smila
На 120ти сильних моторах t-jet проблем нема, на 150ти сильних ну дуже вже закручений алгоритм
Не тільки на 150, ось навіть тут толкові хлопці пишуть, що проблеми і на 120х турбо-лінеях і навіть на 77х атмосферниках:
https://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=67970
там і паливо міняли і повні баки заправляли і шо тільки не робили, деякі навіть бензонасоси поміняли і т.д... а проблему тим не вирішили геть ніяк. Тільки корекціями
Romko писал(а):
smila
СТАГ)скажу, що зі СТаГом вічні проблеми, - постійно треба підлаштовувати, корекції пливуть
Ні, та тут зрозуміло, що як немає більш за що зачепитись, то залишається тільки Стаг. Стояв би КМЕ який давав таку ж проблему, то був би КМЕ...
Коротше - протічку/травку газу я виключив повністю. Нічого ніде не травить і газ нікуди не потрапляє, щоб зранку мати бензо-газову суміш яка не дає завести.
Залишаються виключно завумні мізки корита, які після їзди на газу, зранку ллють (чи не доливають) бензин не зрозуміло як.
І найцікавіще і найголовніше, що постійно збивало з толку, бо йде до того: щоб зранку завестись нормально - увечері потрібно проїхати на бензині не один десяток км, мінімум 40-50км, а краще 100км, жодного разу не вмикаючи ГБО Тоді проблема пропадає повністю - авто заводиться з 1го разу і без проблем.
А 5-10-15км на бензині - нічого не дають абсолютно, і зранку так само треба маслати стартером і ловити троїння і дим.
Я так розумію, саме для "довготривалої корекції" -якраз і потрібно їздити близко не менше 50, а бажано до 100 км...
Позавчора проїхав на бензині 20 км - вчора зранку завів авто не з 6-7ї спроби, а з 3ї, майже не троїла і диму було менше в 3 рази.
Вчора проїхав на бензині ще 30км і сьогодні машина завелась із 2ї спроби, пару разів чмихнула/тройнула 3-5сек і почала стабільно працювати, диму майже не було.
Ставлю, що завтра взагалі заведу із 1го разу _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
саме прикольне що з багатьох машин зі стагом, проблеми тільки у вас, зпівпадіння? -не думаю. Вам я так розумію, дуже сумно, бо якщо б хотіли вирішити, вже вирішили. Але то не ваш варіант, сім Сторінок "танка з бубном" ...
, хто винен "Олень..."
Згадалося _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
П.С. так ми побачимо якісь цифри нарешті? довготривалу корекцію при їзді на газу? і в якому діапазоні гуляє коротка в режимі спокійної їзди по місту?
Який час впорскування бенз форсунок на ХХ при "газ" ВКЛ\ВИКЛ коли прогріта і на холодну? _________________ Слава Україні!!
manhunt
Так что там как-то писал про лямбду и хороший запуск после её замены? _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
А по поводу " Вам я так розумію, дуже сумно," - перефразируем Остапа Бендера - не делайте выводы, помогите ДЕЛЬНЫМ советом !
А мы, те, у кого есть такая проблема, попробуем то, что вы предложили, и скажем СПАСИБО !
Как то так..
П.С. так ми побачимо якісь цифри нарешті? довготривалу корекцію при їзді на газу? і в якому діапазоні гуляє коротка в режимі спокійної їзди по місту?
Який час впорскування бенз форсунок на ХХ при "газ" ВКЛ\ВИКЛ коли прогріта і на холодну?
так, буду пробувати зняти ці показники... але спочатку потрібно зрозуміти, скільки КМ потрібно проїхати на бензині, а скільки на газу для "вирівнювання" показів... по колись проїхав 40км і почались нормальні старти, а колись і 80км - покращились набагато, але не на 100%.
Зараз я 3й день катаюсь на бензині всього по 20-30км в день, але з кожним днем авто зранку заводиться краще і краще.
Перейду на газ - почнеться зворотній процес і на 5й день я вже буду крутити стартер 5-7 разів і ловити троїння і дим пару хвилин... через це все важко відслідкувати, також ще впливає і погода, бо коли холодає, я так помічаю, що нормальні старти довше приходять в норму(на бензині) або швидше погіршуються (з газом).
smila писал(а):
саме прикольне що з багатьох машин зі стагом, проблеми тільки у вас, зпівпадіння? -не думаю. Вам я так розумію, дуже сумно, бо якщо б хотіли вирішити, вже вирішили. Але то не ваш варіант, сім Сторінок "танка з бубном" ...
, хто винен "Олень..."
так Ви так і не відповіли Romko (і мені), або то я не уважно читав - як багато Стагів Ви поставили на 150-ти сильні t-jet, які не мали жодних проблем із холодним стартом? Які є секрети і нюанси налаштування Стаг на даних моторах?
А проблеми не тільки у нас, безліч схожих тем (і не по 7 сторінок, а по 27), на:
fiatforum.com
fiatclub.by
bravoclub.ru
lpg-forum.pl
і то, це тільки те, що я читав +\-.
І там також багато приколів і жартів, але проблему ніхто толком не вирішив і точно не порекомендував як вирішити, були правда, що писали про якесь часткове вирішення, але як - про це майже нічого від слова взагалі.
Хоттабыч писал(а):
manhunt
Так что там как-то писал про лямбду и хороший запуск после её замены?
Так, я писав, що тоді мабуть доволі чимало поздив на бензині, а потім перемкнув на газ і замінив лямбду (перекатав карти) і зранку запустилось все нормально... подумав, що була проблема тільки в ній, але мабуть то просто корекції перед цим повернулись в норму... хз.
Я зараз так розумію, що довгострокові корекції бензомозку "формуються" за 50-100км пробігу, а може і більше,
також скидання клеми з акумулятора (як на ланосах-авео) їх не "обнуляє" .... може хто знає точно, як воно працює на t-jet-коритах - буду радий почитати.
Александр1840 писал(а):
не делайте выводы, помогите ДЕЛЬНЫМ советом !
А мы, те, у кого есть такая проблема, попробуем то, что вы предложили, и скажем СПАСИБО !
Как то так..
Згоден.
По рекомендації Romko, я нещодавно пів дня читав польський LPG-форум, там теж багато приколів, жартів і різних рекомендацій(від заміни бензину/заправки до заміни лямбд/свічок/форсунок/насосу/редуктора/мізків і т.п., деякі рекомендують замінити автомобіль повністю (здається на Пежо 307, типу він краще за Браво бо без проблем їздить на газу)).
Дехто, хто нібито-то зміг налаштувати, шось писав про корекції двома словами - але конкретитики теж нуль.
Ті хто займаються налаштування ГБО теж написали, що, цитую "потрібна просто дуже добра/точна настройка ГБО і все" і навіть "Dobre to za mało, musi być bardzo dobre..". Але також 5 слів, і нуль рекомендацій і прикладів. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
щоб не катати по 100 км на бензі через Мультиекускан зроби:
-reset self learned functions;
-self adaptation parameters reset;
тоді заведи тачку і дай її прогрітись нормально на хх, потім проїдь 5-10 км в нормальному режимі на бензі (ну щоб трошки в пробці поволочитись і на трасі).. відразу монітор на графіку FRA Factor і DTV1\DTV2 коррекції...
все - в тебе буде чистий бенз блок, адаптований під бензу в баку))...
потім включай газ і дивись що робиться з FRA Factor і DTV1\DTV2 в режимі анологічної їзди на газу
..потім цифри сюди _________________ Слава Україні!!
manhunt Александр1840 Romko
я не встановлюю і навіть не настроюю газ, тому що є люди які займаються цим краще ніж я, я може направити на сто які розуміються на фіатах, тому що вони їх обслуговують і становлюють на них гбо, я не бачив ніодного мотора 150сильного, тому може і не чув про їхню особливість, тому або знімайте газ/становлюйте інші електроніки, або ідьте до інших людей, які розіміються на своїм справі, бо ті хто вас настроював та встановлювали вам газ, не розуміються на цьому як і ви самі, а просто беруть за це гроші, якщо треба по Києву я допоможу, по інших містах, є представники стага шукайте їх на сайті "профігаз", але то всі універсальні солдати, і вони не панацея.
п.с. обидві мої машини викатували на газу на всіх обретах, 4-х дросельну Альфу 33, викатували з широкополосним лямбдо-зондом, якщо авто має хоч якись проблеми з бензином, я не рекомендую взагалі ставити газ, якщо у вас горить чек знімайте нах той газ, бо на нових фіатах при невірних настойках горять клапана, 20-30 тищ і все, нехай щастить вам усім, да прибуде з вами сила _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
проїдь 5-10 км в нормальному режимі на бензі (ну щоб трошки в пробці поволочитись і на трасі).. відразу монітор на графіку FRA Factor і DTV1\DTV2 коррекції..
десь 10 км на бензині (різні режими)
Romko писал(а):
потім включай газ і дивись що робиться з FRA Factor і DTV1\DTV2 в режимі анологічної їзди на газу
десь після 5 км на газу (спокійна їзда)
потім перемкнув на бензин, загнав у гараж, і знову скинув адаптації...
smila писал(а):
якщо авто має хоч якись проблеми з бензином, я не рекомендую взагалі ставити газ,
якщо у вас горить чек знімайте нах той газ
проблеми із бензином були пару разів, коли був дуже старий і дешевий бензин у баку..
чеків не було жодного разу з моменту покупки авто (лампу "чек-еннджін" тестував Мультіекусканом - працює.)
smila писал(а):
я можу направити на сто які розуміються на фіатах, тому що вони їх обслуговують і становлюють на них гбо
нехай щастить вам усім, да прибуде з вами сила
Ще трохи пограюсь, заберу гроші від свого ГБО-шіка і зганяю на СТО по вашим рекомендаціям.
п.с. а що скажеш про мережу "Время газа".. бо відгуки по інтернетам ну дуже хороші... може загнати їм фіата Спорт, щоб обломились? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
manhunt
корекції скинув - сьогодні заведеться без проблем -ну але ти ж не будеш кожен раз так робити)))
в ідеалі FRA має бути 1ця а DTV "0" - що видно в тебе на першому скріні...
далі можна побачити, що навіть після незначної їзди на газу, що FRA, що DTV1 в тебе мальохо поповзли вверх (хоча то зовсім не критично ті десятки і соті).. спробуй покататись десь зо 50-100 км на газу і чекни їх
(корекції в +сах = бідна суміш) _________________ Слава Україні!!
vitalle писал:
"говорят что когда стрелка бенз на месте, а километраж идет, комп не понимает и начинает при заводке уходить от шаблона."
Оказывается есть приблуды, что решают эту проблему. Только что подсказал человек, не имеющий никакого отношения к этому !
Пример, не реклама, для разных авто - разные: Эмулятор уровня бензина LPGTECH (EmuTECH Pb-Level-02)
Может такую штуку продвинутые ГБОшники ставят чтобы всё работало? НЕ ВЕРЮ, что наша проблема есть на всех машинках с газом (таких как у нас) !!
Что думаете ?
я можу направити на сто які розуміються на фіатах, тому що вони їх обслуговують і становлюють на них гбо
нехай щастить вам усім, да прибуде з вами сила
Ще трохи пограюсь, заберу гроші від свого ГБО-шіка і зганяю на СТО по вашим рекомендаціям.
п.с. а що скажеш про мережу "Время газа".. бо відгуки по інтернетам ну дуже хороші... може загнати їм фіата Спорт, щоб обломились?
скажу шо дуже погана мережа,ставлять все подешевше, деруть гроші та раззувають клієнтів) але якщо хотече обломити то загоніть) _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
manhunt
корекції скинув - сьогодні заведеться без проблем -ну але ти ж не будеш кожен раз так робити)))
в ідеалі FRA має бути 1ця а DTV "0" - що видно в тебе на першому скріні...
далі можна побачити, що навіть після незначної їзди на газу, що FRA, що DTV1 в тебе мальохо поповзли вверх (хоча то зовсім не критично ті десятки і соті).. спробуй покататись десь зо 50-100 км на газу і чекни їх
(корекції в +сах = бідна суміш)
Не завелась с**а без проблем, 1й раз крутив стартером сек 4-5, нуль повний, 2й раз на 3-4 сек схватила і заглохла. На 3й раз тільки завелась, пару разів тройнула, потім сама газнула і тільки тоді вже стабільний прогрівочний ХХ.. Це звичайно ж не заводка із 7-8го разу і 5ма заглоханнями і хмарою диму, як після ГБО... але і не "без проблем" .
..доберусь до ноута, та передивлюсь ще уважніше температури датчиків - після простою.. може вони мізкам ще додають якусь брехеньку, бо вчора слідкував тільки за корекціями, щоб їх пофоткати, а на температури взагалі не звернув уваги... а тут тільки що уважніше глянув на скріншот:
manhunt писал(а):
одразу як скинув:
шось не дофіга градусів для двигуна, який тільки-но завівся після простою 12 годин при температурах близько +15С ?
п.с. я так розумію це ж той датчик, що стоїть у термостаті (він же показує і на приборку?), він має впливати на утворення суміші при старті, чи тільки датчик темп. повітря?
smila писал(а):
скажу шо дуже погана мережа,ставлять все подешевше, деруть гроші та раззувають клієнтів) але якщо хотече обломити то загоніть)
ага, цікавить 2га причина _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме