндрі.
Гемора на пів години, може довше, але після цих процедур заводиться з першого разу в мороз на сраній сокаровській солярі. Якщо їхати треба, якось так викручуюсь.
В наступному році зроблю по уму нагрівач в трубках, щоб безпосередньо соляру гріло. Машина куплена влітку 2017 року, досвіду з дизелями взимку не було, не очікував такої падляни )))) |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Di-MA Италоманьячище
![](images/avatars/18486408484d6d1b07e64c1.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 53 Знак зодиака: ![Весы Весы](templates/subSilver/images/icon_zodiac_libra.gif) Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 12:54 Заголовок сообщения: |
|
|
vypra писал(а): | Ух ти яке обговорення. Втручусь і я.
А соляра яка? Та сама проблема була при -15. При -10 ще з перебоями заводив. Акум новий. Паливний фільтр новий.
Короче соляра загусла. Заправляв на Сокарі зимову, обіцяли до -30. Хрєн там. Лив антигель. Не допомагає. Тільки -15, можна не стараться. Садив акум, ніс додому на зарядку. Паливний насос пищить з перебоями, не качає соляру.
Вихід знайшов так: ніхромова проволка 0,7мм 2 метри, надів термоусадку 1мм і до акума. Термоусадка обтягла проволку від нагріву. Нагріває саму проволку до 70-80 градусів якщо не охолоджувати. Потім цю проволку підєднуємо до довгого провода через мідні колодки, намотуємо туго на паливний фільтр знизу і закріплюємо. І до старого акума у якого ємності не вистачає навіть на раз крутнуть. Ток споживання, якщо не помиляюсь, 3-4 А. Через 15 хвилин корпус паливного фільтра теплий. Якщо рука відчуває тепло, значть більше ніж 36,6 градусів ))). Грію довше, щоб весь обєм соляри в фільтрі прогрівся і розтопив парафін.
Так, теплої соляри на завод із фільтра повинно вистачати, але є ще в трубках до двигуна. На трубки надів утеплювач.
При заводі пару раз включаємо/виключаємо запалення без прокрутки стартера, щоб свічки прогріли соляру в циліндрі.
Гемора на пів години, може довше, але після цих процедур заводиться з першого разу в мороз на сраній сокаровській солярі. Якщо їхати треба, якось так викручуюсь.
В наступному році зроблю по уму нагрівач в трубках, щоб безпосередньо соляру гріло. Машина куплена влітку 2017 року, досвіду з дизелями взимку не було, не очікував такої падляни )))) |
Як аварійній запуск-то залік.
Немає підігріву-можна їхати до наступного запарафінювання фільтра.На прямій 5-7км.по місту з світофорами може й пройде.Гріти трубки немає сенсу,там солята не зупиниться(правда якщо на вулиці не -25,а у вас літня). |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
vypra Италофан
![Италофан Италофан](images/ranks/rank2.gif)
Возраст: 41 Знак зодиака: ![Рыбы Рыбы](templates/subSilver/images/icon_zodiac_pisces.gif) Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 13:20 Заголовок сообщения: |
|
|
Як показує досвід, після заведення і їзди 5 км паливний насос починає працювати без писку. Тут головне завести і прогріть. Далі працює без проблем. Я зазвичай врубаю аварійку і їду на 2-й передачі.
Цікаво, в бак в обратку у нас кидає теплу соляру? |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Taras_Potatos Рулевой филиала
![](images/avatars/125975046747720d58b0772.jpg)
![Рулевой филиала Рулевой филиала](images/ranks/kluben.jpg)
Возраст: 47 Знак зодиака: ![Козерог Козерог](templates/subSilver/images/icon_zodiac_capricorn.gif) Зарегистрирован: 24.07.2006 Сообщения: 22630 Откуда: м. Львів
Авто: Fiat Punto HGT
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 13:24 Заголовок сообщения: |
|
|
Завжди кажу - підігрів паливного фільтру - запорука спокійної зими для дизеліста. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\ |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Di-MA Италоманьячище
![](images/avatars/18486408484d6d1b07e64c1.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 53 Знак зодиака: ![Весы Весы](templates/subSilver/images/icon_zodiac_libra.gif) Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 13:29 Заголовок сообщения: |
|
|
vypra писал(а): | Як показує досвід, після заведення і їзди 5 км паливний насос починає працювати без писку. Тут головне завести і прогріть. Далі працює без проблем. Я зазвичай врубаю аварійку і їду на 2-й передачі.
Цікаво, в бак в обратку у нас кидає теплу соляру? |
Якщо мова про паливний що у баку,то то взагалі найменше що повинно хвилювати,а от писк це дуже погана прикмета.На обратку у бак надії дуже мало:
1.Треба час щоб пішла досить тепла(+50),а це тільки після виходу на робочу температуру.
2,Кількість обратки на стільки мала (що повертається у бак),що її вистачає обігріти тільки коло отвору всмоктування насоса(така система).
Друга передача-да рішення,а дати більше вітру-проблема повернеться. |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Di-MA Италоманьячище
![](images/avatars/18486408484d6d1b07e64c1.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 53 Знак зодиака: ![Весы Весы](templates/subSilver/images/icon_zodiac_libra.gif) Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 13:42 Заголовок сообщения: |
|
|
Rolik писал(а): | То я так, для прикладу .
Антигель би допоміг для сумнівної солярки, але там також інша сторони- його треба в теплу соляру і теплим лити, бо в холодну він ніх. не дасть ![Razz](images/smiles/icon_razz.gif) |
Яб не надіявся на данні девайси.Досвід річ дуже вперта.Й коли замерзає дизель разом з гелем-досвід швидко набувається.
А от такі стверження для"юних"дезилістів:
Taras_Potatos писал(а): | Завжди кажу - підігрів паливного фільтру - запорука спокійної зими для дизеліста. |
Треба брати у рамочку й закріплювати на вітровому склі перд обличчям. ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Александр Васильевич Италоманьячище
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 38 Знак зодиака: ![Козерог Козерог](templates/subSilver/images/icon_zodiac_capricorn.gif) Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17273 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 13:56 Заголовок сообщения: |
|
|
шотояневъехал! Базар о том, что вообще нельзя запустить от штатной АКБ, а только с прикурки, а далее- фпирьод и с пестнями, или таки базар о подогреве- вот взяли- прикурили, и мгновенно все нагрелось, пробки исчезли, даже в ухах, и далее все едет и бегом, да?
И все это- с новой АКБ! А со старой фильтры фильтрили и все ехало. Чудны дела твои, господи! _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
CreAtoR Италоманьячище
![](images/avatars/197540191450edd6e8efd4f.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 44 Знак зодиака: ![Весы Весы](templates/subSilver/images/icon_zodiac_libra.gif) Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25243 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 13:58 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич
За шо и люблю этот форум: начинаем за зравие, а дальше лебедь раком щуку... _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Taras_Potatos Рулевой филиала
![](images/avatars/125975046747720d58b0772.jpg)
![Рулевой филиала Рулевой филиала](images/ranks/kluben.jpg)
Возраст: 47 Знак зодиака: ![Козерог Козерог](templates/subSilver/images/icon_zodiac_capricorn.gif) Зарегистрирован: 24.07.2006 Сообщения: 22630 Откуда: м. Львів
Авто: Fiat Punto HGT
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 14:00 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич писал(а): | шотояневъехал! Базар о том, что вообще нельзя запустить от штатной АКБ, а только с прикурки, а далее- фпирьод и с пестнями, или таки базар о подогреве- вот взяли- прикурили, и мгновенно все нагрелось, пробки исчезли, даже в ухах, и далее все едет и бегом, да?
И все это- с новой АКБ! А со старой фильтры фильтрили и все ехало. Чудны дела твои, господи! |
Гірше! Навіть на дорогах зчезають! _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\ |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
CreAtoR Италоманьячище
![](images/avatars/197540191450edd6e8efd4f.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 44 Знак зодиака: ![Весы Весы](templates/subSilver/images/icon_zodiac_libra.gif) Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25243 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 14:08 Заголовок сообщения: |
|
|
Taras_Potatos
Так отож: не лише на дорогах, ба - навіть у вухах! _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
vypra Италофан
![Италофан Италофан](images/ranks/rank2.gif)
Возраст: 41 Знак зодиака: ![Рыбы Рыбы](templates/subSilver/images/icon_zodiac_pisces.gif) Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 16:18 Заголовок сообщения: |
|
|
Старий акум для підігріву я використовую тому що він в мене є, його не треба знімать щоб підзарядить, підігрів не садить основний акум, який на морозі і так страждає. Але використання основного акума не заборонено ))) для підігріву багато не треба, зовсім не посадиш. |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Di-MA Италоманьячище
![](images/avatars/18486408484d6d1b07e64c1.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 53 Знак зодиака: ![Весы Весы](templates/subSilver/images/icon_zodiac_libra.gif) Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 16:41 Заголовок сообщения: |
|
|
vypra писал(а): | Старий акум для підігріву я використовую тому що він в мене є, його не треба знімать щоб підзарядить, підігрів не садить основний акум, який на морозі і так страждає. Але використання основного акума не заборонено ))) для підігріву багато не треба, зовсім не посадиш. |
Робота Диз палива трохи складніша аніж здається.
При заморожуванні ДП у його структурі формуються кристалічні нарости(хлоп'я),які ПІД ЧАС РУХУ забиває паливний фільтр.
Як планувалося використання підігріву фільтра?
У авто яке певний час простояло на холоді кристали парафіна мають не однорідну консистенцію.Цего вистачає щоб завести авто і відбувався рух ДП деякий час, до повного перекривання паливного фільтра.За звичай це 5-7 хвилин.За цей час(при робочому підігріві),йде розігрів нагрівального єлементу,а далі усе по ланцюгу,чим більше працює авто-тим більше розігрівається фільтр.При усій робочій системі другий АКБ не потрібний. |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
vypra Италофан
![Италофан Италофан](images/ranks/rank2.gif)
Возраст: 41 Знак зодиака: ![Рыбы Рыбы](templates/subSilver/images/icon_zodiac_pisces.gif) Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
|
Добавлено: Чт Мар 01, 2018 18:16 Заголовок сообщения: |
|
|
Другий просто валявся вдома. Вкинув в машину на зиму як підстраховочний. Я грію тільки до того як завести, далі відключаю )))))) А то можна догрітись, що вогнегасник не встигнеш достать. Коли їду, вже все працює саме по собі.
Последний раз редактировалось: vypra (Пт Мар 02, 2018 11:58), всего редактировалось 2 раз(а) |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
vypra Италофан
![Италофан Италофан](images/ranks/rank2.gif)
Возраст: 41 Знак зодиака: ![Рыбы Рыбы](templates/subSilver/images/icon_zodiac_pisces.gif) Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
|
Добавлено: Пт Мар 02, 2018 11:57 Заголовок сообщения: |
|
|
Замість тисячі слів: Черкаси, сьогодні ранок -19. Вийшов, під'єднав обігрівач до акума. Поки відкидав сніг 15 хвилин, фільтр нагрівся. Від'єднав обігрівач, завів з першого разу, прогрів авто 10 хвилин, доїхав на роботу. |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|