EXIDE ще бренд ніби нормальний, але ще враховуйте що сучасні акуми дуже не люблять глибокого розряду, якщо розрядити декілька разів в нуль то це суттєво зменшить ресурс ітак "дуже якісних" батарей . Про експлуатацію, хоч це і банально але краще почитати інструкцію, можна знайти цікаві для себе речі, хоч там здається ітак все ясно .
Можливо є смисл заплатити 600-800 грн за профілактику\перевірку генератора , почистити клеми.... і т. д.
Ще добре мати в прикурювач вольтметр (на аліекспресі по 1-3 у.е.) і постійно слідкувати за напругою акумулятора, дасть багато інфи про стан акума ((гуглити на алі :" измеритель напряжения в прикуриватель") хоча думаю і на авторинках і відповідних сайтах мають бути) при потребі зняти і на зиму повністю зарядити зарядним, особливо якщо авто стоїть на вулиці і по декілька днів або тиждень-два без поїздок .
Важливо.
№1 НЕ БРЕНД.
назва АКБ. (не технологія)
(Україна Веста)
зрозумів, дякую.
Взагалі, раніше вибирав тільки по бренду. Але зараз бренди занадто дорогі. Треба щось нормальне із дешевшого))
Rolik писал(а):
Ще добре мати в прикурювач вольтметр
згоден, в мене теж стоїть такий (із юсб виходами).. він трошки підбріхує, десь на 0.2-0.5, але коли бачиш на ньому 11.8, то це точно не 12.5... і пора на зарядку _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Вт Ноя 17, 2020 20:34), всего редактировалось 1 раз
Так отож, тут найважливіший параметр це напруга, завдяки вольтметру видно яка напруга з гени при роботі двигуна наприклад, та після простою авто в якому стані акум (перед заводкою ще) , по вольтметру видно і в якому стані генератор з акумом , відповідно якщо з цими параметрами все добре то і акум буде служити максимум від свого ресурсу . Або буде видно на скільки він (акум) заряджається після поїздок по місту (якщо короткі поїздки ) то може бути постійно в режимі "недозаряджений", відповідно це може негативно вплинути на ресурс батареї, так що потім не варто спихати все на фірму батареї якщо експлуатувався " ... якось же працює ". Є таблиці в неті і ще багато корисної інфи ...
...Ще добре мати в прикурювач вольтметр...(с) якшо вже брати в/метр, то він повинен показувати напругу прямо на АКБ, а не де-небудь.
Нового там нічого нема, а от за стан дроту та клеми на фото 2 власника треба бити молотком по пальцях і нікому отаке не показувати, крім серіалу"Так робити не треба"... _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Перед зимою вирішив зазирнути до АКБ Амега 7ка.А вода тютю.Дійсно виробник зазаначав що гібридні АКБ.Википають ті що мають сурьму в обмазці,але й працюють краще.В СА\СА ні куди б не ділася.Я й справді шукав гібридну АКБ.Не давно ходив по базару й дивився на АКБ,а вибрати й не має з чого.Або EFB ,або міняти через 2 роки.Усі помішалися на токах холодної прокрутки, з 50А видавлюють по 550А холодних.Люди,схаменіться! Токи повинні бути на багато нижчі,ні звичайно їх можна отримати,але зарахунок збільшення площі пластин,а як їх збільшити?,-зробити тоньшими.Корочше жах.
Про фірми і вагу: важив свій EXIDE 77а\год то 18 кг .
Якщо порівнювати з таблицями внизу то відносно неважкий.
Про це ще...
Нормальний,якщо не сказати важкий.Важчих не бачив 75-77Аг від 15-18кг.Якщо звичайні,16-19 якщо EFB.Продавці здебільше взагалі не знають(або не кажуть) вагу,по технологіям взагалі біла пляма(або роблять вигляд що не розуміють про що мова).
А коли це продавцю було цікаво/відомо про технології та інше ДОСКОНАЛЬНО, окрім вміння вішати спагетті на вуха? Там більше половини про АКБ і їх секрети такого навішають, ховайся.
А так, суто по темі- АКБ можна міняти тільки на іншу АКБ. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
А так, суто по темі- АКБ можна міняти тільки на іншу АКБ.
Тобто різниці між Істою, яка служила 2 роки і Медалістом чи Бош, які служили в мене по 6-7 років - немає?
Мабуть не було б, якби Іста коштувала 500грн, а Бош 2000. Але воно не так. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Питання було просте- НА ЩО міняти, а не на ЯКИЙ БРЕНД, правда? Крім того, хіба на сайті не було матюків в бік брендів? Ви в курсі, шо є Інці Аку з Києва, а є з Туреціїї, і таки трохи вони різні? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Питання було просте- НА ЩО міняти, а не на ЯКИЙ БРЕНД, правда? Крім того, хіба на сайті не було матюків в бік брендів? Ви в курсі, шо є Інці Аку з Києва, а є з Туреціїї, і таки трохи вони різні?
Питання було - що зараз найадекватнінше у співвідношенні ціна/якість/довговічність. Якщо Ви знаєте, що ІнціАку з Києва - найкращий в цьому плані, то можна так і порекомендувати, з цим уточненням. Все інше - марнослів'я. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Та хто зараз гарантує адекватнісь з/ч для авто і решти техніки? У товариша МУТЛУ прослужила практично без обслуги, бо руки не туди, хіба воду доливав, в селі, на Иж-2138 рівно 13 років. Варто рекомендувати сьогодні таку ж зі словами- ...сто років прослужить!...?
Тим більше- в кожному регіоні можуть бути різні бренди в фаворі. Варіант один- АКБ з максимальним гар. терміном, а вже бренд- то таке.
А ще на власному досвіді ремонти та обслуги електрики бачив не раз- навіть дешева Іста 44 А*г на Таврії з конвеєра служить довше, ніж Іста з магазину. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Спробувати ставити більшої ємності , вважаю що це тільки продовжить термін служби і зимою зменшить навантаження на акум і двигун значно жвавіше крутить в морози, а заряджається він нормально якщо з генератором все ок, перевірено на собі, бо поставив рік тому 77 а\год і дивлюсь по напрузі, то він при зарядці візьме стільки стільки йому потрібно, генератора достатньо . Тільки в розумних рамках само собою, на 5-7 А десь більше і щоб габарити дозволяли встановити, а не від комбайна поставити на таврію
Аккумулятор с ёмкостью больше штатной: когда можно ставить и когда нельзя?
Последний раз редактировалось: Rolik (Ср Ноя 18, 2020 14:48), всего редактировалось 3 раз(а)
А ще на власному досвіді ремонти та обслуги електрики бачив не раз- навіть дешева Іста 44 А*г на Таврії з конвеєра служить довше, ніж Іста з магазину.
Є таке, швидше за все тому що то справді оригінальне ставлять, так само і запчастини багато які (ремні, помпа і тд), що значно довговічніші ніж ті що потім купляєш на заміну .
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме