Возраст: 55 Знак зодиака: Зарегистрирован: 31.12.2011 Сообщения: 596 Откуда: Львів
Авто: Scudo SX 2.0JTD 8v 80kW 2006
Добавлено: Ср Май 01, 2013 18:44 Заголовок сообщения: Схема Clarion PU-2294A +схема кнопок на кермі +програма коду
Машина Fiat Scudo 2006 рік 2.0 JTD, старий кузов.
Мав проблемку зі штатною магнітолою Clarion PU-2294A - не реагувала на жодну кнопку на кермі. Продзвонив кабелі та шлейф в кермі - все нормально. Витягнув платку з резисторами з керма і виявилось, що перебита одна доріжка - якраз "маса", тому і кнопки не працювали. Запаяв доріжку - все добре.
В процесі знайшов схему самої магнітоли + схему кнопок на кермі + програму для визначення коду.
Нижче викладаю схеми підключення, зображення та лінки для скачування.
P.S. На схемі кнопок на кермі можуть бути перепутані назви - не перевіряв, але це не принципово.
Возраст: 55 Знак зодиака: Зарегистрирован: 31.12.2011 Сообщения: 596 Откуда: Львів
Авто: Scudo SX 2.0JTD 8v 80kW 2006
Добавлено: Ср Май 01, 2013 18:56 Заголовок сообщения:
Для визначення коду для розблокування магнітоли необхідно скачати програму "Radio decoder FX2K" (гугл її знає). Після запуску зліва клікнути на кнопку "Clarion Calculator" і у віконечку ввести 4 останні цифри серійного номеру з наклейки на магнітолі та натиснути на кнопку "Calculate".
В мене на наклейці були 2 номери - підійшов код, визначений з другого.
Щоб витягнути саму магнітолу потрібно в дві дірки, зверху по кутках, вставити цвяхи або ключі і відвести фіксатори, а потім підважити корпус і витягнути. На фото магнітола де є 4 фіксатори по всіх кутках.
Возраст: 55 Знак зодиака: Зарегистрирован: 31.12.2011 Сообщения: 596 Откуда: Львів
Авто: Scudo SX 2.0JTD 8v 80kW 2006
Добавлено: Ср Май 01, 2013 19:23 Заголовок сообщения:
закінчення схеми
На фото (з нашого форуму) стандартна плата з керма, але впаяні резистори іншого опору для керування іншою магнітолою, не Clarion. Це розглядалось в кількох темах, де піднімалось питання як підключити "неоригінальну" магнітолу до стандартних кнопок (з резисторами 56 Ом, 68 Ом і 160 Ом) на кермі.
В мене якраз доріжка була переломана біля лівого контакту зліва знизу. Просто шлейф трохи виступає за плату і при вийманні плати перегнувся.
Сталася подібна проблема. Один день заводжу авто, і на магнітолі штатні в фіат фіоріно 2008р пише що радіо заблоковано. В чому річ? Коду ніколи не стояло на магнітолі. Навіть коли знімав акумулятор. Набирав різні варіанти кодів тепер не висвітлюється в вести код... Як можна вийти з цього положення. Дякую за допомогу... _________________ Говори що думаєш, думай що говориш....
И не подойдет. Не знаю, откуда у слухов про этоу проблему с кодом ноги растут, и писал уже, и занимался этой проблемой- как правило, эти цифирки не имеют ничего общего с кодом. Только чтение ПЗУ, чаще всего- прописывание нулей вместо кода, т.е. отказ от кода.
В 99% случаев работает счетчик попыток и таймер, у разных производителей- по разному, попытка подбора чаще приводит к блокированию навечно, т.е. к тому, что написано выше. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Только чтение ПЗУ, чаще всего- прописывание нулей вместо кода, т.е. отказ от кода. ... Відповінь за 0000 про це йшла... _________________ Говори що думаєш, думай що говориш....
Много лет занимался ремонтом автогамнитол, с тех пор, как они массово хлынули с японо-американо-европейских свалок на наши рынки и в авто, привезенные моряками. Не помню ни одного случая удачного подбора кода. Изредка получалось обойти кодировку и заставить работать кассетник, и только. Но без радио. Да и сам алгоритм у производитей был разный- на БЛАУ достаточно было сделать три попытки и он затыкался надолго. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме