|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Romko Италоманьячище
Возраст: 42 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Ср Окт 07, 2020 14:57 Заголовок сообщения: |
|
|
Цитата: | шось не дофіга градусів для двигуна, який тільки-но завівся після простою 12 годин при температурах близько +15С ? |
та задохера явно!!!
так цей датчик стоїть в термостаті і він головний при утворенні суміші в усіх режимах
П.С можеш підключитись до ГБО і звірити скільки там показує темп. редуктора
_________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Ср Окт 07, 2020 20:52 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): |
так цей датчик стоїть в термостаті і він головний при утворенні суміші в усіх режимах
П.С можеш підключитись до ГБО і звірити скільки там показує темп. редуктора |
Перевірив, 18С на авто і 19С на гбо...(
Поставив на пів дня на зарядку акумулятор (на 2.5А), бо на батареї було 12.0 В, після зарядки стало 12.6 В
Знову спробував завести увечері на холодну - з 1шого разу і без троїння ... знущається далі...
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр1840 Amico
Возраст: 54 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.10.2020 Сообщения: 12 Откуда: Николаевская область
Авто: Фиат добло 1,4 бензин 263 кузов
|
Добавлено: Чт Окт 08, 2020 10:02 Заголовок сообщения: |
|
|
датчик темп всас возд у меня совмещён с ДАД , показывает при заводке +5 - 6 град от реальной темп. при этом машинка не заводится. был заменён. новый тоже показал +5 град, и на заводку не повлиял. с датчиком не парьтесь, не поможет. А вот после сброса мозгов - и заводится (пока) и этот датчик показывает то же самое, что и дат темп охл жидк. и на 3 день он уже показал +1,5 град, но пока завелась ещё..
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17205 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Чт Окт 08, 2020 11:10 Заголовок сообщения: |
|
|
Не может ДАД+ДТВ показывать то же, что и ДТОЖ, разве что только при старте. Затем температуры будут разные
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Romko Италоманьячище
Возраст: 42 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Чт Окт 08, 2020 11:56 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр1840 писал(а): | с датчиком не парьтесь, не поможет. . |
що значить не паритись? в нього показує темп ож 40гр після простою 12год в приміщенні... і не заводиться навіть при скиданні корекцій - що дич повна
я би першим ділом чистив контакти на ДТОЖ і слідкував за його показами зранкув момент "не заводки"
_________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр1840 Amico
Возраст: 54 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.10.2020 Сообщения: 12 Откуда: Николаевская область
Авто: Фиат добло 1,4 бензин 263 кузов
|
Добавлено: Чт Окт 08, 2020 19:51 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич
так о старте и говорим
Romko
не 40 а 31, и кроме того, ДТОЖ при повышении темп уменьшает своё сопротивление, плохой контакт=высокое сопротивление=мозги показывают темп ниже реальной, а не выше. меряем сопротивление своего датчика - и уже знаем кто врёт - или комп или правда датчик на замену.
Описание: |
|
Размер: |
160.28 KB |
Просмотрено: |
97 раз(а) |
|
|
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Сб Окт 10, 2020 16:38 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): |
що значить не паритись? в нього показує темп ож 40гр після простою 12год в приміщенні... і не заводиться навіть при скиданні корекцій - що дич повна
я би першим ділом чистив контакти на ДТОЖ і слідкував за його показами зранкув момент "не заводки" |
Послідкував - показує +\- пару градусів від реальної вуличної темп. То щось не те заскрінилось походу. Але я почистив всеодно. Нічого там не змінилось:
Після скидання заводиться з 2го разу, але не троїть.
Після газу заводиться із 5-6 разу, глохне і троїть на прогрівочних секунд 20-30.
Зкинув -reset self learned functions;
-self adaptation parameters reset;
Проїхав на бензині вже 30 км, отримав такі корекції з ECU корита:
Зкинув знову -reset self learned functions;
-self adaptation parameters reset;
Проїхав на газу аж 40км, отримав такі корекції з ECU корита:
Далі постояла на ХХ на газу хвилин 5 і зняв ще в роботі на ХХ такі корекції з ECU корита:
Скинув 3й раз і поставив у гараж.
З показів розумію, що відхилення - мінімальні. І як вони впливають на суміш зранку, не дуже ясно ..
Ну і корекції тут за 5-10км не "стабілізуються", як на всіх нормальних авто, потрібно реально проїздити більше 50-70км і у різних режимах, половину в місті, половину по трасі...
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Romko Италоманьячище
Возраст: 42 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Сб Окт 10, 2020 20:00 Заголовок сообщения: |
|
|
Не почув відповіді чи в газовому блоці включений режим адаптації по ОБД? (Газовий блок підкоректовує суміш по корекціях) - якщо так - відключити ту фігню...
Ну ще як варіант- спробуй заглушити трубку від абсорбера ту що в колектор входить...і глянь як буде заводитись
І ще скільки в тебе час вприску по мультиекускану на хх на прогрітій на бензині і на газу?
_________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Вс Окт 11, 2020 18:09 Заголовок сообщения: |
|
|
Сьогодні, після скидання "адаптацій" вчора, теж завелась із 3ї спроби (просто не зхватувала), але теж не троїла.
Температура, перевірив ще раз, по по всіх датчиках в Мультиекускані адекватна.
І коли завелась з 3го разу, одразу ж заглушив. Потім спробував завести - зхватила з 1го разу .Заглушив знову, знову завів - знову з 1го разу. І так 5 разів, всі рази завелась з 1го разу.
При тому що температури по суті точно такі як і були із самого першого разу на початку, коли не зхатувала після ночі простою.
Romko писал(а): | Не почув відповіді чи в газовому блоці включений режим адаптації по ОБД? (Газовий блок підкоректовує суміш по корекціях) - якщо так - відключити ту фігню... |
я не дуже зрозумів де воно в STAG, але думаю, що відключено:
Romko писал(а): |
І ще скільки в тебе час вприску по мультиекускану на хх на прогрітій на бензині і на газу? |
Поки грілась, було майже однаково, а потім розійшлись
на бензині
на газу
а газомізки Стага пишуть(на гарячу): 2.23 на бензі і 2.14 на газу
Romko писал(а): |
Ну ще як варіант- спробуй заглушити трубку від абсорбера ту що в колектор входить...і глянь як буде заводитись |
завтра зранку спробую.. але якшо ти про ту помаранчеву мембрану, що у ньому, то вона ціла і м'якенька була, коли мив його пару тис.км. назад.
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Romko Италоманьячище
Возраст: 42 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Вс Окт 11, 2020 21:47 Заголовок сообщения: |
|
|
В тебе на бензі темп мотора 97 а на газу 88 - зніми при однаковій темп!!
Абсорбер то інша штука синя трубка пластикова, що йде у колектор з під правого крила
_________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Demian Член клуба
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.11.2005 Сообщения: 2392 Откуда: Гостомель
Авто: Fiat Tempra 1.6 '96 > Fiat Bravo '07 Dynamic > Jeep Compass '16 FWD 2.4 AT + Smart Forfour '04 AT 1.5
|
Добавлено: Вс Окт 11, 2020 21:58 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): | В тебе на бензі темп мотора 97 а на газу 88 - зніми при однаковій темп!!
Абсорбер то інша штука синя трубка пластикова, що йде у колектор з під правого крила |
Владелец моего бывшего Бравика вчера заглушил абсорбер. Утром завелся как обычно, раза с энного. Ничего не помогло...
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Romko Италоманьячище
Возраст: 42 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Вс Окт 11, 2020 22:30 Заголовок сообщения: |
|
|
ПС час впорскування не має мінятись взагалі, що на бензі що на газу, мізки мають далі думати що працюють у звичному режимі на бензі...з цього починаються як правило, всі газові настройки, - саме з хх..потім уже налаштовується суміш в русі
_________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Вс Окт 11, 2020 22:40 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): | В тебе на бензі темп мотора 97 а на газу 88 - зніми при однаковій темп!!
Абсорбер то інша штука синя трубка пластикова, що йде у колектор з під правого крила |
я знімав покази в інтервалі 1-2 хвилин, може увімкнувся вентилятор поки стояла на ХХ, я хз.
ого, я такої трубки і не помічав, ок, завтра гляну
Demian писал(а): |
Владелец моего бывшего Бравика вчера заглушил абсорбер. Утром завелся как обычно, раза с энного. Ничего не помогло... |
так він жеж писав, що вже все "порішав" і все супер, все вже працює як годинник
п.с. вже з'являються думки продати накуй це корито і взяти щось нормальне... але спортивний інтерес поки їх відганяє.
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Demian Член клуба
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.11.2005 Сообщения: 2392 Откуда: Гостомель
Авто: Fiat Tempra 1.6 '96 > Fiat Bravo '07 Dynamic > Jeep Compass '16 FWD 2.4 AT + Smart Forfour '04 AT 1.5
|
Добавлено: Вс Окт 11, 2020 23:27 Заголовок сообщения: |
|
|
Ну такое... Вчера встретил бывшего соседа, купил Киа Сид с ГБО. Говорит вспомнил меня, Сид заводился, как мой Бравик. Каждое утро 10 раз... Заглушил абсорбер и стало все гуд. По моей рекомендации вчера заглушили абсорбер на Браво, ничего не произошло...
|
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Пн Окт 12, 2020 20:40 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): | ПС час впорскування не має мінятись взагалі, що на бензі що на газу, мізки мають далі думати що працюють у звичному режимі на бензі...з цього починаються як правило, всі газові настройки, - саме з хх..потім уже налаштовується суміш в русі |
Цікаво чого тоді в газо-мізках вони не змінюються...
Старт:
Момент коли вмикається ГБО
Ну і таймінги газ/бензин
На газу плавно падають до 1.8-1.9
На бензині плавно ростуть до 2.1-2.2
- з цього розумію, що криву газу(зелену) потрібно опускати на графіку, а не пробувати їх об'єднати, як на всіх нормальних авто?...
Цитата: | Абсорбер то інша штукаWink синя трубка пластикова, що йде у колектор з під правого крила |
п.с. Синьої трубки не знайшов. Зправа є 3 чорні, 2 в рампу і 1 кудись за коллектор - може то з адсорбера?
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|