Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Генераторы (підключення)
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Загальні теми
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8232
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Ср Ноя 23, 2022 20:59    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Довелось запустити конструкцію трохи недороблену.
Витрата пальногомаксимум 700г. на годину.
Під'єднано приміщення.
Споживачів десь 1000 ват. точно.



23.11.jpg
 Описание:
 Размер:  142.64 KB
 Просмотрено:  78 раз(а)

23.11.jpg



_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
akadem1
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 53
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 16.04.2007
Сообщения: 2430
Откуда: киев

Авто: ,fiat bravo trofeo 1242 16v 2000г,FIAT GRANDE PUNTO 2006 1.4 гбо,Fiat croma2 1,8 16v ГБО,фиат крома 2.0i.e 834b146--1986г--продана

СообщениеДобавлено: Сб Ноя 26, 2022 11:56    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Почитав і якось віссмана мені не хочеться зовсім.В мене з 2005 року стоїть юнкерс з турбіною.Перед цим стояв старий дровяний котел,в який я поставив систему краб та підвів газ.Хату нагрівав на ура за 10 хвилин,але лічильник працював гучніше котла.Для гвс поставив колонку юнкерс.Так як розхід газа мені зовсім не подобався ,то коли мені запропонували поставити котел юнкерс--в мене лишніх питань не виникло.За період експлуатації з 2005 року було поміняно 2 плати управління(бо по мережі проскочило 400 вольт-згоріло все,що було в розетці,та промивався достатньо регулярно теплообмінник для отоплення)Після того на вході мережі в будинок зявилось реле-перенапруги,а в котла замість ібп --стабілізатор напруги.Двухконтурний котел працює в режимі отоплення,гвс на сьогодні за рахунок бойлера( так дешевше).Пять років тому поставив тепловий насос--був більш чим задоволений його роботою,але в березні в окупації в нього поприлітали уламки--до сих пір відновлюю його.,та й світло зараз більше немає ,чим є.В парі з тепловим насосом котел використовувався іноді(при морозах за 5 градусів).Зараз отоплення за рахунок юнкерса.В лютому-березні потрапили в окупацію. В окупації не було нічого окрім газу.Для юнкерса ,ще потрібно світло.За рахунок генератора форте 3500е ми мали світло і все,що нам було потрібно працювало.Ну і бензина,пропана не було взагалі,а був газ в трубі(природній).Підключився--і мав по 8 гривен паливо для генератора.Так і на сьогодні при відключенні світла користуємось природнім газом ,який підключений до редуктора з карбюратором генератора.Котел при цьому працює через стабілізатор напруги,гріє батареї та поли.Не все включається від генератора---треба було спаяти пластикову трубу---паяльник не включається від генератора.Все їнше працює (телевізор,холодильник,морозильна камера,кофеварка,станція для подачі води,бойлер ітд).
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17266
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 27, 2022 13:36    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Вам простіше, а в мене до дому доходить газ середнього тиску прибл. 3 атм., після лічильника і РД суцільна труба в дім до плити на котла, врізатись неможливо- все суцільно зварене.
По лінії 220/380 є захист варисторами та розрядниками від імпульсів десь на рівні 300...330 вольт, а от РН ставити нереально- часто великі стрибки та перекоси, такі, шо РН постійно вимикається.
Інвертор, через який живиться котел, має свій захист і коли вхідна напруга стає вище норми, він просто відмикає лінію і живить котел своїм запасом на АКБ.
ПиСи- ну і головне- котел обійшовся в кредит на рік і по оптовій ціні, ну так вийшло...

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
_Under
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 31
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 20.09.2012
Сообщения: 1248
Откуда: Odesa region

Авто: Fiat Croma + Lancia Dedra SW + Ford Explorer Platinum

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 28, 2022 11:47    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой



А у мене пониження температури виявило от такий косячок... Тепер шукаю, яким чином підігрівати балон, маючи в розпорядженні лише автомобільну АКБ.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17266
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 28, 2022 11:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А дирчик де стоїть, на вулиці? не простіше в гаражі і він там буде гріти?
_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
_Under
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 31
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 20.09.2012
Сообщения: 1248
Откуда: Odesa region

Авто: Fiat Croma + Lancia Dedra SW + Ford Explorer Platinum

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 28, 2022 13:28    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
А дирчик де стоїть, на вулиці? не простіше в гаражі і він там буде гріти?

Дирчик в підсобному приміщенні з привідкритою дверкою для вихлопних газів (запускав так в тестовому режимі, але життя заставило так і використовувати далі). В принципі, там в цілому не холодно, але замерзає.

Треба думати якийсь 12-вольтовий обігрів. Щось типу гріючого кабелю чи матів.

Найпростіше - взяти готове на 220 вольт (є в продажу гріючи пояси для балонів), але біда в тому, що гена потрібен тоді, коли 220 вольт нема Laughing Інвертора в наявності нема, а 5 тисяч за 300 ват на нинішньому ринку - якось забагацько... З Алі теж доведеться чекати довгенько.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17266
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 28, 2022 14:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

В мене є кабель для теплої підлоги, правда, без терморегулятора, десь ват 500, точно не пам'ятаю. Можу поділитись.
Вихлоп я зробив просто- на оту пимпочку з глушника зробив перехід на різьбу 3/4", далі- накидна гайка на гофрі(такі є в продажу) і через стінку гаража. Тепло залишається в гаражі, бо там у мене сторожовий кіт Мурчик живе, а вихлоп летить на вулицю. І все. Фото можу показати.
Від інвертора живити нагрів- жирно буде, а от коли в гаражі трохи плюсів від БГ, то і газ побіжить, я так думаю!

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
_Under
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 31
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 20.09.2012
Сообщения: 1248
Откуда: Odesa region

Авто: Fiat Croma + Lancia Dedra SW + Ford Explorer Platinum

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 28, 2022 16:43    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Сьогодні призакрив дверку і перенаправив поток повітря з системи охолодження на "розходний" балон, в принципі, вдалось йому підняти температуру, щоб навіть конденсату на ньому не було. Але проблема холодного пуску залишається, бо запускатись на бензі, прогрівати все і в процесі переводити на газ - таке-собі задоволення.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8232
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 28, 2022 19:56    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цікаво. Дирчик розрахований на газ? Чи щось робилось самотужки..
_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
_Under
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 31
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 20.09.2012
Сообщения: 1248
Откуда: Odesa region

Авто: Fiat Croma + Lancia Dedra SW + Ford Explorer Platinum

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 28, 2022 20:06    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

У мене вакуумна заслонка, купив карб-редуктор GasPower КВS-2A + якийсь італійський (!!) редуктор на пропановий балон (важливо, бо на "стандартному" чогось у мене ні плитка не завелась, ні гена), сам все встановив.
По сенсу вийшло те ж ГБО на авто, лиш, на жаль, ні редуктор, ні балон не мають обігріву. Температура впала до нуля і почались проблеми.

Сьогодні полазив-пошукав і замовив 12В гріючий кабель потужністю до 200Вт. До нього планую накинути регулятор потужності + термодатчик, щоб виставляти температуру десь 30 градусів на балоні.
Це все діло хочу оформити у вигляді "пояса" для балона, який можна надівати і фіксувати якимись пружинками-застіжками. Такий-собі предпусковий нагрівач балону вийде.

Правда, вилізла ще одна проблема - на холодну дирчик РАПТОВО почав глохнути ні з чого, в тому числі на бензі. Прогріється - працює як слід. Поки що підозри на забитий-залитий газовим маслянистим конденсатом карб і на датчик рівня масла - кажуть, що вони уміють косячити.

апд: РАПТОВО глохне через датчик рівня масла. Масло є, а датчик - падло. Однією проблемою менше.


Последний раз редактировалось: _Under (Вт Ноя 29, 2022 14:05), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8232
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 28, 2022 21:52    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Зрозумів.
З газом буду потім гратись.

До речі посилки з Китаю йдуть три тижні +/- Вибираєш доставку як зручніше.
Вибіраю безплатне доставлення.
(вартість дивлюсь в $ бо дурять з курсом. Wink На зараз курс в приваті 37.45....)
Ось для прикладу розпродаж http://surl.li/dvzxk



014.jpeg
 Описание:
 Размер:  350.06 KB
 Просмотрено:  64 раз(а)

014.jpeg



_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8232
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Ср Дек 14, 2022 20:47    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Отримав PZEM-008
(як пишуть) Din Rail Ваттметр Вольтметр Амперметр Вимірник потужності.
Під'єднав запустив.
(схема малює підключення "по нулю" а як вирахувати його на інверторі ???
підключив як прийшлося Laughing )



2022-11-20 222753.png
 Описание:
 Размер:  301.29 KB
 Просмотрено:  56 раз(а)

 2022-11-20 222753.png



12B.jpg
 Описание:
 Размер:  65.23 KB
 Просмотрено:  56 раз(а)

12B.jpg



12BV.jpg
 Описание:
 Размер:  351.57 KB
 Просмотрено:  54 раз(а)

12BV.jpg



vlt.jpg
 Описание:
 Размер:  372.93 KB
 Просмотрено:  54 раз(а)

vlt.jpg



_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8232
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Пн Янв 02, 2023 14:52    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

З Новим роком шановні.

"Генератор" відпрацював близько 40 годин.
(двічі заміна мастила витрата пального 500-800г/год.)
Потихеньку конструкція "змінюється"
Встановив 3-й генератор як і планувалось.
Панель керування.
Замовив/чекаю газ карб. до генератора Хонда сподіваюсь вдасться "прикрутити" Laughing до мого двигуна. Wink
(далі буде)



1-3.jpg
 Описание:
 Размер:  495.27 KB
 Просмотрено:  54 раз(а)

1-3.jpg



1-1.jpg
 Описание:
 Размер:  481.78 KB
 Просмотрено:  53 раз(а)

1-1.jpg



_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17266
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Пн Янв 02, 2023 18:12    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

І як вдалося вирівняти всі три напруги всіх трьох генераторів з різними, чи мені здається, діаметрами шківів?
_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8232
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Пн Янв 02, 2023 19:07    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А біс його зна Very Happy
Шківи всі різні.
Самим "швидкісним" виявився середній "космічовський" який крутиться від подвійного шківа тракторного ген.
Генератори можуть працювати як по одинці, так і разом.
Ніяких негативів не помічено доповнюють один одного при потребі.
(думаю "Реле регулятори" відпрацьовують)

Заміряти ампераж який видають генератори по одинці та в сумі немає чим.

Для забезпечення електрикою будівлі в моєму випадку досить 2-х ген.
13.8-14.5 тримають впевнено майже на холостих.
Але при вмиканні холодильника з'являється різке навантаження на ген.і дирчик може не відпрацювати і заглухнути. (було пару разів інвертор продовжує працювати від АКБ)

_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Загальні теми Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
Страница 3 из 5

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу