Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.09.2011 Сообщения: 181 Откуда: Хмельницкий
Авто: Fiat Doblo Maxi JTD Multijet 1,9 120 л. с. 2007 г
Добавлено: Пн Сен 03, 2012 10:30 Заголовок сообщения: Просели рессоры
Завтра собираюсь бухтовать рессоры, новые купить всегда успею. Вопрс такой, есть у меня две новые рессоры от ГАЗ 53, коренные или как они называется, ну те шо с ушами, стоит ли мне пробовать поставить эти рессоры под мои. Мои отбухтованные рессоры со временем опять просядут, а так будут ходить и ходить. Вопрос только как это скажеться на жосткости ходовой. Грузов особо я не вожу, редко. Машинка у меня 7-ми местная, MAXI. Посоветуйте пожалуйста как правельно поступить в даной ситуации. Большое спасибо! _________________ Fiat Doblo Maxi JTD Multijet 1,9 120 л. с. 2007 г
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.12.2011 Сообщения: 2105 Откуда: Киев/Васильков
Авто: ///// Doblo 1.6 16v NP7
Добавлено: Пн Сен 03, 2012 12:57 Заголовок сообщения:
Ищи,есть инфа с чертежами,где-то на глаза попадалась,но мне кажеться что все это-фффффуфло,лучше пружину вставить,во фото,кто-то выкладывал,не помню...как по мне это лучше чем доп рессора с волги..
Завтра собираюсь бухтовать рессоры, новые купить всегда успею. Вопрс такой, есть у меня две новые рессоры от ГАЗ 53, коренные или как они называется, ну те шо с ушами, стоит ли мне пробовать поставить эти рессоры под мои. Мои отбухтованные рессоры со временем опять просядут, а так будут ходить и ходить. Вопрос только как это скажеться на жосткости ходовой. Грузов особо я не вожу, редко. Машинка у меня 7-ми местная, MAXI. Посоветуйте пожалуйста как правельно поступить в даной ситуации. Большое спасибо!
Ну логічно подумай про вагу 53 і Добло, відповідь про жостість підвіски зявилась сама по собі.
На рахунок пружин в Добликах які є фотозвіти на форумах, я особисто вважаю "конструктивно не правельними", там дуже багато є дрібних але водночас вагомих нюансів, але це справа кожного і якщо комусь так класно то питань нема. Я якшо чесно взагалі протів "кулібінства" в конструції автомобіля, одразу ж виникає питання "навіщо куплять Добло ящо воно жоске і не зручне?? можливо краще взяти Опель комбо воно набагато мякше". Я не думаю що одна людина без розрахунків зробить щось краще ніж команда інженерів з талмудами креслень і розрахунків. Але це особисто моя думка. _________________ Авторозборка
Fiat Scudo, Ulysse, Doblo
Peugeot Expert, 806, 407, 307, 206, 607
Сitroen Jumpy, Evasion
067-344-81-21
095-754-53-56
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.09.2011 Сообщения: 181 Откуда: Хмельницкий
Авто: Fiat Doblo Maxi JTD Multijet 1,9 120 л. с. 2007 г
Добавлено: Ср Сен 05, 2012 08:53 Заголовок сообщения:
Вчора бухтували рессори, не кувалдою, а на станку з валами, спец сказав що можуть лопнути, пів біди якщо на станку, а якщо в дорозі, у мене троє дітей до 6 років. Яка імовірність такого випадку після бухтовки? Я запропонував підложити газоновські рессори, сказали що в добло рессори з тітану, а в газона з сталі і обєднувати їх неможна. Наскільки це правдоподібно? _________________ Fiat Doblo Maxi JTD Multijet 1,9 120 л. с. 2007 г
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 28.05.2012 Сообщения: 324 Откуда: Николаев
Авто: Doblo 1,9 Mjet
Добавлено: Ср Сен 05, 2012 20:01 Заголовок сообщения:
hztp_serg писал(а):
Вчора бухтували рессори, не кувалдою, а на станку з валами, спец сказав що можуть лопнути, пів біди якщо на станку, а якщо в дорозі, у мене троє дітей до 6 років. Яка імовірність такого випадку після бухтовки? Я запропонував підложити газоновські рессори, сказали що в добло рессори з тітану, а в газона з сталі і обєднувати їх неможна. Наскільки це правдоподібно?
все може правдоподібно бути якщо робити безмозгло, це всетаки колхоз, і робити його краще за аналогією з оригиналу або так як хтось зробив, я поєднував титанові ресори металевими ніяких проблем не було, а були проблеми з базарними підсиленими ресорами, які лопали, і звязку з різністью металів не бачу.
Связь есть. И она скорее всего заключается в электрохимической коррозии. Как, например, соединение меди с алюминием. Какой металл будет быстрей съеден? Титан или железо?
Народ поясніть, а то я заплутався:
1. Ресори від карго підходять на максі, але не та вантожепідьомність?
2.як визначити чи просіла ресора? (якщо без завантаження лежить на відбійнику, то це ясно, що просіла а якщо гружений чи повинна лежати?
3. яка повинна бути відстань відбійника до ресори при пустій машині? або від центра колеса до кузова?
4. де купити по адекватній ціні ресору? У Львові в офіціала ціни як у космосі 4200 гр за шт., на замарстинівській 2200 грн.
П.С. у мене просіла була права ресора, купив на розборці у Фраківську від карго ціна зіграла 80$ + доставка56 грн ( у мене максі, сказали що немає різниці дарма повірив, не було часу взнавати), але все одно 1,5 см різниця між висотами ресор, хоча вже краще що не лежить. _________________ продаю ELM 327, Fiat KM tool,K-line, Діагностичне обладнання
Скачати MultiEcuscan https://drive.google.com/folderview?id=0B3q3oQacGbA0TDBvQXRHSF9YVVk&usp=sharing
т. 093-80-000-80
т. 097-33-99-365
Народ поясніть, а то я заплутався:
2.як визначити чи просіла ресора? (якщо без завантаження лежить на відбійнику, то це ясно, що просіла а якщо гружений чи повинна лежати?
...
4. де купити по адекватній ціні ресору? У Львові в офіціала ціни як у космосі 4200 гр за шт., на замарстинівській 2200 грн.
У меня, например, рессоры потеряли форму, т.е. в том месте, где отбойник, они подогнуты в обратную сторону. Должна быть дуга, как на окружности. Иначе рессора просесть не может,т.к. её подпирают болты сзади и спереди, на которых она крепится. Только благодаря деформации рессора проседает.
А насчёт 4200грн. за рессору, то официалы гонят как всегда. Вообще я встречал рессоры от 725грн, до 2800грн. за штуку. Вот только пока не знаю в чем сокровенный секрет цены. То ли купить за 700 и поставить второй лист, то ли за 2800 и не ставить лист, то ли вообще ничего не покупать и поставить второй лист.
Последний раз редактировалось: BelOleg (Сб Дек 15, 2012 10:20), всего редактировалось 1 раз
[/quote]
Вот только пока не знаю в чем сокровенный секрет цены. [/quote]
А ответ просто - поддержать официала или Китайского производителя ?? ) А потом через пол годика поставить таки оригинал и еще раз за работу заплатить )) Я через 7 лет поменял на оригинал. _________________ FIAT DOBLO 1.6
Народ поясніть, а то я заплутався:
2.як визначити чи просіла ресора? (якщо без завантаження лежить на відбійнику, то це ясно, що просіла а якщо гружений чи повинна лежати?
...
4. де купити по адекватній ціні ресору? У Львові в офіціала ціни як у космосі 4200 гр за шт., на замарстинівській 2200 грн.
У меня, например, рессоры потеряли форму, т.е. в том месте, где отбойник, они подогнуты в обратную сторону. Должна быть дуга, как на окружности. Иначе рессора просесть не может,т.к. её подпирают болты сзади и спереди, на которых она крепится. Только благодаря деформации рессора проседает.
А насчёт 4200грн. за рессору, то официалы гонят как всегда. Вообще я встречал рессоры от 725грн, до 2800грн. за штуку. Вот только пока не знаю в чем сокровенный секрет цены. То ли купить за 700 и поставить второй лист, то ли за 2800 и не ставить личт, то ли вообще ничего не покупать и поставить второй лист.
Я правильно розумію, що у вас надгин по середені ресори скоріш за все це відбулось за рахунок великого навантаження і попаданням у яму - це моя суб"єктивна думка. У мене був розгин ресори в заломі параболи від сторони двигуна, схоже, що за рахунок послаблення ресори при попаданні у яму, відвся розгин ( просідання), який привів до того що ресора сіла на відбійник.
Цікаво що:
1. Коли я міняв ресору то дуга рідної була більша, тобто від площини на, якій вони лежали, рідна була вища.
2. Коли поміняв, то від відбійника до ресори зазор став приблизно 1 см.
Це свідчить що при навантаженні/деформації ресора стає мякою (можливо міняється структура металу) і просідає. Є ще оди спосіб боротьби із просівшими ресорами це прокатака, якщо не помиляюсь то -Аvtorutet- це зробив, треба просити його, щоб дав інфо та усі за та проти. Білий відмідь описує, як встановити підкоріний з волги, але є нюанс із виготовленням прокладки між підкорінним ресори волги та балкою, бо ресора волги немає рівної площини на відміну балки. Теоретично дешевше прокатати за 100-200 грн ресори. Я так само думаю, що робити, є можливість дістати із італії ресори, але ще не взнавав ціни.
П.С. Вчора спеціально міряв відстань між ресорою та відбійником у нового добло комбі, це 3 см, у мене 1 см а у вас?
а в мене взагалі відбійників нема)) ЗГНИЛИ! але машина добре просіла...також цікаво де можна дешевше купити ресори!
Я видел на fiatonline.com.ua. Это киевляне. Сейчас смотрю уже не видать по 700. Есть по 900. Зайди. По винкоду найдешь. Я там не покупаю, а только в качестве справочника. Покупаю у себя в городе за те же деньги, но за доставку платить не нужно. Иногда скидывают.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме