Я так зрозумів tempo рвідрегулював зазори?Тепер питання-чи знайшов набір регулювальних шайб?І,якщо можна,детальний опис процедури.І чи вже зразу міняв сальники колінвала,сальники клапанів,прокладку.Бо думаю робити цю процедуру також,книжку читав,але хочеться почути живі коментарі.
Возраст: 29 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.07.2014 Сообщения: 172 Откуда: Україна,Ужгород
Авто: Citroen Jumpy 1.9td 2000
Добавлено: Вт Мар 17, 2015 00:32 Заголовок сообщения:
Можливо не в ту тему пише,але вже ж таки,як відрегулювати клапана на 1.9тд??? Шайби та однакові з простим 1.9??Які мають бути зазори??
І будь ласка пошаговий ремонт регулювання клапанів якщо це можливо.Будь ласка відпишіться.
Купивши щупи для заміру зазорів, взявся до роботи.
І так по порядку, від ремня ГРМ
1 впускний — 0.15мм
2 випускний — 0.35мм
3 випускний — 0.35мм
4 впускний — 0,35-0,40мм
5 впускний — 0,25мм
6 випускний — 0,40-0,45мм
7 випускний — 0,35-0,40мм
8 впускний — 0,35мм
Заміри проводилися на гарячу(60-70 градусів). Там де написано 2 розміри, то другий там стає внатяжку, тому не зрозуміло як писати.
Чекаю коментарів, на рахунок зазорів, і може хто підкаже, де купити потрібні шайби…
Вся тема з фото тут https://www.drive2.ru/l/7132679/
Купивши щупи для заміру зазорів, взявся до роботи.
І так по порядку, від ремня ГРМ
1 впускний — 0.15мм
2 випускний — 0.35мм
3 випускний — 0.35мм
4 впускний — 0,35-0,40мм
5 впускний — 0,25мм
6 випускний — 0,40-0,45мм
7 випускний — 0,35-0,40мм
8 впускний — 0,35мм
Заміри проводилися на гарячу(60-70 градусів). Там де написано 2 розміри, то другий там стає внатяжку, тому не зрозуміло як писати.
Чекаю коментарів, на рахунок зазорів, і може хто підкаже, де купити потрібні шайби…
Ціла тема з фото тут https://www.drive2.ru/l/7132679/
Зазори міряються на ХОЛОДНОМУ ДВИГУНІ,ВПУСК 015+-005, ВИПУСК 030+-005, при роботі двигуна зазори наближаються до нуля ,залиш авто до ранку тоді міряй,і трохи читайте теорію ,ну хоч трохи,щоб не задавати дурних питань,не в образу.
Зазори міряються на ХОЛОДНОМУ ДВИГУНІ,ВПУСК 015+-005, ВИПУСК 030+-005, при роботі двигуна зазори наближаються до нуля ,залиш авто до ранку тоді міряй,і трохи читайте теорію ,ну хоч трохи,щоб не задавати дурних питань,не в образу.
Може тріснути бугель або РПвал при затяжці ,можеш не втрафити точно на місце ,між клапаном та поршнем у ВМТ зазор мінімальний.
Бля,все рівно не розумію. Для чого колінвал повертати ще на пів оберту?? Якшо я все по мітках зафіксую,перед зняттям,зніму розпредвал,поміняю шайби і знову покладу по мітці розпредвал. Для чого там коленвал чіпати???
Не нервуй,а спокійно подумай,що при поступовій затяжці бугелів кулачок РП валу тисне на клапан, 2 поршні стоять у ВМТ,якщо помилитись з мітками РП валу на цілу юхню ,то клапан впреться в поршень ,колінвал заштопорений ,ти тягнеш далі ,що буде ?,тріскає бугель,тріскає РПвал або рвеш різьбу на шпильці (що гірше) чи гайці .
Щоб цього не сталось розблоковуєм КВ провертаєм його на чверть оберту назад,поршні, які були у ВМТ йдуть вниз,два інших не доходять до ВМТ,і спокійно затягуєш РП вал ,ставиш шестерню і провертаєш його до місця штопора ,КВ провертаєш на місце .
Скачай книжку,там є ще деякі нюанси при уст бугелів і сальника.
Часовой пояс: GMT + 3 На страницу Пред.1, 2, 3След.
Страница 2 из 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме