Владею с любовью AR Giulietta 2011г. 1.4 MultiAir чипованную до 190л.с/305н.м. За 6 лет докатался до 90т.км. Все пучком и доставляет, но интересует вопрос ресурса данного ДВС.
Кто сколько наездил на 1.4 MultiAir и какие проблемы возникали?
я наезди пока только 5 т.км
но я как-то пытался выяснить ходючесть этого движка и полез на амерский аукцион, сделал небольшую выборку по машинам с таким движком, самый большой пробег что я там видел 240 т.км
В 2011 тоже фиатовский мотор занял первое место. В номинации до 1,4 у Альфовского второе место, а в номинации до 1,8 тоже второе уже от 159 мотор 1,75 турбированый) Ну и лучший спортивный мотор — конечно же Феррари))
Підкажіть будь ласка починаючому Фіатоводу,
система MultiAir стоїть на Браво тільки з 2010 року? і далі ставиться на всі турбо від 140 сил? чи є також на 120-ти сильних? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
на 120ти силах - тільки старий t-jet
якшо мова про Браво - то тільки 140 сил і з 2010го року
Тобто:
T-jet - це просто позначення що машина з турбіною?
MultiAir - система підйому впускних клапанів - тільки на турбо з 2010 року і тільки на 140/150-сильній версії?
T-jet може бути без MultiAir, але MultiAir без T-jet - ні? Все вірно?
Дуже велика різниця 120 к.с. версії від 140 к.с. ? Розумію, може питання і тупувате, але на деяких марках таке буває, що різниця не дуже суттєво відчутна) _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Ср Ноя 20, 2019 14:58), всего редактировалось 1 раз
manhunt
сідай, двійка.
T-jet - це проосто позначення, що машина із двигуном 1.4, має на два розпредвали 16 клапанів та ще турбіну.
MultiAir - це просто позначення, що в машині відсутній впускний розпредвал (там принципово єнча ГБЦ), але турбіна є на борту.
тож воно або T-jet, або MultiAir. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
то можна поставити хоча б 3
що тоді із цих варіантів у плані ціна-потужність-економічність-ресурс найкраще? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
що тоді із цих варіантів у плані ціна-потужність-економічність-ресурс найкраще?
залежить лише від прокладки.
так - між баранкою та сидінням
мотор із турбіною - то зовсім єнча філософія руху та догляду за аппаратом, ніж атмосферник.
1. ціна - ціна чого? авта? та біс його знає, тра дивитися, що там пропонують і по чому.
2. потужність - ну наче все просто ж, або 120, або 140 диких макаронних поні
3. економічність - в якому плані? на чому економити збираємось? на паливі? ага, спробуй поеконом, коли воно саме, бляха, проситься вперед додаткових 20 поні маємо за рахунок більш гнучких фаз на вході
4. ресурс - залежить лише від того, наскільки його вже перед спжедажем кінчили папєрєднікі та як доглядатиме наступник _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
ок - по порядку:
t-jet- це 16в, двохрозпредвальний двигун з турбіною, який почали ставити на фіяти з 2007го року, якшо мова конкретно про Браво то були дві версії на 120 коней і на 150 коней (відрізнялися розміром турбіни, розпредвалами і розміром інтеркулера якщо в 2х словах), це були першопроходці так сказать і мали кучу пріколів, дитячих хвороб і тд - основні це: розліталась гарячка турбіни IHI (VL37 - 120сил і VL36 у 150сил ) і тріскався випускний колектор в хлам уже на пробізі 70-100тис, я вже мовчу про конструктив і вічно текучий теплообміник і тд...
в 2010 році Фіатівці схаменулися і нарешті усунули трохи болячок - замінили випускний колектор, який більше не тріщав по швах турбіну на VL39 - яка також більш живуча по гарячій частині, модернізували теплообмінник і лишили тільки версію того двигуна на 120 сил (він же ставився і ставиться на Добло\Джульєту\новий Тіпо і гордо називається Євро 6) ...
високофорсовану версію на 150 сил взагалі прибрали з виробництва - на Браво 150ти сильний двигун замінили двигуном серії Мультиейр турбо, без впускного розпредвалу з електро-гідравлічним приводом клапанів, турбіну всунули уже Гарет, яка є більш надійною і не має галімих дитячих болячок....цей двигун більш економічний і еластичніший ніж двигун серії t-jet... але якже тут без ложки дьогтю - система Мультиейр виходить з ладу уже на 80-100 тис (розбиваются втулки пружини) і двигун починає тарахтіти акі дизель - коштує то задоволення 700-800 ойро ...
тому тут для себе тре вирішити, що хочеться і брати найбільш живийц екземпляр _________________ Слава Україні!!
Я так тепер так для себе розумію: що відносно "класичний" (у ремонті і т.п.) варіант - це 120 сильний t-jet (з 2010), просто слідкувати за тими залишковими "болячками" треба і все.
Але набагато "веселіший" це 140сильний, він теж "стабільний", окрім тої системи MultiAir... (ну 800 євро 1 раз на 100тис... може це і не дуже багато...)
Так що поки буду шукати 140, а там як вийде) ... просто теж - їздити на 120, знаючи що можна було взяти 140... теж буде мабуть сумно))
п.с. Romko, бачу в тебе 4Д ще є, як воно у порівнянні із Браво? Машини наче одного класу. Можна якось порівняти у драйві, надійності, комфорті?
CreAtoR, то все я розумію, у мене до цього була Хонда і турбо-Вольво (хоч і 180сил їй і не вистачало), так що +\- у філософіях я розбираюсь. Питання були саме конкретно по Фіату і версіях/нюансах турбо-Браво.
І якщо говорити конкретно про турбо - то після турбо, тепер тільки турбо, авто з іншим мотором не хочу _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Чт Окт 31, 2019 12:37), всего редактировалось 2 раз(а)
T-jet може бути без MultiAir, але MultiAir без T-jet - ні? Все вірно?
(не фіат)
Ні.
Навіть на безтурбінні ліплять.
Dodge Dart 2.4L MultiAir
Jeep 2.4L Multiair _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
[quote="manhunt"]
сообщение исправил, смотри следующее _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Последний раз редактировалось: Хоттабыч (Чт Окт 31, 2019 13:44), всего редактировалось 1 раз
Я так тепер так для себе розумію: що відносно "класичний" (у ремонті і т.п.) варіант - це 120 сильний t-jet (з 2010), просто слідкувати за тими залишковими "болячками" треба і все.
Але набагато "веселіший" це 140сильний, він теж "стабільний", окрім тої системи MultiAir... (ну 800 євро 1 раз на 100тис... може це і не дуже багато...)
Так що поки буду шукати 140, а там як вийде) ... просто теж - їздити на 120, знаючи що можна було взяти 140... теж буде мабуть сумно))
п.с. Romko, бачу в тебе 4Д ще є, як воно у порівнянні із Браво? Машини наче одного класу. Можна якось порівняти у драйві, надійності, комфорті?
CreAtoR, то все я розумію, у мене до цього була Хонда і турбо-Вольво (хоч і 180сил їй і не вистачало), так що +\- у філософіях я розбираюсь. Питання були саме конкретно по Фіату і версіях/нюансах турбо-Браво.
І якщо говорити конкретно про турбо - то після турбо, тепер тільки турбо, авто з іншим мотором не хочу
Болячки (точнее - детские болезни) были на первой партии машин с MultiAir.. В Европе эту партию отзывали и устраняли заменой на новый блок MultiAir. В более новых версиях этой болячки нет. Конечно при своевременном и качественном обслуживании (прописные масло и фильтр, промывка фильтра MultiAir) _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме