Хто казав, шо А-меги нема в продажу? Сьогодні бачив в Йопіцентрі, повно, всього 1800 з копійками за 60-ку! Правда, лейба таки не по хвеншую- наліпка, а не шовкографія.
Теж усюди багато з наклейками,правда 5-та модель,собі брав 7-му-шовкографія.
Треба пробувати.Купляти інший не має бажання,буде час з своїм по граюся.Зараз стоїть на пристрої Мутла,вже скоро доба,1\20А 15,8В,по троху кипить(розчин потемнів,щільність ледь-ледь піднялася,залишок ще не перевіряв ),на воді ще не пробував,але думаю теж піде ї з 1\20А.
В знайомого знайшо зарядний,саморобний(ще тіх часів кілограм 15 вага),вчора перевіряв,до 10А(20в) на виході (сила регулюється як схочеш),ото БОМБА,можна гратися,осталося тільки час знайти.
Шото я не понял: тут за батарейки разговор или зарядные обсуждаем?
Определитесь уже. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Дивно, що новий сзон аккумуляторів вже почався, а тему досі ні хто не обновив )
Нарешті моя ІСТА, бородатого 10 року виробництва (побачив на корпусі), відмовилася заводити авто після кількох днів простою у мороз. Очікувано. Тож сяк-так підзарядив заслужений акум узятою у сусіда зарядкою, насилу завівся, та вирушив в магазин за новим.
Хотів узяти таку саму ІСТУ Стандарт. Та продавець у магазині (База Автозвуку) наполегливо не радив, розповідаючі що Іста "вже не торт", і як у неї багато тепер браку. Натомість із альтернатив порадив за ті самі гроші узяти акумулятор Moratti.
Повівся. Узяв. Підкупили не тільки поради продавця, а йнебачена гарантія - аж 3 роки.
А от тепер щось гризуть мене сумніви. По перше, цей Moratti на папері має на 10% більшу ємність, та значно потужніший пусковий струм ніж ІСТА, але при цьому він компактніший по висоті, і дещо легший.
По друге, знайшов дуже багато фейкових рекламних типу відгуків у мережі. Натомість у справжніх відгуках часто розповідають про сильне просадження напруги під навантаженням. Що до терміну роботи цих аккумуляторів, внятних відгуків не знайшов.
От же, друзі, хто мав досвід з цими акумуляторами Moratti ? Поділіться.
Бо маю великі сумніви, чи не поїхати в магазин, не поміняти його на ІСТА.
На сьогодні не погано себе зарекомендував Forse,Westa-це з Вітчизняного.
Якщо з імпортного-Topla,Exide.
По пусковому струму не має різниці,це дуже упосередкована величина й до запуску ДВЗ не має відношення,важлива цифра Аг.Перевірити можна тільки маючи пристрій,або калькулятор,мультиметр,таймер й т.п.Найдоцільніший вибір АКБ-це по вазі,чим важчий-тим надійніший та потужніший.На довговічнність впливає технологія виробництва,але ті що довго живуть-зараз не випускають,це сурьмянна технологія,можна брати гібридну,тільки на залишках-АКБ A-MEGA,а усі інші кальцієві,то таке 3-4 роки й на смітник.
...По пусковому струму не має різниці,це дуже упосередкована величина...(с)- золоті слова, тільки мало хто слухає та читає. Ну то таке, ментальнсть йому назва. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
На сьогодні не погано себе зарекомендував Forse,Westa-це з Вітчизняного.
Якщо з імпортного-Topla,Exide.
По пусковому струму не має різниці,це дуже упосередкована величина й до запуску ДВЗ не має відношення,важлива цифра Аг.Перевірити можна тільки маючи пристрій,або калькулятор,мультиметр,таймер й т.п.Найдоцільніший вибір АКБ-це по вазі,чим важчий-тим надійніший та потужніший.На довговічнність впливає технологія виробництва,але ті що довго живуть-зараз не випускають,це сурьмянна технологія,можна брати гібридну,тільки на залишках-АКБ A-MEGA,а усі інші кальцієві,то таке 3-4 роки й на смітник.
Ну Форсе це і є Веста. З Істою вони завжди були прямі конкуренти, та Іста вважалася краще.
Кальцієва Іста - 7 років інтенсивної експлуатації. Що я робив не так?
+!
Минулий був , добре себе показав, і новий знов ексайд взяв трохи потужніший відповідно і важчий - і це добре, головне в нуль не розряджати бо сучасним акумам це дуже знижує ресурс .
Кантора в нас не дуже відома але це і добре, бренд дуже давній і має багато патентів , кому цікаво загугліть.
На сьогодні не погано себе зарекомендував Forse,Westa-це з Вітчизняного.
Якщо з імпортного-Topla,Exide.
Topla=TAB
еще стоит обратить внимание на ENERGIZER и GIGAWATT _________________ Автозапчасти к иномаркам:
-
-
(098) 610-60-33 (viber) , с 9.30 до 17.30 пн-пт
Дивно, що новий сзон аккумуляторів вже почався, а тему досі ні хто не обновив )
Нарешті моя ІСТА, бородатого 10 року виробництва (побачив на корпусі), відмовилася заводити авто після кількох днів простою у мороз. Очікувано. Тож сяк-так підзарядив заслужений акум узятою у сусіда зарядкою, насилу завівся, та вирушив в магазин за новим.
Хотів узяти таку саму ІСТУ Стандарт. Та продавець у магазині (База Автозвуку) наполегливо не радив, розповідаючі що Іста "вже не торт", і як у неї багато тепер браку. Натомість із альтернатив порадив за ті самі гроші узяти акумулятор Moratti.
Повівся. Узяв. Підкупили не тільки поради продавця, а йнебачена гарантія - аж 3 роки.
А от тепер щось гризуть мене сумніви. По перше, цей Moratti на папері має на 10% більшу ємність, та значно потужніший пусковий струм ніж ІСТА, але при цьому він компактніший по висоті, і дещо легший.
По друге, знайшов дуже багато фейкових рекламних типу відгуків у мережі. Натомість у справжніх відгуках часто розповідають про сильне просадження напруги під навантаженням. Що до терміну роботи цих аккумуляторів, внятних відгуків не знайшов.
От же, друзі, хто мав досвід з цими акумуляторами Moratti ? Поділіться.
Бо маю великі сумніви, чи не поїхати в магазин, не поміняти його на ІСТА.
_________________ не надо "змінювати країну"
НАЧНИ МЕНЯТЬСЯ САМ
Johnsons Controls Autobatterie GmbH & Co. KGaA
в Чехии на одном заводе с Бошем и Вартой _________________ Автозапчасти к иномаркам:
-
-
(098) 610-60-33 (viber) , с 9.30 до 17.30 пн-пт
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме