Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.11.2011 Сообщения: 152 Откуда: Львів
Авто: Fiat Siena 1,24л 16V 2006г
Добавлено: Чт Июн 04, 2015 17:07 Заголовок сообщения: Стук обмежувача в дверях Fiat (дістало - ремонтуйте)
Привіт колеги, мене стук дверей на Fiat Siena дістав.
Поділюся порадами:
Виходить з ладу заклепка обмежувача яка маючи люфт стукає.
Нова деталь коштує від 450 грн.
- Для ремонту необхідно 1 год, ключ зірочка, дрель, сверло 9мм, болт 9мм (підходить болт М10 довгий) обрізаний на 13-14 мм, ножівка для металу або болгарка.
Ремонт:
- Знімається просто, відкрутити 2 болти на рамі, з дверей обмежувач вилазить потягнувши його витягуючи а в кінці на себе (буде важко можна розібрати дверку і витягнути частину з дверей заодно і почистити та змазати її).
- Берете сверло 7-9мм і висвердлюєте заклепку (з верхньої сторони зручніше)
- Берете сверло 9 мм просвердлюєте новий отвір у кріпленні.
- Купуєте болт в епіцентрі 9мм довгий М10, щоб був без різьби останні 12мм, обрізаєте його залишаючи 2-3 мм для заклепування.
- Заклепуєте болт неспішно маленьким молотком.
(болт можна і закрутити гайкою, але заклепати буде довговічніше і краще)
Все збираєте і приходить Вам щастя.
Ось фото:
Последний раз редактировалось: Любитель2 (Сб Июн 20, 2015 20:54), всего редактировалось 2 раз(а)
Розвердлюється, напевно, щоб компенсувати розбиту втулку-бляшку в отворі тяги. _________________ Paolo Rossi - двері для найкращих інтер'єрів http://paolorossi.ua/
Розсвердлюється лише кріплення, бо обмежувач з добротної сталі і він залишається цілим з рівнесеньким отвором 9мм,
а кріплення має отвір круглий 8,0-8,7мм з однієї сторони а з іншої шестигранний отвір на 6мм, тому його треба підігнати під болт 9мм.
Ви вірно зрозуміли розбивається лише заклепка штифт, сам обмежувач ні.
Втулка бляшка в обмежувачі у мене з лівої дверки трішки була розбита а з правої ні. Але сам обмежувач залишається цілий з красивим отвором рівно 9мм. Бляшки треба прибрати з двох причин: з ними отвір буде менш рівномірний і матиме 8,7-8.9мм а нам краще щоб був цілий, круглий і мав 9мм (під стандартний болт)
Любитель 2, где вы нашли стандартный болт на 9 мм? Редчайшее явление, вот 8, 10- таки запросто, и то- по резьбе, а сам стержень вместо 8 мм имеет на 0,4...0,6 мм меньше, аналогично и М10, и только у болтов с резанной резьбой повышенной прочности, а не катанной практически номинал. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Александр Васильевич: В епіцентрі взяв там він є стандартний 9мм діаметром і довжиною десь 8-10см, останні 12мм без різьби, діаметр його справді 8,9мм. Так лише однієї долі міліметра бракує, але коли розклепаєте болт вони пропадуть, та й не суттева ця десята доля. У МЕНЕ ВСЕ СУПЕР ПОЛУЧИЛОСЯ. Міряв штангенциркулем.
Denwer: СПЕЦІАЛЬНО ОПИСАВ бо сам потратив не годину а більше на пошуки болта, сверла, болгарки. Плюс без вскритія точний діагзнос не поставиш.
Последний раз редактировалось: Любитель2 (Пт Июн 12, 2015 20:30), всего редактировалось 1 раз
Ой, мама, ну нет в ни у нас в СССР, ни в СЭВ, ни у буржуев резьбы 9 мм для широкого применения; и ГОСТы, ТУ и проч. эту резьбу допускали!!!, но только для некоторых, оговоренных ТУ, случаев. Я же тоже и в Эпи, и проч. покупал и покупаю, и не один раз с 2000-го, но ни разу не видел М9.
Есть номинал М8, и если резьба накатана, то стержень там 7,0...7,3, а по резьбе- 7,8...8,0 мм, редко. Есть М10, но там стержень 9,2...9,3.
Фото бы, тогда все было бы яснее. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Александр Васильевич, сперечатися не буду може й М10, я на це не звертав увагу я заміряв діаметр частини без різьби і було там потрібні мені 8,9мм. Сама різьба мала більше десь 9,5-9,7 цілком погоджуюсь що болт М10.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме