|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Qstas Италоманьячище
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Ср Ноя 23, 2022 20:59 Заголовок сообщения: |
|
|
Довелось запустити конструкцію трохи недороблену.
Витрата пальногомаксимум 700г. на годину.
Під'єднано приміщення.
Споживачів десь 1000 ват. точно.
Описание: |
|
Размер: |
142.64 KB |
Просмотрено: |
78 раз(а) |
|
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
akadem1 Италоманьячище
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.04.2007 Сообщения: 2430 Откуда: киев
Авто: ,fiat bravo trofeo 1242 16v 2000г,FIAT GRANDE PUNTO 2006 1.4 гбо,Fiat croma2 1,8 16v ГБО,фиат крома 2.0i.e 834b146--1986г--продана
|
Добавлено: Сб Ноя 26, 2022 11:56 Заголовок сообщения: |
|
|
Почитав і якось віссмана мені не хочеться зовсім.В мене з 2005 року стоїть юнкерс з турбіною.Перед цим стояв старий дровяний котел,в який я поставив систему краб та підвів газ.Хату нагрівав на ура за 10 хвилин,але лічильник працював гучніше котла.Для гвс поставив колонку юнкерс.Так як розхід газа мені зовсім не подобався ,то коли мені запропонували поставити котел юнкерс--в мене лишніх питань не виникло.За період експлуатації з 2005 року було поміняно 2 плати управління(бо по мережі проскочило 400 вольт-згоріло все,що було в розетці,та промивався достатньо регулярно теплообмінник для отоплення)Після того на вході мережі в будинок зявилось реле-перенапруги,а в котла замість ібп --стабілізатор напруги.Двухконтурний котел працює в режимі отоплення,гвс на сьогодні за рахунок бойлера( так дешевше).Пять років тому поставив тепловий насос--був більш чим задоволений його роботою,але в березні в окупації в нього поприлітали уламки--до сих пір відновлюю його.,та й світло зараз більше немає ,чим є.В парі з тепловим насосом котел використовувався іноді(при морозах за 5 градусів).Зараз отоплення за рахунок юнкерса.В лютому-березні потрапили в окупацію. В окупації не було нічого окрім газу.Для юнкерса ,ще потрібно світло.За рахунок генератора форте 3500е ми мали світло і все,що нам було потрібно працювало.Ну і бензина,пропана не було взагалі,а був газ в трубі(природній).Підключився--і мав по 8 гривен паливо для генератора.Так і на сьогодні при відключенні світла користуємось природнім газом ,який підключений до редуктора з карбюратором генератора.Котел при цьому працює через стабілізатор напруги,гріє батареї та поли.Не все включається від генератора---треба було спаяти пластикову трубу---паяльник не включається від генератора.Все їнше працює (телевізор,холодильник,морозильна камера,кофеварка,станція для подачі води,бойлер ітд).
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17265 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вс Ноя 27, 2022 13:36 Заголовок сообщения: |
|
|
Вам простіше, а в мене до дому доходить газ середнього тиску прибл. 3 атм., після лічильника і РД суцільна труба в дім до плити на котла, врізатись неможливо- все суцільно зварене.
По лінії 220/380 є захист варисторами та розрядниками від імпульсів десь на рівні 300...330 вольт, а от РН ставити нереально- часто великі стрибки та перекоси, такі, шо РН постійно вимикається.
Інвертор, через який живиться котел, має свій захист і коли вхідна напруга стає вище норми, він просто відмикає лінію і живить котел своїм запасом на АКБ.
ПиСи- ну і головне- котел обійшовся в кредит на рік і по оптовій ціні, ну так вийшло...
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
_Under Италоманьячище
Возраст: 31 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.09.2012 Сообщения: 1248 Откуда: Odesa region
Авто: Fiat Croma + Lancia Dedra SW + Ford Explorer Platinum
|
Добавлено: Пн Ноя 28, 2022 11:47 Заголовок сообщения: |
|
|
А у мене пониження температури виявило от такий косячок... Тепер шукаю, яким чином підігрівати балон, маючи в розпорядженні лише автомобільну АКБ.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17265 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Пн Ноя 28, 2022 11:48 Заголовок сообщения: |
|
|
А дирчик де стоїть, на вулиці? не простіше в гаражі і він там буде гріти?
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
_Under Италоманьячище
Возраст: 31 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.09.2012 Сообщения: 1248 Откуда: Odesa region
Авто: Fiat Croma + Lancia Dedra SW + Ford Explorer Platinum
|
Добавлено: Пн Ноя 28, 2022 13:28 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич писал(а): | А дирчик де стоїть, на вулиці? не простіше в гаражі і він там буде гріти? |
Дирчик в підсобному приміщенні з привідкритою дверкою для вихлопних газів (запускав так в тестовому режимі, але життя заставило так і використовувати далі). В принципі, там в цілому не холодно, але замерзає.
Треба думати якийсь 12-вольтовий обігрів. Щось типу гріючого кабелю чи матів.
Найпростіше - взяти готове на 220 вольт (є в продажу гріючи пояси для балонів), але біда в тому, що гена потрібен тоді, коли 220 вольт нема Інвертора в наявності нема, а 5 тисяч за 300 ват на нинішньому ринку - якось забагацько... З Алі теж доведеться чекати довгенько.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17265 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Пн Ноя 28, 2022 14:31 Заголовок сообщения: |
|
|
В мене є кабель для теплої підлоги, правда, без терморегулятора, десь ват 500, точно не пам'ятаю. Можу поділитись.
Вихлоп я зробив просто- на оту пимпочку з глушника зробив перехід на різьбу 3/4", далі- накидна гайка на гофрі(такі є в продажу) і через стінку гаража. Тепло залишається в гаражі, бо там у мене сторожовий кіт Мурчик живе, а вихлоп летить на вулицю. І все. Фото можу показати.
Від інвертора живити нагрів- жирно буде, а от коли в гаражі трохи плюсів від БГ, то і газ побіжить, я так думаю!
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
_Under Италоманьячище
Возраст: 31 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.09.2012 Сообщения: 1248 Откуда: Odesa region
Авто: Fiat Croma + Lancia Dedra SW + Ford Explorer Platinum
|
Добавлено: Пн Ноя 28, 2022 16:43 Заголовок сообщения: |
|
|
Сьогодні призакрив дверку і перенаправив поток повітря з системи охолодження на "розходний" балон, в принципі, вдалось йому підняти температуру, щоб навіть конденсату на ньому не було. Але проблема холодного пуску залишається, бо запускатись на бензі, прогрівати все і в процесі переводити на газ - таке-собі задоволення.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Пн Ноя 28, 2022 19:56 Заголовок сообщения: |
|
|
Цікаво. Дирчик розрахований на газ? Чи щось робилось самотужки..
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
_Under Италоманьячище
Возраст: 31 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.09.2012 Сообщения: 1248 Откуда: Odesa region
Авто: Fiat Croma + Lancia Dedra SW + Ford Explorer Platinum
|
Добавлено: Пн Ноя 28, 2022 20:06 Заголовок сообщения: |
|
|
У мене вакуумна заслонка, купив карб-редуктор GasPower КВS-2A + якийсь італійський (!!) редуктор на пропановий балон (важливо, бо на "стандартному" чогось у мене ні плитка не завелась, ні гена), сам все встановив.
По сенсу вийшло те ж ГБО на авто, лиш, на жаль, ні редуктор, ні балон не мають обігріву. Температура впала до нуля і почались проблеми.
Сьогодні полазив-пошукав і замовив 12В гріючий кабель потужністю до 200Вт. До нього планую накинути регулятор потужності + термодатчик, щоб виставляти температуру десь 30 градусів на балоні.
Це все діло хочу оформити у вигляді "пояса" для балона, який можна надівати і фіксувати якимись пружинками-застіжками. Такий-собі предпусковий нагрівач балону вийде.
Правда, вилізла ще одна проблема - на холодну дирчик РАПТОВО почав глохнути ні з чого, в тому числі на бензі. Прогріється - працює як слід. Поки що підозри на забитий-залитий газовим маслянистим конденсатом карб і на датчик рівня масла - кажуть, що вони уміють косячити.
апд: РАПТОВО глохне через датчик рівня масла. Масло є, а датчик - падло. Однією проблемою менше.
Последний раз редактировалось: _Under (Вт Ноя 29, 2022 14:05), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Ср Дек 14, 2022 20:47 Заголовок сообщения: |
|
|
Отримав PZEM-008
(як пишуть) Din Rail Ваттметр Вольтметр Амперметр Вимірник потужності.
Під'єднав запустив.
(схема малює підключення "по нулю" а як вирахувати його на інверторі ???
підключив як прийшлося )
Описание: |
|
Размер: |
301.29 KB |
Просмотрено: |
56 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
65.23 KB |
Просмотрено: |
56 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
351.57 KB |
Просмотрено: |
54 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
372.93 KB |
Просмотрено: |
54 раз(а) |
|
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Пн Янв 02, 2023 14:52 Заголовок сообщения: |
|
|
З Новим роком шановні.
"Генератор" відпрацював близько 40 годин.
(двічі заміна мастила витрата пального 500-800г/год.)
Потихеньку конструкція "змінюється"
Встановив 3-й генератор як і планувалось.
Панель керування.
Замовив/чекаю газ карб. до генератора Хонда сподіваюсь вдасться "прикрутити" до мого двигуна.
(далі буде)
Описание: |
|
Размер: |
495.27 KB |
Просмотрено: |
54 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
481.78 KB |
Просмотрено: |
53 раз(а) |
|
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17265 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Пн Янв 02, 2023 18:12 Заголовок сообщения: |
|
|
І як вдалося вирівняти всі три напруги всіх трьох генераторів з різними, чи мені здається, діаметрами шківів?
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Пн Янв 02, 2023 19:07 Заголовок сообщения: |
|
|
А біс його зна
Шківи всі різні.
Самим "швидкісним" виявився середній "космічовський" який крутиться від подвійного шківа тракторного ген.
Генератори можуть працювати як по одинці, так і разом.
Ніяких негативів не помічено доповнюють один одного при потребі.
(думаю "Реле регулятори" відпрацьовують)
Заміряти ампераж який видають генератори по одинці та в сумі немає чим.
Для забезпечення електрикою будівлі в моєму випадку досить 2-х ген.
13.8-14.5 тримають впевнено майже на холостих.
Але при вмиканні холодильника з'являється різке навантаження на ген.і дирчик може не відпрацювати і заглухнути. (було пару разів інвертор продовжує працювати від АКБ)
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|