Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Не "зхватує", троїть і димить на холодну (1.4Т+ГБО
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Brava, FIAT Bravo, FIAT Marea, FIAT Linea
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Romko
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 25.07.2006
Сообщения: 3517
Откуда: Львів

Авто: Bravo sport t-jet, Civic 4D, Ypsilon

СообщениеДобавлено: Пн Окт 12, 2020 21:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

на то, що пишуть газомізки(час вприску) не дивись - воно також не має відрізнятись, що на бензі шо на газу при добрій настройці, але покази будуть трошки більші ніж в реалії (газова форса підключена в розрив бензинової - дод опір і все таке)і...
- реальні дані бери по Мультиекускану.. - ну і от маємо - нормальний час вприску для того "корита" ))) на прогріту має бути в межах 2-2.07 (ближче до 90 гр) - в тебе 2.1 -2.2 при 85, що єсть цілком гуд(шо нова машина і форсунки, йопт Laughing )... а шо ми маємо на гбо Shocked навіть на ХХ, щоб нормалізувати суміш до стехеометрії комп скорочує час вприску до 1.8 - її вже на ХХ заливає газом Shocked - а шо робиться в русі навіть боюсь уявити...
ну от то зведення кривих і тд - до сраки в тому гамні під назвою Стаг Twisted Evil хто б тут шо і як не обсирав БРС - так там навіть після автокалібровки вприск на ХХ співпадає до сотих !!!....так то був ліричний відступ Laughing Laughing
коротше починай з ХХ зроби одинаковий час вприску по мультиекускану - потім пробуй в русі зводити точки і слідкуй щоб на ХХ нічо нікуди не втікало...
П.С. абсорбер - чорна трубка що йде по кришці ГРМ - там є стик на колекторі впускному... але давай спершу з настройками розберемось Wink

_________________
Верховина->Иж Ю3->Иж Ю5->Шоха->Tipo 149c2.046->Tipo 16v(146hp)->Marea 1.6 16v ELX->Linea t-jet (K&N+IHI VL38+Chip EDS+......ГМО)))-> 145 boxer 1.6 + Ypsilon 1.4 8v-> Bravo sport t-jet+ Ypsilon 1.4 8v
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 35
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 534
Откуда: Ukraine

Авто: Civic -> S80 -> Bravo Sport

СообщениеДобавлено: Пн Окт 12, 2020 21:59    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Romko писал(а):

коротше починай з ХХ зроби одинаковий час вприску по мультиекускану - потім пробуй в русі зводити точки і слідкуй щоб на ХХ нічо нікуди не втікало...

Та там ті карти вже так вимучені... що я думаю може повидаляти їх, зробити автокалібровку і поновій накатати, а потім вже забідняти потроху газ, доки Мультиекускан не покаже +\- однаковий вприск...

_________________
☭ = 卐
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Romko
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 25.07.2006
Сообщения: 3517
Откуда: Львів

Авто: Bravo sport t-jet, Civic 4D, Ypsilon

СообщениеДобавлено: Пн Окт 12, 2020 22:00    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

пробуй...
_________________
Верховина->Иж Ю3->Иж Ю5->Шоха->Tipo 149c2.046->Tipo 16v(146hp)->Marea 1.6 16v ELX->Linea t-jet (K&N+IHI VL38+Chip EDS+......ГМО)))-> 145 boxer 1.6 + Ypsilon 1.4 8v-> Bravo sport t-jet+ Ypsilon 1.4 8v
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 35
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 534
Откуда: Ukraine

Авто: Civic -> S80 -> Bravo Sport

СообщениеДобавлено: Пт Окт 16, 2020 22:32    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Romko писал(а):
пробуй...

спробував,
зробив нову "автонастройку", "перекатав" газову карту:
в захист Стагу можу сказати, що він одразу розмістив газову криву нижче бензової, тобно збіднив газ, який у мене переливало до цього (судячи з показів Мультіекускана)...
Зараз і Мультіекускан вже почав показувати +\- однаковий час вприску на газу, а то навіть і навпаки, тепер газу ніби замало - на газу 2.1 на бензині 2.0..



чому у мого "газовика" вони мали б співпадати, поки залишається питанням...
але думаю, що це пов'язано з тим, що тепер машина почала тупити при наддуві(на газу), тобто коли ідеш на обгін і різко "роздувається" турба - майже одразу іде затуп в районі 3500 - 4000 об/хв (машину сіпає і втрачається потужність)... якшо "надувати" плавно і поступово, тоді затупу немає.

п.с. Стала заводитись зранку після газу краще в рази, немає троїння і диму взагалі. Але зразу ніколи не схватує одразу, потрібно крутнути стартером 2-3 сек і тільки потім заводиться з 2го разу, іноді і з 3го... на черзі грішу на акумулятор, бо зранку він часто показує 12.1В.. але поки думаю, що його заміна проблему не вирішить.

_________________
☭ = 卐


Последний раз редактировалось: manhunt (Сб Окт 17, 2020 10:17), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Dok40
Amico


Amico

Возраст: 40
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 21.08.2020
Сообщения: 3
Откуда: Киев

Авто: Fiat Bravo

СообщениеДобавлено: Сб Окт 17, 2020 08:48    Заголовок сообщения: Re: Не "зхватує", троїть і димить на холодну (1.4Т Ответить с цитатой

manhunt писал(а):
Створю окрему тему, може більше спеців побачить, бо щось геть не можу знайти причину:

Двигун t-jet, авто стоїть 5-7 годин і запустити двигун вже проблема: троїть-двоїть, глохне, машину трясе, димить (запах незгорівшого бензину), заводити потрібно 3-4 рази... і якщо зловиш момент одразу після заводки і трошки прогазуєш (на 2500об/хв і доки скине із прогрівочних обертів (буквально 20-30 сек)) - все знову працює як годинник, нічого не димить і не троїть - наче нічого і не було Unknown
п.с. компом підключався - мультіескан написав у ерорах - "пропуски запалювання 1, 4".

апдейт:
-форсунки чистив (доречі скоріше за все були чисті, як з вигляду, так і сама свіча розпилу була одразу хороша), кільця на них всі як нові - чисті і м'які.
-свічки нові оригінал
-бензин теж викатував і заправляв на іншій заправці
-антифриз/мастило - рівень не міняється
-в ходу на прогріту їде як і має бути (динаміка в нормі), ХХ абсолютно стабільний теж, як на газу так і на бензині.
-і заводиться на гарячу з першого разу і взагалі без вищеописаних симптомів.



.jpg
 Описание:
Доброго дня.
Така ж проблема існує вже років 5 (власник тут присутній). Запустити зранку неможливо (дійшло до того, що запуск був 8-10разів).
Замітив дві речі: на холодну, коли завів, газує з провалом і притупленням, на дорозі, при різкому натисканні
 Размер:  226.14 KB
 Просмотрено:  14 раз(а)

.jpg


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 35
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 534
Откуда: Ukraine

Авто: Civic -> S80 -> Bravo Sport

СообщениеДобавлено: Сб Окт 17, 2020 10:22    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Dok40 писал(а):
Замітив дві речі: на холодну, коли завів, газує з провалом і притупленням, на дорозі, при різкому натисканні

у мене на бензині їздить нормально, та й на газу в принципі теж (до останніх переналаштувань, про які у попередньому пості).
Проблема тільки зі стартом після довгого простою, на холодну. А після того як звелась, з 3го разу - майже одразу працює в нормальному режимі, без будь-яких провалів тощо.

_________________
☭ = 卐
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Romko
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 25.07.2006
Сообщения: 3517
Откуда: Львів

Авто: Bravo sport t-jet, Civic 4D, Ypsilon

СообщениеДобавлено: Сб Окт 17, 2020 17:37    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Криві мають накладатися, - накладання кривих якраз і відображає час впорскування, газовий блок підбирає такі коеф. І час відкриття газових форсунок, щоб бензі блок відкривав бенз. Форси на той самий час що в у звичному режимі на бензі..-тримаючи суміш в межах стехеоиетрії...
Зроби автокалібровку, потім відлаштуй хх, щоб по мультиекускану час співпадав, потім в русі плавно, без різких прискорень( у відкритому циклі лямбда ігнорується) зведи криві..
Після твого останнього налаштування - суміш бідна, - буде дьоргатись і тупити...або кури форуми як налаштувати СТАГ

_________________
Верховина->Иж Ю3->Иж Ю5->Шоха->Tipo 149c2.046->Tipo 16v(146hp)->Marea 1.6 16v ELX->Linea t-jet (K&N+IHI VL38+Chip EDS+......ГМО)))-> 145 boxer 1.6 + Ypsilon 1.4 8v-> Bravo sport t-jet+ Ypsilon 1.4 8v
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 35
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 534
Откуда: Ukraine

Авто: Civic -> S80 -> Bravo Sport

СообщениеДобавлено: Сб Окт 17, 2020 17:52    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Romko писал(а):

Зроби автокалібровку, потім відлаштуй хх, щоб по мультиекускану час співпадав, потім в русі плавно, без різких прискорень( у відкритому циклі лямбда ігнорується) зведи криві..
Після твого останнього налаштування - суміш бідна, - буде дьоргатись і тупити...або кури форуми як налаштувати СТАГ


Ну я і зробив нову калібровку і час вприску на ХХ по мультиекускану вже співпадає.
..але якщо зведу криві, тоді, я так розумію - знову буде багатити і не співпадати і на ХХ Very Happy
.. може тільки після ХХ криву піднімати уверх? якось так:

п.с. а що там курити, всі вони +\- налаштовуються однаково.. ну є нюанси звичайно ж, але ж принцип однаковий.

_________________
☭ = 卐
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Romko
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 25.07.2006
Сообщения: 3517
Откуда: Львів

Авто: Bravo sport t-jet, Civic 4D, Ypsilon

СообщениеДобавлено: Сб Окт 17, 2020 18:07    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Тре курити мануали,, як налаштувати то польське чудо))))... Може зменшити кількість точок?
_________________
Верховина->Иж Ю3->Иж Ю5->Шоха->Tipo 149c2.046->Tipo 16v(146hp)->Marea 1.6 16v ELX->Linea t-jet (K&N+IHI VL38+Chip EDS+......ГМО)))-> 145 boxer 1.6 + Ypsilon 1.4 8v-> Bravo sport t-jet+ Ypsilon 1.4 8v
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 35
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 534
Откуда: Ukraine

Авто: Civic -> S80 -> Bravo Sport

СообщениеДобавлено: Сб Окт 17, 2020 22:05    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Romko писал(а):
Може зменшити кількість точок?

точки впливають тільки на "точність" зміни кривої, чим менше точок, тим більше зміна однієї вплине на всю криву (зачепить більший діапазон)

Romko писал(а):
Тре курити мануали,, як налаштувати то польське чудо))))... Може зменшити кількість точок?

Та справа ж не у польському чуді, а у італійському кориті.
Стаги ці працюють ідеально на сотні моделях без проблем в т.ч і турбо.

.. спробую підняти множник з 1.1. до 1.25 (зменшивши тиск редуктора), зараз тиск 1.35, зроблю 1.20 і знову автоадаптую і перекатаю газову...
так має покращитись точність дозування

_________________
☭ = 卐


Последний раз редактировалось: manhunt (Вс Окт 18, 2020 13:14), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Romko
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 25.07.2006
Сообщения: 3517
Откуда: Львів

Авто: Bravo sport t-jet, Civic 4D, Ypsilon

СообщениеДобавлено: Вс Окт 18, 2020 12:39    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Італійське корито видає більше ніж 100к.с. з літра на простому чугунному блоці без варіаторів фаз, прямих вприсків, турбін із змінною геометрією при тому забезпечуючи пряму полку моменту практично у всьому робочому діапазоні, - і для тюнерів той мотор як японський jz...))), Ясно що там не простий алгоритм управління двигуном...тут у Львові є т- джет 150 на гбо і заводиться якось без проблем- нік karasoff, колись мені писав чувак з Франківська на дельті 150 к.с - конфіг той самий що в тебе q-,box+ баракуди- у всьому франеку не могли налаштувати, приїжджав до Львова - я йому дав контакти людини, яка розбирається- налаштували...
Так що все таки справа в "руках" напевне...автокалібровку і почувати точки тут відать не підеSad

_________________
Верховина->Иж Ю3->Иж Ю5->Шоха->Tipo 149c2.046->Tipo 16v(146hp)->Marea 1.6 16v ELX->Linea t-jet (K&N+IHI VL38+Chip EDS+......ГМО)))-> 145 boxer 1.6 + Ypsilon 1.4 8v-> Bravo sport t-jet+ Ypsilon 1.4 8v
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 35
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 534
Откуда: Ukraine

Авто: Civic -> S80 -> Bravo Sport

СообщениеДобавлено: Пн Окт 19, 2020 17:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Romko писал(а):
Італійське корито видає більше ніж 100к.с. з літра на простому чугунному блоці без варіаторів фаз, прямих вприсків, турбін із змінною геометрією

сівік початку 90х видавав 120 коней з 1.5л без варіаторів, вприсків і без турбіни (атмосфера), і стояло на ньому і ГБО2, а потім і найдешевше б/в ГБО4 і все працювало і валило, без незрозумілих танців з бубнами...
так що тут таке... сперечатись можна довго.

Romko писал(а):
колись мені писав чувак з Франківська на дельті 150 к.с - конфіг той самий що в тебе q-,box+ баракуди- у всьому франеку не могли налаштувати, приїжджав до Львова - я йому дав контакти людини, яка розбирається- налаштували...
Так що все таки справа в "руках" напевне...автокалібровку і почувати точки тут відать не підеSad

та я не і сперечаюсь, що в руках, мій гбо-шник за першим разом одразу виявив неробочу лямбду, через яку не змогли точно налаштувати,
за другим разом налаштували, але хватило не на довго Very Happy ,
ось за третім (чи вже четвертим) разом виявили, що температура двигуна трохи плаває, але не має чіткої закономірності і відслідкувати було важко, особливо влітку, від 90С до 85, а зараз вже може впасти до 75, а потім, знову росте до 90, коли швидко, а коли повільно...
Коротше кажучи в кориті все сиплеться швидше ніж я встигаю міняти... Вже соромно перед установщиком, бо вже задовбую його майже пів-року, а він ще й грошей не бере...
...заміню термостат, продовжимо епопопею з налаштування... якшо до цього часу знову щось не на**неться..
п.с. а, і акум вже ж на підході, після всіх цих пригод, зранку вже 12.0-12.1В показує - через це, думаю, теж можуть бути "дабл-старти"...

_________________
☭ = 卐
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Romko
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 39
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 25.07.2006
Сообщения: 3517
Откуда: Львів

Авто: Bravo sport t-jet, Civic 4D, Ypsilon

СообщениеДобавлено: Вт Окт 20, 2020 12:09    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

manhunt писал(а):

та я не і сперечаюсь, що в руках, мій гбо-шник за першим разом одразу виявив неробочу лямбду, через яку не змогли точно налаштувати,
за другим разом налаштували, але хватило не на довго Very Happy ,
ось за третім (чи вже четвертим) разом виявили, що температура двигуна трохи плаває, але не має чіткої закономірності і відслідкувати було важко, особливо влітку, від 90С до 85, а зараз вже може впасти до 75, а потім, знову росте до 90, коли швидко, а коли повільно...
Коротше кажучи в кориті все сиплеться швидше ніж я встигаю міняти... Вже соромно перед установщиком, бо вже задовбую його майже пів-року, а він ще й грошей не бере...
...заміню термостат, продовжимо епопопею з налаштування... якшо до цього часу знову щось не на**неться..
п.с. а, і акум вже ж на підході, після всіх цих пригод, зранку вже 12.0-12.1В показує - через це, думаю, теж можуть бути "дабл-старти"...


термостат на заводку ну і на газову суміш, при таких незначних коливаннях 70-90, сильно впливати не буде, навіть якщо там і включена коррекція по температурі, за що сильно сумніваюсь...акум?- ну ХЗ - заряди для початку... 12.0 то ще не критично - хоча зарядити треба...скільки там крутити того моторчика 1.4 ...
може продай то корито поки не пізно.... потім турбіна заклинить через тріщину в гарячій частині, гази вихлопні підуть в салон через тріщину у випускному коллекторі, шо там ще? - ааа- теплообмінник почне срати маслом у антифриз... внутрішні гранати пороздовбує і почне розганятись як на вібромашині...КПП М32 завиє на 5-6 передачах...а ще недай Бог 2х масовий піде спати... ну клімат - то ти вже в курсі..
добре подумай - чи воно тобі треба Wink Laughing Laughing

_________________
Верховина->Иж Ю3->Иж Ю5->Шоха->Tipo 149c2.046->Tipo 16v(146hp)->Marea 1.6 16v ELX->Linea t-jet (K&N+IHI VL38+Chip EDS+......ГМО)))-> 145 boxer 1.6 + Ypsilon 1.4 8v-> Bravo sport t-jet+ Ypsilon 1.4 8v
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Demian
Член клуба


Член клуба

Возраст: 40
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 16.11.2005
Сообщения: 2301
Откуда: Киев, Ирпень

Авто: Fiat Tempra 1.6 '96 > Fiat Bravo '07 Dynamic > Jeep Compass '16 FWD 2.4

СообщениеДобавлено: Вт Окт 20, 2020 12:43    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

manhunt писал(а):
Dok40 писал(а):
Замітив дві речі: на холодну, коли завів, газує з провалом і притупленням, на дорозі, при різкому натисканні

у мене на бензині їздить нормально, та й на газу в принципі теж (до останніх переналаштувань, про які у попередньому пості).
Проблема тільки зі стартом після довгого простою, на холодну. А після того як звелась, з 3го разу - майже одразу працює в нормальному режимі, без будь-яких провалів тощо.


А тем временем Браво без фильтра в баке заводится с полоборота уже 4 день...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 35
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 534
Откуда: Ukraine

Авто: Civic -> S80 -> Bravo Sport

СообщениеДобавлено: Вт Окт 20, 2020 14:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Romko писал(а):

термостат на заводку ну і на газову суміш, при таких незначних коливаннях 70-90, сильно впливати не буде

буде. плавають як корекції, так і час вприску
для точної настройки, якої типу потребує цей двигун - якраз виявилось, що навіть не сильний вплив - впливає... ну то таке, замінимо-побачимо.

Romko писал(а):
то ти вже в курсі..
добре подумай - чи воно тобі треба Wink Laughing Laughing

вкурсі, вже задумуюсь про продаж, хоча і шкода витрачених сил і грошей, купував майже все оригінальне (окрім підвіски).. повний антикор зробив як для себе....
..але треба поусувати всі наявні баги всеодно, бо корито, яке не заводиться як нормальна машина і в салоні в якого температура така ж як і знадвору - мало кому треба... хібащо на запчастини
п.с. доречі, тріщини в мене немає, аж дивно Unknown

Demian писал(а):

А тем временем Браво без фильтра в баке заводится с полоборота уже 4 день...

..так воно ж вже заводилось після ремонту розгерметизації ГБО чи щось типу того? навіть тут десь власник писав..
Нещодавно знайомий на Доджі замінив датчик колінвалу і машина почала зводитись з півоберта вже як теж 3й-4й день Smile
Але тут виникає питання - як забитий бензофільтр і убитий датчик колінвалу може впливати на погану заводку на холодну і ніяк не впливає на заводку на гарячу і їзду "тапка в пол"?

_________________
☭ = 卐
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Brava, FIAT Bravo, FIAT Marea, FIAT Linea Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Страница 9 из 9

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу