Drivest
якраз хотів написати про 1.6 DOHC що у мене був - бомба - короткий блок і відсутність балансирів і коробас з довгими передачами
П.С. відсічка на 7200 чи 7400 якщо память не зраджує
Ну майже - це буде 8v.
Все таки авто для міста/траси і 16v запиляний в слюні низів не буде мати.
А 1.4 крутив ~7,5-7,6 без спаду прискорення! Але потім глюк ECU пройшов відсічка стала на своє місце ~6,8 і я почав розбиратись з Invent'ом - спорт мозок на якісних компонентах, який створив класний чоловік зі Львова приблизно мого віку. http://invent-labs.com/
Проте, якщо мені вистачало 1.4(я не захланний) то 1.6 вистачить з головою. Ідеальний варіант це ГАЗ + ВприскВоди + ПК23(равлик з компресорним приводом що роздувається з 3 до 7т. до 0,5б). Тоді за рахунок вел. СЖ і малого надуву на верхах(де детону на 8v майже не буває) має бути дуже еластичне авто! Проте це дуже(!) далека перспектива. Поки буде атмо з великою СЖ під газ, а разом з вприском води нівелюються вісі недоліки газу і реальний октан в КЗ буде 110+...
Тим більш що є на кого рівнятись:
https://www.drive2.ru/r/toyota/429600/ - Всім хто каже, що вприск води туфта, газ (з турбо) туфта - можете застрілитись, адже багато машин по всьому світу ВЖЕ накатали 100+т.км.
Drivest
я писав про 149с2 1.6 DOHC 8v GM Delco
про Інвент я в курсі - хотів його на Лінею ставити... бо трапляло що ніде в Україні не міг викатати Вош МЕ7.9.10 он-лайн ...
Лінею вже продав - тепер ганяю на Боксері 1.4 - от цей двигунчик аналогічно крутиться як дзига _________________ Слава Україні!!
Как можно совместить газ и крутящий на низах?
Равносильно добавить мощьность при переходе с 95 на 76 бенз. или как?
Про СЖ12 читали, а з теорією горінням газової суміші в класичному ДВС знайомі? Якщо не володієте інфою не пишіть тупості!
Це не волга зі сж7-8і ГБО2. Це двс який на етапі зборки готується від ГБО4-5!
У порінняні з 98м буде 2-4% падіння но то не суттєво в силу відсутності 98го і ціни від 22грн за літр (UPG найдешевший і якісний 98, десь місяць тому заправляв свій 1.4 - авто в захваті)
Гляньте інфу про ГБО5 з ТНВД з тестами де на Golf TFSI +0..5% приріст потужності і моменту.
Зрозуміло що настройка ГБО буде ТІЛЬКИ на стенді, а не на коліні... Тут і криється відмінність з газельками на Stag...
Drivest
Какой-то ты эмоционально не уравновешен....(если не сказать больше)
На мой пост о падении мощьности на газу:
Di-MA писал(а):
Как можно совместить газ и крутящий на низах?
Думаю что понятно что речь идет о потере мощьности и как следствие крутящего момента излагаешь умозаключение:
Drivest писал(а):
Про СЖ12 читали, а з теорією горінням газової суміші в класичному ДВС знайомі? Якщо не володієте інфою не пишіть тупості!
А потом сам пишешь:
Drivest писал(а):
У порінняні з 98м буде 2-4% падіння но то не суттєво
Сам хоть себя можешь понять?
Че-то тяжело с тобой висти дискуссию.
Так! Я емоційна людина зі всіма + та -. Якби ні - напевно ви про мене навіть і не знали б...
По суті.
"о потере мощьности и как следствие крутящего момента" - я розумію про що намагалися написати, але фраза технічно безграмотна Момент це головне. Потужність=момент*оберти. Не навпаки, більш того навіть при падінні моменту потужність може рости(не змінюватися або падати) ось чтому високооборотні ДВС "валять" на верхах де момент падає.
В моїх словах колізій немає. Ось чому
"газ и крутящий на низах?" - так і є на ГБО момент на низьких оборотах росте!(При правильних налаштуваннях), але на високих оборотах "У порівняні з 98м буде 2-4% падіння но то не суттєво". Це і є розгорнутий варіант. Хоч і не кінцевий оскільки вприск газу в рідкій фазі не має недоліків нульової теплоємності газу до 4 покоління включно! Чим більше СЖ наближається до ~15 тим все менше відмінності у горінні газу від бензину... Але ВСІ(за дуже рідкісними винятками небагатьох у великих містах) катають бенз. авто на 95му, а падіння на ГБО є відносно 98го, різницю вловили? Гірше 98го це все одно краще 95го... + вриск води взагалі це нівелює! І різниця знову буде тільки відносно 98+вода...
Дискусії тут немає, оскільки це більш схоже, що я "виправдовуюсь" за кожну фразу в скороченому варіанті, який інші не в змозі зрозуміти тому, що не мають тієї бази, яку я вже охопив на даний момент. Не сприймайте це як якесь приниження кожен знає щось добре у своїй вузькій(або не дуже) сфері. Я давненько цікавлюсь ДВС та взагалі випробуваннями різного роду.Такий собі Бета Тестер... Як каже один мій друг і механік(до речі класний!), - "Я механік і добре знаю стандартні "протоколи" і підходи та, що вони дають, яку проблему вирішують, але мені ще далеко до людини яка складає форсовані ДВС я і йому до мене в нюансах по стандартних авто" - і я з ним повністю погоджуюсь. Комп'ютерний інженер це зовсім не те саме що програміст або сисадмін, хоч перший може замінити обох останніх собою. Якщо ви зрозуміли про, що я...
П.С Усім злим на мене особам - рекомендую замислитися на рахунок того, що за більшість інфи, яку я викидаю сюди, інші беруть кошти і непогано заробляють на цьому. Тому будьте ввічливими і тоді я теж буду
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме