Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Всі питання по Bravo2 (multiair, t-jet та ін. общие вопросы)
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Brava, FIAT Bravo, FIAT Marea, FIAT Linea
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Bogd@n_Lutsk
Amico


Amico

Возраст: 41
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 16.03.2014
Сообщения: 19
Откуда: Луцьк

Авто: Fiat Punto Evo (1.4 MultiAir atmo.)

СообщениеДобавлено: Ср Июн 30, 2021 15:35    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Romko писал(а):
manhunt
тому що шестерня розпредвала "плаваюча" - має хід в межах 2-3 зубів на конусі - для точної установки ремня


Так при заміні "маркером" шестерню ж не відкручують.
От реально, якщо самому уважно міняти по мітках, все перевірити кілька разів, які підводні камені є?
Які недоліки схеми з маркером , якщо припустити, що по зубах гарантовано поставиш, як було (те, що менш зручно і довше, то ясно)?

Мені ГРМ невдовзі міняти потрібно, от думаю про варіанти (наразі пробіг від заміни 58 тисяч за 5 років + 4 місяці). Рік тому питав у рівненського дилера вартість роботи, то хотіли 1100грн. (ГРМ + помпа), зараз хочуть 2500-2700грн., так ще ж і гнати з Луцька в Рівне авто потрібно.

Авто зараз їздить мало (тисяч 8 на рік), чи є сенс міняти суто ремені без роликів і помпи, з прицілом проїхати ще тисяч 30 -- 35 за 4-5 років, типу сумарно на ролик і помпу припаде 90-95к км. і 9-10 років експлуатації? Востаннє ставився оригінал, дилером фіата у Швейцарії, в березні 2016-го, на пробігу 93к. Із 58к пробігу після заміни, лише 15к в Україні, а перед тим Швейцарські дороги.
Мануал пише про заміну ГРМ на 120к пробігу або 5 років (4 роки у важких умовах).
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
lefty
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 44
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 21.06.2009
Сообщения: 1592
Откуда: харьков

Авто: fiat bravo SX 1.4 1997 => Fiat Bravo TJet120HP

СообщениеДобавлено: Ср Июн 30, 2021 23:35    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Как показывает практика - логика - она у всех своя, разная.
У меня недавно было точно такая же ситуация.
Моя логика линейно проста: раз в 4 года потратить условные 300-350 usd и не вспоминать, имхо, лучше, чем столкнуться с ремонтом мотора или несколько раз переделывать одно и то же.
Отработал регламентные работы - и можно валить дальше, в том числе и на все деньги; а вот это вот выполнение работ по частям - ну, оно обычно к негативным последствиям приводит.

_________________
...На передние двери ручки от шевролет Нива не идут...
...Передние ручки все идет надо только чуть чуть напрягтись и поразпиливать как надо и добавить кольцо уплотнитель...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Massimo.
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 41
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 10.02.2006
Сообщения: 3060
Откуда: Дніпро

Авто: Alfa Romeo 156 Crosswagon; Volvo 740 Turbo,Volvo S80. Chrysler Sebring Convertible 2.7

СообщениеДобавлено: Чт Июл 01, 2021 09:21    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Подивись на youtube канал альфа гараж, там кожен раз коли переробляють ГРМ "з біліми маркерами" наглядно демонструють чому так не можна робити.
_________________
050 361 65 10
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Bogd@n_Lutsk
Amico


Amico

Возраст: 41
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 16.03.2014
Сообщения: 19
Откуда: Луцьк

Авто: Fiat Punto Evo (1.4 MultiAir atmo.)

СообщениеДобавлено: Чт Июл 01, 2021 10:17    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Massimo. писал(а):
Подивись на youtube канал альфа гараж, там кожен раз коли переробляють ГРМ "з біліми маркерами" наглядно демонструють чому так не можна робити.


Одне відео колись бачив, мітка там поїхала майже на 2 зуба. Але в мене виникає питання -- за рахунок чого? Якщо зробити чітко і не накосячити з мітками своїми, то виходить, що розїхався розподільчий вал з шестернею, але як це відбулось, якщо болт не чіпати? Ну або майстри були таки криворукі, і не вміють рахувати, та мітки ставити. А може розходження в зубах було ще до заміни "маркером" (перед тим погано затягнули шестерню і вона змістилась), а "альфаГараж" вирішив, що то наслідки маркера?
Якщо міняти з фіксаторами, то дуже важливо правильно затягнути бот шестерні розпод. валу, щоб остання з посадки не зійшла. Той болт одноразовий і при заміні ГРМ міняється на новий?

З точки зору логіки, якщо раніше шестерня затягнута була правильно, і при заміні маркером її не чіпати, то цілком можна маркером нормально поставити новий ремінь.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17269
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Чт Июл 01, 2021 10:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Маркер то добре, а мітки краще, а ще краще фіксувати РВ болтом фасонним, яшо таке задумано.
Не знаю, на скільки різняться двигуни 1,2, 1,4 ГП і 1,4 Ево, але в перших є отвір в ГБЦ, куди вкручується отой болт М16х1,5 з носиком діаметром 10 мм. Обидва РВ фіксуются намертво. Так само нормальні мітки є на КВ- зубчасте колесо ременя ГРМ та шків. Одне, шо може збити трохи мітки, це неправильний натяг ременя перед фіксацією натяжного ролика ременя, правої, тягнучої гілки. Скільки міняв без кондукторів, ніяких проблем.

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Massimo.
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 41
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 10.02.2006
Сообщения: 3060
Откуда: Дніпро

Авто: Alfa Romeo 156 Crosswagon; Volvo 740 Turbo,Volvo S80. Chrysler Sebring Convertible 2.7

СообщениеДобавлено: Чт Июл 01, 2021 11:19    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

НУ нема міток, + діапазон регулювання фаз от тобі що найменьше пів зуба отримаєш, через це всі проходили вже Smile
_________________
050 361 65 10
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Bogd@n_Lutsk
Amico


Amico

Возраст: 41
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 16.03.2014
Сообщения: 19
Откуда: Луцьк

Авто: Fiat Punto Evo (1.4 MultiAir atmo.)

СообщениеДобавлено: Чт Июл 01, 2021 11:37    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
Маркер то добре, а мітки краще, а ще краще фіксувати РВ болтом фасонним, яшо таке задумано.
Не знаю, на скільки різняться двигуни 1,2, 1,4 ГП і 1,4 Ево, але в перших є отвір в ГБЦ, куди вкручується отой болт М16х1,5 з носиком діаметром 10 мм. Обидва РВ фіксуются намертво. Так само нормальні мітки є на КВ- зубчасте колесо ременя ГРМ та шків. Одне, шо може збити трохи мітки, це неправильний натяг ременя перед фіксацією натяжного ролика ременя, правої, тягнучої гілки. Скільки міняв без кондукторів, ніяких проблем.


Мітки в мене не передбачені зовсім. Колінвал фіксується стандартним фіксатором, який на купу інших двигунів такий же, а от єдиний розподільний вал фіксується спецфіксатором зі сторони маховика (знімається вакумний насос і на його місце фіксатор на три болти стає). Фіксатор єдиний для всіх 1,4 мултиейрів першого покоління (і турбо і атмо.).

При наявності фіксатора, відкручується болт шестерні розпод. валу, натягується ремінь, при цьому шестерня вільно прокручується (без шпонок), а тоді зажимається той болт.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Bogd@n_Lutsk
Amico


Amico

Возраст: 41
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 16.03.2014
Сообщения: 19
Откуда: Луцьк

Авто: Fiat Punto Evo (1.4 MultiAir atmo.)

СообщениеДобавлено: Чт Июл 01, 2021 11:40    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Massimo. писал(а):
НУ нема міток, + діапазон регулювання фаз от тобі що найменьше пів зуба отримаєш, через це всі проходили вже Smile


маєш на увазі, що міняючи без фіксаторів, гарантовано мінімум на пів зуба з'їде синхронізація ?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 39
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 644
Откуда: ЄС

Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650

СообщениеДобавлено: Вт Июл 06, 2021 12:44    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Bogd@n_Lutsk писал(а):

Так при заміні "маркером" шестерню ж не відкручують.
От реально, якщо самому уважно міняти по мітках, все перевірити кілька разів, які підводні камені є?
Які недоліки схеми з маркером , якщо припустити, що по зубах гарантовано поставиш, як було (те, що менш зручно і довше, то ясно)?
Мені ГРМ невдовзі міняти потрібно, от думаю про варіанти ( .


я нічого не думав, заблокував розпредвал тим шестигранником збоку, в колодці вставив якісь 2 палки,
замінив ремінь, зібрав все до купи і готово, по компу відхилення було мінімальне, майже "в нулі".

_________________
FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17269
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Вт Июл 06, 2021 13:18    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Bogd@n_Lutsk писал(а):
Massimo. писал(а):
НУ нема міток, + діапазон регулювання фаз от тобі що найменьше пів зуба отримаєш, через це всі проходили вже Smile


маєш на увазі, що міняючи без фіксаторів, гарантовано мінімум на пів зуба з'їде синхронізація ?


Ота половина зЮба може вирости на простих люфтах в парах КВ та РВ, бо коли уважно глянути, то розміри зубів на шестернях і ремені таки мають +/- лапоть.

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Brava, FIAT Bravo, FIAT Marea, FIAT Linea Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Страница 8 из 8

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу