Добавлено: Ср Июл 19, 2017 18:04 Заголовок сообщения: Linea 1.4 проблема настройки ГБО
Доброго дня. Проблема з Fiat Linea 1.4 77к.с. 2011 рік, встановлене ГБО 4 покоління.
Вчора авто почало погано заводитись на холодний двигун. Декілька раз потрібно крутанути стартером, потім мотор починає хапати але через декілька секунд глохне. З разу 7-10 запуск нормальний. При теплому двигуні заводиться з півоберта.
Свічки замінені декілька тижнів тому на NGK (згідно мануалу).
Також декілька місяців назад почався загоратись чек-енджін на пару секунд раз в декілька тижнів - при цьому відображались помилки P300, P302, P303 - пропуск запалювання.
Відповідно заміна свічок проблему не вирішила. Зміна декількох заправок і типу бензину - теж не вирішила.
Підкажіть куди копати? Форсунки? Бензонасос?
Последний раз редактировалось: AnageN (Пн Май 07, 2018 08:34), всего редактировалось 1 раз
З понеділка поїду до майстра по ГБО.
Але цікаво що це за пропуски запалювання які вискакують раз в тиждень - воно було і до встановлення ГБО. Заміна свічок і чистка форсунок не допомогли.
Пробіг авто 73000км, до цього ніяких проблем не було, всі ТО проходив вчасно.
Послідовність була така:
1) Приблизно три місяці тому почав загоратись чек-енджін на 2-3 секунди, з періодичністю приблизно раз в тиждень. При цьому в ЕБУ пишуться помилки P300, P302, рідше P303 та P172. При цьому ніяких змін в авто немає - не глохне, не троїть, провалів немає, виглядає як все в нормі. Поява помилок і загорання чек-енджіна рандомне - може бути як на холостих, так і на швидкості, так і на стоячому авто з заведеним мотором.
2) Заміна свічок на NGK згідно інструкції - нічого не дало, помилки і далі вискакували раз в тиждень
3) Діагностика в моториста - послухав двигун електронною слухавкою, намалював такти роботи двигуна, - сказав що все в нормі і працює як треба, ніяких пропусків немає.
4) Встановлення ГБО 4 покоління
5) Далі вискакують помилки про пропуски запалювання, але лише при їзді а бензині.
6) Почала дуже погано заводитись на холодному двигуні.
7) Промито форсунки - ніяк не допомогло.
За цей час було обїхано 5 сервісів, ніхто толком нічого не може сказати, варіанти плавають:
- замінити катушку запалювання
- замінити високовольтні провода
- замінити датчик положення колінвала
- перевірити ремінь оскільки міг перескочити один зуб і збитись такт
- перевірка/заміна бензонасоса
- заміна свічок
- чистка форсунок
- залито поганий бензин
Тобто реально не відомо в яку сторону копати, міняти всі деталі авто - дуже дорого.
Ось є відео запуску двигуна сьогодні зранку - https://www.youtube.com/watch?v=OOsBN0bdSwU
після закінчення відео, через 2-3 сек авто знову заглохло, далі вже завелось нормально.
С аналогичной проблемой живу уже 2 года. У соседа на KIA Ceed c ГБО то же самое.
Попробуй залить литров 20 бензина и проехать километров 10-20 только на бензине. Если после этого утром будет заводиться нормально - добро пожаловать в наш клуб .
Никто не знает объяснения, но и на KIA и на Фиат и на Фордах знаю людей с аналогичными проблемами и ни одно СТО победить не может. Спасает только постоянная езда с минимум 0,5 бака бензина и периодические переключения на бензин с раскруткой мотора до красной зоны. После таких пропи...донов машина некоторое время заводится нормально.
С аналогичной проблемой живу уже 2 года. У соседа на KIA Ceed c ГБО то же самое.
Попробуй залить литров 20 бензина и проехать километров 10-20 только на бензине. Если после этого утром будет заводиться нормально - добро пожаловать в наш клуб .
Никто не знает объяснения, но и на KIA и на Фиат и на Фордах знаю людей с аналогичными проблемами и ни одно СТО победить не может. Спасает только постоянная езда с минимум 0,5 бака бензина и периодические переключения на бензин с раскруткой мотора до красной зоны. После таких пропи...донов машина некоторое время заводится нормально.
Якраз виїздив весь бак газу. Покатаюсь пару днів на бензині і поспостерігаю як буде заводитись. Про результат обовязково відпишусь.
у меня другой автомобиль, но тоже с ГБО. недавно столкнулся с похожей проблемой, по утрам первый запуск был затруднен, периодически плавали холостые. ГБО на авто с 2012года стоит. общий пробег 105000 из них 75000 на газу.
что делал:
1. проверил вв часть - катушку, провода, свечи. все в порядке, но на всякий случай поменял свечи на новые оригинпльные - не помогло.
2. поменял ремкомплект редуктора. из вакуумной трубки травил газ в впускной коллектор, утром из-за этого необходимо долго было крутить стартером, пока смесь не станет нормальной, потом целый день машина заводилась без проблем. после замены стало лучше, утром заводилась с первого раза, но холостые все равно иногда плавали.
3. почистил дроссельную заслонку и клапан хх. все нормализовалось.
4. при езде иногда ощущались пропуски зажигания на газу, на бензине все ок было. поставил назад свечи Денсо ТТ, проверил и выставил зазор 0,9мм, теперь все ок. машина едет ровно, холостые в порядке, заводится утром с первого раза.
5. есть желание еще почистить датчик коленвала, но к нему добраться непросто, много патрубков с ож мешают. до холодов надо сделать.
6. возможно надо уже газовые форсунки проверить, почистить их и откалибровать. _________________ Автозапчасти к иномаркам:
- http://4bibiki.com.ua/
- http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=63304
(098) 610-60-33 (viber) , с 9.30 до 17.30 пн-пт
С аналогичной проблемой живу уже 2 года. У соседа на KIA Ceed c ГБО то же самое.
Попробуй залить литров 20 бензина и проехать километров 10-20 только на бензине. Если после этого утром будет заводиться нормально - добро пожаловать в наш клуб .
Никто не знает объяснения, но и на KIA и на Фиат и на Фордах знаю людей с аналогичными проблемами и ни одно СТО победить не может. Спасает только постоянная езда с минимум 0,5 бака бензина и периодические переключения на бензин с раскруткой мотора до красной зоны. После таких пропи...донов машина некоторое время заводится нормально.
Якраз виїздив весь бак газу. Покатаюсь пару днів на бензині і поспостерігаю як буде заводитись. Про результат обовязково відпишусь.
Не обязательно пару дней ездить на бензине. Достаточно проехать последних, перед приездом домой вечером, десяток километров и быть заправленым бензом минимум на половину бака. Можно еще попробовать глушить на бензине перед тем, как оставляешь на ночь машину. Если поможет - то наш случай))). Тогда держи постоянно пол бака и раз в несколько дней проезжай несколько км на бензе, желательно с парочкой разгонов тапкой в пол тысяч до 5 оборотов.
проходив таку фігню на турбовій лінеї - все це через херово настроєне ГБО - коли суміш і корекції на ГБО далекі від бензинових - ЕБУ адаптується під їзду на газі - заганяє довготривалу корекцію далеко в "-" або "+" і зранку хрен нормально заведеться - бо суміш подається скоректованою відносно газу...
все рішається точною настройкою гбо - по бензинових корекціях, - а не просто прогнали автонастройку і давай досвідос... - після цього запуск був з пів оберта як на бензі _________________ Слава Україні!!
Значить напишу відгук. Вчора і сьогодні їздив лише на бензині. Сьогодні зранку авто завелось знову погано (вкотре). Був знятий бензонасос для візуального огляду - і бензобак, і сам насос були в ідеальному стані - ніякого нальоту, ніяких посторонніх речей в баці чи на насосі не видно.
Опісля авто почало себе поводити взагалі неадекватно - на бензині авто почало втрачати потужність, почали падати оберти незалежно від педалі газу і авто заглохло. При подальшому старті або саме глохло на холостих або глохло при натисканні педалі газу. Після цього ледве ледве доїхав до заправки, заправив газ і авто поїхало на газу без проблем. При переключенні на бензин знову провали, знову глохне на ходу. Завтра зранку їду до майстра ГБО, в обід - на оф. сервіс Фіату для діагностики.
У меня с этим мотором машинка нормально едет и на газу и на бензине.Иногда может завестись с 2-го раза на бензине.Пробега 85000,у меня 63000 на газу.Минусы--расход газа от 8 до 10 литров,как по мне то расход должен быть меньше.КПП у меня механика.
Значить після діагностики була виявлена несправність бензонасосу - регулятор тиску не щільно сидів в застібках - насос давав щось біля 1.5-2 бар, після продувки, чистки регулятора (це такий шарік з прижимною пластинкою) і встановлення його на місце тиск став 3.5 бар. Також ЕБУ перевчилось на газ - тому це фактично дві основні проблеми які призвели до проблем.
Фінал такий - бензонасос відремонтований, були скинуті паливні коригування і ще якісь там настройки - тепер авто заводиться з пів оберта і двигун працює як треба. Через 2-3 дні їзди тільки на бензині, після того як ЕБУ запише нову інфу, потрібна хороша настройка ГБО.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме