Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Жутко троит Linea 1.4 350 A 1000 на бензине и на ГБО
На страницу Пред.  1, 2
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Brava, FIAT Bravo, FIAT Marea, FIAT Linea
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
4poli
Италофан


Италофан

Возраст: 34
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 18.07.2018
Сообщения: 165
Откуда: Днепр

Авто: Fiat Punto

СообщениеДобавлено: Сб Янв 29, 2022 12:03    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Romko писал(а):
Книголюб писал(а):
Короче ответ простой: не нужно было дросельную заслонку шевелить руками без снятой клеммы.


100 раз так робив на тому моторі, коли чистив вентиляцію картера і дросель заодно - і ніколи не бачив такого як на відео Smile

Аналогично. Впервые вижу такие проблемы.. но видимо, чтобы их избежать - действительно лучше снять клемму.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17205
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Сб Янв 29, 2022 12:19    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Всі напруги на деталях педалі і приводі ДЗ повинні зніматися після повороту КЗ в ноль, але таки береженого бог береже, казала монашка- клему краще зняти.
...Короче ответ простой: не нужно было дросельную заслонку шевелить руками без снятой клеммы...(с) як би ви не шевелили, ел. двигун з редуктором і потенціометрами звязані без люфтів і нічого смертельного тут нема. Тому і не ясно, кого і чому треба вчити.
Це в деяких дрос. вузлах і версіях ПО ЕБУ, де ДПДЗ може мати деякий люфт відносно вала ДЗ, треба вчити парочку працювати правильно.

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Friend
Amico


Amico

Возраст: 40
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 05.09.2013
Сообщения: 38
Откуда: Кривой рог

Авто: Fiat Linea 2013

СообщениеДобавлено: Пн Июл 31, 2023 00:24    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Послухайте мою історію може комусь знадобиться. Здавалось нічого не предвіщало біди, вирушили у мандрівку. Заправив газ до повного, та бензин. Проїхавши 300км двигун почав страшно трохи при наборі звише 2500 оборотів на обох видах палива. Допомогло, зняття клеми на декілька секунд. Поєксперементувавши, я зрозумів що це проблема з газом. Весь останній час мандрівки їздив на бензині. Вдома, виявилось, проблема з фільтрами газовими. Замінив, все ок. Через якийсь час знову почало трохи, і почалося це в дощ. Але скидання клеми не допомогло. Діагностика показала напрямок пошуку. Замінив форсунку в третьому целіндрі все стабілізовалося. І ось знову троїть але без появи помилки. Замовив нові свічки, не вгадав. Вирішив подивитись на форсунки. І виявилось на першому ж, дрібний бруд, як пил. Шок, як. Поясню. З ої сторони де йде вприск. І таке на всіх чотирех. Витер. Робота двигуна стабілізувалась. Ось так.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Stan
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 09.05.2009
Сообщения: 3206
Откуда: ЗСУ

Авто: Opel Vectra C 2.2 restyle

СообщениеДобавлено: Ср Авг 02, 2023 12:47    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
А чому і що там треба вчити?

Якщо авто на кан-шині (не знаю, як там Лінеа влаштована), то там на кожному девайсі або блок керування або ще якась приблуда... і все це потрібно відшивати/пришивати, адаптувати... здається, ніби, гемор, але штука крута і дуже допомагає при ремонтах або збагаченню комплектації...
Наприклад, Альфа 159, Брера, Спайдер і нова Фіат Крома побудовані на базі Opel Vectra C... і от у Вектри не достатньо просто щось зняти... наприклад дисплей і магнітолу... на іншому авто працювати не буде... потрібно відшити спочатку, а на новому авто пришити... так само і дросельна заслонка... якщо вона електронна, то то є блок дроссельної заслонки... якщо його помити - то вже потрібно буде адаптувати, бо параметри ходу зміняться

_________________
Opel Vectra C 2.2 (були: Opel Omega B, Opel Vectra B, Opel Omega A, Opel Kadett E, Opel Kadett E, Fiat Regata 75 i.e.)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Friend
Amico


Amico

Возраст: 40
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 05.09.2013
Сообщения: 38
Откуда: Кривой рог

Авто: Fiat Linea 2013

СообщениеДобавлено: Вт Дек 05, 2023 14:04    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Катушка за заміни
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Brava, FIAT Bravo, FIAT Marea, FIAT Linea Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2
Страница 2 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу