щось я дуже сумніваюся за проводку...я он доси без круїза
в плані без? то там жеж тільки ручку від Альфи поставити і дірку дремелем пропиляти у корпусі?
п.с. коли катав на попередньому авто, за 2.5 роки користувався круїзом 3-4 рази... не з нашими дорогами і водіями ця європейська опція
Romko писал(а):
ну мультик жре менше однозначно, для того там і система мультиейр стоїть
Так, мультик жере менше, але якщо ремонт системи від 800 євро, то тоді вся економія виходить в нуль...? (ну це і перша причина, чому і відмовився від нього ) _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Вт Июн 30, 2020 13:38), всего редактировалось 1 раз
Замінив подушку на драндулєті, вібрація і гул від мотора пропала. АЛе тепер повороті вліво, двигун походу дещо зміщується вліво, подушка упирається в свою ж алюмінієву частину збоку і йде знову і гул і вібрація по кузову...
Тож мабуть все ж не підходить 51894350 чи 51805651 на t-jet 150... Олексій, що віз запчастину, сказав, що вони однакові... На рахунок цього нічого не скажу, бо не порівнював.
Але саме стара заводська подушка була точно дещо коротша, десь на 5-7мм, я подумав, що це вона просто "посаджена/вдавлена" від віку та зносу. Але мабуть ні, вони все ж різні...
може в кого є якісь ідеї з приводу? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Пт Авг 21, 2020 21:48), всего редактировалось 2 раз(а)
"мы не настолько богатые люди, чтобы покупать дешёвые вещи"
Подушки разные _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
а Массімо ставив 51805651 здається
і ще хтось писав, що HUTCHINSON 594564 і BIRTH 52142 - все однакове.
ну і MALO-157652 теж мабуть
Romko писал(а):
на тому ж авто.про є варіанти оригіналу за 2тис або
MALO-157652 від 2500 (той самий оригінал) - чому не скористатись?
то все ж повна путаниця із тими подушками виходить
п.с. і багато хто пише по різних форумах, що вібрація/гул не пропала або пропала частково, після заміни на нову - походу багато хто не ту подушку і поставив _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
...поки по подушкам всі в задумах , задам ще одну тему:
Двигун t-jet на холодну після простою троїть пару хвилин на ХХ після заводки. При чому троїть так, що смердить не згорівшим паливом і мотор трясе разом із машиною
Якщо завести і почати їхати (і проїхати метрів 300) - холостий стає ідеально рівний (як для фіата ), ніби нічого і не було.
Та й "на гарячу" загалом працює добре, і пре як треба. Свічки нові, оригінал. Що ще можна глянути, підкинете варіантів? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
...поки по подушкам всі в задумах , задам ще одну тему:
Двигун t-jet на холодну після простою троїть пару хвилин на ХХ після заводки. При чому троїть так, що смердить не згорівшим паливом і мотор трясе разом із машиною
Якщо завести і почати їхати (і проїхати метрів 300) - холостий стає ідеально рівний (як для фіата ), ніби нічого і не було.
Та й "на гарячу" загалом працює добре, і пре як треба. Свічки нові, оригінал. Що ще можна глянути, підкинете варіантів?
ну що - газ почав вилазити боком ставлю на то, що корекції на газу завалюються в космос через неправильне налаштування\суміш на гбо і тд- потім на бензині блок дуріє. На мембрану редуктора ще рано грішити поки _________________ Слава Україні!!
ну що - газ почав вилазити боком ставлю на то, що корекції на газу завалюються в космос через неправильне налаштування\суміш на гбо і тд- потім на бензині блок дуріє. На мембрану редуктора ще рано грішити поки
Вибач, але тут дещо розчарую - от якраз газ "вилазить" чудовою економією (і це одне з не багатьох, що в цьому авто працює дійсно добре), я вже не кажу, про те, що вже майже повністю відбилася новенька установка STAG, і з кінця літа піде в плюс. Також на газу:
-двигун працює тихіше, плавніше і м'якше загалом.
-мастило після 6000 по кольору, як на бензі після 2000км.
...та й і на бензині просто навіть по звуку чутно як і гідрики цокотять, в трубу бубнить нерівномірно якось, тільки на газ переключив - тиша! і як годинник (наче вже і не Фіат слухаєш ).
Ну а з приводу "ставки", то тут цікавий варіант, згоден, але:
- по-перше - проблема підтраювання на холодну була до ГБО. Можливо не так виражена, але була 100% Просто я ще думав що Фіят то Фіят і то норма отака розхлябана робота мотора (я ж тоді і писав, що після Вольво, то перший час як трактор, що біля капоту, що в салоні, а ти ще ображався, що типу я кидаю какашки у Фіята). Але зараз думаю, що все ж і жигулі навіть так не троять на старті, то і вирішив нарешті запитати на форумі.
- по-друге - машина каталась не раз декілька днів виключно на бензині і нічого не змінилось абсолютно.
- по третє - газ ставила і накатувала карти одна і та сама людина шо і на всі попередні авто. все було ОК завжди.
Особисто поки думав на ущільнювачі/кільця форсунок... або може якась катушка видєлується... яле як це перевірити хз, бо троїть всього перші пару хвилин, і за цей час поки відкриваю капот - вже і перестає.
Якшо навіть завести через декілька годин - вже не троїтиме, потрібно щоб машина простояла ніч (годин 7-10) і перевіряти на наступний ранок згоден, дурня повна, але я вже до того звик, бо у мене ж Фіят _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Вс Июл 05, 2020 13:33), всего редактировалось 1 раз
Та то був підкол, не ображайся)))
За газ знаю бо сам особисто своїми руками на 4х машинах ставив собі і друзям
Після останнього твого посту - спробуй почистити бенз форсунки, капають бензою в колектор через ніч судячи по симптомам _________________ Слава Україні!!
За катушки забудь, якби то була система запалювання - на газу було б ще гірше...
Ну і про звук- так на бензині грубіше працює і цокотять не гідрики а бенз форсунки, вони к нас ну дуже голосні, я от собі войлочний захист на них ставив з версії 120 коней, щоб було тихіше, чого вони на спорт його не поставили - хз _________________ Слава Україні!!
спробуй почистити бенз форсунки, капають бензою в колектор через ніч судячи по симптомам
а оце взагалі супер варіант.. дійсно - у колектор натікає бензу і зранку свічки залиті вгівно якось до цього геть не дотямив..
Romko писал(а):
цокотять не гідрики а бенз форсунки, вони к нас ну дуже голосні, я от собі войлочний захист на них ставив з версії 120 коней, щоб було тихіше, чого вони на спорт його не поставили - хз
ясно..
(на спорт не треба, менше ваги - краще валить ) _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Та то був підкол,
спробуй почистити бенз форсунки, капають бензою в колектор через ніч судячи по симптомам
..почистив, здається стало ще гірше, раніше стояла ніч, і тільки зранку перші хвилини троїла і смерділа незгорівшим бензином, але прочмихувалась і через 1-2 хв працювала ідеально,
а зараз достатньо 4-5 годин постояти - і вже завести проблема, троїть ще сильніше, із труби дим, глохне... заводити потрібно 2-3-4 рази...
а прогазуєш (доки скине із прогрівочних обертів) - все знову працює як годинник, нічого не димить і не троїть наче нічого і не було
п.с. компом підключався - мультіескан написав у ерорах - пропуски запалювання.
Romko писал(а):
За катушки забудь, якби то була система запалювання - на газу було б ще гірше...
Ну і про звук- так на бензині грубіше працює і цокотять не гідрики а бенз форсунки, вони к нас ну дуже голосні, я от собі войлочний захист на них ставив з версії 120 коней, щоб було тихіше, чого вони на спорт його не поставили - хз
а у мене стояв такий захист... зняли, щоб не заважав газовій рампі. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
по поганому старту частково вирішили, Ромко вгадав, невірні корекції (правда через невчасно здохшу лямбду) і співпадіння із неякісним пальним в баку до цього- якась муть осідала на дно, після простою.... тому спочатку на лябмду/гбо і не подумали...
ідемо далі
- як лікувати синдром затікання омивайки на бокове водійське скло?.. потім розводи ніби водій бекав на ходу))
- підсмалені відбивачі протитуванок: відновити чи купити нові фари?
- чому при заміні мастила вже вдруге влазить майже 3.1л, якщо в мануалі 2.9л? (заливаю по верхню відмітку щупа)
- при активації режиму SPORT що конкретно міняє режим роботи? тільки наддув турби, чи і гальма/електропідстлювач теж? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Вт Июл 06, 2021 12:51), всего редактировалось 3 раз(а)
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
Добавлено: Вт Сен 01, 2020 14:31 Заголовок сообщения:
по SPORT знайшов на імпортних форумах :
-кермо стає "важчим" (не помічав)
-педаль газу "чутливішою" (дуже помітно)
-збільшується наддув (дивились коли налаштовували ГБО, але цифр не памятаю)
-загальне прискорення +10% _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
Добавлено: Вт Сен 22, 2020 17:39 Заголовок сообщения:
які "+" не пропадають при запуску мотора у салонному боксі запобіжників ?
..потрібно дещо підключити , але щоб "+" не зникав під час маслання стартером. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме