Дякую за поради.
Поки вирішив проблему радикально - наклеїв додатковий ущільнювач на двері. Щілини тепер нема, але двері сильно виступають назовні. Зиму так перебуду, а як потепліє спробую щось виправлять регулюваннями. Може нормального майстра знайду, щоб зробив як тут https://www.drive2.ru/l/2375700/
В Виннице кто-нибудь умеет это делать?
Ато я сколько не мудохался со своей дверью, ничего не получается...
Если можно, ответьте в приват. Спасибо!!! _________________ Alexander Bulega
Ukraine, Vinnitsa
+380679621409
+380931157110
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.08.2013 Сообщения: 95 Откуда: Київ
Авто: Fiat Scudo 2.0 JTD 94 к.с. (69 кВт) 2000
Добавлено: Вт Май 05, 2015 14:37 Заголовок сообщения:
На вихідних постарався відрегулювати дверку. Відрегулював не ідеально, але помітно краще ніж було. До регулювання у мене по периметру був наклеєний додатковий ущільнювач для дверей. При цьому дверка виперала від кузова добряче, вітер задував при високій швидкості. Зараз прилягає більш-менш рівномірно, але є невеликий перекос (видно по верхньому краю):
І верхній правий (проблемний) край трохи відходить:
Принцип регулювання
Як я розумію, проблема в тому що дверка просідає вниз і тому погано пристає до верхнього ущільнювача. Тому в першу чергу потрібно дверку підняти якнайвище. Для цього ослаблюємо болти на нижньому:
і середньому роліках:
Піднімаємо дверку вгору (наприклад, домкратом) і затягуємо болти.
Тепер регулюємо фіксатор замка. Він теж забезпечує притискання дверей, але їх задню частину:
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.08.2013 Сообщения: 95 Откуда: Київ
Авто: Fiat Scudo 2.0 JTD 94 к.с. (69 кВт) 2000
Добавлено: Вт Май 05, 2015 14:40 Заголовок сообщения:
Продовження
Для регулювання верхнього ролику закриваюсь з середини і прошу помічника притиснуть дверку знадвору. Затягую в тому положенні, яке вибере для себе верхній ролик. В моєму випадку він опущений максимально вниз (теж щоб підняти дверку):
З зубом найбільше проблем.
Насправді, можна висунути його максимально вперед і це дасть змогу сильніше притиснути дверку. Але при цьому страждає пластикова "мама":
Тому я його встановив у середнє положення. При цьому невелика щілина в дверях залишається, але двері закриваються нормально.
Хоча при необережному закриванню, зуб все рівно б'є по "мамі". Не знаю як з цим боротись.
Може дійсно якісь ролики зношені і сильно люфтить. Спробую міняти нижній і верхній.
Бонус для тих хто дочитав до кінця. Моя ручка для дверей:
я знову на експерті , ну як без регулювання дверки... щілина була на момент покупки 5-7 мм на зовні, один день роботи і тепер в мене -2 мм в середину, дверка пристає супер легко закривається і відкривається нема свистів,... но сказати що це легко робить не можу треба добре попаритись але воно того варта якщо когось цікавить розкажу свій процес може комусь поможе,.... але зазначу це в мене вже четверта машина 2004-2006р в кожної індивідуальний підхід тут явного шаблоу нема так як експлуатація і прокладка між рулем і сидінням різна що дуже впливає на так всіма улюблену дверку
я знову на експерті , ну як без регулювання дверки... щілина була на момент покупки 5-7 мм на зовні, один день роботи і тепер в мене -2 мм в середину, дверка пристає супер легко закривається і відкривається нема свистів,... но сказати що це легко робить не можу треба добре попаритись але воно того варта якщо когось цікавить розкажу свій процес може комусь поможе,.... але зазначу це в мене вже четверта машина 2004-2006р в кожної індивідуальний підхід тут явного шаблоу нема так як експлуатація і прокладка між рулем і сидінням різна що дуже впливає на так всіма улюблену дверку
А чому змінив трафіка?За дверку я думаю буде багато кому цікаво,це головна біль майже кожного.
трафіка я ще продав у 2015, і купив скудо 2006 короткий 5 м, рік поїздив і продав, і купив пежо лонг 8 м 2005,... а трафіка продав по таким причинам:
1, машина потребувала кап вкладень в майбутньому (заміна розпилювачів, демпфера, задніх колодок і ремонт супортів, перд підшипник, ну і можна ще продовжувати).
2, машина по дор., власн дзвонив просив зняти з об.
3, маш по док 9 м, а в наявності дубель 6м, немав бажання переробляти
4, 2003 р.
5, 2,5 класний мотор, но.. дорогий в обслуговуванні (8л масла, дорощі всі зап у всьому), 7,5/8,5 л на 100
6, як каже моя дружина в мене хвороба кожного року продавати машину, хоча траф відкатав 2 роки
експерта і трафіка порівнювати якось не коректно, але як на мене зараз експерт має більше + чим -, ..... але щось я не проте,.... тема то свист у дверці
Кто-то менял ролики на боковой двери?
Есть варианты для нижнего кронштейна отдельно и в сборе, но производители BLIC и ROLL (все Польша). Как долго они ходят?
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме