Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.10.2006 Сообщения: 94 Откуда: Киев
Авто: Fiat Doblo 1.3 multijet +AR155 2.0TS
Добавлено: Сб Мар 25, 2023 23:04 Заголовок сообщения: Заміна помпи на 155, 2.0ТС
Бажаю здоро'вя шановні.
Викотив альфу з гаража. Довго стояла. Короче, завелась без проблем (доречі років 6-7 не заводив), але вияснив що посипалась крильчатка помпи. Тягнути до Хотабича не варіант авто за 150км, та ще й через весь Київ їхати. Буду пробувати сам замінити.
Питання, які виникли
1. Максим ще запчастини продає?))
2. Помпу якого виробника?
3. Ремінь з роликамі пробігли не більше 10 тис, але простояли років так 8-9, міняти? Все рівно їх знімати
По інструменту - кондуктора що продаються 12-15уе, можна використовувати, чи єрунда?
Кришку головки прикручено, я так нагуглив - болтами з профілем RIBE, який номер цього профілю головки/насадки
Які там ще "засади" можуть бути по ключах, а то в селі їх взяти немає де, бажано привезти з собою.
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25238 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
Добавлено: Вс Мар 26, 2023 08:39 Заголовок сообщения:
=BulleT=
Кришка клапанів? Не згадаю напам'ять який там номер Ribe-cv, 6 чи 7. Маю набір, він в Києві лежить зараз, на Подолі.
Ременя однозначно міняти, задовго простояв, можуть бути неприємності.
Стосовно ціни на фіксатори важко сказати, чи розглядаєш лише пару бірюзових - тоді $15 норм ціна, чи набір у пластикову кейсі - тоді мало би коштувати $40+. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Возраст: 42 Знак зодиака: Зарегистрирован: 28.04.2007 Сообщения: 3484 Откуда: Кийив
Авто: Джульєтта Т-джета
Добавлено: Вс Мар 26, 2023 22:22 Заголовок сообщения:
1. Якщо Максим на золочівській то так
2. Я брав би за смаком)
3. Міняти _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.10.2006 Сообщения: 94 Откуда: Киев
Авто: Fiat Doblo 1.3 multijet +AR155 2.0TS
Добавлено: Пн Мар 27, 2023 14:23 Заголовок сообщения:
CreAtoR писал(а):
=BulleT=
Кришка клапанів? Не згадаю напам'ять який там номер Ribe-cv, 6 чи 7. Маю набір, він в Києві лежить зараз, на Подолі.
Ременя однозначно міняти, задовго простояв, можуть бути неприємності.
Стосовно ціни на фіксатори важко сказати, чи розглядаєш лише пару бірюзових - тоді $15 норм ціна, чи набір у пластикову кейсі - тоді мало би коштувати $40+.
Так, клапанів. За розміри головок дякую, прикуплю обидві.
По ременю - зрозумів. Міняти, значить міняти
Так, кондуктора - бірюзові, на 2 літровий ТС.
Дякую за допомогу
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.10.2006 Сообщения: 94 Откуда: Киев
Авто: Fiat Doblo 1.3 multijet +AR155 2.0TS
Добавлено: Пн Мар 27, 2023 14:36 Заголовок сообщения:
Товариство приговорило ремінь. А я якраз на ньому хотів єкономить)))
Буду писати тут, щоб не забути
-заміна помпи
-заміна ремня ГРМ, ролік залишаю старий
-зеркало водія - зможу розібрати - спробую пропаяти (зварити) припоєм по алюмінію. Можливо попробую єлектродом по алюмінію.
Ручка пасажира - пробувати клеїти єбоксіткою.
Ну і на подальше майбутнє - знімати піддон, замінити прокладку та нарізати різьбу під болт (злив мастила)
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Пн Мар 27, 2023 17:47 Заголовок сообщения:
Єбоксідка не все клеїть, в т.ч. поліпропілени, з яких зроблено половину, якшо не більше, деталей авти.
Ролік шумить, люфт є? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.05.2007 Сообщения: 4596 Откуда: Хмельницкий
Авто: Был Типа Фиат 2.0 i.e. 8v, теперь Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0i l6 1994г.в.
Добавлено: Пн Мар 27, 2023 21:55 Заголовок сообщения:
=BulleT= писал(а):
Ручка пасажира - пробувати клеїти єбоксіткою.
Дурна справа.
Епоксідна смола не клеїть АБС-пластики, поліпропілен і тому подібні.
Є поліефірна смола, яка спеціально зроблена для ремонту АБС-пластику, але я такою не користувався і щось сумніваюсь, що вона зможе надійно склеїти.
Таке тільки паяти. Можна склотканину впаяти в пластик.
Або як варіант, суперклей+сода
Возраст: 56 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.03.2006 Сообщения: 7609 Откуда: г.Харьков
Авто: 155 1993г.в. + Джульетта 1984г.в.
Добавлено: Пн Мар 27, 2023 23:11 Заголовок сообщения:
зеркало сварить не получится, там силумин а не аллюминий,
в остальном полиуретановій герметик, "крокодил" например, в помощь.
а что за "бирюзовіе" кондукторы? на цепь тоже подойдут? _________________ лучше с другом потерять чем с дураком найти
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.10.2006 Сообщения: 94 Откуда: Киев
Авто: Fiat Doblo 1.3 multijet +AR155 2.0TS
Добавлено: Вт Мар 28, 2023 12:42 Заголовок сообщения:
A-Lex писал(а):
=BulleT= писал(а):
Ручка пасажира - пробувати клеїти єбоксіткою.
Дурна справа.
Епоксідна смола не клеїть АБС-пластики, поліпропілен і тому подібні.
Є поліефірна смола, яка спеціально зроблена для ремонту АБС-пластику, але я такою не користувався і щось сумніваюсь, що вона зможе надійно склеїти.
Таке тільки паяти. Можна склотканину впаяти в пластик.
Або як варіант, суперклей+сода
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.10.2006 Сообщения: 2267 Откуда: Днепр
Авто: был UNO 1,4ies, Tempra 1,6ie, теперь Stilo 1,6
Добавлено: Вт Мар 28, 2023 16:07 Заголовок сообщения:
DIN писал(а):
зеркало сварить не получится, там силумин а не аллюминий
Та ні, сілумін, якшо він ливарним шляхом зроблен, як раз дуже гарно вариться, пресований порошковий трішки гірше, а от ЦАМ практично не вариться.
Так шо спробуй, тільки під різні марки люмінія різна варильна дротина повинна бути.
приблизно загальна інфа, почитай що вариться, а що ні, сілумін це 4 - та серія https://aluminium-guide.com/svarivaemye-i-nesvarivaemye-alyuminievye-splavy/
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Вт Мар 28, 2023 16:25 Заголовок сообщения:
Силумін, як і алюміній зараз і давно дуже всякий, особливо зараз, в епоху збирання всякого сміття, з якого його роблять. Колись довелось впертись в проблему зварювання профілів з того, що робили в Броварах і в Туреції. Перший був трохи страшніший по обробці, ніж другий- гарний і блискучий, але нормально варився, і геть не варився турецький.
Аналогічно були і з силумінами, чавуном. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.10.2006 Сообщения: 94 Откуда: Киев
Авто: Fiat Doblo 1.3 multijet +AR155 2.0TS
Добавлено: Вт Мар 28, 2023 17:08 Заголовок сообщения:
Чавун варив єлектродом (губки до тисків) з прогрівам, отпуском, але все ж тріщина одна є. Але тримаються. А з алюмінієм простіше, приходилося і приходиться паяти алюмінієві трубки в холодильних системах, є інструмент. Попробовать можна, в лоб за помилку ніхто не дасть))
По ручці є питання. Я так думав, що ручка теж силумінева, чи з чого вона?
І чи можна, допустим, актуатор (такий як на ЦЗ) - примастирити на тягу відкриття двері. Можна було б його запаралелити з відмиканням ЦЗ, щоб лишній раз ручку не дьоргати?
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме