Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.11.2009 Сообщения: 150 Откуда: Овруч
Авто: FIAT SCUDO 1998 год
Добавлено: Вт Сен 13, 2016 16:00 Заголовок сообщения:
Подякував за вищезазначені відповіді. Забув написати, пробував кинути провід на свічки: рахував перш до 10 потім до 20, толку не дало. На рахунок накрилисьвсі зразу свічки накалу, завтра відпишусь. Я працюю цілодобово, вчора на роботі, сьогодні тільки що прийшов і вже недо роботи.. Дякую за відповіді. Мастер не відповідає, тей якому дав реле на перевірку.
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.11.2009 Сообщения: 150 Откуда: Овруч
Авто: FIAT SCUDO 1998 год
Добавлено: Ср Сен 14, 2016 21:06 Заголовок сообщения:
Звіт про виконану роботу.
свічки накалу перевірив кожну окремо, всі працюють. Реле свічок накалу робоче (так сказав електрик), на провід , який іде до свічок накалу струм подається, і тут все в порядку... Накидаємо центральний провд на свічки накалу і тут.... все пропало.
Короче, не погане кіно я ВАМ тут крутив?
Другий електрик подивився посмикав за дроти і запропонував закрутити краще гайку яка прижимає провід на генераторі. І, о чудо, все працює, все крутить.
Авто відремонтовано.
Р.S Вам шановне панство на замітку, ну і собі ще раз, у мене неодноразово було вже таке (але і ще раз повівся), поганий контакт і звідси всі проблеми.
Удачі. Будете в Полохачеві заходьте!!!
Добавлено: Чт Сен 15, 2016 14:28 Заголовок сообщения:
Доброго времени суток!
Ребят подскажите,пожалуйста по двигателю " скудо "99гв, 1,9TD
маркировка блока: DHX, предполагаю DHX(XUD9TF/L) - это по экзиту
1). Тепловой зазор по кольцам СТД -?
2). голову шлифанули, нужно ли прокладку под голову теперь толще?
3). сальники клапанов, по экзту: Внутренний диаметр: 8
Наружный диаметр 1 [мм]: 10,8
Наружный диаметр 2 [мм]: 14,2
(меряю те что стояли- 7х10х10), предполагаю что от ВАЗа, там есть размер 7,2х10,4(примерно)
4). чем отличаются DHX- 90 лошадок, от D8B- 92 лошади, оба турбованы, и головы вроде бы как одинаковы.
5). может где то на форуме, есть статьи по ремонту таких двигателей, у меня не получилось найти.
Заранее благодарен за помощь! _________________
бортовик http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?p=617777#617777
не знаю может и было уже,но сегодня "бродил" по просторам mobile.de и наткнулся на Тойоту. Таких по крайней мере в родном городе в салоне Тойота не встречал. Собственно фотографии.
Доброго дня ! Порадьте норм.кантору(Ів-Фр. або Чернівцях)по ремонту палевних систем bosch, а якщо точніше то пнвт бо при невеликому мінусі з під верхньої кришки почала литися соляра,ну і вже заодно перевірити форсунки. expert 2006
+380978267667 попитай тут,не Чернівці ,і не Франківськ ,відстань майже одна .Якщо в "+" не тече, то в "-" прогрій феном перед пуском ,резинки всохлись,треба міняти.
Доброго дня колеги! Почало злизувати зовнішню частину покришки, заднього правого колеса. Яка може бути причина???. Дякую,
Може бути не рівномірне розподілення гальмівних зусиль. В мене теж така проблема, швидше всього винен головний гальмівний циліндр.
А в мене було банально: дав куму машину,йому потрібно було трошки поїздити,а в одному колесі впав тиск,чи щось зловив незначне(ліве задне).Як результат "з'їло" колесо по краям,що з зовні,що з середини.
Слідкуйте за тиском. _________________ ZFA27000064081169
всем доброго,подскажите бьет педаль сцепления+звуки ударов и скрежет, выжимного не слышно сцепа не буксует при ускорении бывает вибрация если бросить газ и снова нажать пропадает. вопрос это демпфер так умирает?
всем доброго,подскажите бьет педаль сцепления+звуки ударов и скрежет, выжимного не слышно сцепа не буксует при ускорении бывает вибрация если бросить газ и снова нажать пропадает. вопрос это демпфер так умирает?
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме