Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Как увеличить скорость раскрутки двигателя c низких оборотов
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Tipo, FIAT Tempra
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Хоттабыч
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 58
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 25.04.2008
Сообщения: 12017
Откуда: Киев, Соломенка

Авто: Fiat Fiorino 1.3mjtd, ранее Tipo 1.6 MI

СообщениеДобавлено: Пт Июн 03, 2016 12:16    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Romko писал(а):
Хоттабыч
ок 2ка хай буде Laughing
профі тула з дротиками немає Sad

а по дротику 1.1 Wink

_________________
СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Drivest
Италофан


Италофан

Возраст: 32
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 19.05.2014
Сообщения: 145
Откуда: Україна

Авто: Fiat Tipo custom скоро(?)1.6 Tuned MPI...

СообщениеДобавлено: Пт Июн 03, 2016 12:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Romko писал(а):
Drivest
якраз хотів написати про 1.6 DOHC що у мене був - бомба - короткий блок і відсутність балансирів і коробас з довгими передачами
П.С. відсічка на 7200 чи 7400 якщо память не зраджує Laughing


Ну майже - це буде 8v.
Все таки авто для міста/траси і 16v запиляний в слюні низів не буде мати.
А 1.4 крутив ~7,5-7,6 без спаду прискорення! Але потім глюк ECU пройшов відсічка стала на своє місце ~6,8 і я почав розбиратись з Invent'ом - спорт мозок на якісних компонентах, який створив класний чоловік зі Львова приблизно мого віку. http://invent-labs.com/

Проте, якщо мені вистачало 1.4(я не захланний) то 1.6 вистачить з головою. Ідеальний варіант це ГАЗ + ВприскВоди + ПК23(равлик з компресорним приводом що роздувається з 3 до 7т. до 0,5б). Тоді за рахунок вел. СЖ і малого надуву на верхах(де детону на 8v майже не буває) має бути дуже еластичне авто! Проте це дуже(!) далека перспектива. Поки буде атмо з великою СЖ під газ, а разом з вприском води нівелюються вісі недоліки газу і реальний октан в КЗ буде 110+...
Тим більш що є на кого рівнятись:
https://www.drive2.ru/r/toyota/429600/ - Всім хто каже, що вприск води туфта, газ (з турбо) туфта - можете застрілитись, адже багато машин по всьому світу ВЖЕ накатали 100+т.км.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Romko
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 43
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 25.07.2006
Сообщения: 3653
Откуда: Львів

Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT

СообщениеДобавлено: Пт Июн 03, 2016 12:51    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Drivest
я писав про 149с2 1.6 DOHC 8v GM Delco Wink
про Інвент я в курсі - хотів його на Лінею ставити... бо трапляло що ніде в Україні не міг викатати Вош МЕ7.9.10 он-лайн Sad ...
Лінею вже продав - тепер ганяю на Боксері 1.4 - от цей двигунчик аналогічно крутиться як дзига Laughing

_________________
Слава Україні!!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 53
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Пт Июн 03, 2016 12:57    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Drivest
Цитата:
Ідеальний варіант це ГАЗ + ВприскВоди

Как можно совместить газ и крутящий на низах?
Равносильно добавить мощьность при переходе с 95 на 76 бенз. или как?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Drivest
Италофан


Италофан

Возраст: 32
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 19.05.2014
Сообщения: 145
Откуда: Україна

Авто: Fiat Tipo custom скоро(?)1.6 Tuned MPI...

СообщениеДобавлено: Пт Июн 03, 2016 13:07    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Di-MA писал(а):
Drivest
Цитата:
Ідеальний варіант це ГАЗ + ВприскВоди

Как можно совместить газ и крутящий на низах?
Равносильно добавить мощьность при переходе с 95 на 76 бенз. или как?

Про СЖ12 читали, а з теорією горінням газової суміші в класичному ДВС знайомі? Якщо не володієте інфою не пишіть тупості!
Це не волга зі сж7-8і ГБО2. Це двс який на етапі зборки готується від ГБО4-5!
У порінняні з 98м буде 2-4% падіння но то не суттєво в силу відсутності 98го і ціни від 22грн за літр (UPG найдешевший і якісний 98, десь місяць тому заправляв свій 1.4 - авто в захваті)
Гляньте інфу про ГБО5 з ТНВД з тестами де на Golf TFSI +0..5% приріст потужності і моменту.
Зрозуміло що настройка ГБО буде ТІЛЬКИ на стенді, а не на коліні... Тут і криється відмінність з газельками на Stag...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 53
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Пт Июн 03, 2016 15:22    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Drivest
Какой-то ты эмоционально не уравновешен....(если не сказать больше)
На мой пост о падении мощьности на газу:
Di-MA писал(а):

Как можно совместить газ и крутящий на низах?

Думаю что понятно что речь идет о потере мощьности и как следствие крутящего момента излагаешь умозаключение:
Drivest писал(а):

Про СЖ12 читали, а з теорією горінням газової суміші в класичному ДВС знайомі? Якщо не володієте інфою не пишіть тупості!

А потом сам пишешь:
Drivest писал(а):
У порінняні з 98м буде 2-4% падіння но то не суттєво

Сам хоть себя можешь понять?
Че-то тяжело с тобой висти дискуссию.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Drivest
Италофан


Италофан

Возраст: 32
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 19.05.2014
Сообщения: 145
Откуда: Україна

Авто: Fiat Tipo custom скоро(?)1.6 Tuned MPI...

СообщениеДобавлено: Пт Июн 03, 2016 15:49    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Di-MA писал(а):
Drivest
Какой-то ты эмоционально не уравновешен....(если не сказать больше)
На мой пост о падении мощьности на газу:
Di-MA писал(а):

Как можно совместить газ и крутящий на низах?

Думаю что понятно что речь идет о потере мощьности и как следствие крутящего момента излагаешь умозаключение:
Drivest писал(а):

Про СЖ12 читали, а з теорією горінням газової суміші в класичному ДВС знайомі? Якщо не володієте інфою не пишіть тупості!

А потом сам пишешь:
Drivest писал(а):
У порінняні з 98м буде 2-4% падіння но то не суттєво

Сам хоть себя можешь понять?
Че-то тяжело с тобой висти дискуссию.

Так! Я емоційна людина зі всіма + та -. Якби ні - напевно ви про мене навіть і не знали б...
По суті.
"о потере мощьности и как следствие крутящего момента" - я розумію про що намагалися написати, але фраза технічно безграмотнаWink Момент це головне. Потужність=момент*оберти. Не навпаки, більш того навіть при падінні моменту потужність може рости(не змінюватися або падати) ось чтому високооборотні ДВС "валять" на верхах де момент падає.
В моїх словах колізій немає. Ось чому
"газ и крутящий на низах?" - так і є на ГБО момент на низьких оборотах росте!(При правильних налаштуваннях), але на високих оборотах "У порівняні з 98м буде 2-4% падіння но то не суттєво". Це і є розгорнутий варіант. Хоч і не кінцевий оскільки вприск газу в рідкій фазі не має недоліків нульової теплоємності газу до 4 покоління включно! Чим більше СЖ наближається до ~15 тим все менше відмінності у горінні газу від бензину... Але ВСІ(за дуже рідкісними винятками небагатьох у великих містах) катають бенз. авто на 95му, а падіння на ГБО є відносно 98го, різницю вловили? Гірше 98го це все одно краще 95го... + вриск води взагалі це нівелює! І різниця знову буде тільки відносно 98+вода...
Дискусії тут немає, оскільки це більш схоже, що я "виправдовуюсь" за кожну фразу в скороченому варіанті, який інші не в змозі зрозуміти тому, що не мають тієї бази, яку я вже охопив на даний момент. Не сприймайте це як якесь приниження кожен знає щось добре у своїй вузькій(або не дуже) сфері. Я давненько цікавлюсь ДВС та взагалі випробуваннями різного роду.Такий собі Бета Тестер... Як каже один мій друг і механік(до речі класний!), - "Я механік і добре знаю стандартні "протоколи" і підходи та, що вони дають, яку проблему вирішують, але мені ще далеко до людини яка складає форсовані ДВС я і йому до мене в нюансах по стандартних авто" - і я з ним повністю погоджуюсь. Комп'ютерний інженер це зовсім не те саме що програміст або сисадмін, хоч перший може замінити обох останніх собою. Якщо ви зрозуміли про, що я...
П.С Усім злим на мене особам - рекомендую замислитися на рахунок того, що за більшість інфи, яку я викидаю сюди, інші беруть кошти і непогано заробляють на цьому. Тому будьте ввічливими і тоді я теж будуWink
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Drivest
Италофан


Италофан

Возраст: 32
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 19.05.2014
Сообщения: 145
Откуда: Україна

Авто: Fiat Tipo custom скоро(?)1.6 Tuned MPI...

СообщениеДобавлено: Пт Июн 03, 2016 16:08    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Пора, або перейменовувати тему, або банити мене за жорсткий оффтопік! Laughing
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Tipo, FIAT Tempra Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Страница 9 из 9

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу