|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Romko Италоманьячище
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Пн Окт 12, 2020 21:31 Заголовок сообщения: |
|
|
на то, що пишуть газомізки(час вприску) не дивись - воно також не має відрізнятись, що на бензі шо на газу при добрій настройці, але покази будуть трошки більші ніж в реалії (газова форса підключена в розрив бензинової - дод опір і все таке)і...
- реальні дані бери по Мультиекускану.. - ну і от маємо - нормальний час вприску для того "корита" ))) на прогріту має бути в межах 2-2.07 (ближче до 90 гр) - в тебе 2.1 -2.2 при 85, що єсть цілком гуд(шо нова машина і форсунки, йопт )... а шо ми маємо на гбо навіть на ХХ, щоб нормалізувати суміш до стехеометрії комп скорочує час вприску до 1.8 - її вже на ХХ заливає газом - а шо робиться в русі навіть боюсь уявити...
ну от то зведення кривих і тд - до сраки в тому гамні під назвою Стаг хто б тут шо і як не обсирав БРС - так там навіть після автокалібровки вприск на ХХ співпадає до сотих !!!....так то був ліричний відступ
коротше починай з ХХ зроби одинаковий час вприску по мультиекускану - потім пробуй в русі зводити точки і слідкуй щоб на ХХ нічо нікуди не втікало...
П.С. абсорбер - чорна трубка що йде по кришці ГРМ - там є стик на колекторі впускному... але давай спершу з настройками розберемось
_________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Пн Окт 12, 2020 21:59 Заголовок сообщения: |
|
|
[quote
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Ср Ноя 23, 2022 14:59), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
|
Romko Италоманьячище
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Пн Окт 12, 2020 22:00 Заголовок сообщения: |
|
|
пробуй...
_________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Пт Окт 16, 2020 22:32 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): | пробуй... |
спробував,
зробив нову "автонастройку", "перекатав" газову карту:
в захист Стагу можу сказати, що він одразу розмістив газову криву нижче бензової, тобно збіднив газ, який у мене переливало до цього (судячи з показів Мультіекускана)...
Зараз і Мультіекускан вже почав показувати +\- однаковий час вприску на газу, а то навіть і навпаки, тепер газу ніби замало - на газу 2.1 на бензині 2.0..
чому у мого "газовика" вони мали б співпадати, поки залишається питанням...
Стала заводитись зранку після газу краще , немає троїння і диму взагалі.
Але з 1 разу ніколи не схватує одразу, потрібно крутнути стартером 2-3 сек і тільки потім заводиться з 2го разу, іноді і з 3го...
короче та сама хрінь
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Ср Ноя 23, 2022 15:00), всего редактировалось 2 раз(а) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Dok40 Amico
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.08.2020 Сообщения: 3 Откуда: Киев
Авто: Fiat Bravo
|
Добавлено: Сб Окт 17, 2020 08:48 Заголовок сообщения: Re: Не "зхватує", троїть і димить на холодну (1.4Т |
|
|
manhunt писал(а): | Створю окрему тему, може більше спеців побачить, бо щось геть не можу знайти причину:
Двигун t-jet, авто стоїть 5-7 годин і запустити двигун вже проблема: троїть-двоїть, глохне, машину трясе, димить (запах незгорівшого бензину), заводити потрібно 3-4 рази... і якщо зловиш момент одразу після заводки і трошки прогазуєш (на 2500об/хв і доки скине із прогрівочних обертів (буквально 20-30 сек)) - все знову працює як годинник, нічого не димить і не троїть - наче нічого і не було
п.с. компом підключався - мультіескан написав у ерорах - "пропуски запалювання 1, 4".
апдейт:
-форсунки чистив (доречі скоріше за все були чисті, як з вигляду, так і сама свіча розпилу була одразу хороша), кільця на них всі як нові - чисті і м'які.
-свічки нові оригінал
-бензин теж викатував і заправляв на іншій заправці
-антифриз/мастило - рівень не міняється
-в ходу на прогріту їде як і має бути (динаміка в нормі), ХХ абсолютно стабільний теж, як на газу так і на бензині.
-і заводиться на гарячу з першого разу і взагалі без вищеописаних симптомів. |
Описание: |
Доброго дня.
Така ж проблема існує вже років 5 (власник тут присутній). Запустити зранку неможливо (дійшло до того, що запуск був 8-10разів).
Замітив дві речі: на холодну, коли завів, газує з провалом і притупленням, на дорозі, при різкому натисканні |
|
Размер: |
226.14 KB |
Просмотрено: |
149 раз(а) |
|
|
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Сб Окт 17, 2020 10:22 Заголовок сообщения: |
|
|
Dok40 писал(а): | Замітив дві речі: на холодну, коли завів, газує з провалом і притупленням, на дорозі, при різкому натисканні
|
у мене на бензині їздить нормально, та й на газу в принципі теж (до останніх переналаштувань, про які у попередньому пості).
Проблема тільки зі стартом після довгого простою, на холодну. А після того як звелась, з 3го разу - майже одразу працює в нормальному режимі, без будь-яких провалів тощо.
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Romko Италоманьячище
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Сб Окт 17, 2020 17:37 Заголовок сообщения: |
|
|
Криві мають накладатися, - накладання кривих якраз і відображає час впорскування, газовий блок підбирає такі коеф. І час відкриття газових форсунок, щоб бензі блок відкривав бенз. Форси на той самий час що в у звичному режимі на бензі..-тримаючи суміш в межах стехеоиетрії...
Зроби автокалібровку, потім відлаштуй хх, щоб по мультиекускану час співпадав, потім в русі плавно, без різких прискорень( у відкритому циклі лямбда ігнорується) зведи криві..
Після твого останнього налаштування - суміш бідна, - буде дьоргатись і тупити...або кури форуми як налаштувати СТАГ
_________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Сб Окт 17, 2020 17:52 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): |
Зроби автокалібровку, потім відлаштуй хх, щоб по мультиекускану час співпадав, потім в русі плавно, без різких прискорень( у відкритому циклі лямбда ігнорується) зведи криві..
Після твого останнього налаштування - суміш бідна, - буде дьоргатись і тупити...або кури форуми як налаштувати СТАГ |
Ну я і зробив нову калібровку і час вприску на ХХ по мультиекускану вже співпадає.
Все ок
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Ср Ноя 23, 2022 15:02), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
|
Romko Италоманьячище
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Сб Окт 17, 2020 18:07 Заголовок сообщения: |
|
|
Тре курити мануали,, як налаштувати то польське чудо))))... Може зменшити кількість точок?
_________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Сб Окт 17, 2020 22:05 Заголовок сообщения: |
|
|
[quote
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Ср Ноя 23, 2022 15:02), всего редактировалось 2 раз(а) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Romko Италоманьячище
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Вс Окт 18, 2020 12:39 Заголовок сообщения: |
|
|
Італійське корито видає більше ніж 100к.с. з літра на простому чугунному блоці без варіаторів фаз, прямих вприсків, турбін із змінною геометрією при тому забезпечуючи пряму полку моменту практично у всьому робочому діапазоні, - і для тюнерів той мотор як японський jz...))), Ясно що там не простий алгоритм управління двигуном...тут у Львові є т- джет 150 на гбо і заводиться якось без проблем- нік karasoff, колись мені писав чувак з Франківська на дельті 150 к.с - конфіг той самий що в тебе q-,box+ баракуди- у всьому франеку не могли налаштувати, приїжджав до Львова - я йому дав контакти людини, яка розбирається- налаштували...
Так що все таки справа в "руках" напевне...автокалібровку і почувати точки тут відать не піде
_________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Пн Окт 19, 2020 17:41 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): | Італійське корито видає більше ніж 100к.с. з літра на простому чугунному блоці без варіаторів фаз, прямих вприсків, турбін із змінною геометрією |
сівік початку 90х видавав 120 коней з 1.5л без варіаторів, вприсків і без турбіни (атмосфера), і стояло на ньому і ГБО2, а потім і найдешевше б/в ГБО4 і все працювало і валило, без незрозумілих танців з бубнами...
так що тут таке... сперечатись можна довго.
Romko писал(а): | колись мені писав чувак з Франківська на дельті 150 к.с - конфіг той самий що в тебе q-,box+ баракуди- у всьому франеку не могли налаштувати, приїжджав до Львова - я йому дав контакти людини, яка розбирається- налаштували...
Так що все таки справа в "руках" напевне...автокалібровку і почувати точки тут відать не піде |
та я не і сперечаюсь, що в руках, мій гбо-шник за першим разом одразу виявив неробочу лямбду, через яку не змогли точно налаштувати,
за другим разом налаштували, але хватило не на довго ,
ось за третім (чи вже четвертим) разом виявили, що температура двигуна трохи плаває, але не має чіткої закономірності і відслідкувати було важко, особливо влітку, від 90С до 85, а зараз вже може впасти до 75, а потім, знову росте до 90, коли швидко, а коли повільно...
Коротше кажучи в кориті все сиплеться швидше ніж я встигаю міняти... Вже соромно перед установщиком, бо вже задовбую його майже пів-року, а він ще й грошей не бере...
...заміню термостат, продовжимо епопопею з налаштування... якшо до цього часу знову щось не на**неться..
п.с. а, і акум вже ж на підході, після всіх цих пригод, зранку вже 12.0-12.1В показує - через це, думаю, теж можуть бути "дабл-старти"...
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Romko Италоманьячище
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Вт Окт 20, 2020 12:09 Заголовок сообщения: |
|
|
manhunt писал(а): |
та я не і сперечаюсь, що в руках, мій гбо-шник за першим разом одразу виявив неробочу лямбду, через яку не змогли точно налаштувати,
за другим разом налаштували, але хватило не на довго ,
ось за третім (чи вже четвертим) разом виявили, що температура двигуна трохи плаває, але не має чіткої закономірності і відслідкувати було важко, особливо влітку, від 90С до 85, а зараз вже може впасти до 75, а потім, знову росте до 90, коли швидко, а коли повільно...
Коротше кажучи в кориті все сиплеться швидше ніж я встигаю міняти... Вже соромно перед установщиком, бо вже задовбую його майже пів-року, а він ще й грошей не бере...
...заміню термостат, продовжимо епопопею з налаштування... якшо до цього часу знову щось не на**неться..
п.с. а, і акум вже ж на підході, після всіх цих пригод, зранку вже 12.0-12.1В показує - через це, думаю, теж можуть бути "дабл-старти"... |
термостат на заводку ну і на газову суміш, при таких незначних коливаннях 70-90, сильно впливати не буде, навіть якщо там і включена коррекція по температурі, за що сильно сумніваюсь...акум?- ну ХЗ - заряди для початку... 12.0 то ще не критично - хоча зарядити треба...скільки там крутити того моторчика 1.4 ...
може продай то корито поки не пізно.... потім турбіна заклинить через тріщину в гарячій частині, гази вихлопні підуть в салон через тріщину у випускному коллекторі, шо там ще? - ааа- теплообмінник почне срати маслом у антифриз... внутрішні гранати пороздовбує і почне розганятись як на вібромашині...КПП М32 завиє на 5-6 передачах...а ще недай Бог 2х масовий піде спати... ну клімат - то ти вже в курсі..
добре подумай - чи воно тобі треба
_________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Demian Член клуба
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.11.2005 Сообщения: 2411 Откуда: Гостомель
Авто: Fiat Tempra 1.6 '96 > Fiat Bravo '07 Dynamic > Jeep Compass '16 FWD 2.4 AT + Smart Forfour '04 AT 1.5
|
Добавлено: Вт Окт 20, 2020 12:43 Заголовок сообщения: |
|
|
manhunt писал(а): | Dok40 писал(а): | Замітив дві речі: на холодну, коли завів, газує з провалом і притупленням, на дорозі, при різкому натисканні
|
у мене на бензині їздить нормально, та й на газу в принципі теж (до останніх переналаштувань, про які у попередньому пості).
Проблема тільки зі стартом після довгого простою, на холодну. А після того як звелась, з 3го разу - майже одразу працює в нормальному режимі, без будь-яких провалів тощо. |
А тем временем Браво без фильтра в баке заводится с полоборота уже 4 день...
|
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Вт Окт 20, 2020 14:48 Заголовок сообщения: |
|
|
[quote=
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Ср Ноя 23, 2022 15:03), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|