Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Регулировка клапанов Scudo 1.9D двиг.DW8
На страницу Пред.  1, 2, 3  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Горай Горай
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 56
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 01.01.2013
Сообщения: 89
Откуда: житомирская обл

Авто: Пежо Експерт 1.9d 2005г

СообщениеДобавлено: Ср Янв 08, 2014 07:33    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

tempo
Дякую!!!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Серега 76
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 47
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 27.11.2013
Сообщения: 58
Откуда: Черкасская о. Городище

Авто: Джампи 1,9ТД

СообщениеДобавлено: Сб Дек 13, 2014 07:56    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Я так зрозумів tempo рвідрегулював зазори?Тепер питання-чи знайшов набір регулювальних шайб?І,якщо можна,детальний опис процедури.І чи вже зразу міняв сальники колінвала,сальники клапанів,прокладку.Бо думаю робити цю процедуру також,книжку читав,але хочеться почути живі коментарі.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tempo
Италофан


Италофан

Возраст: 63
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 09.05.2009
Сообщения: 362
Откуда: Тернопольская обл.

Авто: Fiat Scudo 1,9D

СообщениеДобавлено: Сб Дек 13, 2014 15:33    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=42816&start=75&postdays=0&postorder=asc&highlight=
читай останній пост
Сальники клапанів неміняв-бо масла не бере,колінвала не чіпав -бо не тече,покладку і привалочні площини під неї промити бензином .
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ВАСЯ1998
Италофан


Италофан

Возраст: 28
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 16.07.2014
Сообщения: 172
Откуда: Україна,Ужгород

Авто: Citroen Jumpy 1.9td 2000

СообщениеДобавлено: Вт Мар 17, 2015 00:32    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Можливо не в ту тему пише,але вже ж таки,як відрегулювати клапана на 1.9тд??? Шайби та однакові з простим 1.9??Які мають бути зазори??
І будь ласка пошаговий ремонт регулювання клапанів якщо це можливо.Будь ласка відпишіться.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
alex-lv
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 28
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 14.09.2009
Сообщения: 1306
Откуда: Львів

Авто: продано

СообщениеДобавлено: Вт Мар 17, 2015 01:00    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Пошук
http://fiat-club.org.ua/forum/download.php?id=53892
Hi

_________________
0б77бб9119
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ВАСЯ1998
Италофан


Италофан

Возраст: 28
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 16.07.2014
Сообщения: 172
Откуда: Україна,Ужгород

Авто: Citroen Jumpy 1.9td 2000

СообщениеДобавлено: Вс Июл 12, 2015 13:35    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Купивши щупи для заміру зазорів, взявся до роботи.
І так по порядку, від ремня ГРМ
1 впускний — 0.15мм
2 випускний — 0.35мм
3 випускний — 0.35мм
4 впускний — 0,35-0,40мм
5 впускний — 0,25мм
6 випускний — 0,40-0,45мм
7 випускний — 0,35-0,40мм
8 впускний — 0,35мм

Заміри проводилися на гарячу(60-70 градусів). Там де написано 2 розміри, то другий там стає внатяжку, тому не зрозуміло як писати.
Чекаю коментарів, на рахунок зазорів, і може хто підкаже, де купити потрібні шайби…

Вся тема з фото тут https://www.drive2.ru/l/7132679/
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ВАСЯ1998
Италофан


Италофан

Возраст: 28
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 16.07.2014
Сообщения: 172
Откуда: Україна,Ужгород

Авто: Citroen Jumpy 1.9td 2000

СообщениеДобавлено: Вс Июл 12, 2015 13:37    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Купивши щупи для заміру зазорів, взявся до роботи.
І так по порядку, від ремня ГРМ
1 впускний — 0.15мм
2 випускний — 0.35мм
3 випускний — 0.35мм
4 впускний — 0,35-0,40мм
5 впускний — 0,25мм
6 випускний — 0,40-0,45мм
7 випускний — 0,35-0,40мм
8 впускний — 0,35мм

Заміри проводилися на гарячу(60-70 градусів). Там де написано 2 розміри, то другий там стає внатяжку, тому не зрозуміло як писати.
Чекаю коментарів, на рахунок зазорів, і може хто підкаже, де купити потрібні шайби…

Ціла тема з фото тут https://www.drive2.ru/l/7132679/
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tempo
Италофан


Италофан

Возраст: 63
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 09.05.2009
Сообщения: 362
Откуда: Тернопольская обл.

Авто: Fiat Scudo 1,9D

СообщениеДобавлено: Пн Июл 13, 2015 22:04    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Зазори міряються на ХОЛОДНОМУ ДВИГУНІ,ВПУСК 015+-005, ВИПУСК 030+-005, при роботі двигуна зазори наближаються до нуля ,залиш авто до ранку тоді міряй,і трохи читайте теорію ,ну хоч трохи,щоб не задавати дурних питань,не в образу.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Колобок
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 45
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 11.03.2011
Сообщения: 982
Откуда: Тернопіль

Авто: FIAT SCUDO 2006 р.н. 2.0 JTD L2H1

СообщениеДобавлено: Вт Июл 14, 2015 09:25    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

plus
_________________

067-790-69-45
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ВАСЯ1998
Италофан


Италофан

Возраст: 28
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 16.07.2014
Сообщения: 172
Откуда: Україна,Ужгород

Авто: Citroen Jumpy 1.9td 2000

СообщениеДобавлено: Ср Июл 15, 2015 15:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

tempo писал(а):
Зазори міряються на ХОЛОДНОМУ ДВИГУНІ,ВПУСК 015+-005, ВИПУСК 030+-005, при роботі двигуна зазори наближаються до нуля ,залиш авто до ранку тоді міряй,і трохи читайте теорію ,ну хоч трохи,щоб не задавати дурних питань,не в образу.

ОК.БУде для мене уроком.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ВАСЯ1998
Италофан


Италофан

Возраст: 28
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 16.07.2014
Сообщения: 172
Откуда: Україна,Ужгород

Авто: Citroen Jumpy 1.9td 2000

СообщениеДобавлено: Пн Июл 20, 2015 17:36    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

tempo писал(а):
ПРИ УСТАНОВЦІ РОЗП ВАЛА НЕ ЗАБУТИ ПОВЕРНУТИ КОЛІНВАЛ НА ПІВ ОБЕРТА НАЗАД БО ПОГНУТЬСЯ КЛАПАНИ АБО ДІРИ В ПОРШНЯХ БУДУТЬ

Не зрозумів вашу фразу...Для чого повертати коленвал,якщо все буде по мітках???
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tempo
Италофан


Италофан

Возраст: 63
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 09.05.2009
Сообщения: 362
Откуда: Тернопольская обл.

Авто: Fiat Scudo 1,9D

СообщениеДобавлено: Пн Июл 20, 2015 20:47    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Може тріснути бугель або РПвал при затяжці ,можеш не втрафити точно на місце ,між клапаном та поршнем у ВМТ зазор мінімальний.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
alex-lv
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 28
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 14.09.2009
Сообщения: 1306
Откуда: Львів

Авто: продано

СообщениеДобавлено: Пн Июл 20, 2015 21:10    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

plus
ВАСЯ1998
Поставиш РВ по мітках, підведиш КВ на пів оберта до міток і буде ОК!

_________________
0б77бб9119
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ВАСЯ1998
Италофан


Италофан

Возраст: 28
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 16.07.2014
Сообщения: 172
Откуда: Україна,Ужгород

Авто: Citroen Jumpy 1.9td 2000

СообщениеДобавлено: Ср Июл 22, 2015 12:00    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

tempo писал(а):
Може тріснути бугель або РПвал при затяжці ,можеш не втрафити точно на місце ,між клапаном та поршнем у ВМТ зазор мінімальний.

Бля,все рівно не розумію. Для чого колінвал повертати ще на пів оберту?? Якшо я все по мітках зафіксую,перед зняттям,зніму розпредвал,поміняю шайби і знову покладу по мітці розпредвал. Для чого там коленвал чіпати???
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tempo
Италофан


Италофан

Возраст: 63
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 09.05.2009
Сообщения: 362
Откуда: Тернопольская обл.

Авто: Fiat Scudo 1,9D

СообщениеДобавлено: Ср Июл 22, 2015 17:33    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Не нервуй,а спокійно подумай,що при поступовій затяжці бугелів кулачок РП валу тисне на клапан, 2 поршні стоять у ВМТ,якщо помилитись з мітками РП валу на цілу юхню ,то клапан впреться в поршень ,колінвал заштопорений ,ти тягнеш далі ,що буде ?,тріскає бугель,тріскає РПвал або рвеш різьбу на шпильці (що гірше) чи гайці .
Щоб цього не сталось розблоковуєм КВ провертаєм його на чверть оберту назад,поршні, які були у ВМТ йдуть вниз,два інших не доходять до ВМТ,і спокійно затягуєш РП вал ,ставиш шестерню і провертаєш його до місця штопора ,КВ провертаєш на місце .
Скачай книжку,там є ще деякі нюанси при уст бугелів і сальника.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3  След.
Страница 2 из 3

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу