Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Погана тяга і велика витрата пального
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
celebra
Италофан


Италофан

Возраст: 44
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 15.12.2011
Сообщения: 384
Откуда: чернівці

Авто: fiat scudo 1.9D-був, став 2,0 турбо бензин

СообщениеДобавлено: Ср Ноя 13, 2013 21:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

в холодному повітрі більше кисню, а якщо зараз і вгори поїхати то машина взагалі поміняється.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
bogdan68
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 56
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 30.09.2008
Сообщения: 1762
Откуда: Украина,Каховка

Авто: FIAT Scudo 2005,2.0

СообщениеДобавлено: Ср Ноя 13, 2013 22:45    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Мова йде про декілька градусів а не про десятки.Тому остання відповідь не доречна.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
celebra
Италофан


Италофан

Возраст: 44
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 15.12.2011
Сообщения: 384
Откуда: чернівці

Авто: fiat scudo 1.9D-був, став 2,0 турбо бензин

СообщениеДобавлено: Ср Ноя 13, 2013 23:16    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

+5 і +10 це вже різниця, вологість теж має значення, чим чистіше повітря тим краще для дизеля. якщо я помиляюсь виправте.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 18, 2013 19:03    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Купив копресометр, додумався інтертуловський взяти, - зекономити бачиш мені захотіло. В результаті зі злості розчовп його об асфальт, тільки друзки летіли. Щоб я настільки розізлився, то мене треба доводити рік чи два Evil or Very Mad Настільки непотрібного інструменту я ще не зустрічав. Написано, - для дизельних двигунів(відповідно під компресію 30...40 атм.) В інструкції теж саме, а наяву, - при уважному огляді на шлангу помічено напис, і тут барабанна дроб, фанфари, фейерверк, - до 300PSI а це у нас панове - в районі 20 атмосфер. Про перехідники в свічки, я взагалі мовчу, швидкороз'ємні зєднання злітають і не фіксуються і т.д. Просто жах. Гроші на вітер. Ще й перехідник під скудо виявився такий короткий що неможливо його навіть нормально наживити і він постійно випадав, потім десь закотився за патрубок чи ще куди, так я його і не знайшов, зібрав назад машину так і не помірявши компресію.
Коротше, - картина маслом!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Чт Дек 05, 2013 22:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Замінив я все таки розпилювачі на всіх форсах на нові(старі були з досить сильним в нагаром) Правде треба буде ще раз піднастроїти щоб корекція була рівна. Але результат по потужності уже є, тяга на 2тис об відновилась, так ніби турба ожила, відчуття при їзді майже ті що й після купівлі даного авто багато років тому.(низькі - норм тяга на 1900 і до 3 тис - сильний підхват після 3 тис - в'яло) По витраті поки нічого не скажу, бо ще не було великих поїздок та й показчик палива підбріхує(коректно показує тільки резервний об'єм). Звук двигуна помінявся, на холостих навіть на холодну перестало ляпотіти, а мені здавалось що це гідрокомпенсатори чомусь. При наборі обертів цей ляскіт теж пропав і стало чуть нормальну роботу двигуна. Хоча додам що на стенді старі розпилювачі показували майже ідеальні параметри з форсами, хоча яка там якість розпилу - хзн.(майстер побачив зношеність розпилювачів, вона була суттєвою але не критичною, отвори і носики - в нормі, і т.д.) Та і на машині через лексію до заміни розпилювачів форси показували хорошу корекцію.(Також і сам тестував).

Не поїздивши повний день я не витримав і поїхав перешивать ЕБУ Very Happy Ну захотілось мені рівної тяги на всьому діапазоні обертів, що тут поробиш, - гулять так гулять Very Happy Було на вибір 2 варіанта:
1. Брати образ фулфлеш з мого авто і відправити його на перекалібровку і потім залити переконфігурований назад в блок. Але це має нюанси - вихід за стандартні параметри заводу виготівника і відповідно може бути значна димність, або витрата палива, і т.д. Але водночас потужність і крутящий момент будуть максимальними. Ціна такого щастя трохи більше 100 ум.од. Орпигінальна прошивка дається клієнту на всяк випадок. Хоча можна було і попросити зробити оптимальний варіант, але тоді це перетікає у пункт 2. який дивимся далі.
2. Замінити ЕБУ на сумісний блок. Мінуси - блок зі шрота зазвичай зберігають у паскудних умовах і невідомо скільки він пропрацює, а також важко підбирати блоки необхідні по потужності бо на шротах вони не мають наліпок або вони здерті частково. Та і ціна такого щастя далеко за 100 баксів.
3. Залити дамп з потужнішого блоку в блок з мого авто. По флеш пам'яті вони виявилися абсолютно ідентичні, тому за 5 хв ЕБУ було уже перешито без лишніх маніпуляцій. Оригінал свого дампу я теж отримав. Ціна даного щастя 50 долярів. Результат - сильний підхват уже на 1500 об\хв і вище 3тис теж. Ще буду тестувать на трассі прискорення зходу, при обгонах і т.д.

Звісно треба ще слідкувати за витратою, але від даної перечіповки вона навряд чи збільшиться, бо залито заводську прошивку з сумісного блоку без змін. Однак ще буде видно як поведуть себе нові розпилювачі. Про результатам заміру потужності і витрат пального відпишусь пізніше.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Alex777
Amico


Amico

Возраст: 46
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 27.01.2011
Сообщения: 43
Откуда: Ровно

Авто: Peugeot Expert 1.6HDI 2007

СообщениеДобавлено: Сб Дек 07, 2013 09:53    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А де Ви в Рівному перешивали ЕБУ? Бо маю проблему із роботою двигуна - при навантаженні "цокотить" зараза і на холостих на прогрітому також прослуховується слабенький цокот.
_________________
Був Сitroen Berlingo 1.9D 2003
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
no2sm
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 35
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 17.02.2013
Сообщения: 890
Откуда: Хмельницкий

Авто: Ракель

СообщениеДобавлено: Сб Дек 07, 2013 12:08    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

На ХХ детонация это просто очень - очень непрально///
Но это же дизель!!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Сб Дек 07, 2013 12:12    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Alex777 нові Скудо не так просто прошиваються. Але основна проблема в тому що 1.6 HDI буде по любому цокотіти при навантаженні на Скудо(на відміну від нового Берлінго з таким же двигуном), це специфіка саме цього мотору, та й прошивка на нього може бути тільки кастомна, а там буде не зовсім оптимальна робота двигуна.(витрата пального, тяга, димність, звук. - все взаємозалежне. Покращення одного параметру веде до погіршення іншиго/інших) 1.6 хватає впритик для даного авто, тому він фактично працює під постійним навантаженням, звідси і звук. Я більш ніж впевнений що додаткової потужності із цього мотору уже не витягнути, - він і так з заводу форсований і літрова ефективність у нього дуже висока. Ще звичайно і багато що залежить від розпилювачів(як наприклад в моєму випадку), - вони не були зношені щоб аж так лляли і диміло авто як спринтери на маршрутах Very Happy Моє авто взагалі не диміло ніяким димом. На стендах(будь-яких) форси зі старими розпилювачами показували ніби хороші результати і на авто корекція була в нормі, але по факту вони погано розпиляли, плюс скоріш за все були не зовсім герметичні(розпилювачі), - звідси і багато проблем, - жор солярки, гарчання і цокіт при наборі обертів та під нагрузкою а також на холостому ході.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Olegs
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 55
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 24.11.2012
Сообщения: 578
Откуда: Житомир, Украина

Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2

СообщениеДобавлено: Сб Дек 07, 2013 20:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Mega-Lo-Maniack
Поздравляю с решением проблемы!
А сколько стоили эти самые распылители? У меня тоже все на стенде идеально, но какая-то форса под нагрузкой потрескивает. Интересно, а с какого блока взяли прошивку, с двигателя RHZ (80кВт) ?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Сб Дек 07, 2013 22:25    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Поздоровлення поки ще завчасні, ще не виміряв нормально витрату пального, але що значно менше жере соляри то це точно. Просто не було підходящої поїздки по трассі а також паливо прийдеться з каністри залить щоб були точні заміри. А от тяга так вернулась. Вартість скажу на тижні, бо ще треба буде раз до майстра заїхати, - він казав ще корекцію підігнати трохи і тоді я буду з ним розраховуватися. Прошивка з блоку на 80 кВТ але з комплектації з такими ж точно форсами по номеру і турбіною(колись я вже писав що є інколи різниця в форсах і турбіні між 69 і 80 кВт) Плюс блок не шився бездумно, типу - о є у нас проша на 80кВт давай ми тобі зашиєм в блок ЕБУ Laughing Підібрано було по номеру блока і по платі
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Olegs
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 55
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 24.11.2012
Сообщения: 578
Откуда: Житомир, Украина

Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2

СообщениеДобавлено: Сб Дек 07, 2013 23:22    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Может лучше было не спешить, и сначала с расходом разобраться, а потом тюнинговать? В любом случае, теперь уже ждем отчета о расходе!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Alex777
Amico


Amico

Возраст: 46
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 27.01.2011
Сообщения: 43
Откуда: Ровно

Авто: Peugeot Expert 1.6HDI 2007

СообщениеДобавлено: Вс Дек 08, 2013 00:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Mega-Lo-Maniack писал(а):
Поздоровлення поки ще завчасні, ще не виміряв нормально витрату пального, але що значно менше жере соляри то це точно. Просто не було підходящої поїздки по трассі а також паливо прийдеться з каністри залить щоб були точні заміри. А от тяга так вернулась. Вартість скажу на тижні, бо ще треба буде раз до майстра заїхати, - він казав ще корекцію підігнати трохи і тоді я буду з ним розраховуватися. Прошивка з блоку на 80 кВТ але з комплектації з такими ж точно форсами по номеру і турбіною(колись я вже писав що є інколи різниця в форсах і турбіні між 69 і 80 кВт) Плюс блок не шився бездумно, типу - о є у нас проша на 80кВт давай ми тобі зашиєм в блок ЕБУ Laughing Підібрано було по номеру блока і по платі


ну так що напишете де перепрошивали ЕБУ двигуна, чи будемо розказувати всім як все добре і всі задоволені? Невже важко дати конктетну відповідь із коротким адресом чи номером телефона?

_________________
Був Сitroen Berlingo 1.9D 2003
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Вс Дек 08, 2013 01:10    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Особливо нетерплячим дав адресу в л.с. а телефон майстра нажаль не дам, оскільки він на робочому телефоні записаний який очевидно у вихідні, - на роботі і лишається Wink Так що попрошу без образ і істерики.

Последний раз редактировалось: Mega-Lo-Maniack (Вс Дек 08, 2013 01:32), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Вс Дек 08, 2013 01:12    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Olegs писал(а):
Может лучше было не спешить, и сначала с расходом разобраться, а потом тюнинговать? В любом случае, теперь уже ждем отчета о расходе!

Прошивка заводська, тому навряд це внесе погрішність на заміри витрат пального.
Olegs орієнтовно ціна розпилювача із роботою повинна бути 550..600. але як я вже казав точна ціна буде трохи згодом, можливо і ціна зміниться в іншу сторону.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Alex777
Amico


Amico

Возраст: 46
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 27.01.2011
Сообщения: 43
Откуда: Ровно

Авто: Peugeot Expert 1.6HDI 2007

СообщениеДобавлено: Вс Дек 08, 2013 11:07    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Mega-Lo-Maniack писал(а):
Особливо нетерплячим дав адресу в л.с. а телефон майстра нажаль не дам, оскільки він на робочому телефоні записаний який очевидно у вихідні, - на роботі і лишається Wink Так що попрошу без образ і істерики.


Вибачте якщо Вас образив!

_________________
Був Сitroen Berlingo 1.9D 2003
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
Страница 3 из 5

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу