Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Тече масло

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Vas"ok
Amico


Amico

Возраст: 35
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 15.01.2012
Сообщения: 34
Откуда: Івано-Франківська обл. м.Городенка

Авто: Fiat Scudo 2004р.в. 1.9D

СообщениеДобавлено: Пт Мар 01, 2013 14:05    Заголовок сообщения: Тече масло Ответить с цитатой

Доброго дня!В моєму авто тече масло з під клапанної кришки.Підскажіть,будьте ласкаві,що краще:замінити прокладку чи ставити на герметик????Також чи можливо зробити це самому?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Пт Мар 01, 2013 15:19    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Vas"ok
я робив на пижику 1,9 д 2004 цю процедуру, там нема нічого складного но є пару нюансів, і трохи часу займе
1, там дві кришки одна сапуна чорна пластикова, а друга алюмініва клапана кришка кріпиться на 3 болтах і кладеться на герметик, но є варіанти і на прокладку здається на перших моторах DW8, а в тебе DW8В.
2, кришка сапуна або герметик або прокладка, в мене прокладка і через неї практично не слизить, а от клапана кришка, а точніше герметик він пускає масло, особливо якщо вже лазили до мотора, навіть в тому випадку, що клапан регулювали....
3, я ставив на герметик і його хватило на 5 тис км, далі знов пустило, і забив болт, пилюкою затягнулось і навіть не видно, що тикло, в мене найбільше пускало з боку водія і з сторони салону....
4, вважаю це не є щось сташне но просто не приємо бачити мотор в маслі, якщо двигун не бере масло і просто мотор потіє, то краще не чіпати.
5, Але якщо напрягає і явно тече, то краще цю процедуру синхронізувати по часу з заміною ремня ГРМ і регулюванням клапанів, так як все вже буде розібрано і ці процедури теж можна зробити щоб потім не повторюватись.

на малюнку видно що до чого....
8 є як на герметик так і на прокладку, думаю якщо захотіти то можна її знайти і поставити без проблем,... сам її тримав в руках але щось не було бажання купляти так як процедуру вже зробив з герметиком... ціна кришки була 150 грн



F3D977A6A89675DBBA21FB0999A08978.png
 Описание:
 Размер:  63.13 KB
 Просмотрено:  522 раз(а)

F3D977A6A89675DBBA21FB0999A08978.png


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Vas"ok
Amico


Amico

Возраст: 35
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 15.01.2012
Сообщения: 34
Откуда: Івано-Франківська обл. м.Городенка

Авто: Fiat Scudo 2004р.в. 1.9D

СообщениеДобавлено: Пт Мар 01, 2013 18:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Щиро дякую!А як знімається пластмасовий воздухопровід(не знаю як він првильно називається(((()???????
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Пт Мар 01, 2013 19:57    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Vas"ok
ти напевно маєш на увазі впускний колектор... я вже на форумі писав про це, ... багато писати,... знайди через пошук.... здалась для цього книжка по скудо скачати можеш по силці давши адресу пошти
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=42995&start=120
і ще вже як будеш робити то і заодно можна провірити свічки накалу, доступ до них буде, таку роботу бажано робити всю в комплексі і грм, і клапана перевірити (регулювати треба на СТО або в толкового майстра, без зняття вала не обійдеться), і обновити герметик.
а там і ще щось вилізе.... Laughing
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ВАСЯ1998
Италофан


Италофан

Возраст: 28
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 16.07.2014
Сообщения: 172
Откуда: Україна,Ужгород

Авто: Citroen Jumpy 1.9td 2000

СообщениеДобавлено: Вс Окт 04, 2015 14:30    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ось мій вихід з проблеми.Двигун 1.9тд
http://www.drive2.ru/l/7829746/
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
allsvy
Италофан


Италофан

Возраст: 47
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 11.07.2010
Сообщения: 136
Откуда: Черновцы

Авто: Fiat Scudo 1,9TD 1999

СообщениеДобавлено: Вт Июн 07, 2016 11:19    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Щоб не відкривати нової теми, задам питання тут. Пошуком, на жаль, нічого не знайшов по темі. Як що хто знає де є відповідна тема, тицьніть мене пальцем.
Вічно в місці, вказанному стрілкою, підтікає масло. сальник міняв, герметик мазав, однако тече. Як подолати це підтікання?



Dvig 19TD.png
 Описание:
 Размер:  133.2 KB
 Просмотрено:  345 раз(а)

Dvig 19TD.png



_________________
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу