Шановний, ніколи не кажи "ніколи" - знаєш таке? Якщо ти чогось не бачив, то це не значить, що такого не існує. І чому я щось маю шукати саме у Сієри? Почитай Букварі і трішки стримайся з визначеннями "дурні". Пошукай елементарно в інтернеті "подкачивающий насос низкого давления" і ознайомся. Я ж не сказав, що всі Лукаси - з зовнішнім ПННТ. Це рідкість, але існує. І взагалі, не про це ж мова, а тобі, я бачу, дуже хочеться поспорити...
Цитата:
ПННД - питающий насос низкого давления (feedpump). На рядных ТНВД установлен снаружи, исполнение, как правило, поршневого типа. Приводится в действие от кулачкового вала ТНВД. В распределительных насосах устанавливается внутри ТНВД. Работает только при вращении коленчатого вала двигателя. Закачивает топливо из бака в ТНВД и создает в нем избыточное давление, которое, однако, недостаточно для впрыска топлива в цилиндры, поскольку составляет не более 6-8 кг/см2.
З приводу дурних я геть не помилився, лукас не є рядним насосом тому що він роторний, найдіть цитату у ваших букварях про те що "всі Лукаси - з зовнішнім ПННТ. З внутрішнім - це рідкість, але існує." НЕ ІСНУЄ! І НАВІТЬ НЕ ШУКАЙТЕ!
Ось вам фотки підкачуючого насосу Лукаса, я десь 1,5року назад скидав їх на форум сітроєна в тему з приводу насосу лукас.
Насос лукас без внутрішнього підкачуючого насосу я ще не бачив ніколи і не читав про такі в літературі.
... поставте насос на стенд і зніміть кришку поршня випередження з боку пружини і покрутіть насос на будь-яких обертах і ваш насос навіть не закачає соляру в "корпус", так же само буде і з сальником на приводному валу, от коли ви це зробите тоді відпишитеся про "ИЗБЫТОЧНОЕ ДАВЛЕНИЕ".
за вашими розкладами повинна побігти соляра, але ви закатайте рукава і станьте до стенду, подивіться, а потім можна буде про щось балакати.
я руками навіть крутив і соляра пирскала я тільки не розімію, навіщо знімати "кришку поршня випередження з боку пружини" щоб побачити чи є в насосі солярка? Вона дуже гарно вибігає зі штуцера "обратки"
Для того щогб переконатися що в насосі "имеет место бить избиточноє давлениє во всьом корпусє".
А дайте будь ласка відповідь. Що буде коли зняти кришку поршня випередження на працюючому ТНВД? Думаю не повна дурня.
Читайте у моєму повідомленні вище про канал до впускного штуцера, а краще станьте до стенду і подивіться самі як соляра перестане засосуватися, а потім напишите про ізб. давлєніє во всьом корпусє.
Топлівщики віртуальні.
Шановний, я дивлюсь це ТИ вирішив за будь-що довести всьому світу, що кращого "топлівщика" від тебе немає?
По-перше, читай уважніше та не перекручуй чужих речень
Я писав
jack74 писал(а):
... Я ж не сказав, що всі Лукаси - з зовнішнім ПННТ. Це рідкість, але існує...
, а ти вже
Зелений писал(а):
...найдіть цитату у ваших букварях про те що "всі Лукаси - з зовнішнім ПННТ. З внутрішнім - це рідкість, але існує." НЕ ІСНУЄ! І НАВІТЬ НЕ ШУКАЙТЕ!
По-друге...
Я вже давно не займався "брудною роботою", вже призабув назви конкретних насосів і помилився на рахунок Лукаса, так, признаю (я просто потім вже не хотів виправляти свій текст, бо це нечесно виглядало б). Ти може хочеш довести мені, що не існує ТНВД БЕЗ ВНУТРІШНЬОГО ПІДКАЧУЮЧОГО? Рядного чи роторного - це не важливо! Може це був ZEXEL, може DENSO... вже не згадаю, фоток на той час ще теж не було чим робити А рити інтернет, щоб довести щось тобі за будь-яку ціну не збираюсь. Топікстартер в нас зовсім інші речі запитував.
Ми й так перевели розмову в зовсім інший бік.
Ти замість того, щоб підскакувати на табуретці та викладати фотки (може ти думаєш, що я Лукаса всередині не бачив? ), котрі абсолютно не мають ніякого відношення до даної теми підняв би краще очі на заголовок та згадав би цю саму тему даної гілки.
Щодо конкретно того моменту, то там пішла мова за присутність внутрішнього тиску в ТНВД, а ти вчепився до одного слова (назви фірми ТНВД) і намагаєшся невідомо що довести. Хай це не Лукас, хай інший - це абсолютно не міняє суті мого повідомлення. Якщо ти ту суть тоді не розгледів, я тобі зараз спрощу те речення, та викину складні слова:
jack74 писал(а):
...ТНВД... що має в собі внутрішній Підкачуючий Насос Низького Тиску (ПННТ, то шо ПННД ), коли ти покрутиш ... вал, ... при умові наявності соляри на вході ... він ... закачає її собі всередину і попре з штуцера "обратки". Звичайно, це не 2 чи 3 атмосфери, але все ж "надлишковий тиск".
А от ТНВД, який не має внутрішнього підкачуючого насосу низького тиску .... - так, не закачує сам. Але це зовсім не міняє ситуації - йому "надлишковий тиск" створює зовнішній ПННТ.
Розумієш, ЩО я хотів сказати? Мова йшла не про конкретизацію насоса! Мова йшла про те, що всередині ТНВД тиск вищий, ніж зовні!
І по-третє
Зелений писал(а):
...
Топлівщики віртуальні.
"дурня"... "топлівщики віртуальні"... В тебе велике бажання додати собі значимості такими виразами? Чи в тебе є сумніви, щодо чиєїсь компетенції чи реальності? Тримай свої емоції при собі. Маєш думку по конкретному питанню - висловлюй, а закінчуються аргументи - мовчи, тебе ніхто не запитує ставити комусь діагнози чи робити висновки про IQ. _________________ "Правильно заданый вопрос - половина ответа!..."
Читайте у моєму повідомленні вище про канал до впускного штуцера, а краще станьте до стенду і подивіться самі як соляра перестане засосуватися, а потім напишите про ізб. давлєніє во всьом корпусє.
Топлівщики віртуальні.
Читаю внимательно Ваши посты.
И всё больше убеждаюсь что по сути у Вас одна отговорка (станьте возле стенда и посмотрите)
Стенда в наличии нет. Но для такой проверки достаточно токарного станка.(имеется)
Со временим будут выложены фото. И всё станет на свои места.
ТОПЛИВЩИКИ ХОТЬ И ВЕРТУАЛЬНЫЕ, но насос можем проверить на коленке.
(не путать с регулировкой)
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Я вже давно не займався "брудною роботою", вже призабув назви конкретних насосів і помилився на рахунок Лукаса, так, признаю (я просто потім вже не хотів виправляти свій текст, бо це нечесно виглядало б). Ти може хочеш довести мені, що не існує ТНВД БЕЗ ВНУТРІШНЬОГО ПІДКАЧУЮЧОГО?
Якщо ви не займаєтеся "брудною роботою" і маєте таку слабку пам"ять то вам варто було би краще просто виправити свій текст, аніж мені тикати вам під ніс своїми фотками, щоб ви тепер давали задній ход.
Доводити вам що ви можете помиляєтеся в простих речах вже ніякого бажання не маю - набридло проводити лікбез, а решта тексту взагалі ігнор.
P.S. Зексель конструктивно нічим не відрізняється від Денсо, тому що обидва зроблені по ліцензії Бош.
Читаю внимательно Ваши посты.
И всё больше убеждаюсь что по сути у Вас одна отговорка (станьте возле стенда и посмотрите)
Стенда в наличии нет. Но для такой проверки достаточно токарного станка.(имеется)
Со временим будут выложены фото. И всё станет на свои места.
ТОПЛИВЩИКИ ХОТЬ И ВЕРТУАЛЬНЫЕ, но насос можем проверить на коленке.
(не путать с регулировкой)
Набагато більше конструктиву ніж у jack74.
Це не отговорка, це реальна можливість для вас довести самому собі що в корпусі насосу не скрізь є надлишковий тиск, а також і є зони де існує розрідження (вже перевірено на практиці) і звідки може підсосувати повітря. Я проти токарного станка нічого не маю.
До речі у Києві, на "Медапаратурі", насоси крутять саме на токарному станку.
Якщо ви не займаєтеся "брудною роботою" і маєте таку слабку пам"ять то вам варто було би краще просто виправити свій текст, аніж мені тикати вам під ніс своїми фотками, щоб ви тепер давали задній ход.
Доводити вам що ви можете помиляєтеся в простих речах вже ніякого бажання не маю - набридло проводити лікбез, а решта тексту взагалі ігнор.
P.S. Зексель конструктивно нічим не відрізняється від Денсо, тому що обидва зроблені по ліцензії Бош.
По-перше, ніхто не казав, що вони відрізняються, а тим більше й не запитував чи відрізняються між собою Денсо Бош чи Зексель. Не потрібно знову лити флуд і відводити мову в інший бік.
По-друге, я щось не розімію про який "задній хід" йде мова? Не видавай бажане за дійсне.
По-третє, в яких це "простих речах" я помиляюсь? У назві фірми? Це звичайна обмовка. Постав замість Лукас слово Бош і зміст речення від цього не зміниться. Але я бачу ти не хочеш розуміти суті сказаного, ти й далі продовжуєш товкти воду в ступі, небажаючи признати, що всередині ТНВД підвищений тиск присутній.
По-четверте, яка в мене пам'ять - не тобі ставити діагнози, я вже це казав. І під носом своїм я тебе з твоїми фотками навіть близько не бачив.
P.S. І якщо ти вже так часто на все "ІГНОР" - просто не відповідай, ніхто нікого тут не заставляє читати. _________________ "Правильно заданый вопрос - половина ответа!..."
В суботу зняв ремінь, від"єднав трос газу. Пошатав приводну шестерню, коромисло газу, люфтів -- не має. Сальнік приводного валу, на перший погляд, як новий. Зелений подивився, теж нічого підозрілого не найшов. Сьогодні зняв ТНВД з машини, повезу до Зеленого.
З приводною шестернею повозився довго, двома викрутками не вдалось стягнути з валу, зробив з"ємник, тільки так вдалось зняти з вала.
...
ПС. при проблемі ущільнення привідного валу паливного насосу повітря там смокчеться на УРА! і при простої стікає нафіг теж. ... Ходиться про БОШ ВЕ.
Все вiрно, це сторона ДО пiдкачуючого насосу, проти цього нiхто не спорить _________________ "Правильно заданый вопрос - половина ответа!..."
По темі топіку: Зняв кришечку ту що знизу, тримає пружину випередження вприску, та кришку з вісь"ю регулятора випередження. Все блищить як нове, перед промивкою не знімав, тому точно не знаю, чи промивкою це так вимило. Але знімав ці ж деталі ще на 3-х насосах, там скрізь був рижий наліт. Тепер маю інший ТНВД і поки немає змоги, в мороз, поставити його на машину, розберу старий та подивлюсь що з ним.
PS. Дякую Олексію (Зелений) за провірку на стенді великої кількості насосів, та консультації по ТНВД та дизелю в цілому.
Хороший опис і по промивці і супутніх роботах.
http://dieselmaster.ucoz.ru/forum/7-24-1 _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
итак:
купил винс. 1 литр - 75 грн
снял обратку и шланг подачи
в обратку запихнул фильтр( 2 грн 48 коп ашан)
завел
7-8 минут на холостых - 15 мин перерыв
6-7 минут на 1500 - 15 минут перерыв
5 минут на 2000-2200 - 20 минут перерыв
5 минут на 3000-3500 - 30 минут перерыв
остатки в банке - на холостых - максимум - на холостых - максимум (повторил раз 15)
итог:
меньше шумит - не знаю, нужно клапана регульнуть
больше тяга - ну так что б ваще то нет, но возможно, а может и эффект плацебо
меньше дымность - не знаю, нужно бежать сзади за машиной
фильтр стал сероватым, местами черным - значит все таки какая то грязь была, получается что не зря делал.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме