Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Датчик температури у термостаті та інше...

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Браття наші менші (FIAT Uno, FIAT Panda, Fiat Seicento, Fiat Cinquecento)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Rt2017
Amico


Amico

Возраст: 37
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 28.01.2017
Сообщения: 25
Откуда: Чернівці

Авто: Fiat Uno 1.5 ie (138.С2.048)

СообщениеДобавлено: Пн Окт 23, 2017 21:05    Заголовок сообщения: Датчик температури у термостаті та інше... Ответить с цитатой

Добрий вечір. Підкажіть будь ласка опір датчика температури в термостаті на Унику 75іе повний інжектор з мотором 138.С2.048. У книжці по L-Jetronic написано:
-10 градусів - 7-12 кОм
20 - 2-3 кОм
50 - 250-400 Ом
Чи дійсно так має бути? Чи може заводитись мотор при знятій фішці з датчика? Наскільки знаю, то мала би не заводитись...

Предісторія: порвався ремінь, погнуло клапана, був ремонт головки + заміна кілець. Підварили раковини на головці, шліфанули, зібрали, не заводилась, стріляла у колектор, з трудом завели. Ще коли збирали то "майстри" поміняли місцями роз'єми від 5-ї форсунки і термодатчика в термостаті.

Результат ремонту: Машина заводиться, їде, але є вібрація мотора, і ще при скиданні газу йде провал, мало не глохне, починає трясти мотор і потім вирівнюються обороти. Якщо перед світлофором гальмую, то глохне. Більше проявляється на нагрітому моторі. Холості обороти досить високі, точно не можу сказати, бо нема тахометра.

Є кілька варіантів, чому так:
1. Термодатчик зараз на холодну показує 31 кОм - напевне спалили його, тому неправильна суміш (його першого тре міняти думаю), а ще заводиться навіть коли зняти роз'єм з термодатчика, хоча оберти зростають, коли знімати при заведеному. Боюсь що щось спалили ще у "мозгах", коли поміняли роз'єми
2. Стрілило у колектор - пошкодило вакуумник, він дає підсос. Гальма зараз стали трохи іншими ніж до ремонту. Якщо натиснути кілька разів на педаль і потім завести, то педаль тільки трохи провалюється. Це пов'язую ще з тим, що незадовго до ремонту поміняв задні пружини і зад трохи піднявся, а колдун не регулював.
3. Змінилась степінь стискування після шліфовки. Це може пояснити вібрацію, але це як на мене не пояснює провалу при скиданні газу
4. ДМРВ - при пострілі у колектор його пошкодило якось, або ж майстри крутили на ньому гвинт суміші (буду у них питати)
5. Лямбда
Може ці причини є смішними і неправильними, тому й прошу допомоги і підказок.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
KAGAN
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 39
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 13.05.2017
Сообщения: 61
Откуда: Чернигов

Авто: FIAT

СообщениеДобавлено: Вт Окт 24, 2017 09:14    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Начните с простого: поменяйте датчик. А дальше по ходу.
А вообще переделка на карбюратор Вам в помощь.

_________________
Запчасти к FIAT и не только.
Больше на сайте proavto.ria.com
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
CreAtoR
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 43
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 05.11.2010
Сообщения: 25194
Откуда: Одеса

Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)

СообщениеДобавлено: Вт Окт 24, 2017 09:21    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Глохнет, бо переливается.
Переливается, бо сдох датчик.
Остальное - домыслы.
На солекс мы будем переделывать фиат с Чернигова.

_________________
СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Uno
Член клуба


Член клуба

Возраст: 51
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 16.02.2009
Сообщения: 13775
Откуда: Киев Оболонь

Авто: Uno 45 (продан) , Uno 75sie (продан), Uno 1,3 turbo, Uno SX 70 1,3, Doblo 1,3 multijet

СообщениеДобавлено: Вт Окт 24, 2017 19:44    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

KAGAN писал(а):
Начните с простого: поменяйте датчик. А дальше по ходу.
А вообще переделка на карбюратор Вам в помощь.

за такие советы сразу нужно посылать на... в ... бан Evil or Very Mad
сколько машин загубили такие "советчики"...

_________________
FuckFuelEconomy-Turbo Power I’m Lovin' it
турбік
добло
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Uno
Член клуба


Член клуба

Возраст: 51
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 16.02.2009
Сообщения: 13775
Откуда: Киев Оболонь

Авто: Uno 45 (продан) , Uno 75sie (продан), Uno 1,3 turbo, Uno SX 70 1,3, Doblo 1,3 multijet

СообщениеДобавлено: Вт Окт 24, 2017 19:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Rt2017
дай свой номер тел. в личку. позадаю пару вопросов и мож чего толкового подскажу.

_________________
FuckFuelEconomy-Turbo Power I’m Lovin' it
турбік
добло
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Браття наші менші (FIAT Uno, FIAT Panda, Fiat Seicento, Fiat Cinquecento) Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу