|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
st99 Amico
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.08.2012 Сообщения: 37 Откуда: Львів
Авто: Fiat Fiorino
|
Добавлено: Вт Июн 03, 2014 23:59 Заголовок сообщения: Пропадає тяга і загоряється чек |
|
|
Дано: Fiat Fiorino 2009 1,3 MultiJet
При їзді на 4-й передечі, при ~ 3000 обертах
загорається чек і пропадає тяга, я так розумію виключається турбіна.
І так турбіна не запускається поки не заглушиш. Заглушиш заведеш все ок. Черк горить ще приблизно 2-3 "заглушив-завів". Потім чек пропадає.
А чуть погазуєш - 4-та передеча, 3000 обертів і знову те саме...
Дивились сьогодні на комп"ютері, казали поміняти датчик тиску впускного колектора, поміняв, проблема не зникла. Завтра їду на СТО ще раз...
Що це може бути? Може хто стикався? |
|
Вернуться к началу |
|
|
maan007 Италофан
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 23.04.2013 Сообщения: 280 Откуда: Львів
Авто: Fiat Fiorino1.3D MultiJet 2008р.в.
|
Добавлено: Ср Июн 04, 2014 10:26 Заголовок сообщения: |
|
|
Пропадає тяга, а оберти як ?
Якщо різко набирають далі, то проблема може бути в зчеплені. _________________ Fiat forever !!!
ПТН ПНХ !!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
шурік Италоманьячище
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.04.2010 Сообщения: 1760 Откуда: Нетішин Хмельницька
Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо 1.6 2014р
|
Добавлено: Ср Июн 04, 2014 15:17 Заголовок сообщения: |
|
|
maan007 писал(а): | Пропадає тяга, а оберти як ?
Якщо різко набирають далі, то проблема може бути в зчеплені. | Ошибка по турбіні,яке відношення це має до щеплення?При пробуксовці щеплення,чек ніколи не загорається!
Последний раз редактировалось: шурік (Ср Июн 04, 2014 15:23), всего редактировалось 2 раз(а) |
|
Вернуться к началу |
|
|
шурік Италоманьячище
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.04.2010 Сообщения: 1760 Откуда: Нетішин Хмельницька
Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо 1.6 2014р
|
Добавлено: Ср Июн 04, 2014 15:26 Заголовок сообщения: Re: Пропадає тяга і загоряється чек |
|
|
st99 писал(а): | Дано: Fiat Fiorino 2009 1,3 MultiJet
При їзді на 4-й передечі, при ~ 3000 обертах
загорається чек і пропадає тяга, я так розумію виключається турбіна.
І так турбіна не запускається поки не заглушиш. Заглушиш заведеш все ок. Черк горить ще приблизно 2-3 "заглушив-завів". Потім чек пропадає.
А чуть погазуєш - 4-та передеча, 3000 обертів і знову те саме...
Дивились сьогодні на комп"ютері, казали поміняти датчик тиску впускного колектора, поміняв, проблема не зникла. Завтра їду на СТО ще раз...
Що це може бути? Може хто стикався? |
Може не тиску в колекторі,а який керує турбіною,до нього шланг підходить від турбіни. |
|
Вернуться к началу |
|
|
desantnik Италофан
Возраст: 35 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2013 Сообщения: 113 Откуда: Киев
Авто: Fiat fiorino 1.3 mjet 2008 г.
|
Добавлено: Чт Июн 05, 2014 09:46 Заголовок сообщения: |
|
|
была точно такая же ситуация!! вылечили за 5 минут на подьемнике))))
клапан турбины залипает... от этого перенаддув турбины...
лечится так : вдшкой брызнуть на клапан турбины и разработать его
и все!!!)))) |
|
Вернуться к началу |
|
|
шурік Италоманьячище
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.04.2010 Сообщения: 1760 Откуда: Нетішин Хмельницька
Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо 1.6 2014р
|
Добавлено: Чт Июн 05, 2014 10:04 Заголовок сообщения: |
|
|
desantnik писал(а): | была точно такая же ситуация!! вылечили за 5 минут на подьемнике))))
клапан турбины залипает... от этого перенаддув турбины...
лечится так : вдшкой брызнуть на клапан турбины и разработать его
и все!!!)))) |
Теж з таким стикались на добло 1.3. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Shadons Италофан
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.04.2013 Сообщения: 233 Откуда: Україна
Авто: ФіорінИ червоний/синій 2шт)))
|
Добавлено: Чт Июн 05, 2014 12:07 Заголовок сообщения: Re: Пропадає тяга і загоряється чек |
|
|
st99 писал(а): | Дано: Fiat Fiorino 2009 1,3 MultiJet
Дивились сьогодні на комп"ютері, казали поміняти .... |
як мінімум треба було записати номер помилки і
ведешкою по клапану)
підозрюю, що як мінімум розвели на датчик і гривень сто за те що шнурок на розьем підкидали від компа |
|
Вернуться к началу |
|
|
st99 Amico
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.08.2012 Сообщения: 37 Откуда: Львів
Авто: Fiat Fiorino
|
Добавлено: Пт Июн 06, 2014 11:18 Заголовок сообщения: |
|
|
датчик я не купляв, поставиви з іншої машини і перевірив, не він.
Розібрали і почистили впускний колектор і клапан ЕГР був дуже засраний. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Heet Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.01.2013 Сообщения: 3295 Откуда: Полтава
Авто: Fiat Doblo 1,3 MJTD 16V 75CV 55KW
|
Добавлено: Пт Июн 06, 2014 11:26 Заголовок сообщения: |
|
|
шурік +1 Пневмоклапан турбы. И ЕГР из-за него залипал постоянно. |
|
Вернуться к началу |
|
|
st99 Amico
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.08.2012 Сообщения: 37 Откуда: Львів
Авто: Fiat Fiorino
|
Добавлено: Вт Окт 14, 2014 15:16 Заголовок сообщения: |
|
|
desantnik писал(а): | была точно такая же ситуация!! вылечили за 5 минут на подьемнике))))
клапан турбины залипает... от этого перенаддув турбины...
лечится так : вдшкой брызнуть на клапан турбины и разработать его
и все!!!)))) |
А де знайти той клапан турбіни щоб бризнути?
бо ужас не їде машина і все! |
|
Вернуться к началу |
|
|
desantnik Италофан
Возраст: 35 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2013 Сообщения: 113 Откуда: Киев
Авто: Fiat fiorino 1.3 mjet 2008 г.
|
Добавлено: Ср Окт 15, 2014 13:50 Заголовок сообщения: |
|
|
біля турбіни ....
машину на підйомник і все видно.. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Benya_AV Amico
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.08.2014 Сообщения: 8 Откуда: Киев
Авто: Fiat Fiorino
|
Добавлено: Чт Окт 16, 2014 16:49 Заголовок сообщения: |
|
|
В мене теж саме, помилка Р0234 |
|
Вернуться к началу |
|
|
st99 Amico
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.08.2012 Сообщения: 37 Откуда: Львів
Авто: Fiat Fiorino
|
Добавлено: Чт Окт 16, 2014 17:30 Заголовок сообщения: |
|
|
На сервісі кажуть що треба знімати впускний колектор щоб добратись до того клапана.
вже будь яка передача, і на 3000 обертів відключається турбіна |
|
Вернуться к началу |
|
|
st99 Amico
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.08.2012 Сообщения: 37 Откуда: Львів
Авто: Fiat Fiorino
|
Добавлено: Пт Окт 17, 2014 13:54 Заголовок сообщения: |
|
|
просто думаю чи варто його ще раз чистити чи зразу міняти той клапан, бо після того, як прочистили трохи поїздив і знову вилізло.
НА сервісі тоді не 5хв як вище писали на підйомніку, а розбирали і знімали весь впускиний колектор і його чистили і той клапан - день роботи і купа бабла. |
|
Вернуться к началу |
|
|
ARTYOM80 Италофан
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.02.2013 Сообщения: 373 Откуда: Украина
Авто: QUBORINO
|
Добавлено: Вт Окт 21, 2014 11:21 Заголовок сообщения: |
|
|
desantnik писал(а): | была точно такая же ситуация!! вылечили за 5 минут на подьемнике))))
клапан турбины залипает... от этого перенаддув турбины...
лечится так : вдшкой брызнуть на клапан турбины и разработать его
и все!!!)))) |
Друзі якщо не важко скиньте фото де саме той клапан, думаю щоб попшикати ВДешкою великим майстром не потрібно бути та й на "сервіс" не охота їхати, блін наплодились псевдо механіки, пів машини поміняють через якусь дрібничку! _________________ Україна Єдина!Путін хуйло!
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|