Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

дійшла моя черга: хєлп мі, пліз!
На страницу 1, 2, 3  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Fiorino, FIAT QUBO
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
borel1990
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 57
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 13.01.2013
Сообщения: 4497
Откуда: Вільногірськ, Дніпропетр.обл.

Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 00:32    Заголовок сообщения: дійшла моя черга: хєлп мі, пліз! Ответить с цитатой

Зазвичай у мене досить одноманітний шлях: дім - робота - дім. Плече у 10км. Друга-третя швидкість, максимум 50 км/год, 10 хвилин. Термостат навіть не встигає вийти на робочу температуру. Через це сажовик самостійно не прочищається. Періодично, один раз на місяць, на панелі з`являється сигнал, я виїжджаю за місто, 3-я швидкість, 3000 об/хв, через 5-7 хвилин сажовик прочищається за 15-20 секунд. Всі задоволені та бадьорі. Але останні три місяці теж десь раз на місяць сажовик починає прочищатися через 2-3 хвилини після рушання з місця вже на 2-й швидкості та на 1500-2000 об/хв. Знову ж таки 15-20 секунд, білий дим, потім знову все гаразд. Навіть, якщо я в цей момент зупиню машину, дим все одно йде ті ж самі 15-20 секунд. Це викликало у мене подив, але якось не напрягало: машинка їде, сигналів про негаразди немає, чого ще тобі?

Сьогодні знову сталося: рушаю з місця після прогріву двигуна хвилин 10 (так сталося що обмерзло скло зсередини авто, довелося прогрівати), через 300-400м починає валити білий дим, ті ж самі 15-20 секунд, потім авто їде як зазвичай. Але через 8-9км на панелі запалюється сигнал масльонки. До стоянки залишалось 500-600м, вирішив доїхати на малих обертах. Доїхав, заглушив, почекав, заміряв рівень масла - на щупі масла не було. Я останні три місяці, каюсь, рівень масла не перевіряв. Звик, що машинка масло не під`їдає. Сходив за маслом, влив 1,0л, почекав - на щупі - середина між рівнями. Знову завів авто - сигнал масльонки знову зігрів мені душу. Заглушив. Ніч, мороз, п`ятниця - сил вже не було.

Цілком можливо, що білий дим та зниження рівня масла - збіг, тим більше, що дим був білий, красивий та смердючий як зазвичай з сажовика, з горілим маслом не сплутаєш. Також можливо, що повторний сигнал масльонки після доливання масла - це результат алгоритму роботи ЕБУ, яке мені може кілька разів нагадувати про косяк, що стався нещодавно. Але чуйка мені підказує, що то все не з моїм щастям.

Що з цього приводу думають фахівці? Жбурляйте в мене вашими теоріями, не соромтесь. Very Happy

_________________
Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Taras_Potatos
Рулевой филиала


Рулевой филиала

Возраст: 46
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 24.07.2006
Сообщения: 22630
Откуда: м. Львів

Авто: Fiat Punto HGT

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 01:38    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Мастила знизу двигуна/ на днищі немає?
Може сапун замерз.
Але це не пояснє сигналізацю про низький тиск мастила.

_________________
This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.

/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
borel1990
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 57
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 13.01.2013
Сообщения: 4497
Откуда: Вільногірськ, Дніпропетр.обл.

Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 10:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ні, підтікання масла під машиною не було. Навіть якщо сапун й замерз, то 10 хвилинне прогрівання двигуна на холостих обертах мало б його розморозити.
Спробую скинути клему АБ, можливо, помилка пропаде.

_________________
Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
zbuduna
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 32
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 26.02.2011
Сообщения: 4373
Откуда: Рiвне

Авто: Subaru Forester

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 11:53    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Хірургічне втручання з подальшим відшиванням частково вирішить проблему Laughing
_________________
Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Хоттабыч
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 58
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 25.04.2008
Сообщения: 12017
Откуда: Киев, Соломенка

Авто: Fiat Fiorino 1.3mjtd, ранее Tipo 1.6 MI

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 12:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

zbuduna
Частково - так. Але добавить серйозних через деякий час
borel1990
Щось мені підсказує про завислий клапан EGR

_________________
СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Rolik
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 29.11.2009
Сообщения: 13135
Откуда: Ровно

Авто: інше)

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 12:59    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Хоттабыч писал(а):

Щось мені підсказує про завислий клапан EGR


+
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение AIM Address
borel1990
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 57
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 13.01.2013
Сообщения: 4497
Откуда: Вільногірськ, Дніпропетр.обл.

Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 13:01    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

zbuduna
маєш на увазі вирізати сажовик к ...ням? Є така думка, ця процедура неминуча, це тільки питання часу.

Хоттабыч
Якщо це таки EGR, то які мої подальші дії? Просвіти, будь ласка.
А ще, про які серйозні проблеми після демонтажу сажовика ти згадував? Для мене це темний ліс.
"Памєдлєнєєєєєє, я запісую..." (с)

_________________
Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
borel1990
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 57
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 13.01.2013
Сообщения: 4497
Откуда: Вільногірськ, Дніпропетр.обл.

Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 13:17    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Я тут трохи подумав з приводу зависшого клапану EGR.

Якщо припустити, що клапан таки завис, то тоді, кожного разу після запуску двигуна, буде відбуватися очищення сажовика. Але в моєму авто трохи не так. Очищення сажовика після запуска двигуна відбувається рідко, приблизно раз на місяць. І відбувається це в останні три - чотири місяці. В цей же час інших випадків очищення сажовика не було, як не було й сигналізації про таку необхідність. Просто тепер сажовик очищається при значно меншій температурі та інтенсивності вихлопних газів. І це не влітку, а якраз узимку. І очищається ще до появи сигналізації про забитий сажовик.

Можливо, я не вірно уявляю роботу клапану. То поправте, будь ласка.

_________________
Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Rolik
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 29.11.2009
Сообщения: 13135
Откуда: Ровно

Авто: інше)

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 14:03    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

В мене коли сажовий почав глючити то вже процес цей постійно тільки ішов в сторону забивання, пропалювання (тіпа чистка на сто нікуди не їдучи) тільки витрачання в нікуди бабла, і доїздився до того аж до того що почала глохнути. Також були думки що це зашкодить коли виріжеш... але другий рік їжу і все норм. Не знаю чи промивки щось дають, якщо такий режим їзди і модель машини дозволяє і це перевірено іншими що можна вирізати з подальшою перепрошивкою і мабуть заглушкою на егр то я б видаляв би.
Заняло все дві год.: заїхав на глушники там вирізали і вистукали все, ще й здав їм відразу за 50 у.е. сажовий з кат-ом (можна самому здати, в неті є багато точок хто приймає), потім відразу поїхав щоб перепрошили (30 хв) і все. А , і вставили заглушку в егр (пластина стальна з нержавійки пару мм, можна вирізати самому а можна готову купити).
Найдорожчою була прошивка в цьому.
Порахуй скільки мабуть вже витратив на діагностики і "катання" по трасі... можливо краще раз принципово все рихтанути і далі спокійно кататись... Razz


Последний раз редактировалось: Rolik (Сб Фев 06, 2021 14:11), всего редактировалось 4 раз(а)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение AIM Address
zbuduna
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 32
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 26.02.2011
Сообщения: 4373
Откуда: Рiвне

Авто: Subaru Forester

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 14:05    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Хоттабыч писал(а):
zbuduna
Частково - так. Але добавить серйозних через деякий час
borel1990
Щось мені підсказує про завислий клапан EGR

Я тому й кажу, частково))))
Після вирізання сажевого для турбіни не буде підпору вихлопних газів, що трохи вплине на її ресурс. Недарма, реставратори турбін не дають на них гарантії, якщо сажевий вирізаний там, де він має бути. Exclamation
borel1990
Якби клапан завис у відкритому положенні, то б пропала тяга, і відразу б помилка вискочила.
Я викидав екологію з таких двигунів, то недорого. Дорожче прошити НБУ.

_________________
Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
borel1990
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 57
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 13.01.2013
Сообщения: 4497
Откуда: Вільногірськ, Дніпропетр.обл.

Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 14:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Нехай Хоттабыч мене поправить, але я зустрічав інформацію що саме на моїй моделі авто перепрошивки ЕБУ не потрібно. Начебто датчик тиску газів стоїть тільки після сажовика та діє тільки на сигнальне оповіщення.

Якщо це так, то можна обійтися малою кров`ю. Але все-таки хотілося б дотягнути до весняного тепла. Воно якось веселіше.

Тільки но повернувся від авто. Зкидав клему з АБ, перевірив рівень масла - з учорашнього дня нічого не змінилося. Запускається двигун рівно, робить рівно, оберти 850-900, як завжди. Але масльонка таки миготить. Прогрівати авто до можливого (або неможливого) самоочищення сажовика не став - тиску масла ж таки замало (або зовсім немає). Спробую замінити фільтр масла. Піду по шляху найменшого опору.

_________________
Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8232
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 15:22    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Вибачаюсь розтолкуйте.
(цікавлюсь просто для розуміння) Embarassed
Як тиск местила пов'язаний з EGR та сажовим.?

Чи це просто захист від "дурня"
Фактично тиск Е а мізки кажуть стій Wink бо е несправність.

_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
zbuduna
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 32
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 26.02.2011
Сообщения: 4373
Откуда: Рiвне

Авто: Subaru Forester

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 17:53    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Тиск то напряму з DPF не зв'язаний а от рівень мастила - так.
З забитим сажевим є підпір вихлопу.
А йому кудись діватися треба
Трохи в картер, трохи в єгр.
А там на впуск, згоряє не все, і ще більше забиває.
Сажеві фільтри, які були забиті мастилом найгірше вимиваються. І ціна на їх мийку фактично в півтора рази вища.

_________________
Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
zbuduna
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 32
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 26.02.2011
Сообщения: 4373
Откуда: Рiвне

Авто: Subaru Forester

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 17:56    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

borel1990
Шлях найменшого опору, це заміряти тиск мастила.
Потім до компутора.

_________________
Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Хоттабыч
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 58
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 25.04.2008
Сообщения: 12017
Откуда: Киев, Соломенка

Авто: Fiat Fiorino 1.3mjtd, ранее Tipo 1.6 MI

СообщениеДобавлено: Сб Фев 06, 2021 18:08    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

zbuduna писал(а):
borel1990
Шлях найменшого опору, це заміряти тиск мастила.
Потім до компутора.

+ механічним манометром

_________________
СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Fiorino, FIAT QUBO Часовой пояс: GMT + 3
На страницу 1, 2, 3  След.
Страница 1 из 3

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу