сегодня самому стало интересно, за сколько же ее можно разогнать.
Так вот результат: под небольшую горочку - 27 секунд, с горочки - 15 секунд А по ровной дороге - 19,5 сек.
1998 - 1,9 тд.
у меня на простом дизеле за 20 секунд до сотни набирала , а турбо думаю должен в 15 вложиться... _________________ О вкусах не спорят, о них ругаются и дерутся.
Думаю мне надо отрегулировать топливную и форсы проверить.
Я немного подрегулировал шайбы, но еще надо доделать. Вот думаю,как лучше: сначала шайбы, а потом регулировка или наоборот?
Доброго времени суток! Помогите пожалуйста ! На дороге при движении 90км/ч пропала тяга, и появился звук как у бензинки стучат пальцы,при отпускании педали газа стук исчезает,при резком нажатии на газ, тоже не стучит, но машина плохо набирает скорость. После 110 км/ч ничего не стучит и вроде тянет нормально...?... Ехать в натяжку от 60 до 100км/ч НЕ ВОЗМОЖНО! Нет тяги и грохот "пальцев" при чем чем выше скорость(ближе к 90) тем громче стучит. Скудо 1.9d 2006г. 1868см" тнвд Лукас, первая форсунка с датчиком.
При відключенні "Механизм угла опережения впрыска топлива Lucas" машина завелась з значним "стуком" і на холостих обертах стук посилюється, при підключеному "Механизм угла опережения впрыска топлива Lucas" такого нема! На ходу не пробував - страшновато.... Да і при заводженні з відключеним "Механизм угла опережения впрыска топлива Lucas" на 2-3 сек. лишилась надпись STOP на приборці, з підключеним "Механизм угла опережения впрыска топлива Lucas" такого нема...
Клапан на заміну,той що внизу збоку ТНВД ,перевірити опір форсунки з дротом , 110-120 Ом,і можливе підклинювання форсунок внаслідок попадання бруду -це рідко але буває.Перевірити датчик на колінвалу.
Дякую, буду пробувати! Клапан правда немало коштує, трохи накладно буде, якщо це не він....Скоріш за все його в останню чергу, якщо інше не поможе...А як перевірити датчик на колінвалу? Діагностичний комп - нічого не виявив...правда майстер казав, що занадто довго не міг підєднатися до системи, комп не опреділяв машину...може тут пес заритий?
Клапан правда немало коштує, трохи накладно буде, якщо це не він....
як перевірити датчик на колінвалу?
Клапан реагує, може "криво" але реагує, не спіши з ним.
Перевір що порадили, я б ще добавив, перевірити момент вприску.
як перевірити датчик на колінвала як на мене, нормально пояснено.
_________________ 0б77бб9119
Клапан правда немало коштує, трохи накладно буде, якщо це не він....
як перевірити датчик на колінвалу?
Клапан реагує, може "криво" але реагує, не спіши з ним.
Перевір що порадили, я б ще добавив, перевірити момент вприску.
як перевірити датчик на колінвала як на мене, нормально пояснено.
Я б з цими електролукасами не мучився ,бо ремонт лукаса -то треба доброго спеца ,а поставив би боша простого з партнера 1.9д 1868.
Ну і щоб трохи налякати наніч -бовтається форкамера
Новий симтом - чіткий стук ніби зазор в одному з клапанів...і на холодно і на гарачо, і на всіх обертах...До речі схожий звук колись видавав сусідський Форд Гренада з пежовським дизельком, коли криволапі майстри після ремонту "забули" затиснути ТНВД і він почав з часом "гуляти" на трубках високого тиску, я так розумію це "зажиганіє" робило цей звук, може і у мене з опережением проблема...
Ось це саме випередження і робить. той дорогий клапан,щоб відкинути механіку перевір всі три штопори -2 на шестернях,один на колінвалі.
Якщо стукає в одному місці то зняти форсунку ,а краще всі і на стенд.
На шестернях штопора знайшов, на розпредвалі і ТНВД співпадають, на колінвалі не знайшов.... на приводній шестерні колінвала в районі шпоночної канавки є між зубами "насечка", а на блоку, я так зрозумів, саморобна царапина( хтось сам мітив)...Штопора шестерень розпредвала і ТНВД і саморобна мітка співпадають... Відпускав по черзі гайки трубок на форсунках, на всіх чотирьох - однакова реакція-троїть, чи дівається стук в той момент - зрозуміти важко, був знятий EGR, і з впускного колектора - голосно грохоче...
Отвір під штопор на колінвалі за стартером,читай книжку.В лукасах відпускання трубок нічого не покаже.
Ніякиж царапин не повинно бути ,все має стати на штопори.,тут 1 мм має значення.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме