|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Electronic1986 Amico
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 08.12.2021 Сообщения: 35 Откуда: Україна, Рівне
Авто: Punto 2
|
Добавлено: Ср Май 18, 2022 14:49 Заголовок сообщения: |
|
|
Замінив нижню подушку. Нічого не змінилося. Шукаю далі... А взагалі ці двигуни (188А4000) на ХХ не трусятся, рівно працюють, чи це можливо у них фірмовий почерк такий?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Electronic1986 Amico
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 08.12.2021 Сообщения: 35 Откуда: Україна, Рівне
Авто: Punto 2
|
Добавлено: Чт Ноя 24, 2022 12:54 Заголовок сообщения: |
|
|
Так я і не розібрався зі своїми проблемами, а точніше проблема пунто. Замінив ще ліву подушку але це нічого не змінило, вона була ціла. Зараз стало навіть трохи гірше, двигун на ХХ працює ніби йому не вистачає палива, але пропусків немає, обороти 750 +- 20, а якщо зняти фішку з ДПДЗ, то стає працювати рівно. Датчик ніби справний, в закритому стані на виході 0.8В, в повністю відкритому 4.7В, наростає плавно. Додатково з'явилися помилки P0120, P0505. Якщо їх стерти і завести двигун, то вони одразу з'являються. З чим може бути пов'язано така поведінка авто.
Описание: |
|
Размер: |
399.57 KB |
Просмотрено: |
61 раз(а) |
|
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Denwer Италоманьячище
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.11.2010 Сообщения: 6196 Откуда: Киев
Авто: Palio EX Fire 1.2 16V (80 hp)
|
Добавлено: Пт Ноя 25, 2022 23:38 Заголовок сообщения: |
|
|
Звісно може я помиляюся, але як що датчик дросельної заслінки НАЧЕ справний, але при його відключені мотор починає працювати рівно (на ХХ чи на більших обертах теж, не уточнив?), то чи не краще поміняти цей датчик, або тимчасово підкинути інший такий самий, аби остаточно локалізувати проблему ?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Electronic1986 Amico
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 08.12.2021 Сообщения: 35 Откуда: Україна, Рівне
Авто: Punto 2
|
Добавлено: Сб Ноя 26, 2022 00:05 Заголовок сообщения: |
|
|
Проблема помітна тільки на ХХ. ДПДЗ при перевірці вольтметром показує правильні дані ( принаймі сходяться з з тими, що я зміг знайти в інтернеті). Замінити його проблематично, він впресований в корпус заслінки. Я не автомобільний діагност, але думаю, що при скиданні фішки з ДПДЗ, блок керування виставляє якісь середні значення і вприску, запалення і т. д. що в сумі виправляє ситуацію. Таке враження, що десь підтягує повітря і суміш стає бідною. Хочу спробувати зробити димогенератор і перевірити вакуумну систему на герметичність.
Ось ще данні з ALFAOBD:
Описание: |
|
Размер: |
447.71 KB |
Просмотрено: |
61 раз(а) |
|
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|