Зазвичай у мене досить одноманітний шлях: дім - робота - дім. Плече у 10км. Друга-третя швидкість, максимум 50 км/год, 10 хвилин. Термостат навіть не встигає вийти на робочу температуру. Через це сажовик самостійно не прочищається. Періодично, один раз на місяць, на панелі з`являється сигнал, я виїжджаю за місто, 3-я швидкість, 3000 об/хв, через 5-7 хвилин сажовик прочищається за 15-20 секунд. Всі задоволені та бадьорі. Але останні три місяці теж десь раз на місяць сажовик починає прочищатися через 2-3 хвилини після рушання з місця вже на 2-й швидкості та на 1500-2000 об/хв. Знову ж таки 15-20 секунд, білий дим, потім знову все гаразд. Навіть, якщо я в цей момент зупиню машину, дим все одно йде ті ж самі 15-20 секунд. Це викликало у мене подив, але якось не напрягало: машинка їде, сигналів про негаразди немає, чого ще тобі?
Сьогодні знову сталося: рушаю з місця після прогріву двигуна хвилин 10 (так сталося що обмерзло скло зсередини авто, довелося прогрівати), через 300-400м починає валити білий дим, ті ж самі 15-20 секунд, потім авто їде як зазвичай. Але через 8-9км на панелі запалюється сигнал масльонки. До стоянки залишалось 500-600м, вирішив доїхати на малих обертах. Доїхав, заглушив, почекав, заміряв рівень масла - на щупі масла не було. Я останні три місяці, каюсь, рівень масла не перевіряв. Звик, що машинка масло не під`їдає. Сходив за маслом, влив 1,0л, почекав - на щупі - середина між рівнями. Знову завів авто - сигнал масльонки знову зігрів мені душу. Заглушив. Ніч, мороз, п`ятниця - сил вже не було.
Цілком можливо, що білий дим та зниження рівня масла - збіг, тим більше, що дим був білий, красивий та смердючий як зазвичай з сажовика, з горілим маслом не сплутаєш. Також можливо, що повторний сигнал масльонки після доливання масла - це результат алгоритму роботи ЕБУ, яке мені може кілька разів нагадувати про косяк, що стався нещодавно. Але чуйка мені підказує, що то все не з моїм щастям.
Що з цього приводу думають фахівці? Жбурляйте в мене вашими теоріями, не соромтесь. _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Мастила знизу двигуна/ на днищі немає?
Може сапун замерз.
Але це не пояснє сигналізацю про низький тиск мастила. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Ні, підтікання масла під машиною не було. Навіть якщо сапун й замерз, то 10 хвилинне прогрівання двигуна на холостих обертах мало б його розморозити.
Спробую скинути клему АБ, можливо, помилка пропаде. _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
zbuduna
Частково - так. Але добавить серйозних через деякий час
borel1990
Щось мені підсказує про завислий клапан EGR _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
zbuduna
маєш на увазі вирізати сажовик к ...ням? Є така думка, ця процедура неминуча, це тільки питання часу.
Хоттабыч
Якщо це таки EGR, то які мої подальші дії? Просвіти, будь ласка.
А ще, про які серйозні проблеми після демонтажу сажовика ти згадував? Для мене це темний ліс.
"Памєдлєнєєєєєє, я запісую..." (с) _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Я тут трохи подумав з приводу зависшого клапану EGR.
Якщо припустити, що клапан таки завис, то тоді, кожного разу після запуску двигуна, буде відбуватися очищення сажовика. Але в моєму авто трохи не так. Очищення сажовика після запуска двигуна відбувається рідко, приблизно раз на місяць. І відбувається це в останні три - чотири місяці. В цей же час інших випадків очищення сажовика не було, як не було й сигналізації про таку необхідність. Просто тепер сажовик очищається при значно меншій температурі та інтенсивності вихлопних газів. І це не влітку, а якраз узимку. І очищається ще до появи сигналізації про забитий сажовик.
Можливо, я не вірно уявляю роботу клапану. То поправте, будь ласка. _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
В мене коли сажовий почав глючити то вже процес цей постійно тільки ішов в сторону забивання, пропалювання (тіпа чистка на сто нікуди не їдучи) тільки витрачання в нікуди бабла, і доїздився до того аж до того що почала глохнути. Також були думки що це зашкодить коли виріжеш... але другий рік їжу і все норм. Не знаю чи промивки щось дають, якщо такий режим їзди і модель машини дозволяє і це перевірено іншими що можна вирізати з подальшою перепрошивкою і мабуть заглушкою на егр то я б видаляв би.
Заняло все дві год.: заїхав на глушники там вирізали і вистукали все, ще й здав їм відразу за 50 у.е. сажовий з кат-ом (можна самому здати, в неті є багато точок хто приймає), потім відразу поїхав щоб перепрошили (30 хв) і все. А , і вставили заглушку в егр (пластина стальна з нержавійки пару мм, можна вирізати самому а можна готову купити).
Найдорожчою була прошивка в цьому.
Порахуй скільки мабуть вже витратив на діагностики і "катання" по трасі... можливо краще раз принципово все рихтанути і далі спокійно кататись...
Последний раз редактировалось: Rolik (Сб Фев 06, 2021 14:11), всего редактировалось 4 раз(а)
zbuduna
Частково - так. Але добавить серйозних через деякий час
borel1990
Щось мені підсказує про завислий клапан EGR
Я тому й кажу, частково))))
Після вирізання сажевого для турбіни не буде підпору вихлопних газів, що трохи вплине на її ресурс. Недарма, реставратори турбін не дають на них гарантії, якщо сажевий вирізаний там, де він має бути.
borel1990
Якби клапан завис у відкритому положенні, то б пропала тяга, і відразу б помилка вискочила.
Я викидав екологію з таких двигунів, то недорого. Дорожче прошити НБУ. _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
Нехай Хоттабыч мене поправить, але я зустрічав інформацію що саме на моїй моделі авто перепрошивки ЕБУ не потрібно. Начебто датчик тиску газів стоїть тільки після сажовика та діє тільки на сигнальне оповіщення.
Якщо це так, то можна обійтися малою кров`ю. Але все-таки хотілося б дотягнути до весняного тепла. Воно якось веселіше.
Тільки но повернувся від авто. Зкидав клему з АБ, перевірив рівень масла - з учорашнього дня нічого не змінилося. Запускається двигун рівно, робить рівно, оберти 850-900, як завжди. Але масльонка таки миготить. Прогрівати авто до можливого (або неможливого) самоочищення сажовика не став - тиску масла ж таки замало (або зовсім немає). Спробую замінити фільтр масла. Піду по шляху найменшого опору. _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Вибачаюсь розтолкуйте.
(цікавлюсь просто для розуміння)
Як тиск местила пов'язаний з EGR та сажовим.?
Чи це просто захист від "дурня"
Фактично тиск Е а мізки кажуть стій бо е несправність. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Тиск то напряму з DPF не зв'язаний а от рівень мастила - так.
З забитим сажевим є підпір вихлопу.
А йому кудись діватися треба
Трохи в картер, трохи в єгр.
А там на впуск, згоряє не все, і ще більше забиває.
Сажеві фільтри, які були забиті мастилом найгірше вимиваються. І ціна на їх мийку фактично в півтора рази вища. _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
borel1990
Шлях найменшого опору, це заміряти тиск мастила.
Потім до компутора. _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме