Возраст: 35 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.01.2012 Сообщения: 34 Откуда: Івано-Франківська обл. м.Городенка
Авто: Fiat Scudo 2004р.в. 1.9D
Добавлено: Пт Мар 01, 2013 14:05 Заголовок сообщения: Тече масло
Доброго дня!В моєму авто тече масло з під клапанної кришки.Підскажіть,будьте ласкаві,що краще:замінити прокладку чи ставити на герметик????Також чи можливо зробити це самому?
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
Добавлено: Пт Мар 01, 2013 15:19 Заголовок сообщения:
Vas"ok
я робив на пижику 1,9 д 2004 цю процедуру, там нема нічого складного но є пару нюансів, і трохи часу займе
1, там дві кришки одна сапуна чорна пластикова, а друга алюмініва клапана кришка кріпиться на 3 болтах і кладеться на герметик, но є варіанти і на прокладку здається на перших моторах DW8, а в тебе DW8В.
2, кришка сапуна або герметик або прокладка, в мене прокладка і через неї практично не слизить, а от клапана кришка, а точніше герметик він пускає масло, особливо якщо вже лазили до мотора, навіть в тому випадку, що клапан регулювали....
3, я ставив на герметик і його хватило на 5 тис км, далі знов пустило, і забив болт, пилюкою затягнулось і навіть не видно, що тикло, в мене найбільше пускало з боку водія і з сторони салону....
4, вважаю це не є щось сташне но просто не приємо бачити мотор в маслі, якщо двигун не бере масло і просто мотор потіє, то краще не чіпати.
5, Але якщо напрягає і явно тече, то краще цю процедуру синхронізувати по часу з заміною ремня ГРМ і регулюванням клапанів, так як все вже буде розібрано і ці процедури теж можна зробити щоб потім не повторюватись.
на малюнку видно що до чого....
8 є як на герметик так і на прокладку, думаю якщо захотіти то можна її знайти і поставити без проблем,... сам її тримав в руках але щось не було бажання купляти так як процедуру вже зробив з герметиком... ціна кришки була 150 грн
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
Добавлено: Пт Мар 01, 2013 19:57 Заголовок сообщения:
Vas"ok
ти напевно маєш на увазі впускний колектор... я вже на форумі писав про це, ... багато писати,... знайди через пошук.... здалась для цього книжка по скудо скачати можеш по силці давши адресу пошти
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=42995&start=120
і ще вже як будеш робити то і заодно можна провірити свічки накалу, доступ до них буде, таку роботу бажано робити всю в комплексі і грм, і клапана перевірити (регулювати треба на СТО або в толкового майстра, без зняття вала не обійдеться), і обновити герметик.
а там і ще щось вилізе....
Щоб не відкривати нової теми, задам питання тут. Пошуком, на жаль, нічого не знайшов по темі. Як що хто знає де є відповідна тема, тицьніть мене пальцем.
Вічно в місці, вказанному стрілкою, підтікає масло. сальник міняв, герметик мазав, однако тече. Як подолати це підтікання?
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме