|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Bogd@n_Lutsk Amico
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.03.2014 Сообщения: 19 Откуда: Луцьк
Авто: Fiat Punto Evo (1.4 MultiAir atmo.)
|
Добавлено: Ср Июн 30, 2021 15:35 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): | manhunt
тому що шестерня розпредвала "плаваюча" - має хід в межах 2-3 зубів на конусі - для точної установки ремня |
Так при заміні "маркером" шестерню ж не відкручують.
От реально, якщо самому уважно міняти по мітках, все перевірити кілька разів, які підводні камені є?
Які недоліки схеми з маркером , якщо припустити, що по зубах гарантовано поставиш, як було (те, що менш зручно і довше, то ясно)?
Мені ГРМ невдовзі міняти потрібно, от думаю про варіанти (наразі пробіг від заміни 58 тисяч за 5 років + 4 місяці). Рік тому питав у рівненського дилера вартість роботи, то хотіли 1100грн. (ГРМ + помпа), зараз хочуть 2500-2700грн., так ще ж і гнати з Луцька в Рівне авто потрібно.
Авто зараз їздить мало (тисяч 8 на рік), чи є сенс міняти суто ремені без роликів і помпи, з прицілом проїхати ще тисяч 30 -- 35 за 4-5 років, типу сумарно на ролик і помпу припаде 90-95к км. і 9-10 років експлуатації? Востаннє ставився оригінал, дилером фіата у Швейцарії, в березні 2016-го, на пробігу 93к. Із 58к пробігу після заміни, лише 15к в Україні, а перед тим Швейцарські дороги.
Мануал пише про заміну ГРМ на 120к пробігу або 5 років (4 роки у важких умовах). |
|
Вернуться к началу |
|
|
lefty Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.06.2009 Сообщения: 1592 Откуда: харьков
Авто: fiat bravo SX 1.4 1997 => Fiat Bravo TJet120HP
|
Добавлено: Ср Июн 30, 2021 23:35 Заголовок сообщения: |
|
|
Как показывает практика - логика - она у всех своя, разная.
У меня недавно было точно такая же ситуация.
Моя логика линейно проста: раз в 4 года потратить условные 300-350 usd и не вспоминать, имхо, лучше, чем столкнуться с ремонтом мотора или несколько раз переделывать одно и то же.
Отработал регламентные работы - и можно валить дальше, в том числе и на все деньги; а вот это вот выполнение работ по частям - ну, оно обычно к негативным последствиям приводит. _________________ ...На передние двери ручки от шевролет Нива не идут...
...Передние ручки все идет надо только чуть чуть напрягтись и поразпиливать как надо и добавить кольцо уплотнитель... |
|
Вернуться к началу |
|
|
Massimo. Италоманьячище
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2006 Сообщения: 3060 Откуда: Дніпро
Авто: Alfa Romeo 156 Crosswagon; Volvo 740 Turbo,Volvo S80. Chrysler Sebring Convertible 2.7
|
Добавлено: Чт Июл 01, 2021 09:21 Заголовок сообщения: |
|
|
Подивись на youtube канал альфа гараж, там кожен раз коли переробляють ГРМ "з біліми маркерами" наглядно демонструють чому так не можна робити. _________________ 050 361 65 10 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Bogd@n_Lutsk Amico
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.03.2014 Сообщения: 19 Откуда: Луцьк
Авто: Fiat Punto Evo (1.4 MultiAir atmo.)
|
Добавлено: Чт Июл 01, 2021 10:17 Заголовок сообщения: |
|
|
Massimo. писал(а): | Подивись на youtube канал альфа гараж, там кожен раз коли переробляють ГРМ "з біліми маркерами" наглядно демонструють чому так не можна робити. |
Одне відео колись бачив, мітка там поїхала майже на 2 зуба. Але в мене виникає питання -- за рахунок чого? Якщо зробити чітко і не накосячити з мітками своїми, то виходить, що розїхався розподільчий вал з шестернею, але як це відбулось, якщо болт не чіпати? Ну або майстри були таки криворукі, і не вміють рахувати, та мітки ставити. А може розходження в зубах було ще до заміни "маркером" (перед тим погано затягнули шестерню і вона змістилась), а "альфаГараж" вирішив, що то наслідки маркера?
Якщо міняти з фіксаторами, то дуже важливо правильно затягнути бот шестерні розпод. валу, щоб остання з посадки не зійшла. Той болт одноразовий і при заміні ГРМ міняється на новий?
З точки зору логіки, якщо раніше шестерня затягнута була правильно, і при заміні маркером її не чіпати, то цілком можна маркером нормально поставити новий ремінь. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17269 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Чт Июл 01, 2021 10:31 Заголовок сообщения: |
|
|
Маркер то добре, а мітки краще, а ще краще фіксувати РВ болтом фасонним, яшо таке задумано.
Не знаю, на скільки різняться двигуни 1,2, 1,4 ГП і 1,4 Ево, але в перших є отвір в ГБЦ, куди вкручується отой болт М16х1,5 з носиком діаметром 10 мм. Обидва РВ фіксуются намертво. Так само нормальні мітки є на КВ- зубчасте колесо ременя ГРМ та шків. Одне, шо може збити трохи мітки, це неправильний натяг ременя перед фіксацією натяжного ролика ременя, правої, тягнучої гілки. Скільки міняв без кондукторів, ніяких проблем. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Massimo. Италоманьячище
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2006 Сообщения: 3060 Откуда: Дніпро
Авто: Alfa Romeo 156 Crosswagon; Volvo 740 Turbo,Volvo S80. Chrysler Sebring Convertible 2.7
|
Добавлено: Чт Июл 01, 2021 11:19 Заголовок сообщения: |
|
|
НУ нема міток, + діапазон регулювання фаз от тобі що найменьше пів зуба отримаєш, через це всі проходили вже _________________ 050 361 65 10 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Bogd@n_Lutsk Amico
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.03.2014 Сообщения: 19 Откуда: Луцьк
Авто: Fiat Punto Evo (1.4 MultiAir atmo.)
|
Добавлено: Чт Июл 01, 2021 11:37 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич писал(а): | Маркер то добре, а мітки краще, а ще краще фіксувати РВ болтом фасонним, яшо таке задумано.
Не знаю, на скільки різняться двигуни 1,2, 1,4 ГП і 1,4 Ево, але в перших є отвір в ГБЦ, куди вкручується отой болт М16х1,5 з носиком діаметром 10 мм. Обидва РВ фіксуются намертво. Так само нормальні мітки є на КВ- зубчасте колесо ременя ГРМ та шків. Одне, шо може збити трохи мітки, це неправильний натяг ременя перед фіксацією натяжного ролика ременя, правої, тягнучої гілки. Скільки міняв без кондукторів, ніяких проблем. |
Мітки в мене не передбачені зовсім. Колінвал фіксується стандартним фіксатором, який на купу інших двигунів такий же, а от єдиний розподільний вал фіксується спецфіксатором зі сторони маховика (знімається вакумний насос і на його місце фіксатор на три болти стає). Фіксатор єдиний для всіх 1,4 мултиейрів першого покоління (і турбо і атмо.).
При наявності фіксатора, відкручується болт шестерні розпод. валу, натягується ремінь, при цьому шестерня вільно прокручується (без шпонок), а тоді зажимається той болт. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Bogd@n_Lutsk Amico
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.03.2014 Сообщения: 19 Откуда: Луцьк
Авто: Fiat Punto Evo (1.4 MultiAir atmo.)
|
Добавлено: Чт Июл 01, 2021 11:40 Заголовок сообщения: |
|
|
Massimo. писал(а): | НУ нема міток, + діапазон регулювання фаз от тобі що найменьше пів зуба отримаєш, через це всі проходили вже |
маєш на увазі, що міняючи без фіксаторів, гарантовано мінімум на пів зуба з'їде синхронізація ? |
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Вт Июл 06, 2021 12:44 Заголовок сообщения: |
|
|
Bogd@n_Lutsk писал(а): |
Так при заміні "маркером" шестерню ж не відкручують.
От реально, якщо самому уважно міняти по мітках, все перевірити кілька разів, які підводні камені є?
Які недоліки схеми з маркером , якщо припустити, що по зубах гарантовано поставиш, як було (те, що менш зручно і довше, то ясно)?
Мені ГРМ невдовзі міняти потрібно, от думаю про варіанти ( . |
я нічого не думав, заблокував розпредвал тим шестигранником збоку, в колодці вставив якісь 2 палки,
замінив ремінь, зібрав все до купи і готово, по компу відхилення було мінімальне, майже "в нулі". _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17269 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вт Июл 06, 2021 13:18 Заголовок сообщения: |
|
|
Bogd@n_Lutsk писал(а): | Massimo. писал(а): | НУ нема міток, + діапазон регулювання фаз от тобі що найменьше пів зуба отримаєш, через це всі проходили вже |
маєш на увазі, що міняючи без фіксаторів, гарантовано мінімум на пів зуба з'їде синхронізація ? |
Ота половина зЮба може вирости на простих люфтах в парах КВ та РВ, бо коли уважно глянути, то розміри зубів на шестернях і ремені таки мають +/- лапоть. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
-> FIAT Brava, FIAT Bravo, FIAT Marea, FIAT Linea |
Часовой пояс: GMT + 3 На страницу Пред. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
|
Страница 8 из 8 |
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|