Заказал еще пневмо подушки(250грн за пару),когда сзади садятся пассажиры на ямах пробивает подвеску так что надо сзади подушки по-любому хоть на небольшом давлении _________________ Я на драйве.
http://www.drive2.ru/r/peugeot/860561/
Думаю ті пневмоподушки не надовго, їхня перевага тільки якщо надто грузити машину, тоді можна докачати, тобто регулювати таким чином кліренс і т.д, але якщо ти постійно возиш вантажі, тоді нафік щось переробляти вона в заводському варіанті якраз під вантажі і продумана, проблема ж у тих хто порожняком їздить або людей возить - надто жостко, зад реально козлить і тягне за собою весь кузов звідси здається що і перід жосткий.
Питання чому козлить? 1. Амортизатори двосторонні газово масляні, наїжджаючи на перешкоду, яму і т.д., (на невеликій швидкості) амортизатор не вдавлюється і не дає пружині відпрацювати, тобто скомпенсувати удар, відчуття що у Вас не пружина а як мінімум рессора, або якась резинова подушка, висновок - амортизатори треба міняти (тут питання до оригінальних пассажирів, тобто власників Qubo, якіж у них амортизатори), ну або як мінімум амортиз. від Ниви, які описувались вище, дійсно підходять, дійсно дешеві (як борщ ), питання чи надовго їх хватить, ВАЗ же ш все таки, але результат є - дають пружинам робити свою справу, але тут при умові що ти абсолютно порожній, якщо ж хтось сідає взад, ти відчуваєш на більш глубших ямах як щось добиває, це відбійники в пружинах, взагалі дивна задумка відбійники на всю довжину пружини, як тій пружині працювати? ну але зрозуміти можна розрахунок на вантажі, як не грузи кліренс сталий, чим більше грузиш тим мякше, ну а в випадку з пасажиром? (знову ж питаємо в Qubo а в них є такі відбійники, і такі ж довгі чи короткі?) відбійники є у всіх автомобілях ну але на критичну довжину тобто при надто глубоких просадках, ударах щоб не зіпсувати ті ж амортизатори, тобто щоб не добивали ті ж амортизатори, висновок - знімати їх я не став, я їх зрізав, на половину - звідси, справді появилась легкова мягкість і ... легкова просадка кліренсу при навантаженні, більше грузиш більше сідає дупа, тут вже треба вибирати якщо ти їздиш порожній міняй амортизатори, грузиш постійно машину лиши як є - не видумуй.
Ну якось так.
P.s. там вище у пості про заміну амортизаторів десь написано що амортизатори від Ниви двосторонні, я якось на тому не акцентувався коли купував, тобто просто не звернув на це увагу, мені попались звичайні масляні односторонні, ну і окремо втулок металевих з шайбами не було, я купував комплект разом з болтом - 4 шт. по 30 грн. (болти не використовувались), амортизатори по 110 грн.
P.s.s. Все таки треба впіймати Qubo і подивитись як у них ця задня підвіска зроблена.
А ты наблюдал эти отбойники какие они летом,после дождя и мороза?Так вот нормально они работают только при плюсовой температуре и когда сухо...При дожде они становятся мягкие как губка чем впитывают воду,а при морозе дубовые как кирпич.От Нивы однотрубные масляные это редкость,везде двухтрубные.Сейчас машина неровности не чувствует только сильные выбоины!Так для сравнения эти подушки стоят 250грн пара!В отличии от куска каучука(отбойник)больше 1000грн за один.Подушки предварительно обернуть в какую-то резину,например от старой камеры,накачать на низкое давление и будет она работать как отбойник _________________ Я на драйве.
http://www.drive2.ru/r/peugeot/860561/
Ну так він же ш і називається -відбійник- він повинен працювати тільки в критичних провалах підвіски, пружини, а не постійно дублюючи роботу пружини, заважаючи їй. Я ж не настоюю на оригінальних відбійниках чи пневмоподушках, я вважаю що ні тих ні інших там нафік не треба, в легковому варіанті автомобіля, особливо оригінальних в тому вигляді як вони є.
я на данный момент поставил только амморты Нивовские,при трех пассажирах сзади их не хватает,пробивает...вот и заказал себе подушки,поставлю попробую цена не кусючая тем более _________________ Я на драйве.
http://www.drive2.ru/r/peugeot/860561/
А відбійники лишив як було? А взагалі на порожній машині відбійники впираються внизу в опору пружини, чи є зазор, якщо є то який, хоть приблизно?
В мене на порожню машину зазор був до 1 см, що мене і здивувало я зрозумів що вона скаче на тих вдбійниках, тому я їх зрізав на половину, зараз працює строго пружина, амортизатор тільки гасить коливання кузова,
От отбойников после морозов у меня остались только огрызки немного выступавшие за пластиковый кожух который внутри пружины,я их вообще убрал!
Кстати на счет отбойников,это да, зачем такие длинные они туда всучили?Если новые ставить то машина тупо на них будет ехать,при небольшой загрузке... _________________ Я на драйве.
http://www.drive2.ru/r/peugeot/860561/
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме