Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.01.2021 Сообщения: 10 Откуда: Житомир
Авто: Fiat 500
Добавлено: Пн Янв 11, 2021 14:18 Заголовок сообщения: Fiat 500, проблема з кан-шиною на китайській магнітолі
Усім доброго дня. Вітаю всіх з Новим роком і різдвяними святами.
Маю таку проблему. Є фіат 500, 2014 року, американець. Була придбана для заміни магнітола witson KS6779B.
Після її установки почав мигати пробіг, а також неможливо активувати кнопки на рулі.
Електрик говорить що проблема з кан-шиною, нібито машинка не бачить кан-шину китайської магнітоли.
Можливо хтось стикався з проблемю? як її вирішувати?
Почитайте что такое процедура "Proxy Alignment", и проникнитесь.
В загальному прочитав. Я так розумію інфа дуже технічна, не поширюється в вільному доступі.
Тому питання: все таки, теоретично, якщо спробувати різні can-шини, чи можна попасти на потрібну?
Хтось може прояснити на пальцях процедуру proxy alignment і custom proxy? зокрема щодо конкретних байтів які відповідають за кнопки на рулі? В приват я так розумію
DiDok
проблема з кан-шиною - відповідь електрика . А нічого, що код з трейса може бути не сумісним - це ж китай, даташити не писані. Кан-шина крута штука і, водночас, величезний гемор з китайськими девайсами. Треба шукати супер спеців або хто це з"їв, і іншому випадку з нуля тягнути трейс справного авто чи купляти базу, вичислити сумісність, прошити блок - мафон буде платиновий.
А ще чи правильно електрик підключив.
DiDok
проблема з кан-шиною - відповідь електрика . А нічого, що код з трейса може бути не сумісним - це ж китай, даташити не писані. Кан-шина крута штука і, водночас, величезний гемор з китайськими девайсами. Треба шукати супер спеців або хто це з"їв, і іншому випадку з нуля тягнути трейс справного авто чи купляти базу, вичислити сумісність, прошити блок - мафон буде платиновий.
А ще чи правильно електрик підключив.
доповню:
якщо якісь дії з прибором чи з авто відбуваються:
1) підключено не правильно;
2) код "діалогу" частково неправильний;
3) глюкнув, тормознув чіп блока;
4) крива китайська збірка, прошивка
Я зрозумів що трохи маю гємор. Але то не лякає, спробую процедуру проксі елайнмент з жовтим перехідником ОБД і правильним ЕЛМ327 через мультіекускан. По результату відпишусь. Якщо в когось є думки, бачення чи хтось стикався, дайте знати
DiDok
проблема з кан-шиною - відповідь електрика . А нічого, що код з трейса може бути не сумісним - це ж китай, даташити не писані. Кан-шина крута штука і, водночас, величезний гемор з китайськими девайсами. Треба шукати супер спеців або хто це з"їв, і іншому випадку з нуля тягнути трейс справного авто чи купляти базу, вичислити сумісність, прошити блок - мафон буде платиновий.
А ще чи правильно електрик підключив.
)) а можна людською мовою))) по простому. Електрик ніби нічого неправильно підключити не міг бо там конектори стають в рідні місця 1:1. нічого не паяв, нічого не підкручував.
От я і шукаю тут того, хто можливо жував таке на американському італійському авто. Де ж ще шукати?
Ні чого там складного немає. Китай замість оригінала не пропишеш. Для початку відключаеш магнітофон і робиш проксі для того, щоб виключити оригінальний магнітофон з переліку встановленого обладнання і щоб перестав мигати пробіг. Потім підключаєш китайську голову. Для того, щоб працювали кнопки з руля, потрібно відповідний Кан-адаптер. Як правило, ці адаптери можна придбати в тих же ж продавців магнітофонів.
Справа в тому, що взяв у продавця 4 різних канадптера. жоден не підійшов. Хоча електрик не відвязував ммагнітолу, можливо через то проблема. буду пробувати) дякую)
Справа в тому, що взяв у продавця 4 різних канадптера. жоден не підійшов. Хоча електрик не відвязував ммагнітолу, можливо через то проблема. буду пробувати) дякую)
що таке кан-шина - образно, по двох проводах бігають байти на прийом та передачу інформації з певною частотою. І чим швидкість передачі вища - тим більший пріоритет. Фільтри коду нехай не враховуємо.
У Вашій ситуації відбувається конфлікт передачі інформації - з точки зору технічного програмування
Справа в тому, що взяв у продавця 4 різних канадптера. жоден не підійшов. Хоча електрик не відвязував ммагнітолу, можливо через то проблема. буду пробувати) дякую)
що таке кан-шина - образно, по двох проводах бігають байти на прийом та передачу інформації з певною частотою. І чим швидкість передачі вища - тим більший пріоритет. Фільтри коду нехай не враховуємо.
У Вашій ситуації відбувається конфлікт передачі інформації - з точки зору технічного програмування
Заради чого вся оця катавасія? Тілько тому, що нема станцій на 1, 3, 5 після коми в частотах? _________________ Если тебе лизнули зад, не расслабляйся – это смазка!
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме