Возраст: 42 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.01.2021 Сообщения: 11 Откуда: Житомир
Авто: Fiat 500
Добавлено: Пн Янв 11, 2021 14:18 Заголовок сообщения: Fiat 500, проблема з кан-шиною на китайській магнітолі
Усім доброго дня. Вітаю всіх з Новим роком і різдвяними святами.
Маю таку проблему. Є фіат 500, 2014 року, американець. Була придбана для заміни магнітола witson KS6779B.
Після її установки почав мигати пробіг, а також неможливо активувати кнопки на рулі.
Електрик говорить що проблема з кан-шиною, нібито машинка не бачить кан-шину китайської магнітоли.
Можливо хтось стикався з проблемю? як її вирішувати?
Почитайте что такое процедура "Proxy Alignment", и проникнитесь.
В загальному прочитав. Я так розумію інфа дуже технічна, не поширюється в вільному доступі.
Тому питання: все таки, теоретично, якщо спробувати різні can-шини, чи можна попасти на потрібну?
Хтось може прояснити на пальцях процедуру proxy alignment і custom proxy? зокрема щодо конкретних байтів які відповідають за кнопки на рулі? В приват я так розумію
DiDok
проблема з кан-шиною - відповідь електрика . А нічого, що код з трейса може бути не сумісним - це ж китай, даташити не писані. Кан-шина крута штука і, водночас, величезний гемор з китайськими девайсами. Треба шукати супер спеців або хто це з"їв, і іншому випадку з нуля тягнути трейс справного авто чи купляти базу, вичислити сумісність, прошити блок - мафон буде платиновий.
А ще чи правильно електрик підключив.
DiDok
проблема з кан-шиною - відповідь електрика . А нічого, що код з трейса може бути не сумісним - це ж китай, даташити не писані. Кан-шина крута штука і, водночас, величезний гемор з китайськими девайсами. Треба шукати супер спеців або хто це з"їв, і іншому випадку з нуля тягнути трейс справного авто чи купляти базу, вичислити сумісність, прошити блок - мафон буде платиновий.
А ще чи правильно електрик підключив.
доповню:
якщо якісь дії з прибором чи з авто відбуваються:
1) підключено не правильно;
2) код "діалогу" частково неправильний;
3) глюкнув, тормознув чіп блока;
4) крива китайська збірка, прошивка
Я зрозумів що трохи маю гємор. Але то не лякає, спробую процедуру проксі елайнмент з жовтим перехідником ОБД і правильним ЕЛМ327 через мультіекускан. По результату відпишусь. Якщо в когось є думки, бачення чи хтось стикався, дайте знати
DiDok
проблема з кан-шиною - відповідь електрика . А нічого, що код з трейса може бути не сумісним - це ж китай, даташити не писані. Кан-шина крута штука і, водночас, величезний гемор з китайськими девайсами. Треба шукати супер спеців або хто це з"їв, і іншому випадку з нуля тягнути трейс справного авто чи купляти базу, вичислити сумісність, прошити блок - мафон буде платиновий.
А ще чи правильно електрик підключив.
)) а можна людською мовою))) по простому. Електрик ніби нічого неправильно підключити не міг бо там конектори стають в рідні місця 1:1. нічого не паяв, нічого не підкручував.
От я і шукаю тут того, хто можливо жував таке на американському італійському авто. Де ж ще шукати?
Ні чого там складного немає. Китай замість оригінала не пропишеш. Для початку відключаеш магнітофон і робиш проксі для того, щоб виключити оригінальний магнітофон з переліку встановленого обладнання і щоб перестав мигати пробіг. Потім підключаєш китайську голову. Для того, щоб працювали кнопки з руля, потрібно відповідний Кан-адаптер. Як правило, ці адаптери можна придбати в тих же ж продавців магнітофонів.
Справа в тому, що взяв у продавця 4 різних канадптера. жоден не підійшов. Хоча електрик не відвязував ммагнітолу, можливо через то проблема. буду пробувати) дякую)
Справа в тому, що взяв у продавця 4 різних канадптера. жоден не підійшов. Хоча електрик не відвязував ммагнітолу, можливо через то проблема. буду пробувати) дякую)
що таке кан-шина - образно, по двох проводах бігають байти на прийом та передачу інформації з певною частотою. І чим швидкість передачі вища - тим більший пріоритет. Фільтри коду нехай не враховуємо.
У Вашій ситуації відбувається конфлікт передачі інформації - з точки зору технічного програмування
Справа в тому, що взяв у продавця 4 різних канадптера. жоден не підійшов. Хоча електрик не відвязував ммагнітолу, можливо через то проблема. буду пробувати) дякую)
що таке кан-шина - образно, по двох проводах бігають байти на прийом та передачу інформації з певною частотою. І чим швидкість передачі вища - тим більший пріоритет. Фільтри коду нехай не враховуємо.
У Вашій ситуації відбувається конфлікт передачі інформації - з точки зору технічного програмування
Заради чого вся оця катавасія? Тілько тому, що нема станцій на 1, 3, 5 після коми в частотах? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме